Keresés

Részletes keresés

CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.06.08 0 0 184

Hát tudom, hogy nem kispályásak, de én és itt egy páran gondolkodunk, hogy miért lett vége az Ikarus-nak és nem csak sopánkodunk, hogy jaj így..., úgy..., amúgy..., jajaj vége az Ikarusnak, hajj!

 

Előzmény: Fzolee (183)
Fzolee Creative Commons License 2007.06.05 0 0 183
Jó, akkor értelmetlenséget beszélek, de a te összeesküvéselméleteid se kispályásak ebből a szempontból...
De ismét feltenném a jogos kérdést: miért nem lehet megérteni, h. az ikarusnak vége?
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (182)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.06.05 0 0 182

Csak rosszat tudsz szólni?!

Ha csak igen akkor legyen értelme is!

 

Előzmény: Fzolee (181)
Fzolee Creative Commons License 2007.06.05 0 0 181
Imádom olvasni az elméleteidet, jobb mint Andersen...
(Miért nem lehet megérteni, h. az ikarusnek vége?)
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (180)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.06.04 0 0 180

Nem tudom mennyire, de szerintem megér egy kis gondolkodást:

 

-Ha az Irisbus azért tette tönkre az Ikarus-t, hogy a saját buszait el tudja adni itthon is. De a legérdekesebb, hogy amióta a ,,Nagy Ikarus´´ megszünt azóta M.O.-n csak vagy Volvo Alfabus Regio,- Localo vagy 7700A-t látunk. Hiába, hogy az Ikarus épített Volvo alvázas járgányokat, de sztem ebből nem lett neki annyi bevétel, mintha egy teljesen kész, komplett autóbuszt tud eladni.

 

1956: Ruszkik haza!

2007: Volvók Haza!

Feri BPO-576 Creative Commons License 2007.05.27 0 0 179
Úgy legyen! ;)
Előzmény: kettőhatvanhatos (173)
IK 435 Creative Commons License 2007.05.27 0 0 178
Üdv Mindenkinek!

Akármennyire is imádom az Ikarus-t szerintem nincsen semmi baj a Volvo-val, én az Irisbusra vagyok hihetetlenül pipa! Szépen tönkre tett mindent!

A volvonak szerintem nem állt volna érdekébe tönkre tenni az Ikarust mert az Ikarus sok busza alá Volvo alvázat rakott! Magyarul vásárlója volt az Ikarus!

Ik 435
Fzolee Creative Commons License 2007.05.26 0 0 177
Gratulálok az összeesküvés-elmélethez, végülis csak 4-5 logikai bukta van benne...
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (176)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.05.26 0 0 176
De a legnagyobb tragédia, hogy Magyarországon az Ikarus megszűnése óta csak azt a sz..-Volvót látjuk az utakon és néha valami mást. Én ezeket a Volvókat vagy vissza Svédországszágba küldeném, vagy egyenesen innen a bontóba. Ozt az alkatrészeit meg beolvasztanám. Van egy olyan érzésem, hogy az Ikarus kicsinálásában nagy szerepe volt a Volvónak, mert azóta M.O.-on rengeteg van. Főleg az alfabuszból. De az új Volvó 7700-asat úgy elrontották, hogy már hányingerem van ha egyet látok!
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.05.26 0 0 175
Hát hallod, szerintem néhány évig termeljen veszteséget, de legalább maradjon meg az EAG. Utána bízzunk a legjobbakba csak lesz valami tender-győzelem és gyárthatna tovább veszteség helyett nyereséggel. A finnek befogadták, szerették, rendelték, de ez sem segített a neves autóbuszgyárnak.
Előzmény: kettőhatvanhatos (173)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.05.26 0 0 174
Valahogy ez nekem is az érzésem. Ha az utcsó 200-asat is selejtezik-én azt kívánom az az idő ne jöljön el.
Előzmény: ..Nadine.. (171)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.05.22 0 0 173
Ugyanmár! Kenny-t is mindig kicsinálják South Park-ban a szemetek és mégis minden részben feltámad! Én ugyanígy bízom az IKARUS-ban is!
Előzmény: Feri BPO-576 (162)
CTH-083 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 172
Sajnos....De tartok tőle hogy igazad van...
Előzmény: ..Nadine.. (171)
..Nadine.. Creative Commons License 2007.05.20 0 0 171
Mire az utolsó 200-ast selejtezni fogják, már senki se fog emlékezni az Ikarusra, s mindenki más és más után fog jjárni. Erre van egy láda söröm :)
..Nadine.. Creative Commons License 2007.05.20 0 0 170
Haver! nyiss ki egy közgáz könyvet, aztán nézd meg a globalizáció részt. Aztán egy földrajz könyvet, s a nemzetközi munkamegosztási részt is, aztán ha nem érted még mindig, akkor szivesen elmagyarázom.

