Keresés

Részletes keresés

halkergető Creative Commons License 2015.04.05 0 0 1322

Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok Neked! És köszönet a válaszokért!

 

Úgy sejtem, hogy a maró a TZK-hoz való eredeti gyártmány. Legalábbis az eladója azt állította, amikor anno megvettem.

A email-címem egyébként ott van a bemutatkozó szövegem legutolsó sorában, csak valószínű nem elég feltűnően, és nem a mail-címeknél megszokott formában. 

 

De hogy ne kelljen ott keresgélned, íme: halkergetokukaccitromail.hu  

 

(Természetesen a kukac szó a mail-ek jelével helyettesítendő.)   

 

Leginkább az érdekelne a kérdésem kapcsán, hogy:

 

1./  A trakin lévő motorarányos-útarányos kardánkihajtás kapcsoló működését hogyan lehet letesztelni, tehát hogy az a kapcsoló jól funkcionál-e?

 

2./ Milyen kihajtással kell használni a marót, és milyen kihajtással célszerű használni egy fűnyírót?

 

A csokitojás helyett maradok inkább az eredetinél, némi főtt sonkával kiegészítve!  :-))))))

Neked is jó étvágyat kívánok a húsvéti reggelihez!

Előzmény: kavicsos64 (1321)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.04.04 0 0 1321

Kedves öreg úr az emailed nem publikus igy nem nagyon tudunk neked elküldeni semmit sem !! Sok csoki tojást neked !

Előzmény: halkergető (1319)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.04.04 0 0 1320

M-6 ,vagy tzk ? Kellemes húsvétot mindenkinek !

Előzmény: halkergető (1319)
halkergető Creative Commons License 2015.04.04 0 0 1319

Üdv. a T. TZ4K Szakértőknek!

 

1./ Van nekem egy ilyenem már vagy 10 éve, és van hozzá (gyári) talajmaróm is, de azt még soha nem használtam.

A kadántengelyt működtető kapcsolók milyen állása mellett lehet?, szabad?, kell? használni a talajmarót?

 

2./ Hol lehet hozzájutni magyar nyelvű gépkönyvhöz?

 

Előre is köszönve a választ, Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok a T. Szakértő Kartácsaknak!

Üdv.!

hk

kavicsos64 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 1318

Meg fog ! Küldök egy pozitív hullámot (:!!!!!!

Előzmény: Tryker (1317)
Tryker Creative Commons License 2015.04.01 0 0 1317

Köszönöm a tartalmas hozzászólásokat Fidó mesternek és Kavicsos 64 kollégának!

Úgy látom a problémám eléggé összetett...Bizony amiket felsoroltatok mind-mind okozhat zavart a kis motor üzemében annál is inkább mivel nem egy tip-top járgányról van szó...sajnos...!

Ha másként nem megy akkor egyenként kell kizárnom ezeket a zavaró tényezőket hogy végre jó legyen a masina.Ha meggyógyul a kicsikém tudatom veletek majd itt a topicban!

Fidó mester. Creative Commons License 2015.03.31 0 0 1316

Üdv !

 

Jó , ami új az új !

Nekem még a kitudjahányéves dolgozik .

Üdv !

Előzmény: kavicsos64 (1315)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 1315

Levett hengerfej és kapilláris cső attól pontosabban semmivel nem lehet beállitani ,csak nagyon vékony átlátszó sprés palack cső kell hozzá másként nem látszik az a csepp gázolaj benne ,hogy emelkedik-e vagy sem ! Az enyém 1962 volt igaz új adagolóelem volt benne ,szlovákiában még van hozzá alkatrész !

Előzmény: Fidó mester. (1314)
Fidó mester. Creative Commons License 2015.03.30 0 0 1314

A gomba beállításhoz még annyit tennék hozzá !

 

A kapilláris csöves megoldást javasolták többen, új gépnél és elméletben biztosan működik is.

De !

Nálam csak digitális tolómércével tudtam beállítani  a gomba hosszát .Fejből nem tudom pontosan de úgy emlékszem 15 századot kellett rajta finomítani.

 

Üdv !

Előzmény: Fidó mester. (1313)
Fidó mester. Creative Commons License 2015.03.30 0 0 1313

Üdv !

 

Ha eddig jó volt és csak lájtosan használtad , akkor még más gond is lehet !

- a kipufogó dobod eltömődött

- a levegő szűrőd koszos

- a porlasztócsúcs kokszos ,bár ennek a helytelen előtöltés lehet az oka.

- plussz a többi amit Kavicsos mester is felsorolt !

 

Na ,üdv !

Előzmény: Tryker (1311)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 1312

A nyugtató nem jó ! A gép attól még nem biztos hogy menni fog ! A rudazatokat nézd át ne legyen lógás benne más különben nem bir szabályozni az adagolód ! A másik a porlasztót állitasd be ! Az adagolódat is meg kéne nézetned hogy az elem benne nem-e elkopott ,vagy elfordult ,szokása hogy átugrik a fogasléc főleg ha már nagyon lóg a furatban ! A fordulatszám szabályozót is meg kéne nézzed nem-e eltört a rugója Ha visszább olvasol itt a tzk10 motor fordulatszám szabályozója nagyából megegyezik a tieddel múködésében ! Ha irsz egy telefont fel is tudlak hívni este 7-8 körül vezetékesen ,vagy vodafonos mobilom van Mol flottás !

Előzmény: Tryker (1311)
Tryker Creative Commons License 2015.03.30 0 0 1311

Sziasztok!

