van egy 2004 wj 2.7 crdi vasam... d most inkabb csak vasalonak tudnam hasznalni mert a heten kicsit cserben a legnagyobb pocsolya kozepen hagyott es azota azt semmmmm mondja fapapucs.. :S kb kuszob magassagig bele kellett mennem egy kb 10 m hosszu pocsolyaba elsore atment de vissza fele (tnylg nem volt mas lehetosegem) pont a kozepen megallt.. kihuzztam .. egy het szaradas neha raprobaltam de semmi.. at nztunk mindnt h bcsapott valahova a viz de semmi..a tunet a kovetkezo.. a tankjelzo ureset mutat annak ellenere h max 15 litr hianyzik a full tankbol.. gondoltuk elosszor a tank vissza jelzo csati v a hatso szivattyu.. de direktbe kotve az uzemanyag ugysem indul meg.. hibakodok torolve ..csak annyira poccen be a motor ami uzemanyag a porlasztoban van.. kovtkezo amire gondoltunk a maasnyomasu szivattyu adta meg magat s azert nem vszi fel az uzemanyagot de azt nem irja hibanak..pdig mar majdnem berendeltem hozza.. 3masodpercet jar a motor es le all.. nem reagal a gazadasra..
kerdes.. aki jobban uti vagja terepen is.. nezzk meg valamit a viz miatt?? lehet h az immo. tilt be valamiert? (bar akkor 10sec futna a motor meg fel venne az uzemanyagot..
valaki.. help..
a Towoy Tomival bszeltunk mar.. jeep ben azt mondta ennyire nincs benne.. voyager a spcialitasa.. :/
Egy infót szeretnék megtudni az itt jóval nagyobb tapasztalattal rendelkező uraktól.
Jeep Cerokee XJ, első fényszóróbetétet cserélnék (csak, hogy minden patika legyen), az én autóm 2000-es gyártás, de ahhoz nem találok, ha igen meglepően drága. Jó bele a korábbi -96 vagy -98-ig gyártottaké? Megdöbbentőn 1600Ft/db körül rendelhető. Az eladó nem tudja ezt megmondani, megvenni kár, ha nem tudok biztosat.
Van e kedvező alkatrészforrás?
Nekem az autó 2014. Novembere óta van meg, makulátlan állapot, csak jót tudok elmondani róla...remélem ez így is marad.
Szeretnék venni egy használt Jeep Chirokeet. Max 1.5milkóm van rá. Találtam ebben az árban 3.1dizelt és 2.7 crd dizelt, 200000 km körül van bennük, melyiket ajánlanátok? Hallottam hogy a 3.1 nek a váltó a gyengéje, igaz-e?
Eddig még nem volt terepjáróm, eléggé keveset járok autóval, de akkor biztos, hogy olyan helyre keveredek, ahová az kell!
Szia. Amit érdemes tudni a 3.1 es motorról : fogyasztás átlag 12-14l ,egyszerű ,nincs sok elektronika benne,kicsit teherautós rezonanciák.200 ezer kilométer körüli futás nem sok ,ha megkapta a rendes karbantartást. Amire figyelni kell első hogy belenézel a kiegyenlítő tartályba ha olajos rozsdás trutyi van benne tovább keresgélsz. :-) Típushibák: Hengerfej(hengerfej tömítés),fűtőradiátor(eldugul ,télen nem fűt),automata váltó. Igazán mindent kapsz hozzá az E-bay en .Utazó 120-130 km/h ,mindenhol elmegy :-) Összességében ha egy jól karbantartottat találsz akkor nagyon jók ,a Crd diesel finomabb de lényegesen drágább hozzá minden .
Ha kérdésed van írj rám, most is van egy két 3.1-es itthon .-)
Szevasztok 2,1 td xj 4 kerekeshez hol találok hátsó difi" kúpkerék szimeringet 47x70x10-13-as a méret, ha esetleg tudtok valami infót ne tartsátok magatokban.
A 2,5 TD kockámhoz (95-ös) keresnék egy helyes computer csatlakozó (60 pólusú) kiosztást. Amit én találtam, az csak az általános kiosztás, viszont a dieselé eltér ettől!
