Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csiburento Creative Commons License 2021.01.26 0 1 21542

Szia TIKKY!

 

Már hogy a viharba ne tudnám! 

Örülök és gratulálok! 480QDK elé kötöd vontatónak? 

 

HAJRÁ DUKIsok! 

Előzmény: Tikky XTS (21541)
Tikky XTS Creative Commons License 2021.01.26 0 0 21541

Szervusz Csibu!

 

Ha még tudod ki vagyok, nagyot fogsz nézni.

Vettem egy Ducato XGO-VAN furgonos lakót! 

Előzmény: csiburento (21534)
Tikky XTS Creative Commons License 2021.01.26 0 0 21540

Szervusz! ilyen manuálod van 2018-19-es Ducato modellhez?

Előzmény: majkel (21533)
RégiÚj55 Creative Commons License 2021.01.24 0 0 21539

Sziasztok ! 

1990-es platós Ducato 290 -het keresek hengerfej csavar meghúzási táblázatot, vagy service manualt. (1.9 TD motorral szerelve)

Köszi !

Hummer72 Creative Commons License 2021.01.18 0 0 21538

Sziasztok!

Keresek a képen látható, 270 fokos ajtóhoz való ütköző bakokat.

Azt ami a sarokelemre van felszerelve, vagy komplett sarok elemeket az ütközőkkel.

tel: +36209781883

(A képet loptam, innen a fórumról!)

majkel Creative Commons License 2021.01.17 0 0 21537

Köszi a feedbacket :)

Kamionozik, szóval ezt a fajta kuplung kezelést és az ide-oda váltogatást az MAN is tudja, nem lesz neki legalább meglepetés :D

Előzmény: mados (21536)
mados Creative Commons License 2021.01.17 0 1 21536

Ha nagyon muszáj,akkor együtt lehet vele élni.... :-)  Nem azért van robotváltós autóm,mert annyira szerettem volna,hanem,mert úgy akartam ahogy lett. :-)  Ez volt a legolcsóbb euro 5-ös 8 személyes,magas,klímás Ducato,amiben nem 2.0-es,vagy 2,2-es motor van. Magáról a váltóról: szerencsére van manuális váltási lehetőség,mert különösen trélert húzva orbitális baromságokat képes csinálni,pl az emelkedő közepén felvált,mikor a valóságban pont vissza kéne váltania. A vontatáshoz,meg nagyobb súlyhoz lehet aktiválni egy programot,ami teljesen másként kezeli a kuplungot és tovább forgatja a fokozatokat,de sajna ez fordítva is igaz mikor csak rágondolsz a fékpedálra,elkezd visszaváltogatni,a végén már 3000-3500 felett pörgeti a motort,mert " motorfékez". Ugyanez igaz hidegindítás után is, feleslegesen forgatja a hideg motort,annyira,hogy már nekem fáj.Persze van rengeteg pozitív oldala is, ha nincs emelkedő,vagy előzés,akkor nagyon kényelmes tud lenni, különösen a tempomattal együtt működve,pl országúton mész tempomattal,jön egy körforgalom,ráfékezel,a váltó visszapakol,abszolválod a körforgalmat,utána csak megbököd a tempomat kart és az autó visszagyorsul az eredeti sebességre és közben felváltogat magának. Dugóban araszolva is nagyon jó,hogy nem zsibbad el a lábad a kuplungolástól. Ugyanúgy,ahogy a sima automatáknál itt is lehet a gázpedál állásával "váltani" ,ha kicsit visszább engeded a gázt,akkor hamarabb felvált,ha beletaposol visszavált. Az elektronika figyel,tanulja a vezetési stílusod és a szerint változtatja a váltási programot. Igazából bólogatás csak az első két fokozatban van,pl egy lámpától elindulásnál mire egyesből kettesbe vált,már el is buktad a harcot. :-) 3.-tól felfelé nagyon szépen vált,gyakorlatilag,mint egy sima automata,vagy egy dsg. Nekem konkrétan hibát még nem produkált.

Előzmény: majkel (21535)
majkel Creative Commons License 2021.01.17 0 0 21535

Szia,

 

Erről a robot váltóról mit kell tudni?

Mennyire rángat, típushibák, stb... 

Egy cimborám nézeget egy 3.0 Iveco motorost ilyen váltóval.

 

Köszi.

Előzmény: mados (21499)
csiburento Creative Commons License 2021.01.15 0 0 21534

Köszönöm szépen! Így már rozé. 

