Én is évekig tanakodtam, hogy melyik méretarány mellett döntsek. November óta kísérem figyelemmel a topic munkáságát. Ennek a topicnak köszönhetően kötöttem ki a TT mellett.
Szia!Van az az ovális pálya erről valami képet tudnál mutatni pl.milyen a vágány és hogy te tudsz-e még szerezni további dolgokat vágány anyagot esetleg van valami pályaterv füzet amiből tudnék asztalt építeni
Sziasztok!Talán az elején azzal kezdeném hogy szeretnék egy TT-s terepasztalt építeni és hogy merre is induljak el?Én eddig HO-ban azon belül is főleg kamion modelleket gyüjtöttem,de most újra szimpatikus lett ez a dolog.Egyáltalán érdemes még ebben a méretarányban gondolkozni?Amúgy ezt a topicot a sógorom kezdte csak ő kitelepült Svédországba,de nemrég járt itthon és annyit beszéltünk erről a dologról hogy kedvet kaptam hozzá.
Sajnos nem, gyakorlatilag új alváz kell(ene) hozzá.
Hétfőn írom a részleteket, röviden: az alvázban a csigatengelyt befogó hátsó rész törött, így nem lehet rendesen pozicionálni a csigát, ettől meg oda a teljes hajtáslánc....-(((
Sajnos a lap terjedelmi okokból nem tudta a teljes írást leközölni, ezért a részleteket bemutató képek és kiegészítések itt megtekinthetők: http://www.freeweb.hu/mastertape/scaleTT.htm
Biztos vagyok benne, hogy a modell "evolúciójába" bekerülnek a szakértő észrevételeket követő módosítások.
A mai napon a kezembe vehettem az Indóház új számát. Az újságban a halberstadti vagonok modelljei találhatóak HO és TT méretben. A TT-s halbikhoz gratulálok a Scale TT-nek. masterTTape kolléga cikkjéhez még egy megjegyzés. Nem csak az ablakkiosztás élethű TT-ben, hanem a kocsiszekrény is. Az igazi vagon végei sarkosak és nem gömbölyitettek, mint a HO-s méretben. Két dolog amiért irigykedhetnek a HO-sok.
A TT modellről írnák pár szót kritikus szemmel. A feliratok pontosak és a helyükön vannak. A kék a tetőre egy kicsit kevésbé fut fel, mint a modellen. Javasolnám a festés ilyen kis mértékű módosítását. A pályaszámok kiválasztásánál a By 21-55 951-es nem illik a sorba. Ugyanis a többi vagon alatt Görlitz, ezalatt GP200-as forgózsámoly van.
Kritikai megjegyzéseim segítő szándékúak. Szeretném, ha azt mondaná mindenki, aki a modelleket a saját gyűjteményébe megvásárolja. Végre egy modell, mely tényleg egyezik az igazi járművel.
Még egyszer gratulálok a mestereknek, és további sok sikert kívánok munkájukhoz.
Szevasztok !! Csak ez a két képem van,egyik a bibliában,másik a miskolciak könyvében !!! De lehet,hogy VasuTTom topik társunknak van jobb képe is róla ... Bocsi de a másik képet nem tudom felvarázsolni,nem tudom miért ??
Sziasztok! Készül az első diorámám! Nézzétek meg feltétlen: TT.gportal.hu Várom a kritikákat, de vegyétek figyelembe, hogy ez még csak az első próbálkozás. Elkezdtem festeni az M30-ast, a fórumon fellelhető 3 modell, és az 1 eredeti kép alapján. Üdv: Dani
Kicsit off: Egyik barátom barátja összerakott egy digitális dekódert, mely állítólag tudja az összes magyar jelzésképet. Ha valakit érdekel, összehozom velük.
Tillig Reko szett, (2 Reko vagon+Reko postavagon) Ár: 12000 Ft (1db) Továbbá a vaterán megtalálhatók az eladó lámpáim! (200 FT/db)Vagy írj és küldöm a listát!
Tillig Reko szett, (2 Reko vagon+Reko postavagon) Ár: 12000 Ft (1db) I profilú ovális pálya, elektromos kitérővel 70X100 cm 5700 Ft(utolsó!) (-12x 83109, 1x 83140, 4x 83101, 1x 83100, 1x 83104, 1x 83322. ) Továbbá a vaterán megtalálhatók az eladó lámpáim! (200 FT/db)Vagy írj és küldöm a listát!