Köszönöm szépen. Úgy lenne az igazi, hogy ha Talpfaszámláló olvtárs hozza nekem Pécsre a szokásos két példányt a megjelenést követően, akkor elküldenétek vele. Én kifizetem neki, így nem kell utánvéttel vagy rózsaszín utalvánnyal bajlódni, aztán majd átadom személyesen.
1. megoldás: a magazin 96. oldalán jegyezzük azokat a boltokat (ezek fővárosiak, illetve szegediek, de az ország más pontjain is boldogan létesítenénk "lerakatokat"), amelyekben az indóház összes száma kapható - a lista júliusban további két-három placcal bővül. ha ezek nem esnek akciórádiuszodba, akkor jön a
2. megoldás: ekkor postázom a címedre a küldeményt.
Egyszer a kéregjegy rejtelmeibe is bevezethetnéd majd a kedves olvasókat, és a sok szép kéregjeggyel kombinált vonatos képedből, amit nagyon tetszetőek a fórumon, megörvendezhetnéd az Indóház címlapját is szerintem.
Akkor jól saccolom a nagyvasút továbbra is 2-51 oldalig terjed, a tartalmat olvasva.
Örülök, hogy kezd kialakulni egy stabil oldalszám a témáknak. Ez szerintem az olvasóknak is jobb, mert aki már megismeri, hogy az elsőnek neki tetsző dolog hol van, az könnyen a megszokott oldalra lapozva kezdheti el az olvasást.
az én számítógépemen minden megvolt (és egyelőre meg is van - kép és szöveg), csak amíg újra mindent átküldtem szakacsnak, beletelt egy álló nap. a legnagyobb kár a tördelő saját adatállományában esett, és az addig elkészült oldalak vesztek el.
okulva történtekből, szakacs már archivál, netre és cd-re is ment. (ugye?! :-) )
általában a megjelenés előtt egy nappal szokta rg7 felrakni. persze már most tudható, mi lesz az 5. számban:
kezdetben úgy volt, hogy hét oldal hírek, de a napokban annyi érdekesség jött, hogy felmegyünk kilencre.
aztán: nyolc-tíz oldal 30-as vonal, körülbelül öt-hat szerző képeivel.
az egykori déli vasút örvén szorosan csatlakozik a témához a székesfehérvár-lovasberény-bicske, mára felhagyott vonal, ez hat oldalt kap.
hidak II. a krasznától a berettyóig, négy oldalon.
RER, tíz oldal, mérhetetlen mennyiségű információval és kiváló tartalmi jellemzőkkel, tíz oldalon
vasúti jegyár-szabás, interrail, eurodomino, citystar
"vagyonvédelem", avagy trükkös tolvajok a vonatokon
az első résszel indul a pápaszemes vasúti kocsiról szóló nagy horderejű dolgozat
ez a nagyvasúti rész, és akkor még nem szóltunk a megint húzósnak ígérkező virtuális vasúti szekcióról (többek között raildriver), a városi vasutasról (példának okáért: az utolsó villamos a thököly úton), a kisvasutasról (különösös tekintettel a kemencei történésekre), és a modellről, amely rovatban a révkomáromi klubról éppúgy olvashatsz, mint a váltókról.
ha biztosan tudnám május utolsó napjaiban, hogy a következő szám július 5-én jelenik meg, isten engem úgy segéljen, beírnám a pontos dátumot. de annyi minden befolyásolja a magazin megjelenését, hogy ez így nem megy. most például szeretném, ha már június 30-án kint lenne az árusoknál, mert időközben a lapker minden értesítés nélkül és egyoldalúan megváltoztatta a köztünk lévő szerződést, azaz már nem egy, hanem két hónap múlva fizeti ki az áruspéldányokból származó bevételeket. ezért szorít az idő, ezért szeretném, ha a júniusi szám utáni juss már augusztusban (és ne szeptemberben) jelenjen meg a számlámon. de ha nem megy - egy hete elszállt a vinyó, teljes adat- és oldalvesztés, szakacs is gyengélkedik valami megfázással -, akkor július 5. a megjelenés. legalábbis nagyon remélem, mert ugye ezt a lapot mindenki másod-, vagy harmadállásban csinálja - így én is. és ki tudja, hogy valamelyik főállású munkahelyemen mikor esik be valami halaszthatatlan teendő. und so weiter.
és még valami, érdekesség gyanánt. az indóház eddigi történetében rendre a megjelenést követő 2. héten fogyott a legtöbb újság.
<Nem lenne egyszerűbb a "A július első hetében megjelenő 5. számunk tartalmából" szöveg helyett ezt (vagy vmi ilyesmit) írni: "A 2005. július 5-én megjelenő..."?>
Helyesbítek az Indóház nevében: Kétezer-öt július 5-én megjelenő :-)))
De egyébként támogatnám én is, mert ha esetleg nem vagyok netközelben, nem fogom tudni hogy pontosan mikor jelenik meg, és teszemazt mire megkérdeznék egy újságárust, már el is kapkodnák....
Bocs, hogy nem jelentkeztem tegnap óta, de végre szabadságon lehetek három hétig és hogy jól kezdődjön, találjátok ki mit csináltam ma? Úgyvan ... vonatoztam.
Útvonal: Hódmezővásárhelyi Népkert - Szolnok - Debrecen - Létavértes - Debrecen - Püspökladány - Biharkeresztes - Püspökladány - Szolnok - Hódmezővásárhelyi Népkert 626 km. Jó volt. Ha érdekelnek a részletek, akkor akár ebbe a topicba is beírom nagyon szívesen, képekkel fűszerezve, ha nem zavar senkit sem. Ebbe a topicba tegnap néztem be elöször, tök nyugis remélem lesz itt helye ilyen beszámolóknak.