Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Azért ez elég merész kijelentés volt, de a 28 db-os flottánkkal valóban dobogósok vagyunk. Elvileg csak a szombathelyieknek és a nógrádiaknak van több mint nálunk. :P
6. AAK-237 (Kiskunhalas) AAK-735 (Kiskunfélegyháza-Tiszakécske külső th.) ACH-131 (Kalocsa) ACH-180 (Kecskemét tartalék) de sűrűn kint van ACH-303 (Kiskunhalas-Harkakötöny külső th.) ADV-234 (Kecskemét-Tiszakécske külső th.?) ADV-636, 641, 642 (Kalocsa) ADV-787 (Kiskunhalas) ANU-101 (Kiskunfélegyháza) ANX-440 (Kalocsa) BHV-079 (Kiskunfélegyháza-Pálmonostora külső th.) BPE-262 (Kecskemét tartalék) BPF-003 (Kecskemét-Ágasegyháza külső th.) BPF-021 (Solt) BPF-050 (Kecskemét-Szabadszállás külső th. BPF-056 (Kecskemét-Soltszentimre külső th.) BPF-067 (Kecskemét-?) BPF-068 (Kecskemét-?) BPF-069 (Kecskemét tartalék) BPF-086 (Kunszentmiklós) BPF-090 (Kunszentmiklós) CJU-133 (Kalocsa) JZY-067 (Kecskemét tartalék) JZY-072 (Kecskemét) JZY-075 (Kunszentmiklós) KAZ-122 (Kecskemét-Szalkszentmárton külső th.) KAZ-148 (Kalocsa-Szakmár külső th.) KAZ-149 (Kiskunfélegyháza-Tiszakécske külső th.)
7. Kijelző nincs mindegyik 200-asnál újabb buszba 3 RÁBÁ-ba van, 3 ALFA REGIO-ba, 2 E94-esbe, 2 E95-ösbe, 1 415-ösbe, 3 MAN-be és elvileg a mostantól felújított buszokba az összesbe kellene.
Csoki bácsinak üzenem: Ha a GPE-t ki akarja lőni akkor korán kell fölkelnie mert 7:40-kor elhúz Gyöngyösre, ugyanis visszakerült a Kecskemét-Gyöngyös járatra.
El fogom készíteni azt a bizonyos szárnyat,és IKARUS feliratot,ígéretemhez híven,viszont türelmeteket kérem!Vannak egyéb, elsőbbséget élvező(családi)dolgaim,csak utánuk jöhet a szárnyalás.
Kiskunhalason megvannak még az öregek (BOP-751/760, ACH-303)? Ugye idén érkezett hozzájuk Kalocsáról pár gép, de ezzel együtt vittek is el tőlük, tehát még lehet rájuk szükség... Ugyanakkor mindegyik gép külső telephelyes (volt eddig), így alig látom őket Halason.