Kb 50-s tételről van szó (remélem marad is), nem vasútmodell. Ausztriában hírdette meg az illető. Az e-mail kapcsolatfelvétel jó ötlet, mi is gondoltunk rá, akár személyes átvétel lebeszélésére is, ha partner az illető. Megpróbáljuk, meglátjuk. :-)
Eladó egy Nortek Veejay Touch érintőképernyős, 2Gb-os, bővíthető Mp4 lejátszó. Bolti ára: 17-19000 Ft. További infók a kütyüről >>itt<< TT mozdonyokra, kocsikra cserélném, esetleg ráfizetéssel. Minden érdekel akár megviselt darabok is. Üdv: Dani TT.gportal.hu
Ha van még nyárról euród, vagy több éves számlád, csak akkor kezdj bele.
A mai 300-as árfolyamon nem éri meg.
Regisztrálnod kell egy hitelkártyával. Teljesen biztonságos, nincs adatlenyúlás.
Ha van rá lehetőséged, akkor érdemes a paypal-t is regisztrálni, de sok német partner nem kedveli.
Azt tudnod kell, hogy a leütött árra rájön banktól függően egy kis utalási költség. Ez a K&H-nál most 4 euro, otp-nél 2000 ft.
Postaköltség bizt.nélkül 4,90 euro, átlagban 15-20 is tud lenni.
Tehát bármit nyersz, átlagosan 20 euróval növekszik a végösszeg az utalás és posta miatt.
Ha pár eurós dolgot veszel, ne tedd. A német bank is leszed pár százalékot és ekkora tételnél nem is érkezik semmi az eladó számlájára.
érdemes aukció vége előtt levelezni az eladóval. Sok esetben nem olyan korlátolt az ügymenet, mint a vaterán, ezért közvetlen e-mail cím is fel van tüntetve.
Sokan nem szeretnek külföldre postázni, de némelyeket meg kell győzni arról, hogy Magyaro. is EU tag.:-), tehát bátran küldhetik.
Csak jó fotóval illusztrált terméket válassz!
Arra készülj fel, hogy az utolsó másodpercben az egekbe is szökhet az ár.
Nem árt a lejárat előtt bejelölnöd a terméket, amit aztán figyelhetsz, hogy merre tart.
Ez az eladónak is jó visszajelzés.
Ha megnyerted, viszonylag gyorsan kezdj utalni. Ez átlag 3-4 nap innen, tehát ezt bele kell kalkulálni.
És sajnos csak a magyar posta miatt javaslom a biztosított szállítást. Mivel a német posta azonos a DHL-lel, így a regisztrált küldeményt le tudod követni a neten.
Szerinted a kilépési probléma padló alatti állítómű használatakor is felléphet? Telefonrelékkel akarom megoldani az állítást, a húr pedig a motoros állítók fémszálához hasonlóan "rugózik".
Tillig Szergejnél milyen hangeffektet kellene hallanom? Nincs elöl az asztal, nem tudom most kipróbálni. 310-es íven el kell futnia, a BTTB 286-os ívre tervezték, régi asztalomon mindenféle reszelés és egyéb zörej nélkül ment.
Tapadógyűrűről felkenődő kosz: Gondolom (persze lehet, h tévedek), de sokan rákényszerülünk a gyári ívek, vagy ahhoz hasonló ívsugarak használatára hely hiányában. Ha a kitérő 310-es ívén kenődik a kosz, akkor az kenődik a többi ívben is az üzem velejárójaként. Ilyenkor jön a géppark gondos karbantartása (ha más nem akkor a futófelületek gyakori letörlése), illetve a pálya takarítása a PCM-technológia (copyright asszem csíkos) alkalmazásával. :-)
Utolsó bekezdésem nem kötözködés, csupán a modellüzemmel kapcsolatos kesernyés eszmefuttatás. Sajnos a játékhoz a takarítás is hozzátartozik. :-(
Köszönöm az eddigi válaszokat. Mellékelem a problémát. A nyilakkal jelöltem a menetirányokat. Az igaz, hogy ki lett próbálva a az asztal de nem minden mozdonnyal, nem minden szituációban. Szeretném megkérdezni, hogy az állomás azért járható? Most már az is le van kavicsozva...
Köszönöm ha valaki segít.
A nyílt vonali kitérőben siklik mindig a BR 155 -ös, a ROCO Ludmilla csak az esetek 30% -ban. A vonalvezetés miatt flexi sínek vannak alkalmazva.
((EW1-nek a fekete müanyag szív elemével vannak gondok , úgy 3 fajta , de ezt most hosszú lenne leírni, ebből 2 nem fordulhat elő ha te rakod össze és oda figyelsz!))
