Hasonló dolgokat jó pár éve lehet hallani. Nem is szivesen vennék új modellt (nem is futná rá mostanában). Ez más "jó hirű" gyártókra is érvényes. A tervezés is ugyanilyen trehány módon történik.
Kéne egy kis segítség Tőletek szakértőktől.Van egy C 180-asom(95-ös)és elment a hidegindítója és csak nehezen lehet beindítani meg az alapjárat is mozog míg be nem melegszik.Mi lehet a baj,hol kéne keresnem?Köszi előre is a segítségeteket!
egy kis belsőség.... abban a gyárban dolgozom, amelyik beszállítja az új E (W212 talán) hátsó lámpáiba a szerelt paneleket. Hát nem irigylem a leendő tulajokat. Sajnos hiányos és kapkodva tervezés miatt hihetelen micsoda gagyi a cucc. előre fel lehet készülni sorozatos kontakthibákra, lámpacserékre. A szép az, hogy a készre szerelt lámpatest nem bontható, komlett lehet csak cserélni..... Nem értem miért kell ide jutnia a világnak! jelenleg épp azért folyik a küzdelem, hogy a létező legolcsóbb kínai alappanelgyártó nyersanyagát elfogadják. A nickem azért nulla előéletű, mert a munkahelyem kockáztatnám, illetve még akár be is perelhetnének ezekért az infókért. :-(((
oh drága uram egy szóval nem irtam ,hogy én irnék ...ez kimaradt az életemből ki is fog maradni, egy cimborám csinálja aki merci gyüjtő csak gondoltam segitek neki :))
Halott vállalkozás. Mercedes-el kapcsolatban sok jó könyv megjelent már, nem hiszem, hogy tudsz újat mondani. Esetleg más köntösben, de a lényeget nem. Mercedes vásárlók nem azzal kezdik, hogy vesznek egy könyvet, amiben leirják a mondjuk vizpumpa problémákat és annak javitásait és stb.
Egy album, az más. De azzal ne foglalkozz, azt már én csinálom.
:-)))Miért tesznek rá eus frszt?Kopott a régi?Vagy ez divatosabb?Ülés-könyöklő,az enyémben is van km,de nem néz ki így.Ettől eltekintve elcserélném az enyémre,ha ráfizetne:-))))
Ma este megyek 1kerti bulira,a házigazda az 1ik tag aki löki majd 2.-án,kiffaggatom gond lenne-e ha kimennénk páran.Sztem semm akadálya nem lesz,beállunk szépen 1placcra és megmutatjuk a 'Nagyvilágnak' is a szépségeket:-)
Igaz nem a hónap utolsó szombatja,de Club programnak nagyszerű&az ezt követő találkozó-a Május végén lévő-pedig lehetne Sz.fehárváron,ahova oly'szivélyesen meghívtak mindannyiunkat a Mercedes szervízbe.Köszönet érte ezúton is Moldinak-aki a legutóbbi találkozónkra elhívta a szervíz tulajdonosát- és a szervíz tulajdonosának-remélem jól írom a nevét-Pallai úrnak!
Ja most nézem, nincs is benne klíma, akkor mindegy az ára. Klíma nélkül ebben az országban lassan-lassan elég nehéz meglenni nyáron. Ha csak nem úgy akarsz kiszállni a kocsiból mint egy "csatakos viziló". Tapasztalatom az, hogy a tető nem tudja helyetesíteni a klímát.
De mielött bármit állítanál, a váltó oldalán a vákuum doboz gumi sapkáját ellenőrizd, nem repedezett-e! Legjobb kicserélni, kb. 150Ft, és kis zsírral összerakni. Hasonlóan az összes vákuum cső csatlakozást is érdemes átnézni.
Ha nincs elegendő vákum, keményszik a váltás, érdemes egy műszerrel megnézni, működik-e rendesen az egész, nincs-e veszteség valahol. (padlónál nincs vákuum, alapjáraton 3...400 mbar kell a váltónak)
Ha nincs baja a váltónak, olyan vajra össze lehet állítani h észre se veszed mikor vált:))
Én náluk voltam a 89-es 300CE-mel, abban is KE-Jetronic van. Nagyon lelkiismeretesek, van hozzá műszerük és értenek is hozzá. Bár nem olcsók, de szerintem garantáltan megtalálják a hibát.