Előzmény: majkel (21533)
majkel Creative Commons License 2021.01.15 0 0 21533

A relék már nem a sima luzer manual tartalmába tartoznak :)

Ezt töltsd le :)

Előzmény: csiburento (21532)
csiburento Creative Commons License 2021.01.15 0 0 21532

Téli pihenőt kihasználva, végig lapoztam az eredeti francia szakácskönyvet, és ellentétben a magyarral, amit neten találtam, leírja, hogy a jobb oldali ablak működése valóban gyári úgy, ahogy írtátok, illetőleg, ahogy nekem is működik. Akkor is furi így. 

 

 

Ellenben észre vettem egy apróságot. Egyik leírás sem írja meg a biztosíték táblákban lévő relék miheztartozását...

Vagy csak én voltam vak? 

majkel Creative Commons License 2021.01.11 0 0 21531

De az autó tök más téma. Imádom minden részét, egyszerűségét, egyes részében bonyolultabbságát. 

Meg, hogy hátra lehet menni csurrantani kiszállás nélkül.

 

Más világ de ez már hitvita lenne ha tovább ragoznám :)

 

Amúgy az OFF-al nincs probléma csak tedd ilyen halványszürkére a szöveget :)

Előzmény: csiburento (21530)
csiburento Creative Commons License 2021.01.10 0 0 21530

Előre elnézést kérek, de ez az eposz csak részben tartalmaz DUCATOt... Viszont a hogyan kerültem ide bemutatkozás része. 

 

Szóval kinek a paplan...

 

 

Családi ügy. Úgy 5 évesen lakiztam először, akkor fertőződtem meg. Később pár éjszakát sátoroztam, de az nem az én világom. Aztán ahogy volt saját lehetőségem bele ugrottam az első lakiba. Az után még kétszer cseréltem, újabbakra, de már az első MCCC találkozómon be égett a lakóautó. Ott mondta egy SPORI, hogy látja rajtam, addig nem nyugszom, míg nem lesz lakóautóm... Igaza lett. Sajnos el van csúszva a csigolyám 14mm-t, így egyre nehezebb volt a lakizás (akasztás, talpalás, stb.), de azért a vérem hajtott. Évek óta kerestem lakóautót, de valahogy sosem találtam meg az igazit. Szégyen, de először kerültem a FIAT DUCATO alaposokat, FORDra hajtottam a hátsó kerék hajtás végett. 

Tavaly februárban az egyik barátom végül minden előjel nélkül kivásárolt a lakimból, így lépés kényszerbe kerültem. Három hónapig lakatlan voltam cca 16 év után... Borzalmas hónapok voltak.

Lett volna egy ígéretes darab, amit ismeretségi körben árultak, (már vagy két éve), de az árban nem tudtunk megállapni, el kellett engednem, pedig az egy FIAT DUCATO X250 3,0-ás volt, DETHLEFFS felépítményes, de egy évvel idősebb, mint a mostani, amit amúgy szintén ismerős árult.

 

Amúgy általában szeretek vezetni, vontatni is, van "E" - s jogsim is, nem okozott problémát. Sőt egyszer egy nagyon jó barátomék lakóautója mögé kötöttük lakókocsimat, és úgy mentünk, akkor is én vezettem, mert az is "E" - s történet volt. Balatonon konkrétan egy egész utcát végig tolattam így. Egyszóval szerettem azt is.

 

De az autó tök más téma. Imádom minden részét, egyszerűségét, egyes részében bonyolultabbságát. 

Meg, hogy hátra lehet menni csurrantani kiszállás nélkül. 

Előzmény: majkel (21529)
majkel Creative Commons License 2021.01.10 0 0 21529

Na, mi okozta ezt a "lelki törést" ?  :))

Én mondjuk soha sem vennék vonszolós szerkezetet, rühellem :D

Előzmény: csiburento (21526)
majkel Creative Commons License 2021.01.09 0 1 21528

Szia,

 

Beázás, milyen kivitel, doboz?

Mert ez így infonak elég kevés.

Most hideg van, de egyébként az a legegyszerűbb ha beülsz, valaki meg meglocsolja kívülről.

A zártnál az ajtótömítéseken kívül nem nagyon juthat be máshol víz belülre.

 

Nem indul, ez egy faék szívó diesel.

Nézd át az üzemanyag rendszert.

Cserélj egy szűrőt és csövezd be átlátszóval a szűrő és az adagoló közötti és a tankba visszatérő ágat.

Ebből ki kell derülni ha valahol levegősödik.

Nekem valaha egy 2.5TD-m volt.

Abban van egy gázolaj előmelegítő a hengerfej oldalán.

Ez egy kicsi alu öntvény alkatrész, egyszerű megtalálni, mert a szűrőről arra megy a cső először.

