Keresés

Részletes keresés

Chemotox Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13143
Kössz. Írtam, hogy "részemről ennyi."
Előzmény: ujfigura (13141)
Distván Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13142

Az nem volt fél év. Ezt honnan vetted? Nem azért nem volt arra vonat mert "felújították".

Előzmény: 14-69 páncélvonat (13128)
ujfigura Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13141
Hopp, várjál!! Egy elmbeteggel beszélgetsz. Anno már az egyik buszos topikban kikészített minket, ez most a 30. nicke. Megpróbáltam a moderátori ígéretet betartani, mely szerint ha újra jelentkezik, akkor értesítsük őket és repül - de helyette engem is kitiltottak... Szóval ne nagyon írogass neki, mert akkor egy hosszú balhé lesz belőle, amiben még te is a megütheted a bokádat. Az egyetlen módszer, hogy eltávolítsd, ha nem szólsz hozzá.
Előzmény: Chemotox (13139)
gumpy Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13140
Erre konkrétan szükségem lenne gyakran. Sokszor olyan jó lenne kikerülni a Keleti-Nyugati közötti trolizást, adja magát a vonal, rövidebb is, a pálya sem rossz, de ennyi átszállással és várakozással épeszű ember nem megy arra, én is csak ha nagyon ráérek. Inkább növelem az elővárosi vonalak zsúfoltságát dupla menetidővel.
Előzmény: M41 2152 (13138)
Chemotox Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13139
Most erre meg írjam azt, hogy én meg téged látlak nagyon hülyének?...amúgy te kezdted kóstolgatni a topic vasutas/vasútbarát tagjait...pedig ez a topic nekik szól. A hsz-ra meg nem válaszoltál....tipikus volános magatartás. Továbbra is ajánlom neked irányadó topicnak valamelyik volános topicot.Ott egymásközt bunkóskodjatok csak..ne itt. Részemről ennyi.
Előzmény: buszos vagyok (13135)
M41 2152 Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13138

Szia!

A Vác-Hatvan közv. vonat összeköttetéssel sztem is mondasz vmit...

 

Csak az a baj, hogy ez egy vasutbarátnak jut eszébe, és nem egy menetrendszerkesztőnek...

M41 2152

Előzmény: gumpy (13132)
buszos vagyok Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13137
Te szavaztál rájuk, te tudod.
Előzmény: v_peti (13136)
v_peti Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13136

Tényleg, jó, hogy mondod!!! Miért nincsen? Azt is megszünette a II. Gyurcsány kormány? Vagy még a Medgyessy?

 

 

 

Előzmény: buszos vagyok (13130)
buszos vagyok Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13135
Nyilván légynek gondolsz.


Van egy mondáá, hogy ne állj le a hülyékkel vitatkozni, mert lemész a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. Veled kapcsolatban ez a követendő álláspont.
Előzmény: Chemotox (13107)
v_peti Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13134

Későn álltak neki. Jóformán csak az újraindítás előtt. És azután is dolgoztak még.

 

Ez az egyetlen normális út az őrségbe. A volán a földrajzi okokból (sok aprófalu) nem lenne versenyképes. (Csak két átszállással, azaz Szhely-Kmd vonat, Kmd-Zlövő busz, Zlövő-Őriszentpéter vonat.) De ki akar kétszer átszállni???

 

 

 

 

 

 

Előzmény: 14-69 páncélvonat (13128)
buszos vagyok Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13133
Összeesküvéselméletből jeles!
Előzmény: 6osvonal (13105)
gumpy Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13132
"...arról még nem ejtettünk szót, hogy a vasútbarátok közül ki használja rendszeresen a mellékvonalakat hobbiból utazásra."