Tudomásom szerint a kb 2 tonnájához nem túl erős ez a motor, ezért szokták jobban venni a 2.7CRD-ket. Ja, a 3.1 az VM motori, a 2.7 pedig mercedes gyártmány.
Egyébként én is hasonlót nézegetek, ha esetleg lesz extra infód, megoszthatnád...
Informálódni szeretnék, remélem valaki lesz olyan kedves és segít nekem. 2001-es 3.1Td Grand Cherokee-ról szeretnék véleményt kérni. Keresgéltem, de 2-3 szűkszavú népítéleten kívűl nem találtam mást. 214 e km (eddig van szervízkönyv és ennyit mutat az óra) körül van jelenleg benne. A másik kérdés az aut.váltó. Meddig bírják általában? Érdemes ennyi km-rel megvenni vagy könnyen pénztemető lehet? Sajnos így ezzel a motorral, váltóval semmi érdemi információt nem találtam a neten.
Próbáld meg Tom-Voy-t Celldömölkön,amerikai autókat szerel,főleg Chryslert,de szerintem meg fog vele birkózni .Beírod a keresőbe,kidobja a honlapját,de ez alapján ne ítélj,mert nem ér rá olyan úri huncutságokra mint ennek a frissítése,de az elérhetőségei rajta vannak.Biztosan nem a legolcsóbb,de jó szerelő.
Üdvözlöm az oldal tagjait! 2014 Május-ban vettem egy Jeep Grand Cherokee 2.5Td (Limited) autót. Ausztriából hozta egy "nepper"nekem (aránylag jó áron), aki itt forgalomba is helyezte (ezt már elég húzós költségen) de ez még mindig nem volt akkora baj. A gondok ott kezdődtek mikor a műszer falon megjelent a "chekk engine" ill. a középső kijelzőn különböző kiírások (német nyelven) sípoló jelzés kíséretében. Mivel én nem vagyok valami nagy műszaki zseni, próbáltam keresni valakit aki ért hozzá (Vas Megye, Szombathely) sajnos kevés sikerrel.Aztán jöttek sorra a meghibásodások. Vezérlés, fék, kuplung, üzemanyag ellátás,stb.. Igaz a mechanikus meghibásodások javítására találtam szakembert (nehezen).Ugyan akkor a hiba kijelző továbbra is ki ír dolgokat. Azt szeretném kérdezni a tapasztaltabb tagoktól, hogy lehet-e magyar nyelvet beállítani a kijelzőn és hogyan? Illetve kérdem, hogy valaki ismer-e olyan specialistát aki ért ehez az autóhoz számomra elérhető távolságban (100km-en belül)? Köszönöm
Köszi a választ. Én kicsit nagyobb mélységet képzeltem volna, a 25-30 centit tudja egy zsiguli, vagy wartburg is - jó némi túlzással. Nem úgy van, hogy a terepjárókat úgy tervezik, hogy a villamos kütyük magasra vannak téve, és takaró védő lemezkék vannak a gépházban? Nem tudom, csak kérdem. Állítólag ( bocs, hogy konkurens gyártmányt emlegetek) a Defendernél 70 cm, de snorkerrel ablaküvegig merülhet? A jeepnél nem engedhető meg, hogy meg, hogy befolyjon a víz az utastérbe, egy kicsit? Pl 15 cm-re? Van alul is villany?
A Duster csak szélsőérték volt, kicsi is, gyenge is a motorja, és nincs felező. Difizárra remélem nem lesz szükség.
A hasmagasság fölé nem tanácsos meríteni az autót, mert be ázhat a fülkében az elektronika és akkor nem megy az autó sehová. Ha elektronika nélküli idősebb terepjáró akkor jó ha van snolker (légbeszívó) csöve a fülke tető magasságában, hogy a motor ne tudjon vizet beszívni.
Kövesebb talajnál szintén jó, ha van haspáncél a gépen nehogy a váltó, olajteknő megsérüljön.
Extrémebb helyre nem biztos, hogy a Duster jó választás. Ne felejtsük el, hogy csak 4 kerék meghajtásos és olykor jól jön a differenciál zár és a felező is.