Ha meg csak olyan indokkal jössz, hogy mert magyar akkor sztem a Kossuth téren állitsátok fel az asztalkát az aláirós papirral.

Jó olvasát.
Előzmény: Ik280 (168)
Fahya Creative Commons License 2007.05.20 0 0 169
Ugyan. Azon már sajnos nincs mit megmenteni.
Előzmény: Ik280 (168)
Ik280 Creative Commons License 2007.05.19 0 0 168
Ikarus Fanok!!
Azt hallottam hogy Széles Gábor alakarja adni az Ikarus-t a kínaiaknak és ez ellen én is Csimu barátom aláírást gyűjtést szervezünk és aki segítene kérem jelentkezzen fel is vehettek msn-re címem: ikarusbusz@freemail.hu!!
Segítsetek megmenteni a gyárat!
Előre is köszönöm mindenkinek!
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.05.18 0 0 167
Hál istennek még bírja!
Előzmény: CTH-083 (166)
CTH-083 Creative Commons License 2007.05.16 0 0 166
Elsiratni nem kell.Még megy.:-)
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (164)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.05.16 0 0 165

Az a ....Irisbus meg sorolhatnám....

Az alfabusz meg küldje a svédeknek a buszait! Ha már azt az alvázat onnan hozzák.

 

Előzmény: Feri BPO-576 (162)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.05.16 0 0 164
Hát, ez nem igaz! Inkább húzzák be az amerikai mellé, ha már ki akarják selejtezni. Mégis csak jobb lenne, ha állna, mintha nem is lenne.
Előzmény: CTH-083 (163)
CTH-083 Creative Commons License 2007.05.05 0 0 163
Már a mi buszunknak ( CTH-083 ) sincs sok hátra....Szerkezeti gondokkal küzd és félek hogy nem fognak rákölteni.
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (161)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2007.05.02 0 0 162
Kicsinálták az EAG-t!
Szemetek! :(
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (161)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.04.29 0 0 161

Nem tudok sok infót, de a Népszabadságban olvastam, hogy Széles nem fog buszokat gyártani sem Magyarországon, sem Kínában. De a legrosszabb a cikk végén van: Ha nem lesz hamarosan egy 30 db-os Volán tenderes E94 vagy E95-ös megrendelés akkor nagyvalószínűséggel bezár az Ikarus legutolsó auóbuszgyára és az Ikarus végleg eltűnik a piacról. Ha ez így lesz (nem kívánom) akkor a topic-ot át is nevezhetnénk ,,MENTSÜK MEG AZ IKARUSOKAT"-ra. Ha a gyár végleg megszűnik legalább a prototípusok maradjonak meg, amik legtöbbször a világ legnagyobb újításait hozták az autóbusziparban.

SOK SIKEREKBEN GAZDAG ÉVET KÍVÁNOK MÉG AZ:

 

IKARUS-EGYEDI AUTÓBUSZGYÁR KFT-NEK, angolul:

 

IKARUS-SPECIAL COACH FACTORY LTD.      -nek!!!!!!!!!!!!!!!

CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.04.08 0 0 159
Oké, egyszer megkereslek, mert Starjáni vagyok.
Előzmény: CTH-083 (158)
CTH-083 Creative Commons License 2007.04.07 0 0 158
Ha tarjáni vagy akkor valamikor megkereshetsz.A CTH-083-mal dolgozom,és nem ettem még embert.....Ja:a kollégám sem.
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (156)
Fahya Creative Commons License 2007.04.04 0 0 157
Pedig nagyon úgy néz ki. Meg még máshol is.
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (156)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.04.04 0 0 156
Nem baj, köszi szépen, nekem is nagyon tetszik a járgány, de remélem nem kínában fogják gyártani.
Feri BPO-576 Creative Commons License 2007.04.04 0 0 155
Nem sokat tudok az új Ikarusról, csak fotókon láttam.
Mindenesetre szép darab :)
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (154)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.04.03 0 0 154

Hát, még tudok egy harmadikat is, de az nekünk nem okozott tragédiát. Kicsinálták a KAROSA-t is. Hát ahogy elképzelem, milyen szép darab lenne abból az E94FG-ből!

Túl sok pézük van azoknak, így az Ikarus EAG szerintem nem bír belőle kiválni. De a nagy Ikarus-t megvette Széles Gábor és remélhetőleg újra Magyarország kedven buszai lesznek az Ikarusok. Te erről az új buszról tudsz valamit amit tavaly márciusban mutattak be? Én csak annyit, hogy a busz nem Ikarus Nova, vagy HB (Hungarian Bus talán) Nova lesz.  

Előzmény: Feri BPO-576 (152)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!