hidd el van xenon tapasztalatunk, vagy 10 év :) xenonlampa.hu volt régen az oldal, ezek a ledek nálunk 5000K es kivitelben vannak, jobban világít mint a gyári D4S xenon, rövidesen lesz összehasonlító videó is
elég nehéz a beszerelése a hűtés miatt, nem olyan egyszerű mint az utólagos xenonnak ,
A videók alapján nem túl meggyőző, mondjuk egy utólagos xenon sem jó másra, minthogy jobban észrevesznek, mert zavaró a szórt fény miatt. Azt meg végképp kétlem, hogy jobb hatásfokkal működne, mint egy gyári megoldás. Van aki gyári xenon lámpatestbe épít be ilyet? Mi az a xenon izzó?
Nem tudom, hogy csak nálam-e, de nem működnek a linkek. Kíváncsi lettem, hogy mi az a csuda megoldás. Mondjuk, ha már úgy hangzik, hogy H7 LED, akkor túl sok jóra nem számítok :)
Igen tényleg nagyon jók a ledes lámpák. Szinte a refit nem is használom annyira elég a tompított mindenhol. Eddigi autóim közül ezzel látok a legjobban sötétben. A refi is nagyon ütős, de alig használom. Ködben hasznos a ködlámpa funkció, autópályán meg van egy plusz autópálya fény amivel messzebbre világít. Az enyém még csak nem is matrix led hanem csak az előd, de ez is nagyon jó.
Az oké, hogy szemre erősebb, valószínűleg a hidegebb színhőmérséklet miatt is érezhető így, de nem gondoltam, hogy egy specifikáció szerint is ütős xenonnak a tényleges mérések alapján is odaver. Szemezek egy 90 mm Hella LED lámpatesttel, de még nem határoztam el magam, mert nem találok sehol konkrét véleményt, csak isolux diagramm van, ami nem jobb a 90 mm classic Hella xenonnál.
Koszonom, en valahol olvastam, hogy inditaskor ugye mar egybol eg es ez nem tesz jot a trafonak. Valoszinuleg baromsag... Ha ugy hagyom es leallitom az autot akkor nincs villanas. Amikor kikapcsolom eloszor jon a helyzetjelzo allas es utana off. Akkor villan egy parat. Hagyom automataba es kesz.
Utólagos enon trafó kapcsoláskor újraindítja a kijelzőmet, valószínű zavarszűrő kellene hozzá. Volt már másnak is gondolom ilyen problémája. Tudtok ajánlani hozzá zavarszűrőt és hogy honnan vegyem?
Az autó gyárilag is xenonos, csak a gyári lámpa D2R-es és őszintén szólva szar. A halogénes verzió lámpájába építettem bixenon projektort, ami tökéletesen terít, de néha néha ezt a jelenséget produkálja.
Nem kene villannia. A kisuleses lampanak nem tulajdonsaga az, h a tapfeszultseg megszunesevel villan meg egyet kettot.
Miert nem jo az automata allas? En mindig abban hagyom az autot, legfeljebb akkor biralom felul, ha olyan idojarasi korulmenyek vannak, h nekem nem tetszik amit beallit, vagy olyan utszakaszon megyek, amelyik alagutakkal ven teli.
Sziasztok, nemreg vettem egy 9-5 os saabot es xenon lampaja van. Azt olvastam, hogy a erdemes mindig ki be kapcsolni nem automatan hagyni, hogy hosszabb legyen az elettartalma. Amikor kikapcsolom mindig villan egyet kettot. Ez normalis?
Nem egy rakétatudomány hidd el menni fog, max arra kell vigyázni hogy ne kapcsold fel miközben cseréled a HID csövet.(izzót) Én már cseréltem több autómban is, nem kell félni tőle, ha ki tudod venni úgy hogy a lámpa a helyén marad akkor az a legjobb. De volt már nekem is hogy ki kellett venni a lámpát. Ha kivetted a lámpát legalább egy asztalon szétszedve meg tudod rendesen figyelni mi hogy van belül.
ÜDV mindenkinek! új vagyok itt, szeretnék is egy kérdéssel fordulni felétek hátha valaki csinált már ilyet, SKODA octavia 1 rs 1.8t 2004, gyárilag xenon lámpás, szeretnék benne izzót cserélni de nem tudom mi lenne a célszerűbb és jobban kivitelezhető, hogyha kiveszem a lámpát és úgy cserélek izzót vagy helyén meg lehet oldani? Tudom hogy a Xenon nem gyerekjáték mert könnyen meg van a baj ha nem vigyázunk! ezért sem kezdek neki rögtön, hátha valaki van itt aki csinált ilyet ennél a típusnál vagy bármilyen másnál és tudna pár tippet mondani hozzá! :) Köszönöm szépen előre is, képet esetleg tudok róla feltenni
Igy van, ez a lampatest erre az izzora van megtervezve.
De ha mar igy kihereltel egy H4-et, akkor dugd bele es nezd meg, h milyen feny jon ki belole. Meghat arra is gondolj, h az eredeti izzo eleg kicsi teljesitmenyu, egy masik izzo megegetheti a foncsort.
Köszönöm szépen a válaszod! Akkor ezek szerint a foncsor kialakítása is számít? Ez csak a H6M fog ha gyengébben is, de megfelelően világítani, hiába rakok bele egy sima H4 izzót? Vagy azért javulna vele a világítás? Amúgy annak a kis árnyékoló lemeznek merre kell néznie, lefele vagy felfele? Erről a lámpáról van szó amúgy. 2db izzó van benne, egy felül egy pedig alatta.
A H6M izzo semmivel sem kompatibilis, mivel ez, mint a H3-as izzo, ugynevezett horizontalis kialakitasu izzo ( horizontal filament) mig a H4, vagy amit te szeretnel berakni xenot, tengelyiranyu ( axial filament) fenyforras. Ezeknek nagyon eltero a fenykepzesuk. Semmikeppen nem valtja ki egyik a masikat.
Az utolagos H4-es xenonnal az az arnyekolo lemez ugyanazt a celt szolgalja, mint az izzonal az izzoszal mogotti lemez. Ettol tompitott a tompitott.
Szeretnék a motoromba Bi-Xenon rakni. Sajnos a gyári égő foglalata H6M és ide csak egyfajta égő rakható be. De ma levágtam egy rossz H4 égő rögzítő lemezét és így tökéletesen passzol az eredeti izzó helyére és már csak a leszorítását kell megoldanom. A kérdésem az lenne, hogy a H4 Bi-Xenon izzókon található burkolat mi célt szolgál? Mert sajnos azt el kell róla távolítanom ahhoz, hogy beférjen a foncsorba. Anélkül milyen fénye lenne?
Kell szerezned 2 db gyári xenonos lámpatestet, első hátsó magasságállító szenzort (amelyek temészetesen automatikusan állítják a motort), lámpamosót és az egészet engedélyeztetned kell.
Valaki tudna segíteni xenon fényszóróra átalakításban? Keresnék olyan műhelyt, ahol megcsinálnák korrektül, hogy így vizsgáztathassam le a kocsimat. Skoda Roomster gyári projektoros fényszórókkal van szerelve.
- Megvannak a szint érzékelők első és hátsók felfogatásokkal, tokkal vonóval
- Van kábelem és csatlakozóm is az első és hátsó szenzorra és a bal első lámpára. A kábelem az első és hátsó szenzort nem köti össze, gondolom ott csatlakozik a kábelkorbácsra, vagy az autó valamelyik pontjára.
Van valakinek valami bekötési segédlete? Nem én csinálmán, de valami magyarázat hozzá stb?