Köszönöm ,hogy megosztottad tapasztalataidat! Én az XJ-ben gondolkozom. Hétvégen megyek is megnézni egy gépet :http://www.hasznaltauto.hu/auto/jeep/cherokee/jeep_cherokee_2.5td-8951521 ő lenne az! Rendelkezem másik autóval,szóval leginkább hobbi off-road célra,illetve túrákra használnám,de ha már sikerült egyet vennem,egy jó darabig biztos azzal megyek majd mindehova.
Tanácsot, inkább adatot szeretnék kérni Tőletek. Külföldi terepjáróbérlésem lesz, és a egy Jeep Grand Cherokee - 4WD – Automatic-ra fog esni a választás. Csomagtér, ár ( Duster és Defender közt félúton). Meg tudná-e valaki mondani légyszíves, mennyi a gázlómélysége? Tömören: ezzel a kocsivak kb ..... cm mély vízbe mehetsz bele. Azt megtaláltam, hogy a hasmagasság 221...250 cm, de az más.
A netet már feltúrtam, de a leírások távol tartják magukat a konkrétumoktól és leginkább csak az extrákat, a kényelmi kütyüket helyezik előtérbe amiknek semmi értelmük egy folyómederben.
Véleményem szerint 1M alatt nagyon gyenge műszaki állapotú Jeep-eket lehet kapni.
Nekem annak idején azt tanácsolták, hogy legyen tartalékba pár 100e forint az átíráson felül, ne legyen érvágás ha valami komolyabb dolog adja meg magát.
Én kb. 2 év alatt jutottam el oda a fent látható géppel, hogy szinte minden fel lett rajta újítva vagy ki lett újra cserélve.
Azóta mentem már vele 30e km-t gond nélkül csak olaj és szűrő csere.
Ha megszeretné venni valaki nem is tudnám mit mondjak neki árat. :-)
Ha van mellette másik autó és nem kell napi szinten teljesítenie úgy könnyebben neki tudsz állni az autó rendbe hozatalának.
Ha érdekel a szerelési dokumentáció szívesen elküldöm neked e-mail-ben, abban árak is találhatóak.
e-mail címem istermag@gmail.com
A motor gyengéje a hűtő. Ha melegszik akkor cserélni kell a hűtőt.
Persze körbe járva az alap dolgokat a motor melegedés szabályai szerint. :-) az egy másik téma volna
Idézet az AUTONAVIGATOR-ból
2.5TD VM motor. Terepezéshez passzoló a motor is, ami még olasz, VM Motori-féle, ős TD. Turbós, köztes hűtős és hagyományos adagolós négyhengeres. Az a motor, amitől az összes szerelő tart, de leginkább azért, mert senki sem ismeri. Ameddig üzemel, addig szerethető. Hangja nem csúnya, pont olyan, mint egy 18-20 éves dízelé kell legyen. Hangos? Persze, hogy az, járása azonban egészen egyenletes, 284 newtonméter nyomatékát már 1950 1/percnél leadja, de alapjáratról húz. Felezővel még komoly emelkedőkön is lefullaszthatatlan az öreg öngyújtós. Váltója ötfokozatú, kapcsolási sémájával kissé megszokást igénylő, de alapvetően korrekt. Az áttételezés egészen hosszú, ötödikben a 120 km/órás tempó 2400 1/perccel futható, ami nem rossz. A kényelmes utazótempó 110-120 km/óra.
VM motorok specialistája Győr mellett található Robi +36309596891
Szeretnék kérni tőletek pár tanácsot,most állok első terepjáró vásárlásom előtt,régóta vonz engem ez a dolog,mostanra sikerült összeszednem annyi pénzt,h akár tudnék is venni egyet!Sajnos teljesen laikusként állok a dologhoz,sajnos egyáltalán nem ismerem a jeepeket,ezért szeretnék tőletek tanácsot kérni!Ami biztos h az autó mindeképp dízel lenne,a 2.5td változata.Szeretnék tehát pár tanácsot kérni ,mikre érdemes figyelnem az autó esetleges megvásárlásakor,mennyire megbízhatók ezek a motorok ...stb stb .