 

Segítségetek szeretném kérni m6 témában!

 

4 éve vagyok jómagam is m6 tulajdonos,így örültem amikor rátaláltam erre a topic-ra.Működőképesen került hozzám a motorobot amit jobbára kocsi húzására használtam sokáig,ám az utóbbi időben nagyon nehezen tudom beindítani...illetve elsőre beindul izzítással de pár másodperc  után leáll pedig az adagolórudazaton látszik,hogy a szabályozókar teljesen ráhúzza a "gázt"amikor leesik a fordulat.Visszaolvastam a topic-ot,ott írtatok ilyet,hogy előtöltés beállítás is okozhat hasonló gondot...levettem az adagolót és próbálkoztam picit a "gomba"állítgatásával is de az eredmény először az volt,hogy egyáltalán nem indult el,később többszöri adagoló levétel és "gomba"állítás után eljutottam arra a pontra ahonnan indultam/elindul...megáll/Most azon a ponton vagyok,hogy feliratok valami nyugtatót...

 

Írjatok valami okosat!

 

Köszönettel:Tryker

ati791122 Creative Commons License 2015.03.29 0 0 1310

nem még nincs még darabokba van a váltó is, még csak terv mert a kétütemüek kezdenek kicsinálni pedig szeretem csak mégis több baj van velük mint egy négyütemüvel. a pancsi trakival is szenvedek most voltam vele krumplit ültetni de valahogy piszok nehezen indul

Előzmény: Lki1 (1309)
Lki1 Creative Commons License 2015.03.28 0 0 1309
De rajta is van már, vagy csak tervezed?
Előzmény: ati791122 (1308)
ati791122 Creative Commons License 2015.03.28 0 0 1308

egy möllerre gondoltam 6,5 lovasba

Előzmény: Lki1 (1307)
Lki1 Creative Commons License 2015.03.28 0 0 1307

Milyen motor került rá?

Előzmény: ati791122 (1306)
ati791122 Creative Commons License 2015.03.28 0 0 1306

sziasztok úgy néz ki hogy eladom a pf62 eredeti motorját ha valakit érdekel hivjon 06 30 9058145

kavicsos64 Creative Commons License 2015.03.20 -1 0 1305

Megnézem !Itt lehet !

Előzmény: dutrancs (1304)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.19 0 0 1304

Nézd meg a Béta-Tipp Kft honlapját. Ott látsz egy lépegető exkavátort(kotró gépet) amibe szintén HATZ motor van. Igaz nem látszik. Olyanokat újítottunk fel! Bocs az offolásért.

Előzmény: kavicsos64 (1303)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 1303

Próbáltam rákeresni de nem dobott semmit a gogli ! A jó dolgok mindig elmúlnak ,de a rosszak miért maradnak ?

Előzmény: dutrancs (1302)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.10 0 0 1302

Szentendrén tudok belőle egy párat egy Kft-nek. Egy időbe azokat javítottuk még egy darabig.Pomázról származó cég utódja működteti(ha működteti) még.

Előzmény: dutrancs (1301)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.10 0 0 1301

Nem is voltak divatosak ,mert ezeket mint említettem egy osztrák vállalkozónak javítottuk fel és vitte is vissza. abba az időbe csak egy-kettő volt egy osztrák-magyar kftnek.Az osztrák fél apportként hozta be a magyar cégbe. Különlegesen nehezen megközelíthető területek-munkakörülmények között vetették be őket.Két és háromhengeresek voltak a kezünk között.Valahol lemezen,kiírva a gépről van,lenni kell képnek róla. Alkatrész katalógusa,prospektusa még meg van. Akkor vettünk az eszterga mellé egy nagy horizontál fúró-maró művet,hogy a gém,kanál ,alváz,stb....kikopott furatait feltudjuk fúrni és újra perselyezni. Szép volt-rég volt,elmúlt!!! :-(

Előzmény: kavicsos64 (1299)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.10 0 0 1300

Árakat nem tudok: Kecskeméten volt annak idején a márkaszervízük!

Előzmény: kavicsos64 (1296)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.03.07 -1 0 1299

Hát ezek se divatosak már ! Értem ! Csak Horvátországban láttam egyszer ilyet ,de nem volt időm megnézni !

Előzmény: dutrancs (1298)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 1298

Még az 1990-es évek elején volt ez téma nálam. MENCI-MUCK tipusú lépegető exkavátorokat újítottunk fel,egy tiroli emberke számára ,és ebbe a gépbe  két ill . három hengeres HATZ-ok voltak!( 108-as hengerekkel, mindent ők adtak hozzá).

Előzmény: kavicsos64 (1296)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.03.07 0 0 1297

Közben találtam néhányat a neten !

Előzmény: kavicsos64 (1296)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.03.07 0 0 1296

És árban hogy vesztegetnek egy ilyet, és alkatrész van hozzájuk ?

Előzmény: dutrancs (1295)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 1295

A három hengeresnek 1 db kéthengeres és egy db egy hengeres adagolója van!

Előzmény: dutrancs (1294)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 1294

Az utolsót elírtam, helyesen V 108!

Előzmény: dutrancs (1293)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.07 0 0 1293

Ne reménykedj! Az E 79-esnek 82 mm a furata!Most ahogy nézelődök alaposabban, én a nagyobbakkal hancúroztam. Azoknak 108-as volt a furata. E 108, Z 108,D 108, D 108 tipusúak voltak .

Előzmény: Lki1 (1292)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!