Udv tibi! Erre en is kivancsi vagyok! :-) varom a proba koroket es tapasztalatokat! :-) nekem is vannak tervek!!! :-) de meg csak tervezgetes van...:-)
Első kerék is megvan, bár a tengelyen már rossz a menet. Elvileg használható ilyen formában is. Ha elindul, kelleni fognak lámpák, kilóméteróra, sárvédők, ülés. Aztán tavasszal csapatás.
Üdv.Verhó 6. Több, mint 25 éve nem mentem vele. Tavaszra össze akarom rakni. Egyben volt, de azóta tűntek el róla alkatrészek. Biztosan lesznek kérdéseim.
Igaz, ha a kopásokat még jobban csökkentjük attól a motor csak hosszabb életű lesz.
Én is tapasztaltam ezt a különválasztást a helyi olajos boltban. Korábban kettő az egyben kapható ólompótló-stabilizáló adalék helyett az egyre etanolosabb üzemanyag miatt kb 2-3 éve különválasztották a kettőt. Addig senkinek nem kellett igazán stabilizáló, az ólompótlóban grátisz volt. Ezt az öregautósok vitték. Aztán amikor már kifejezetten stabilizáló adalékot kerestek az ügyfelek az új autókba is akkor eltűnt a polcról az ólompótlós stabilizáló. Külön persze van ólompótló, de én inkább rendeltem webáruházból kettőt más egyebekkel, így olcsóbban jöttem ki még postaköltséggel is.
Ezeket a fajtákat amiket vettél nem használtam, de biztos hogy jók lesznek, mivel mindegyik ismert gyártó.
Nagyon szívesen! Igazából én az adalékot a Zsigulimhoz használom, ám amelyik motor csak néha mozog, az is kap a benne lévő stabilizáló miatt. Gyakorlati haszna a kétüteműeknél nem tudom van-e az ólompótló hatásának. Talán egy plusz kenő réteg képződik a csapágyakon és görgőkön is a forgattyús mechanizmusnál. Plusz füstöt vagy lerakódást nem okoz.
Majdnem kész is van az átalakítás. Türelem majd inkább ahhoz kell, hogy ha leadom fúratni, az legalább egy hét - és utána, ha összerakom, és beindul, kipróbálni akkor sem tudom, mert a motor többi része még csak össze van dobálva.
Nemrég még a riga.hu oldalon fent volt minden ilyesmi, de most sajnos nem elérhető az oldal. Mivel online elérhető volt, én sem töltögettem le semmit - pedig most a gyári tuning-leírásnak nagy hasznát venném.
Az olompotlorol ugyan tudtam hogy letezik , enek ellenere meg nem hasznaltam . Holott tudom hogy a mi motorjaink meg az olmozott benzin idejeben keszultek .Es most kicsit pironkodva de bevallom hogy a stabilizalo rol eddig nem tudtam , te hivtad fel ra a figyelmemet .Amelyiket te hasznalod ,arra nagyobb szukseg van hiszen olompotlo is . A jovo heten be szerzek ilyet .
A blogjaim az elmúlt években eléggé átláthatatlanná váltak, ezért most kicsit átrendszereztem őket, s elkezdtem a Riga Delta történetét is dokumentálni (a bal oldali menüsorban a "Riga Delta" pontra kattintva).
A Delta egyébként tegnap beindult, még a Rigás Csabi-féle tuning hengerrel. Most kezdek hozzá a membránossá alakításhoz, meg a plusz felömlő kialakításához.
Az uzemanyag srtabilizalot soha nem hasznaltam , ezt most tanultam t toled ugy hpgy ,szukseges nekem is . A benzin hogy meg romlik azt tapasztaltam mar regen is szemellykocsinal egy ev alas utn negyutemu letere alig akart be indulni
100-as benzint tankolok minden olyan gépbe, amit kevesebbszer használok, tehát ritkábban, mint egyhavonta. Ezekbe még üzemanyag stabilizáló adalék is megy, így sokat kibír. Talán egy évnél többet is. Addigra pedig mindig kap friss keveréket. A 95-öst nem szeretem sokáig benne hagyni a motorokban, még stabilizáló adalékkal sem. De azok is kibírják a téli leállást, igaz utoljára már ezekre is rátankolom a 100-asat a szezon végén.
Ma probaltam egy kereket szalonkepes allapotba hozni , hasznaltam hozza l Wd 40 et Cif et Coca Cola t kromtisztitot de ahol egyszer mar nincs krom bevonat ott nem segit egyik sem .