Keresés

Részletes keresés

vanchu Creative Commons License 2005.06.28 0 0 5119
Mit szellemként!

Lehet, hogy a mocit eladtad, de amit alkottál vele, az tovább él! :)

Előzmény: KecsŐ (5118)
KecsŐ Creative Commons License 2005.06.28 0 0 5118
Hehe latom szellemkent meg mindig jelen vagyok
szasa6 Creative Commons License 2005.06.27 0 0 5117
Tomekkk! Én is voltam, de csak du. 3 óra fele... én se maradtam sokáig... :( Amiről tudom hogy jó, az a Suzukisok, ahol vettem az enyém, a szerelő srác aki csinálja a motorokat 2 régebbi motorversenyző motorját is szerelte.... talán csak ért már hozzá... :) vállalnak más márkájú motorokat is, de elég sok a melójuk.... De le tudom informálni a kecskeméti Kawa szervizt is... ők meg dragban profik... sza.sa
Előzmény: Tomekkk (5108)
szocske_ Creative Commons License 2005.06.27 0 0 5116
"ti használtok öblítőt ( STP engine flush)?" - semmi pénzért nem tennék ilyen csodaszereket a motoromba, még a benzinbe sem, az olajba pedig végképp nem. Inkább megbízom abban, amit a gyár és az olajcég mérnökei megcsináltak, szvsz azon csak rontani lehet mindenféle kotyvalékokkal. A lényeg, hogy melegen engedd le az olajat. Az hogy a motorban marad minimális olaj nem jelenthet gondod, hisz sok motornál a gyári előírás szerint elég minden 2. olajcserénél szűrőt cserélni, abban pedig nem 1-2 csepp olaj marad. Egyébként a minap cseréltem olajat, és egy 700 Ft-os szűrőn már nem spórolok, cserélem mindig, de meglepően tiszta volt még a szűrő, ahhoz képest, amilyen mondjuk a skoda 120-on szokott lenni cserekor, szóval lehet bőven elég lenne minden 2. cserekor. ha más nem környezetvédelemből: rá van írva a szűrő dobozára, hogy ne dobd ki akárhová, mert 1 db olajszűrő 1000 liter ivóvizet tesz tönkre!
Előzmény: SWirl (5110)
szocske_ Creative Commons License 2005.06.27 0 0 5115
minél kevesebb W :) annál jobban bírja a hideget. Mivel viszonylag ritkán motorozunk télen, ezért nem nagyon kell túl alacsony értékű. Általában 10W-40, 15W-40, 20W-50 a leggyakrabban használt olajok. Ezen kívül lényeges a teljesítmény szint (API vagy JASO) API után SF, SG, SJ, stb. itt általánosságban anynit, hogy minél messzebb van az S utáni betü az A-tól az ABC-ben annál modernebb, magasabb teljesítményszintű olajról beszélünk. A 3. paraméter, hogy ásványi, félszintetikus vagy teljesen szintetikus az olaj. Logikusan az következne, hogy minél alacsonyabb W, minél magasabb másik szám, és valami SZ felé tendáló szintetikus olaj a legjobb. DE NEM! A legjobb az, ami a te motorodhoz elő van írva! ugyanis, ha túl "jót" teszel bele, akkor elképzelhető, hogy egy régebbi, vagy régebbi műszaki megoldásokkal rendelkező motor meg fogja enni az olajat, valamint tök feleslegesen teszel bele drága olajat. Egy régi motorba, megkockáztatnám, hoyg az ásványi olaj a legjobb. Léghűtés esetén akár 20W-50, vízhűtésesnél 10 vagy 15W-40. Szintetikus olaj - szvsz - csak komoly sportmotorba, sőt még oda sem feltétlenül. A legtöbb motorba félszintetikus az előírás, de elég sokba csak ásványit kér a gyár. Ha végképp nem tudsz utánanézni, hogy a tiedhez mit írnak elő, akkor szerintem a legjobb kompromisszum egy félszint, 15W-40, SF vagy SG olaj lenne, ezzel nagyon nem lőhetsz mellé. Nagyon fontos, hogy motorkerékpár olaj legyen, mert azokban van a nedves kupplunghoz "surlódásnövelő" adalék. (autós olajjal csúszhat a kupplung) Általában a gyári előírás sem csak 1 olajat ad meg. Nekem pl a ZR7-be 10W-40, 15W40, SF, SG van megadva, arról, hogy ásványi, vagy félszint nem szólnak. (ebből én arra következtetek, hogy akár ásványi is mehetne bele...) Én félszint 10W-60 SG Castrolt tettem bele, egész pontosan azért, mert míg itthon a 10W-40 félszintért nem szégyeltek 3000/liter körüli összegeket elkérni, ezt németországban 6500 Ft/4L áron kaptam. Mivel a motorom léghűtéses, és itt csupán abban tértem el az előírástól, hogy mennyire tűrje a meleget az olaj, azt hiszem ez megfelelő. (egyébként a castrol német honlapján vannak szép grafikonok, hogy milyen hőmérsékleten milyen paraméterekkel bír az olaj, ezek miatt mertem beletenni ezt: ez ugyanis a 10W-40 castrolhoz képest alacsony hőmérsékleten jobban folyik - ami hidegindításkor jó - magasabbon pedig kevésbé veszti el kenőképességét - ami túlmelegedéskor lehet jó, egy léghűtésesnél)
Előzmény: SWirl (5113)
voobang Creative Commons License 2005.06.27 0 0 5114
Ismét bővült a motoros portálok kínálata.
Akit érdekel a triál: trialmotor.hu
Most indult, bővülni fog, kéretik nézegetni :P
SWirl Creative Commons License 2005.06.27 0 0 5113
Köszi a segítséget. De akkor ez most jó lesz nekem, vagy actevon belül van 10W, 25W stb? Minél több W annál jobb? Elég a Freewindhez ez az 5W?
vanchu Creative Commons License 2005.06.27 0 0 5112
"Amennyiben kétsége van, forduljon hozzánk bizalommal a

