Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
A 118-as az Ipar utcai műhelyben várja,hogy megérkezzen a teljesen új eleje,részben angliából,mivel a január közepe után megtörött e kicsit,elég tiszteségesen !Bár tegnap előtt pont sikerült a 117-et is átszabdalni a közlekedő autósoknak,így mostmár mind a három IKE'el lett rendezve'az utakon !Legalább felavatódtak
Amugy pesten a bkvnál illetve a távolsági közlekedésnél ez megoldott de itt sem lenne rossz csak itt eddig ugy volt hogy a megállókba gyorsan felragaták a menetrendeket és kész itt már azt is figyelni kell hogy pl a gernce utcai 22es mentrendet ne keverje a gárdonyi utiéval... Amugy a buszokon lévő iránytáblához legálisan (nem ugy hogy lelopom a buszról) hogyan lehetne hozzájuni???
"Egyébként az egyedi megállóhelyi menetrend megszerkesztése már jó kis melóval jár, vagy kell hozzá egy jó generáló program."
Szerintem csak utóbbi jöhet szóba :). Győrben kb. 1300 különböző menetrendi lapot kellene készíteni, ami kézzel reménytelen lenne. Programmal viszont megoldható, viszont annak a kifejlesztéséhez meg idő kell :(.
Szálljunk le a földre szerintem... Elég lenen anniy, hogy - ha már egyszer ideiglenes menetrend - az új menetidőkre megszerkeszteni a menetrendet, valamint a megállókba érkezés idejét is kiírni, legalább megsaccolhatták volna. De ez az eredeti menetrend, kihúzva egy megállónév, ill. fentre beírva, hogy ideiglenes. Vagyis nem sok időt fecséreltek rá sajnos.
Egyébként az egyedi megállóhelyi menetrend megszerkesztése már jó kis melóval jár, vagy kell hozzá egy jó generáló program.
A keret már igen, de a tartalma még fokozható :). Pl. az adott megállóra vonatkozó indulási időpontokkal, egy áttekinthető táblázatban megjelenítve. Mint pl. Bécsben.
Ezeket még nem is láttam :). Azért azt tegyük hozzá, hogy az elmúlt években még ennyi sem volt jellemző ideiglenes tereléseknél. De remélhetőleg a közeljövőben látványos fejlődés lesz ezen a területen.
Csak megjegyzésnek: eleinte volt olyan 250-es is aminek 4 ablaka volt a 2 ajtó között, vagy 5 nagy ablaka ha nem volt hátsó ajtó. De ilyenből már szerintem nem sok maradt, volánnál meg tuti nem....