Itt vagyok nyíregyházán, voltam a bontóban. A 96-os évjárathoz csak szakadtak vannak. Több is. Viszont volt egy szép elegance, de már az újabb modell. Egy pár karc volt a bal hátsó ajtón és egy darab a kardánboxon törött volt, de ezek helyett tudtak volna adni szépet. Csináltam képeket is. Csak hát ez már az új modell...
Tanácsot vagy javaslatot kérnék, illetve ha valakinak már előfordult ez a probléma, konkrét megoldás is érdekel :-))
Egyik pillanatról a másikra "lefeküdtek" a mérőműszerek (vízhő, olajnyomás, üa) és a fordszámmérő mutatói. Az időóra, kmóra megy, a kontrollámpák (a rögzitőfék visszajezőjének kivételével) úgy tünik működnek. Az autó egy W124 300D. Minden ötletre, javaslatra fogékony vagyok, az esetleges segítséget előre is köszönöm.
Urak! Ma esti még friss élményem a következő; indulnék hazafelé beröffentem a motort, elsőre indul, minden ok aztán kb 2 másodperc után le is áll. Önidítót tekerem, de semmi meg se nyikkan, mintha nem kapna naftát. Körbejárom a kocsit és a hátsó tengely felé büdöset érzek, lehet, hogy leégett az AC-m? Segítsetek, most vontattuk haza és idegesít nagyon. Bármilyen tippet szívesen fogadok. W123 230CE-ről van szó.
Nem olyan rossz, 6-7 ezret bőven megér. Nagyon tud zörögni, mikor tönkremegy. Egy falusi szomszéd ma viccelődött is vele: -Mi ez, te gyerek? Hoffer? PFFF:((
Egyszer valaki itt rosszakat mondott a meyle gumi szilentekről, ha a gumi-szilentjük nem elég jó, akkor valószínűleg a csapágy sem olyan frankó. De meyle sört még nem láttam. Azért meginnám, én rossz sört még nem ittam.:-))