Vigyázzatok ezzel! Persze én is el fogok mindenhova, ahova tudok, de megette a fene az egészet, ha csak vasútbarátok, és ők is csak hobbyból használják. Csodálkozom, hogy erre még nem csapott le taxxx (biztos jól megérdemelt szabadságát tölti egy jó kis Bz mentes helyen). Szóval ezért nem fog senki fenntartani egy vonalat, ezt be kell látnunk. A jövő csak az lehet, hogy rendeltetésszerűen használni a vonalakat! Ezért azonban nem mi, hanem a menetrendszerkesztők, és a Volán tehet a legtöbbet, mint ahogy ellene is.

A Volán például úgy, hogy nem párhuzamos járatokat indít utasszerzés céljából, hanem inkább a vasúttal el nem látott helyeken történő színvonalnövelésre koncentrálna.
A menetrendszerkesztők normális menetrenddel, csatlakozásokkal, és több közvetlen járattal. például Kál-Kápolna - Kisterenye. Itt a topicon, de máshol is rendszeresen téma, hogy mi a túró van Kisterenyén és Kál-Kápolnán, hogy ott végállomásozik a Bz? A Volánbusz sem az útelágazásokban fordul vissza. ha nem tud mondjuk Salgótartján és Füzesabony vagy Eger között járni, akkor ne csodálkozzunk, ha üres. És még számtalan ilyen van.
Például a Vác-Aszód ingának is több értelme lenne ha Hatvan és Vác között járna, ezzel kapcsolatot teremtene Vác és a Keleti országrész között. Ugyanis még sok átszállással is gyorsabb, mint pesten át. De ennyi átszállást csak a vasútbolondok vállalnak be (néhányszor Vácrátóton és Galgamácsán végállomásozik!!!) Igen, lehet, hogy akkor két pár szerelvény kellene, de akkor érne is valamit. Így egy szerelvény jár majdnem üresen. Melyik a jobb?
Előzmény: M41 2202 (13110)
buszos vagyok Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13131
Vagy úgy gondolod, hogy egy-két utazóért az állam tartson fenn vonalakat?
Előzmény: 14-69 páncélvonat (13100)
buszos vagyok Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13130
Lehet, hogy nem tudod, de már nincs külön Közlekedési Minisztérium.
Előzmény: v_peti (13099)
antitaxxx Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13129

 

 Taxxx úr!

 Kíváncsi lennék, melyik a kedvenc magyarországi mellékvonalad, melyet még te sem tennél át buszra?

 Van ilyen egyáltalán?

 Azért kérdezem, mert arra a vonalra nem pazarolom a fotó-kockákat.

14-69 páncélvonat Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13128
És ehhez fél év kellett ? Gratula a MÁV műszaki felújító (? ) talpfacserélő brigádjának!!!
Előzmény: Distván (13127)
Distván Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13127
Hááát azt az 500 talpfacserét nem nevezném felújításnak. :-(
Előzmény: 14-69 páncélvonat (13126)
14-69 páncélvonat Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13126
Akkor mi az ördöngös fittyfenét csináltak majd félévig? He ? Én ugyan csak a helyi vasizeitungból tájékozódom, de rebesgették hogy ez a megszüntetés első jele. A MÁV  rögtön cáfolta és közölték hogy felújítási munkákat végeznek majd megindult a közlekedés. Nem tudom hogy mennyien utaznak de bizisten végigutazom és számolni fogok Körmenden.
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13125
Mikófalva 1982.

Megépült Mónosbél-Bélapátfalva között a Mikófalvát elkerülő rész, mely a Bélapátfalvi Cementgyár miatt épült meg, ugyanis Mikófalva felé túl nagy volt az emelkedése a pályának a tehervonat számára, így történt olyan eset is hogy a tehervonatnak többször neki kellett rugaszkodnia Mónosbélből. Meg állítólag a gyárnak víztározó épült volna a vasúti pálya helyére, amiből persze nem lett semmi. Igaz rombolni a legkönnyebb.
A lényeg ami miatt írok, hogy a vasutat még a fenti évben visszabontották(MÁV), és helyette vonatpótló buszok jártak Bélapátfalva vá.-ra. Egy darabig vasúti tarifa volt érvényben rá, majd a volán átvette a buszokat, és persze módszeresen meg is szüntette azokat. Így ma Mikófalva a Volán-ra lett hagyatva, mely a hétvégén érződik főképp(hétköznap jónak mondható a közlekedés). A Volán a hétvégi járatok nagy részét kerülővel járatatja,(szombaton 8-ból 6-ot, vasárnap 5-ből 3-at) melyért nagyobb tarifát is szed be.

