Ugy van. Valamint azt is hallottam, hogy a gyakorta ures tankban a hideg meleg valtakozas hatasara/ azt a par litert hamar felmelegiti a keves km is/ a kondenzvizkicsapodas is jelentos lehet, igy azt a keves uzemanyagot meg ez a csapadek is dusitja, telik a szuro, rozsdal az AC.
Egyszeru. A kuton, amikor tankolsz habosodik a belenyomott anyag s ezt gondolom mashogy, /tobbnek/ erzekeli mint a kannabol belecsurgatott let. Ebbol adodhat az elteres.
Ráadásul a gen II légrugók fémgyűrűs alja amit nagy fejlesztésnek adtak el , a légrugós szaki szerint parasztvakítás, mert rosszabb mint az eredeti. Viszont ha van hozzá kedved és lecseréled mind a 4-t arnott gen I lufikra, akkor arra most még a gyártó élettartam garit ad szerződött partnernél történő beszerelés esetén.
Nem! Nem kell, de a por meg a kosz ha bevaskolja magát a gumi ballon valamelyik pólusába, akkor a le-föl mocorgásban kidörzsöli és akkor cca 115k / db.
A légrugó elöregedik, és kicsit jobban oda kell ráfigyelni, de messze jobb bárminél szvsz. Az allroadon évente 1x teljes ganazjásra ki van szedve és akkor nincs vele sok móka.
Én a helyetekben nem centizgetnék nagyon azzal, hogy csontig fogyasszam az üzemanyagot a tankban, mert hallottam már több hibáról is ennek következtében. A Quattro-ban a tank két felé van osztva és az egyik oldalról a másikra egy "sugárszivattyú" tolja át az üzemanyagot és onnan tolja előre az AC pumpa a motor felé. Sokan azt mondják, hogy nem tesz jót a szivattyú(k)nak, ha alacsony szintnél nem lepi el rendesen, mert nincs hűtése. A másik dolog, amikor kanyarodsz az autóval és valamelyik oldalra lötyen az üzemanyag szárazon foroghat, és nem tesz jót a szivattyúnak. Nem beszélve a lerakódott szmötyit ilyenkor nagyobb eséllyel tudja felszívni ami, eltömítheti a szűrőt.
Én akkor szoktam tankolni amikor eléri a mutató a negyedet, akkor még van benne 15-20 liter az mindkét fent leírt problémát kiküszöbölheti.
Igen ez így van! de nálam egyértelmű, hogy nem reagál semmit a kannából betöltött üzemanyagra. Több mint 1 éve használom, kitapasztaltam hogy minden indítás után -10 km-t levon abból a megtehető km-ből, amivel leállítottam, tehát vegyük a mostani konkrét esetet, hogy 10 km-rel állítottam le, teljesen normális hogy másnap 0-t ír. Csak én közben még leállítás után rátöltöttem 5 litert kannából.....elmentem a dolgomra, végig 0 km-t írt az úton, mentem 20 km-t. Utána tankoltam direkt 5 litert a kúton, és utána felismerte a computer az előző napi kannából betöltött üzemanyag mennyiséget is. Azt jelezte, hogy kb 10 liter van a tankban, ami teljesen normális, mert most 5 litert tankoltam, tegnap 5-t töltöttem rá, és közben 20 km-t mentem. Tehát a lényeg, ha kannából rátöltök, nem veszi észre, de miért ?
Szia, én úgy tapasztaltam, hogy a "még megtehető km"-t az üzemanyagszint és az utolsó x km-en /ahol az x számomra ismeretlen/ regisztrált átlagfogyasztás viszonyában határozza meg. Ennek következtében a kiírt pl. 50km "elfogyhat" akár 15 km megtétele alatt, ha egy kicsit sietőssé válik az érkezés és rálépek a gázra. / és ez valahol így logikus is / Viszont ebből következik, hogy amikor meleg motorral hazaérkezek és / pl. 7 liter átlagfogy. mellett / leállok 10 km megtehetővel, akkor a reggeli hidegindításkor / 10 liter átlagfogy. mellett / már természetesen "0"km-t jelez.
