Nekem is csinált már ilyet de nekem az aksim már gyenge és azért!(indítóztam és az indító motor ép hogy tekert egy kicsit az indexek meg villogtak riasztó kürt csipogott központi zár ki-be zárt, második próbánál már nem is tekert de a többi jelenség az maradt) Meggurultam szerencsére parton lakunk és 2-3 méter alatt be is indult!
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy vettem egy VW borát 1,6 16v BCB motorkód és egy Spal AS 80 riasztó van benne . A problémám az lenne, hogy akár bekapcsolom akár kikapcsolom a riasztót vagy ha riaszt is az idexek nem villognak(viszont a belsővilágítás a műszerfal világítás és a rendszámtábla világítás villan) és még annyi, hogy rezgésekre a riasztó nem reagál( belerúgsz a kerékbe vagy rácsapsz az autóra) csak akkor szól ha kinyitod az ajtókat a riasztó kikapcsolása nélkül! Az ant. rövidítésű jelbe ( úgy néz ki mint egy RCA dugó) dugott csatlakozón lévő kábel nincs bekötve sehova! Azt hova kéne bekötni?
1 hónapja küzdök, keresek kutatok a hengerzár vezérlésének bekötésén hogy a riasztóról vezérelhető legyen, de nem sikerül az igazság, a kék narancs vezeték a hengerzárt mintha kis megszakítással vezérelné...
Ezért a gyári kulcsal zárok és a beriasztok a riasztóval. kicsit körülményes és szerettem volna csak 1 távirányitórol vezérelni.
Nincs köztetek valaki aki tudná a megoldást mien vezetékeket kellene hova, hogyan?
tudom vigyem riasztóshoz de arra nincs most (kedvem(kessem)
Előre is köszönöm.
A riasztóm amúgy nem tudja a retesz vezérlést ezért gondoltam egy késleltett relével megoldást keresni de egyenlőre nem tudom kimérni mi vezérli a reteszelést
Sziasztok, van egy gepárd riasztó az autómban, az egyik távot elfelejtette, a tartalékkal használlom, a táv jó megmérték, hogy tudnám ujra társítani? a táv 4 gombos van pánik és hang nélküli nyitás gomb is, kérem aki tud segítsen, nem mennék szerelőhöz, köszönöm
LOPSTOP reléjéhez / rendszeréhez van valakinek elfogadható bekötési rajza, vagy leírása (nekem a lábkiosztás is elegendő lenne talán)? (Beraton kft. régi terméke)
drMinit 16760-as hozzászólásában található kép elég silány minőségű sajnos, abból nem sokra megyek. Jelen esetben nem a beépítésre lenne szükségem, hanem a kiszerelésre (mivel a nyáklap fele totálisan eloxidálódott) oly módon, hogy egy másikat szerelek majd bele helyette.
Igen tudom vigyem be egy riasztószerelő műhelybe és megcsinálják nekem. Na mármost evvel csak két baj van. Minden bizalmam elveszett a beszerelőműhelyeket tekintve, amit tudok magam csinálok ill. a másik, jelenleg nem indítható az autó. :)
Enforcer SLI 840C-4 típusú riasztóhoz keresnék bekötési rajzot. Régebben került hozzám a cucc, csak azóta elkallódtak a papírjai. Valaki tudna nekem segíteni?
Sziasztok! Lett egy kocsink, Dobermann típusú riasztó van benne. Valószínűleg le van némítva, riasztásnál ugyanis villog, de egyébként csendben van. Maga a hangszóró egyébként működik, le lett tesztelve. Kérdésem a következő, ebben kérek segítséget: hogy lehet "visszarakni" a hangot a riasztóra? A gyártó ugye eltűnt és most a Google sem túl segítőkész. Előre is köszönök bármi segítséget.
még annó mikor vettem a kocsim már bele rakatta az első tulaj. Mostanában pedig egyre érdekesebb dolgokat művel. Nem indítható autó, pedig a távirányítot érzékeli... stb.
Megtaláltam a kis dobozt, látom hogy két fekete kábel ami bele megy a csatlakozóba el van égve.
Jól gondolom, hogy amilyen védelemre nekem szükségem van, az megoldható RFID-s transponderrel? (javítsatok ki, ha fogalomzavarban szenvedek)
Azt szeretném megoldani, hogy már az autóba beszállva csak úgy lehessen indítani a motort, hogy a belül elrejtett vevő egység közelébe rakom a transzpondert.
Ha az indítás megtörtént, akkor járó motornál ha kiszállok, akkor csak az újbóli transzponder közelítéssel lehet megakadályozni, hogy mondjuk 2 per múlva leálljon a kocsi motorja.
Újraindításnál pedig újra közelítés a rejtet vevőegység felé.
Más funkcióra nincsen szükség. A gyári távirányító, riasztó -némi kiegészítéssel- és a gyári immobilizer teszi a dolgát.
Jó úton járok, ha azt gondolom, hogy megfizethető áron ez megoldható?
Záráskor,nyitáskor rendesen adja a hang jelzéseket-csipog-.
Viszont ha be zárom és az egyik zár gombot nyitva tartom-nem működik az ajtóban a zár motorja- és bár mennyi időmulva ki nyitom az ajtót a sziréna néma marad.
VW Ventoról van szó, a problémám a következő: a képen látható távirányítóval rendelkezem, sajnos a riasztó típusát nemtudom, központi működik tökéletesen, de hiába fordítom a kulcsot, nemindít. Akku nem túl jó állapotú, de 12V alá nem esik. Ha a behúzót akkuról működtetem akkor forgat és beindul a motor. Biztosítéktáblán relék jók..
Üdv. Urak Trax silver light r riasztó van a kocsiban. Este megszólalt és eddig nem hallott módon szólt. Folyamatosan pittyegett kb 1 percig. A leden semmi visszajelzés nem mutatkozott. Esetleg valami ötlet valakinek? Köszi
Sziasztok! Skoda Fabiámba Spal AS90 típusú riasztó van. Eddig záráskor csak az index villogott 3x. Azonban most volt szervizben, ahol levették az akkusarukat. Utána záráskor már a 3 villogás után csipogott 3-szor. Ezt szerettem volna kikapcsolni, így kerestem is leírást. Találtam is, de annyit sikerült elérnem hogy gyújtás levétele után az első záráskor nem csipog. Ha mégegyszer kinyitom és újra bezárom újra csipog.
Hogy lehet ezt teljesen kikapcsolni? Köszi a segítséget!