- kenoanyag@mol.hu e-mail címen,

- vagy az (1) 464-0236-os telefonszámon!"

:)
Előzmény: SWirl (5110)
vanchu Creative Commons License 2005.06.27 0 0 5111
Az 5w40 és pajtásai.
Előzmény: SWirl (5110)
SWirl Creative Commons License 2005.06.27 0 0 5110
Help plíz! olajat kéne cserélnem. A Catrol Actevo ajánlott. ebből a 4T 5W40 kell nekem? mi ez az 5W40? ez mit mutat? ti használtok öblítőt ( STP engine flush)?
Tomekkk Creative Commons License 2005.06.27 0 0 5109
Hétvégén furcsa hang kezdett jönni az első keréktől, nemtudom hogy a féktől vagy a csapágytól jött-e mert amikor lassan mentem hogy meghallgassam akkor a zaj is csendesedett és a széltől nem tudtam megállapítani a forrását, mindenesetre pestre így nem merem felhozni, nehogy mégnagyobb gond legyen, netán megszoruljon valami benne. Szóval, tud valaki egy megbízható szervízt kecskemét környékén?
Tomekkk Creative Commons License 2005.06.27 0 0 5108
Szia Sza.sa Ott voltam ~1órát, de nem láttam vstromot.
Előzmény: szasa6 (5098)
Pépépe Creative Commons License 2005.06.26 0 0 5107
Ha már az Árpád f.utjárol van szo, én a járdán a két sor között oldottam meg a dolgot. Ebben is remek partner volt a BMW :-) Ja, szűk másfél hét alatt 1850 km ment a gépbe. Bp-Szigliget-Bohinj tó (szlovénia) -Bled tó (szlovénia) - Szigliget- Budapest- Farmos - Budapest + egy Bp-Velencei tó- Bp, meg egy kis városi freestyle. Múlt hét csütörtök és ma (vasárnap) között esett meg mindez. Átlagfogyi 3,5 l /100 km. 90-120 közötti utazó sebesség
Előzmény: Tomekkk (5095)
cool13 Creative Commons License 2005.06.26 0 0 5106
Pedig 130-ig teljesen jól élvezhető videót csinált vele. Azért csak 130, mert Eger belvárosában, nem tudta jobban húzni a szarvát, a videóján nagyon jól látszik.
Előzmény: gsxpeet (5105)
gsxpeet Creative Commons License 2005.06.26 0 0 5105
kösz, nem rossz konstrukció, ilyesmit talán még én is össze tudok ütni. azért a 140-et már nem kockáztatnám meg vele, az lehet.
Előzmény: cool13 (5103)
szocske_ Creative Commons License 2005.06.26 0 0 5104
sziasztok!
Miskolcon nem tud valaki megbízható szerelőt? Pár apróságot szeretnék megnézetni a motoron (pl: szelepállítás), és ha egy mód van rá, nem márkaszervízbe vinném a motorom, mert ott nagyon drága az óradíj.
cool13 Creative Commons License 2005.06.25 0 0 5103
Na még egyszer.
Előzmény: cool13 (5102)
cool13 Creative Commons License 2005.06.25 0 0 5102
Ne keresd ez a Kecső féle kamera tartó.
Előzmény: gsxpeet (5094)
kutya. Creative Commons License 2005.06.25 0 0 5101
