Használsz adalékot vagy tervezed a használatát? Tartasz tőlük és soha nem tennéd az autódba? Vitassuk meg! Várom az értelmes, fikázástól mentes véleményedet.
Igazából mindeegyik adalék ugyanazt csinálja ..surlódástcsökkent ..felvisz ,belediffundál az anyagba 1-2 mikronnyi réteget....Nem fox tudni dönteni mit is rakj bele, de amit először belerax ,azt fogod bizonyosan használni továbbra is ! Nemhallottam, meg valószínű nem is fogok olyant hogy metabond vagy prolong után valaki deicsérné a metabondot, vagy fordítva ...Ha létezne ilyen írás akkor az biztos csak " már csak azért se" kifogás :)
Javaslatként: Metabond c ajánlanék....neked ...Ha ez lesz az első adalékanyag beöntésed, akkor biztos nem fox csalódni ....Nem utolsó sorban biztos már láttad de a videó is magáért beszél.... mint minden más kísérlet is ...Majd írj hogy döntöttél , és mi győzött meg , amiért azt választottad amit választottál :)
Én 1.9dci renault-ba tennék valamit,de nagyon hezitálok,hogy mi legyen.Már sokat hallotam a restore-nevű adalékról,a rimet-ről meg ami létezik szóval mindenki mást dicsér.Hallotam olyat is de szerintem nincs valóságalapja ha a metabondot nem uj kora óta használom akkor a szelepszár szimeringeknek nem tesz jót!Te mit tennél agy 230ezret futott dci-motoros taxiba??????
Sziasztok! Én már harmadik éve használom a xado olajat,és gélt.Először egy ismerősöm adott egy prospektust,és felkeltette az érdeklődésemet.Akkoriban vettem egy 17éves NISSANT 265000 Km-el.Olajcsere meg minden ami kelett,és használtam munkába járáshoz 300km mentem minden nap.Mindig egy helyen tankoltam,és mindig full tele a betöltő nyilásig.És szokásomhoz híven mindig néztem az aktuális fogyasztást. A fogyasztás pontosan 5,5és 5,7literre jött ki. Bő 20000km-el később az ismerőstől kapott prospektus ismét a kezem ügyébe került. Az olajcsere pont aktuális volt úgyhogy kipróbáltam a gélt,és hozzá az olajat .A gélből csak 1-et tettem bele meg az 5l olajat.A vezérmütengely szimering kicsit könnyezett,de a motorba 10 000km alatt sohasem kelett olajat utána önteni. Az olajcsere után kb 300km-ig nem vettem észre érezhetően sok különbséget,aztán az alapjárat egy kissé megemelkedett,a motor járása nyugodtabb lett és ahol azelőtt visszakelett váltani ott simán felment öödikben. Az olajkönyezés teljesen megszünt. Utánna mindig 10000km-ként cseréltem olajat,de akkor már csak xado olaj lett bele öntve. A fogyasztás ezek után 4,9 és 5,2 között volt mindig.A kocsival ezek után még 140 000km-t mentem, mindenféle hiba nélkül. Egyszer kiváncsiságból levettem a szelepfedelet,és megnéztem a vezérműtengelyt,de az olyan volt mint újkorában.Tudom,hogy a Japánok tudnak autót csinálni,de ez a Xado tud valamit. Az autóm elé hajtott egy idióta és totálra törött így vége lett a gépnek. Most vettem egy Traficot, ebbe most tettem bele a harmadik tubus gélt,és várom a hatását.De a fogyasztás már most kedvzőbb az kétségtelen. A csodákban nem hiszek de a Xado neken működik,és bevált.
Kicsit magam ellen beszélek, de említettétek a xado adalékokat.
Motorok felújjításával foglalkozunk többnyire, találkoztam a jelenséggel amit említettetek, a x.do szétbarmolta a motort.......
Igaz volt ilyen eset
Csak megemlíteném mellé azt is hogy az illető olajadalék helyett motoröblítőtől várta a javulást és megtett vele pár ezer km ert.
Valószínüleg ugyanarról az esetről van szó.
A x.do valóban a legjobb amit valaha is láttam, a pr.long meg hasonló vagy kicsit más PL a "püspök" nem igazán versenyképes vele.
A vatikán is elismerhetné hivatalos egyházi csodának amit produkál.
Jómagam természetesen használom fogyasztás csaknem 15 20 % javulás könnyebb indítás és észrevehető teljesítménynövekedés tapasztalható.
Ami meglepő árban kedvezőbb mint a konkurencia termékei
Viszont:
Bizonyos olajfajták keveredése következtében tapasztaltunk leragadt gyürüket és eltömődött olajréseket.
Ezek akkor következtek be mikor szintetikus és ásványi olajakat ötvöztek " tűcssük utánna ezzel mert ez is jóóóóűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű" osz mikor begyantásodott akkor meg bele a xado adalék hogy javuljon.
A gyantásodás persze nem hogy megszünt hanem egy erősssebbé vált a jelenség.
a hidrotökék csacsogtak és a motor erőssen melegedett mintha olaj helyett aszfaltal kenték volna.
Ráadásul bulibömös nagy zene tré motor rezó sporlégszűrő szóval bunkostyle- os
és mióta megvette csak utánnaöntötték az olajat "lehet naponta a motor állapotát nézve" olajszűrő még "birja" minek szóval egy tipikus mai bömös fiatal suttyó.
Ami meg a másik hogy csajozunk ám oszt megy zene ezerrel a generátor alig birja de alapjáraton kell vele gurulni mert ugy a buli. persze olajnyomás ilyenkor épp csak van.
