De mielött bármit állítanál, a váltó oldalán a vákuum doboz gumi sapkáját ellenőrizd, nem repedezett-e! Legjobb kicserélni, kb. 150Ft, és kis zsírral összerakni. Hasonlóan az összes vákuum cső csatlakozást is érdemes átnézni.
Ha nincs elegendő vákum, keményszik a váltás, érdemes egy műszerrel megnézni, működik-e rendesen az egész, nincs-e veszteség valahol. (padlónál nincs vákuum, alapjáraton 3...400 mbar kell a váltónak)
Ha nincs baja a váltónak, olyan vajra össze lehet állítani h észre se veszed mikor vált:))
Én náluk voltam a 89-es 300CE-mel, abban is KE-Jetronic van. Nagyon lelkiismeretesek, van hozzá műszerük és értenek is hozzá. Bár nem olcsók, de szerintem garantáltan megtalálják a hibát.
Kipróbáltam egy barátom 124-es benzines automatáját. Az az igazság jóval finomabban vált fel mint az enyém. Lehet ez a diesel miatt kevésbé olyan kifinomult, vagy semmi köze nincs hozzá? Ha kettesből felvált egyet egy elég nagyot lök a dieselem, a benzinesnél ezt nem tapasztaltam.
Érdekelne egy124-esben 2.5 vagy 3.0 D automata hogyan vált. Mennyire finoman vagy erőteljesen kapcsol fel? Amúgy a visszaváltásokkal nincs gondom, sokkal inkább azzal, hogy jó lenne ha olyan lenne a váltó, ami kicsit "észrevétlenebbül" teszi a dolgát.
Zsiga, csak a Te üléseid rosszak (de nagyon), mert a kárpitos elrontotta őket! A saját 3 bálnámon kívül ültem már vagy 5-ben, és mind egyforma kényelmes volt, csak a Tiédbe dugtak el egy stokedlit valahova!
Szia Laci ! A Te géped jó ? Zolival beszéltük, hogy az ülések nem egyformán kényelmesek, Neked mi az észrevételed, elég kényelmes az ülésed a másik mercidhez viszonyitva ?
Szerintem, ha nem javul a Sanyi által javasolt olajszint ellenőrzés után az automata, érdemes a váltót leszedni felhozni Pestre a Bécsi útra ott egy komplett garanciás felujitás 150 000 Ft. Több helyről nagyon jó referenciát hallottam róluk.
Az a hülye helyzet van, hogy szerintem most nálunk olcsóbban lehet kapni szépet, köszönhetően a válságnak :( Lásd Béla Zöld bék....bocsi.... bálnája :))))
"a 2-3000 eurós példányok közt pár vállalható kompromisszum" már akadhat, "jó karban lévő" csak nagy szerencsével, "nagyon szép, elsőtulajdonos, szervízkönyves" meg kizárt.