Igen, ezért jellemztem "nemnormálisos-idiótás"-nak a klipet... minket éget, a póló meg az ő bőre...
Előzmény: szocske_ (5100)
szocske_ Creative Commons License 2005.06.25 0 0 5100
nem mondanám szimpatikusnak a srácokat...
miért pont egy kisvárosban kell száguldozni, gyalogosok, bicikliek közt. és utassal, polo-farmer :(
mellesleg a kanyarvételekből úgy tűnt a srác annyira még nem profi... egyenesben minden barom tudja húzni
Előzmény: kutya. (5099)
kutya. Creative Commons License 2005.06.25 0 0 5099
http://www.adacity.com/download/run.mpg nemnormálisos-idiótás-városban-száguldós... Szerintem.
szasa6 Creative Commons License 2005.06.24 0 0 5098
De igen, lesz Lakitelken is.... Te is jössz Tomekkk? Sza.sa
Előzmény: Tomekkk (5096)
jim32 Creative Commons License 2005.06.24 0 0 5097
Újszilvás.
Biztosan jó, de én inkább megyek a Mátrába BIKE-R-rel.
Előzmény: Tomekkk (5096)
Tomekkk Creative Commons License 2005.06.24 0 0 5096
Ámberek, nem most 7végén lesz valami motoros összeröffenés, talán lakitelken???
Tomekkk Creative Commons License 2005.06.24 0 0 5095
Árpád f útról egyébként nekem is van egy szép emlékem, swiftes öreg csóka nem igazán vett észre, bár amikor elkezdtem nyomni a dudát akkor meglepően gyorsan reagált... aztán még neki állt feljebb, ráztuk az öklünket mindketten nekem nem kellett volna annyira tolakodnom neki meg nem kellett volna aludni vezetés közben..
gsxpeet Creative Commons License 2005.06.24 0 0 5094
a low end hozzám is közel áll, ha lesz egy kis időm, végifutom az előzményeket, kösz. egyszerűen muszály megörökítenem a 10 km/h-s (vagy inkább 0,1 km/h?)átlagsebességű ámokfutásomat az útfelbontáson meg az előtte elhelyezett 2 km autósoron keresztül. úgyse hinné el senki, ha csak úgy mesélném.
Előzmény: vanchu (5093)
vanchu Creative Commons License 2005.06.24 0 0 5093
af2 és kecső

Kecsőé igazi low end megoldás volt, egy darab hajlított vas, felcsavarozva az üzemanyagbetöltő keretére.
Előzmény: Tomekkk (5092)
Tomekkk Creative Commons License 2005.06.24 0 0 5092
Itt már volt aki csinált ilyet.. pontosan nemtom ki volt, olvass vissza 1500 hozzászólást :))))
Előzmény: gsxpeet (5091)
gsxpeet Creative Commons License 2005.06.24 0 0 5091
nagyon speckó felszerelés kell egy kamerának a motorra applikálásához? komolyan gondolkozom rajta. reggelente az árpád fejedelem útján olyan világszínvonalú extrém on-board videókat tudnék csinálni mostanában, hogy csak.
gencsydani Creative Commons License 2005.06.23 0 0 5090

Akkor én is javítok benne egyet-kettőt:

