Nekem ugyanolyat, mert ahol vettem nem volt más. Ráadásul 74 ah-s. Ezt hozta a mindenttudó könyv, pedig a gyári 95ah volt. Az előző újnak az edény teteje levált és kifolyt az akkufolyadék. Félévet se ment.
Nekem is ez volt. Tavaly novemberben új akksi (varta silver), februárban elszállt a feszszabályzó és a diódahíd. Megjavitották, de azóta az új akksi tönkrement. Kicserélték garanciában. Kiváncsi vagyok meddig birja.
Na a generátor elégett, allitolag a akkumulátor miatt, az volt xar. Mondjuk fura mert egy eve vettem valami varta silver mittudomenmi volt. Voltt mar valakinek hasonlo?
nyaralas ON remelem bírni fogja par napig kulonben felgyujtom.
A tekerő gombot tekerd el teljesen balra, tehát bezárt állásba, és sokáig nyomjad a középső gombját, egészen addig, amíg teljesen be nem csukódik, és úgy is marad. Ez után jónak kell lennie.
Esetleg probald meg lehuzni a legtomegmero csatijat, majd ugy kiprobalni az autot. Egyszer egy landcruiser hasonlo problemat produkalt, annak ez volt a megoldas. Persze utana cserelni kellett viszont semmilyen hibakodot nem adott ki..
Kösz agyors választ sokáig nyomtam a gombot és lass csodát tényleg ujra müködik.Csak nem megy teljesen hátra malyd amikor elöre ér viszábmegy magátol nem marad bezarodva.Olyan mintha apozicioja elálitodott volna.
Sziasztok van egy tetöablakos espace 4 autom a napelenzö becsukodott malyd magátol viszábment.Ezután nyomtam agomb közepé de igy is becsukodott malyd viszáb jött.Ezután meg már meg se mozdul.Ha tud valaki segiteni nagyon megköszöném.
Az a helyzet hogy beleesett a nyenyere a 3.0 dci-be. A tünet a következő (hibakód nincs!) ha hirtelen lenyomom a gázpedált gondolkodik 2-3 mp-et és csak utána indul meg és csúnyán feketén füstöl. Erő is lényegesen kevesebb van benne. Ma csinált az asszonynak egy olyat hogy a parkolóból kitolatva nem reagált a gázpedálra hiába nyomta tövig! A leállít-újra indít segített. Szerintetek mi lehet a baja? Pár hónapja volt a nagyműtét a hüvely süllyedés miatt és ami igaz azóta feketén füstöl. Jaaaa: ha mondjuk lábújhegyen 80-al megyek és gyorsítani akarok tolom neki és nem vált vissza hanem először erőlködik feketén füstöl kínlódik és csak 4-5 mp múlva vált és indul de gyengén. Tippek???
A nyertes tipp megér egy kocka csatos Bajor sört!!!
CD tár ügy megoldodott nekem nem hátul van hanem elől a navigácio kijelző mellett,maga a fejegység cd tár is.
A gyetya cserének még nem fogtam neki,igazábol kicsit nehézkesen indul gombnyomástol kb 5-8 mp,de van hogy pörce.Gyertyára gyanakodtam ,de lehet benzinszürő,ha valakinek volt ilyen szivesen fogadok tanácsokat.Illetve a jobb hátsó ajtot nem zárja a központi,ennek mi lehet a gondja és hogyan lehet orvosolni.
Espace IV, 2.2 dci 2004-ből jobb első el.ablakom felhúzásnál reccsent egyet, majd komótosan leengedte saját magát és úgy maradt.
Az ajtókárpitot leszedtem, a hátsó rögzítőkapocs (kék műanyag), ami az üveget a sínhez rögzíti eltörött. Kicsit úgy néz ki, mintha a bowden is megnyúlt volna, bár rojtosodás, szakadás nem látszik rajta.
Kérdezném, lehet-e ezt a műanyag kapcsot külön kapni, vagy egyben az egész szerkezetet meg kell venni?
A további szét- ill. összeszerelésnél kell-e valamire odafigyelni vagy vigyem inkább szervizbe?
Sziasztok, egy 2011 2.0 dizelem van, 1 hónapja vettem. Sehogy nem tudom elővarázsolni a műszerfalon a külső hőmérsékletet...létezhet az, hogy nincs ilyen funkciója?