Mitől lehet az, hogy az 5 literes kannából betöltött üzemanyagot soha nem ismeri fel? Ha a benzinkúton tankolok 5 litert, azt felismeri. De ha kannából rátöltök azt nem...és másnapra se ismeri fel, tehát nem állás kérdése. Ezt már jóideje tesztelem. Tegnap lemerítettem "megtehető 10 km-re" a tankot, rátöltöttem kannából 5 litert, és utána kiírta, hogy megtehető 0 km....éjszaka állt, ma beleültem, ugyan úgy megtehető 0 km, így közelekedtem ma vele. Ha ugyan ezt benzinkúton töltöm rá, akkor felismeri és megtehető 50-60 km-t írt volna... ötlet ?
Sziasztok! Tegnap este csinált a rádió egy érdekességet: inditás után teljes sötétség nem szólt, nem írt ki semmit. Nem jelzett a műszerfalon sem (rádiót) többi minden ok. Volt egy szivar töltő bedugva (új). Kihúztam mert erre gyanakodtam. Ezt után 5-10 percre rá minden visszakapcsolt menet közben. Mindent elfelejtett, beallitasokat, bluetoooth kapcsolat mindent. Na ez miért lehetett? Valami önvédelmi rendszer vagy valaki találkozott már ilyennel? Azóta jó, de nem dugtam vissza a szivartoltot... 2009 A6 4f
másik kérdésem, hogy van a kocsiban "média központ", sd1-2 kártya, mp3 olvassa, cd tar, bluetooth ( ami egyébként életem eddigi legjobb kihangositoja!!) de nincs benne navigáció és DVD lejátszás. Ezeket bele lehet tenni egyszerűen? Érdemes ezekkel küzdeni? (Jó e a navigáció Magyarországon friss stb). DVD lejátszás hoz mi kellene? Nem halok bele ha nem lesznek, csak erdekessegnek jók lennének...
Igen igen!vartát tegyél bele. A boschban csalodtam.azt se lehet hivatalosan rátanitani. Amugy ha a nagyságot eltalálod akklr sztem lényegtelen a márka. Nekem is a régi varta sorszáma+1el megy a bosch silver5.
Megnéztem az MMI-t, még mindig ugyanúgy 100%-ot jelez, mint tegnap a feltöltés után. Most már tudom, hogy ez semmit nem jelent. (Lehet, hogy a biztonság kedvéért beülök és megyek egy kört. Hideg lesz az éjszaka).
Az akksi valami Jász-Akku nevű csodaság, 8 hónapos. Ebből az utóbbival nincs is gondom, de ez a márkanév...!? Őszintén szólva nem túl bizalomgerjesztő. Inkább Bosch-ra vagy Vartára számítottam. Az autó vásárlásakor a volt tulaj boldogan újságolta, hogy nemrég vett bele új akkut, nekem meg eszembe se jutott, hogy a márkáját firtassam.
Ha igaznak bizonyulnak a jóslataitok és a méricskélés sem hoz ki más hibát, akkor lehet, hogy az akksi volt a hunyó. Jövő héten eldől, addig még lehet találgatni.
már a 0,3 sem sok!De egy óra mulva kapcsol le minden!Elméletileg vcds-el vissza lehet kapcsolni az mmi-ben!Persze semmit sem ér! :)
Én is nehezen szántam rá magam az akksi cserére,mert volt hogy beindult reggel ,volt hogy nem!De akksi csere után nincs gond!Mindig indul!Viszon 30 perc diag után most is lemerül!
Vissza van programozva! Igazából akkor sem hiteles mert 100ról nem 5önként hanem kb 40esével megy le. Az akku 1éves áram felvételt néztünk, leállitás után rögtön 0,3a. 1órával kísőbb nem néztük még.