Szerencsére nekem is csak addig a vonásig megy fel és bekapcsol a ventilátor. De most normál esetben fentebb van az üzemi hőfok és fogy egy kis víz is. Remélem a vízpumpa lesz a bűnös.
Nekem soha nem melegszik ennyire fel. A maximum az, hogy a 80-as, és a piros között lévő vonal fölé megy egy kicsivel, de ilyenkor mindig bekapcsol a venti, és visszahűl a csíkig. Persze lehet, hogy nem mutat pontosat valamelyikünk műszere.
sorrend sztem: termosztat, viszko, vizpumpa, aztan ha meg ez is keves akkor az lehet egy alacsonyabb hofokon jelzo gombat venni a dupla ventinek (klima) igy beloheto, hogy mondjuk 95fokon razenditsen
es ha meg ez se, akkor vannak specialis hutofolyadekok erzekeny nagyerteku veteranoknak amik leviszik a homersekletet.
Azt hiszem csak egy ilyen van Pesten ( függőleges diszrács ), ismerem a tulajdonosát és az autót. Igényes fiatal Úré a gép, sokáig hirdette eladásra, ha jól emlékszem 3,5 millióért. Az autó mindennel felszerelt és nagyon szép állapotban van.
szvsz az sok... nemkéne neki ennyire melegednie... tom, h. a modelled hajlamos ra, es hogy sokat tettel a kikuszoboleseert, en is m119-el jarkalok, mese nincs, sztem nyomd vissza....
Itt pesten nagyon megszaporodtak a radarok. Azt hiszem elvártható, hogy jelezzünk egymásnak egy villantással. Szerintem nem az a legnagyobb probléma magyarországon, hogy egy több sávos üres úton 50 helyett 65-el megyünk.
Ma voltam az okmányirodában és nekem is kicserélték a forgalmit ingyen.
Bementem nagy ártatlanul, mondtam az ügyintézőnek, hogy anno itt állították ki ezt a forgalmit és 0 lett a környezetvédelmi osztályhoz beírva, de az én gépem 4-es, tessék, itt van kértem is az NKH-tól műszaki adatlapot róla.
Nézi a forgalmit meg az adatlapot, megmutatja a "fő" ügyintézőnek is, mire az: húzd át a 0-át és írd be a hátuljára, hogy 4-es. Kérdezem, hogy nem lehetne újat csinálni? Mire: De lehet, ha úgy szeretné. Hát mondom, úgy jobb lenne. Mikor elkészült átadta, pénzről szó sem esett.
Tök jó, ma du. valaki rám dudált és integetett egy jóképű sötét bálnából Soroksáron. Gyakran szoktam köszönni más merciseknek, de általában le sem szarják, így ez feldobta a napomat:)
Köszönöm Marci, egy Úr vagy. Sajnos a 600-as rács törött és hiányos ( valóban eredeti !). A szentendrei eladók nagyon korrektül itt a fórumon is megirták a tévedést.
Motormelegedés nekem "örök" merci problémám volt és az is maradt, de a szakirodalom szerint melegedhet 100-110 fokra a hűtőviz alacsony motorfordulaton nagy melegben. Emlékeim szerint ahogy irtam minden mercim "melegedett", de soha nem volt belőle probémám. A jelenlegi bálnánál a mutató nyáron városba mindig a piros alatt 1-2 miliméterrel van amikor alapjáraton megy a gép huzamosabb ideig.
Annyi 'haszna'volt a dolognak,hogy láttam egy sötétzöld 116ost OT frsz-el:-)&egy hasonlóan gyönyörű smokesilver 26ost olyan görgőkkel,mint amilyen nekem lesz.Volt min álmodozni a séta közben:-)
Lépek is álmodni,kicsit kikészült a futóm a tolás/séta combótól:-))Jó éjt Uraim!