A kényszerolajozás meg szinte meg is szűnik a hengerfalon kap ugyan de csak olajpárát.
ami meg ugyis leég mert a gyűrű alig érinti az átáramló gázok lefujják
Volt egy Citroen AX abban használtam RIMET-et csöndesebb lett mást nem vettem észre.
Most Xado-t használok Ford Escorl 1.8D 450-e Km háta mögött. Olajat nem eszi 7-8e Km periódus alatt felső nívóból alsóig kopik az olaj. Tavaj telet kibírta azért a -15 már fájt neki ott már kellett a jó aksi. De ennyi km és bontatlan motor nem rossz.
Valaki hozzáértő megmondaná -e hogy a daewoo nexia reggeli inditáskor egy pár másodpercig csattog mert a hidrotőkék visszaengedik az olajat. Kérdésem segitene e ezen valamilyen olajadalék csodaszer,,,,, próbáltam már vastagabb olajjal is ugyanaz jelenleg 15w40 van benne. jó minőségü addinol ..... Az engine restore-n gondolkodtam .ismeri ezt valaki ????
Megpróbáltam végigolvasni az összes hozzászólást. Én használtam XPA motorolaj adalékot. Erről ahogy olvastam, senki sem tett említést. Az üzemanyag adaléka jó hatásfokú, és nem drága. Kopottabb motorral rendelkező autóknál nagyobb a hatása. Leoldja a kormot, csökken a fogyasztás. A motorolaj állítólag felület nemesítő anyagot is tartalmaz. Gondolom hasonló lehet a motor restore működésével, de ez csak tipp, nem értek hozzá, de a leírásából ez gondolom. Sok mindenről szó esett, a Metabond-ról, Prolong, Bishop's Original, Xeramis, Xado stb. Van aki a Bishop's Original, van aki a Metabond, és újabban a Xado-t dícséri. A kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a polikerámiás adalékok között? ugyxan is nem csak a Xado, de már régóta ezt az elvet használja a Xeramic is, és most már a Metabond is a Gold nevezetű termékében. A másik, hogy akkor a Metabondnak a Gold terméke a legfejlettebb, vagyis a régebbi élas újabb fejlesztéseket is tartalmazza? A grafit alapúról sem olvastam senkitől sem. A Black Diamod-ról. Senkinek nincs róla tapasztalata? Használtam Prolongot, üzemanyag adaléka csökkentette a fogyasztást, jobban is ment tőle a kocsi. Motorolajként se rosszt, se jót nem éreztem használatakor. Az XPA-nál sem éreztem változást. Most Xeramic van benne. Ez sem változtatott semmin sem. Pedig 145 ezer Km van a kocsiban. Igaz japán, jól bírja. Viszont a 0W motorolaj bevált!
Próbáltam spuri benzinadalékot is, érezhetően jobban, csendesebben megy tőle a kocsi. Próbáltam Dyno tabs-ot, ott kisebb volt a különbség. A TVI üzemanyagtablettáját még nem próbáltam. A Winn's adalékok meg még annyit sem értek. Valamit javít a dolgon, de nem túl sokat. Ez az én tapasztalatom.
Hát valami konkétummal is jelentkezhetnél, ha már reklámozol egy terméket. Mondom ezt úgy, hogy nekem amúgy már rég nem aktuális a dolog, mivl a motort közben szétszedtük, a repedtdugattyút nagy eséllyel az sem javította volna meg.
Csatlakozom az előttem szóló isp-béci tapasztalatához, remekül bevált a fűnyírómnál nekem is. Csendesebb, erősebb lett. Viszont a még kellemesebb tapasztalat a Xado-val a 160e-t futott járgányunknál (Renault Espace 2.0T) történt. Először a szervónál próbáltam ki, és már az első 20 km-n nagyon sokat javult. Aztán jött az üzemanyagrendszer, majd a motor is. A motor azóta sokkal jobban húz. A járgány automata váltós, és a Xado előtt 3-ban, vagy 4-ben ha odaléptem, általában visszaváltott, most már váltás nélkül folyamatosan tol. Remek érzés...:) Ja, és még nem ment le az 1500 km...
Azt majd el felejtettem, hogy a gépsárkány etanolos. Semmi baja nem lett az adalékok miatt. Sőt...
Valakinek van automata váltós tapasztalata Xado-val (vagy bármi adalékkal)?
hát én többféle adalékot + mágnest kipróbáltam de én maradok a carcarat.5mp nél! szerintem ennél nincs jobb a piacon! ha valakit érdekel a honlap akkor jelentkezzen!
Xado tesztelők- mi lett veletek?? Mik a tapasztalatok??
Roil Goldról hallottam még jókat- valaki esetleg ezzel?? Úgy döntöttem végül is kipróbálom nemsokára a Xadot- de úgy hogy megveszem a 4 liter 10w-40-es Xado olajat- így olcsóbb mint egy 8 ezer ft- os kannához még 12- ért adalékot venni, az eredmény meg végül is ugyanaz. Kérdés- ne vegyek 5 litert?? Már a régebben leírt olajfogyás első szuszra témához gondolva a dolgot???!
Ha már felmerült, hogy valakinek a mocija tönkremehetett ettől, akkor írjuk be, hogyan. Az pl oda volt írva, hogy nagyon kopott motorokba nem ajánlják.
Kösz a váléaszokat. A skoda klub meg beütve a google- ba hamar megtalálható. Be kell regelni és pystike egyik ismerőse volt aki ráfaragott ezzel állítólag. Majd megkérdem tőle..