Ebben van egy műanyag alkatrész amit alulról egy körmös seeger tart a helyén.

A műanyag cuccon lévő nútokba gumi O gyűrű van, ott levegősödött mint az állat és pont így szivatott meg anno.

Nézd meg tükörrel alulról. hogy néz ki.

Kiscsavarhúzóval kiszedhető a rögzítő és fogóval ki lehet húzni a műanyagot belőle.

DE először azt is megpróbálhatod, h lezsírtalanítod és szilóval letömíted.

Ha megjavul, ott a bibi.

Előzmény: asvald (21527)
asvald Creative Commons License 2021.01.09 0 0 21527

Sziasztok !

Nemrégen vásároltam egy 98-es, 2,5D jumpert !

Sajnos szerelem volt első látásra ......Mint utólag kiderült szépen rohad az alja ,és a hossztartója elől hátul !

Ez még nem is olyan nagy baj  ,mert van egy kedves karosszériás ismerősöm, aki megoldja a problémát!

Pár dologra  lennék kíváncsi ...

 

Hol jut be a víz ,amitől elrohadnak a dolgok?Ez gondolom típus betegség !?

 

Valamint :

 

Hidegen, izzítást követően beröffen majd le is áll , utána hosszas indítózások jönnek, izzítással vegyitve !Persze ez nem elég... Melegen se akar rögtön beindulni , ott is beindul majd leáll !

 

Ezek lennének , és persze, ha tudnátok service manuált linkelni 2.5d motorhoz, nagyon megköszönném !!

 

Köszöntem !

 

 

csiburento Creative Commons License 2021.01.09 0 0 21526

Igen.

Előzmény: majkel (21525)
majkel Creative Commons License 2021.01.09 0 0 21525

Jól vélelmezem a postjaid alapján, hogy most váltottál lakókocsiról lakóautóra?

Előzmény: csiburento (21524)
csiburento Creative Commons License 2021.01.09 0 0 21524

Na, már megint én megyek gyufáért... 

Előzmény: mados (21523)
mados Creative Commons License 2021.01.09 0 0 21523

:-)

Előzmény: majkel (21522)
majkel Creative Commons License 2021.01.08 0 0 21522

Ne legyél puha "Jenő"  :)

Én tuti több vagyok nálad, persze egy ideje más pályán mozgok.

Előzmény: mados (21521)
mados Creative Commons License 2021.01.08 0 0 21521

30 év autószerelés és az utóbbi 10 év alatt levezetett 1200000 km után sokszor annak örülök,hogy fel tudok állni. :-)))))

Előzmény: majkel (21520)
majkel Creative Commons License 2021.01.07 0 0 21520

Szép, én bedobnám a szörfömet ha ilyen helyekre járnék :))))

Gondolom elférne a buszban :D

Nem csinálsz ilyesmit? (windsurf, kite)

Előzmény: mados (21519)
mados Creative Commons License 2021.01.07 0 0 21519

Privátmunka... :-))))))) Veteránautók beszerzésével és szállításával foglalkozom Europában, boldogabb időkben......

Előzmény: majkel (21511)
csiburento Creative Commons License 2021.01.07 0 0 21518

Szép terv! A beépített jó buli, főleg, ha sleeper jellegű. 

Ha volna rá módom, biztos olyat építenék, amin csak tető ablak van szabályozható résszellőzőkkel az alján.

Előzmény: majkel (21517)
majkel Creative Commons License 2021.01.07 0 0 21517

Hehe, lebuktál :)

Irigyellek, én már jóideje a múltból élek :((((

 

 

Ez fog hamarosan készülni :)

 

Előzmény: csiburento (21516)
csiburento Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21516

Töredelmesen bevallom, ez egy laki, CHAUSSON WELCOME 75 felépítményes. 

Előzmény: majkel (21515)
majkel Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21515

Be van építve lakónak?

Előzmény: csiburento (21513)
csiburento Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21514

Ez a téma érdekel, ha lesz valami fejlemény! 

Előzmény: majkel (21512)
csiburento Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21513

Roló nekem is került fel, DOMETIC a két oldalsó ablakra. Az elsőre még vár a felszerelés, hidegben nincs az a nagy kedv szerelni.

Nekem 9 és 10 között, de fixen 10 alatt a fogyasztásom, általában 3.300kg a tömege. Vonóhorog sincs sajnos, azt majd azért szeretnék, elvileg Kecskeméten a CARMAX vállalná, csak nem jutottam el odáig. Elvileg majd 2.000kg-ot vontathat. 

Előzmény: majkel (21500)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!