Ezt egy kicist ellaboráld, ha van időd, légyszíves, mert most akarok összerakni ötöt. Mire érdemes vigyázni pontosan?
FélOFF, de bízom a Topik szellemében és a Lakók segítőkészségében! :-)
Egy barátommal az ebay-ről szeretnénk rendelni, de egyikünknek sincs konkrét tapasztalata a mikéntről. Hallani sokminent hallottunk, de meg tudnátok írni röviden, hogy miként, milyen feltételek mellett működik a rendszer (főként az átutalással kapcsolatos része)?
Este beszélgettünk masttertape kollégával makográfon hasonlóról, a Scale TT kocsijaival kapcsolatban. Csak nekem a TT Kurier jutott eszembe, hogy a weblapjukon a "NEWS" havi rovatban nyugodtan megjelenhetne.
Részemről az ötlet maximálisan támogatva, csak győzd idővel!.-)))
Valaki írta, hogy a MÁV jelzők nem biztos, hogy nyerők arra. Erre azért ne vegyünk mérget!:-) Ha Deák V43 350Euro-ért eladható kinnt (az ismert gyengeségei ellenére), akkor egy jakoa, vagy tatombak MÁV jelző is bőven megüti a mértéket! Sőt!!!
Nálam a készülő asztalon IBW és EW1 van. Tegnap kipróbáltam egy Roco Ludmillával és az elment rendesen. 310-es ívvel "sorbarakott" IBW-n sem volt gond, pedig ott folyamatos 310-ben halad. Szerelvénnyel még nem volt módom lepróbálni, de reménykedem a problémamentes üzemben. :-)
Még csak a váltókon ide-oda járattam a gépet, mert még nem ér körbe a pálya, de relé és egyéb rögzítés nélküli mozgórészt sem húzta maga alá a gép. Kit-váltókról van szó, amiken összerakáskor megreszeltem a sinszál belső élét a felfekvésnél. Anno itt láttam hogy valaki hasonlóan járt el, ha jól emlékszem akkor TT-Bahnen kollega (ha mégsem akkor elnézést kérek az érintettektől, rövidül a memóriám).
Szóval a lényeg, hogy szerintem a reszeléssel orvosolható a probléma. Azt már nem tudom, hogy már lerakott és/vagy gyárilag összeszerelt kitérőkket hogyan lehet meggyógyítani... :-(
Üdv mindenkinek! A TV-effekt engem is érdekelne.Egy hete voltam egy szombathelyi hiradástechnikai üzletben,ahol elég nagy arcú emberke van,aki eddig mindig mindenre tudott megoldást - a maga módján - de ezen még ő is megsüllyedt. Megmutatnám neki...
Eleg hosszu ido kihagyas utan a vasutmodellezes es a forumozas teren ujra itt vagyok. A tanulas melett remelem ujra lesz idom kedvenc hobbimra :-)
Par napja elkezdtem atepiteni egy auhagen 3 allasos korfutohazat. A mechanikai resznek a 'pillereit' kiszedtem, erre azert volt szukseg, hogy a szerkezet mukodes kozbe fuggoleges iranyba ne mozogjon. A szerkezet most legobol epitett kerekes epitmenyen mozog. A hajtast egy tillig motoros allitomu vegzi, melyet majd igeny szerint a digitalis rendszer fog mukodtetni. Az eredmeny latvanyos, es a rendszer biztonsagos. ha gondoljatok tudok feltenni kepeket.
A 14606-os hozzászólásomban van egy kép a legutóbbi készített Nohabomról. Ha gondolod ott meg tudod nézni milyen színű gépet készítek, és nagyjából a képen látszik a minősége is. A te gépeden viszont szívesen kicserélem a pályaszámot az orrán. Én nem vízesmatricát használok, szerencsére még van egy kis készletem, de sajnos már apad.
Az email címem: nomovattmodell@gmail.com .
Azt is tudnom kell, hogy mit szeretnél a géppel pontosan csináltatni. Sima átfestés vagy felszerelés is(kapaszkodók, tükrök). Szerintem ezt a részt email-en keresztül.
Gondolkozom, hogy nyissak egy Fredet aTT-board.de-n a magyar modelleknek és az itteni éledező kis TT-világunkról. Már csak azért is, hogy lássák a népek, hogy élünk és van élet az EU-n belül is. :-) Gondoltam, hogy az itt már említésre került modellekről (342/ tartálykocsik/ Szergej-frizír/ Jakoa csodák/ Fabattkák, stb a teljesség igénye nélkül) adnék többek közt hírt. Van arra is néhány megszállott, akit érdekelnek a magyar járművek... No meg ki tudja, hátha sikerül egy kis kapcsolatot is építeni...