Hétköznap: Mikófalva-Bélapátfalva-Mónosbél-Eger Teljes ár:381Ft(30km-es jegy)
Hétvége(kerülő út): Mikófalva-Bekölce-Egercsehi-Eger Teljes ár:445Ft(35km-es jegy)

Konkrétan azt nem tudom, hogy a bérletek érvényesek-e a másik útirányon át, de már maga a teljesárú jegyes dolog is felháborító.

Arról nem is beszélve ha ma ott vasút járna, akkor ugyanez a jegyár. Teljes ár: 264 Ft.

Úgyhogy érdemes lenne átgondolni mit zárnak be és mit nem.
radio100jozsi Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13124
Ilyen az alsó képen látható gumikerekű vonatot pénteken láttam a régi 3-as főúton haladni (gőzös+2 kocsi) Hortnál Gyöngyös felé. Csodálkoztam is rajta, mit keres erre.
Előzmény: Törölt nick (13120)
P_Oli Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13123
Neee-neee-neee! Ezektől hányok...
Előzmény: Törölt nick (13120)
Sereskorsógéptűz Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13122

"Ez a klasszikusan magánvállalkozások terepe."

 

Jó, nem ujitotta fel, de beleheccölt az állambácsi (azaz az adófizető állampolgárok) **** összeget, és el kell passzolni magánvállalkozásba.

 

Ez ma a divat? Baj, ha nem tapsolunk hozzá?

Törölt nick Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13120

Ilyen vonatok fognak majd ezeken közlekedni:

 

 

Előzmény: radio100jozsi (13116)
14-69 páncélvonat Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13119
Mondjuk ha a Szhely-Őrihodos vonat Körmend-Zalalövőn keresztül közlekedik, miért kell bzárni ? Fél évig újították a pályát, most meg megszüntetik a közlekedést. Nem értem.
6osvonal Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13118
Persze, fontos a halálraítélteket végiglátogatni és elbúcsúzni tőlük, de ne felejtsétek el, hogy ha majd tiltakozni kell, akkor ott legyetek a vasutasok és a vonalbezárások más kárvallotjai mellett!
Köszönöm.
Előzmény: P_Oli (13115)
zugkraft aargau Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13117
A 11-est se hagyjuk ki...

Előzmény: radio100jozsi (13116)
radio100jozsi Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13116

A jövő mellékvonalai hazánkban...

 

 

 

P_Oli Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13115
Örülök, hogy inkább vonalbejárásokban gondolkodtok.Vitatkozni lehet majd jövőre is, de megtapasztalni már nem...
M41 2152 Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13114

Szia!

Lehet e-mailben egyeztethetnbénk egy túrát arra felé...

Ha van kedved keress meg e-mailben!

M41 2152

Előzmény: Sabee Gigant (13112)
M41 2152 Creative Commons License 2006.07.09 0 0 13113

az ötelet jó! Amennyi szabadidőm engedi, és is ezt fogom tenni.

Bár most tudtam utazni egy pár olyan vonalon, amit meg akarnak szüntetni.

(Veszrém-V.varsány, Pápa-Csorna, Pápa-V.varsány, Körmend-Z.lövő.)

Sajnos ez a vonalbezárás egy nagyon kemény lépés...

M41 2152

 

 

 

Előzmény: 14-69 páncélvonat (13109)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!