01. af2 - Suzuki V-Strom DL 650 (2004)
02. AGO - Kawasaki AGO-SPORT ZX-9R (2001)
03. alxxx - Suzuki GSX-1300-R K5 (2005)
04. AtH - Kawasaki KLE 250 (1998)
05. badmad - Suzuki GSX-F 750 (2003) + Piaggio NRG MC3
06. Balisto - Honda CBR-600F
07. BanditBaby - Suzuki Bandit 250 (1997)
08. BCS - Honda CBR600RR (2003)
09. Bendix - Kawasaki KLR 650 (1987)
10. BIKE-R - Honda Varadero XL1000V (2003)
11. biker35 - Kawasaki VN800 (2005)
12. BlueFazer - Yamaha FZS 1000 (2005)
13. borsatya-Suzuki DRZ400S (2004)nemsokára SM
14. bpityu - Honda CBR600F (1992)
15. C16SE - Honda CBR1100XX (2004)
16. cool13- Suzuki GSF400 Bandit (1997)
17. Csanád - Honda Shadow C4 (2004); Suzuki Marauder 250 (2000)
18. DLGab - Suzuki DL 650 (2005)
19. drob - Cagiva AR 350
20. Fm95 - Suzuki GSF400 Bandit (1995)
21. Folee - Suzuki XF650 Freewind (2000)
22. freewinder - Suzuki XF650 Freewind (2003)
23. fzs100 - Yamaha FZS1000 (2004)
24. gencsydani - KTM 625 SC (2002) és már SM is!:))
25. georg_balog - KAWA KLR650 (1999) Keeway KSM 125-ös Enduro (2003)
26. gjut - MZ ETZ 125 (1987); Suzuki Bandit 400 (1999)
27. gstibb - Suzuki DL 650 (2005); Honda XR 125L (2004)
28. gumipapucs - Honda CBR600RR (2004)
29. honda vti - Suzuki SV650S (2004) (((eladva: Aprilia RS 50 (1996) )))
30. hornotti - Suzuki DL 650 ( 2004 )
31. In_truder - Suzuki VL1500 Intruder (2004)
32. ironist - Suzuki DL 1000 (2003)
33. jacquesDave - Rieju 50 SM (2003)
34. jim32 - Aprilia Pegaso Garda 650 IE (2004)
35. Kamukáze - Yamaha TDM850 (1997)
36. KecsŐ - most nincs :(   
37. kettőötegy - Kawasaki GPX 750R (1991)
38. kugel - Yamaha R6 (2004)
39. kutya (zzr) - KAWASAKI ZZR600 (2002)
40. Landy - Suzuki GSX-1300R (2004)
41. Micimacho - Kawasaki ZZR 250 (1990)
42. mifarkas - Yamaha FZ6S (2004)
43. netchan - Yamaha FJR1300 (2001)
44. Okta - Suzuki DR 750 Big (1989)
45. Oldi - Yamaha Virago XV 1100 3LP (1997)
46. Perez - Honda CB 900 F2 (1981); MZ ETZ 251 (1990)
47. Pépépe - BMW F650 GS (2001)
48. Pszihoman-Yamaha FZ6-S (2005)
49. racka1-Kawasaki ZZ-R 250('91)
50. Rebel97 - Honda Rebel 250 (1997)
51. RIA - Kawasaki ZZ-R 1200 (2003)
52. rnie - most nincs :(

54. Régi motoros - Suzuki VZ 800 (2000)
55. Rezorr - Honda CBF600S (2004) és ETZ250(1986)
56. sedo - Honda CB600 (2005)
57. Siorac - Honda CB 1300 (2003)
58. Sixday - Kawasaki ZZR 500 (1992)
59. SP_323i - Suzuki GSXR 600 K3 (2003)
60. Spapa - Yamaha FZS 1000 (2002)
61. steve650-Suzuki DL-650 (2004)
62. SWirl - Suzuki XF 650 Freewind (1997)
63. szasa6 - Suzuki DL-650 (2005)
64. szg307 - Yamaha FJR-1300A (2004)
65. szocske - Kawasaki ZR-7 (2001)
66. tiB - Honda CB-1 ('90)
67. toMek - Kawasaki Z750 (2004)
68. Tomekkk - Kawasaki ER-5 (2003)
69. TSR125 - KTM SX 250 (2001) Cagiva AR 350 (1987)
70. TSR200 - Suzuki TSR 200 (1991)
71. ujb383 - Honda CB 500 (2002)
72. vanchu - Suzuki DL-650 (2004)
73. VandorGS - Suzuki GS500E (2001)
74. Varadero - Honda XL1000V Varadero (2003)
75. VIKING - Honda Varadero XL1000V (2000)
76. Virago1000 - Mz ETZ 251 (1990); Yamaha Virago XV 1000 SE (1984)
77. w610 - Suzuki SV 650 N (2004)
78. XJR 1300 - Yamaha XJR 1300 (1999)
79. xs400 - Yamaha xs400(78-01-ig 250es; 01-töl 400as); CBR1000F('86)
80. Zsoltx - Triumph Sprint RS 955i (2004)

Előzmény: Rezorr (5089)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!