Mint magánszemély, egy cégnek adnék el forráskódokat (egyszeri alkalom). A cég aminek eladnám, UK-ban van bejegyezve, és számlát kérnek. Az egészet PayPalon bonyolítanám le, ott számlakiállítás(invoice) opcióval.
Milyen adókat kellene megfizetnem, és hogyan szivathat meg a nav ezzel kapcsolatban, mire kell figyelni a kitöltésnél?
Hibásan (közben lefagyott a gép) lett indítva 3 fizetés a paypal-emen.
Később jelezte ki őket.
Kérdésem az, hogy a "pending" sttuszúakat hogyan tudom törölni? A Help menüben megnéztem, ott azt írja, hogy a History alatt jelöljem ki s az "Order status/Actions"ál töröljem.
Regisztáráltam a paypalon és a kezdőoldalon jobb felül a Notifications alatt van policy updates el kellene fogadnom de sehol sem találom az elfogado gombot.Vagy egy pipát..Csak a sok szöveg van.Kérlek segitsetek hogy merre keresem.Vagy hogy mitcsinályak. Előre is köszönöm a segitségeteket.
Oda megy vissza a pénz, ahonnan fizettél. Ha PayPal balance-ról akkor oda, ha kártyáról akkor oda. Utóbbi esetben a PayPal egyenlegeden nem fogod látni, pár nap múlva megjelenik a bankszámládon.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Vásároltam az e-bayről, de nem érkezett meg az áru, és ezért visszautalták a pay pal számlámra az összeget, ez látszik is a tranzakcióknál, de a pay pal egyenlegem mégis 0. ez hogyan lehetséges? akkor nem tudom felhasználni az összeget további vásárlásra? vagy csak később fog látszani az egyenlegemen a pénz? Előre is köszönöm a válaszokat!:)
Rendelnék valamit az USA-ból, de nem haza, hanem oda, egy hotelbe, ahol leszünk.
Írták, hogy milyen feltételekkel.
We can do that. Keep in mind that we can only ship to a confirmed paypal email address with ebay purchases. We want to be sure to stick with the ebay guidelines. The only way we ship to other addresses is when the payment is made with a money wire. If you can do that then shipping to the hotel works.
Mit jelent, hogy csak konfirmált paypal email címre tudják küldeni a cuccot ?
Elvileg az én PayPalom olyan e-mail itt magyarországon nem ?
A küldési cím akkor csak a hozzá csatolt cím lehet ?
We emailed you a little while ago to ask for your help resolving an issue with your PayPal account. Your account is still temporarily limited because we haven't heard from you.
We understand it may be frustrating not to have full access to your PayPal account. We want to work with you to get your account back to normal as quickly as possible.
What's the problem?
We want to check with you to make sure that no one has logged in to your account without your permission.
Please take a moment to change your password and create new security questions. You should also take a look at your account information and recent transactions. Make sure that your account information (address, phone number, etc.) hasn't changed and that you recognize all of your recent transactions.
If you see a payment that you don't recognize, let us know by going to the Resolution Center. Click "Dispute a Transaction" to report an unauthorized transaction.
How you can help
It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the time, we just need a little more information about your account or latest transactions.
To help us with this and to see what you can and can't do with your account until the issue is resolved, log in to your account and go to the Resolution Center.
Hogy adjak valami infót az utolsó tranzakcióról? Őszintén szólva kezd már az agyamra menni a dolog. Jelszó, biztonsági kérdések meg hasonlók változtatva, de nem tudok egyebet csinálni. Már hozzzárendeltem a számlámhoz egy másik bankkártyát is de semmi nem változott.
* Hamis emaileket küldözget a paypal nevében, ne aggódj semmi jogi következménye nem lesz. A pénz nem volt a számládon , szóval a fizetés nem történt meg. Ha ő utalt volna, és azt a paypal visszatartjaés ez akkor is látszik a számládon csak nem tudnál addig hozzáférni a pénzhez amíg zárolva van. Ez az egész KAMU, úgyhogy ne aggódj. :)
Tipikus "nigériai csalás". Keress rá a neten, több oldalon leírják ugyanezt a módszert. A paypal számládon nincs pénz, stbstb. Jól tetted, hogy megszüntetted.
Elnézést hogy ha rossz helyre írok, de kénytelen vagyok segítséget kérni. Igyekszem röviden érthetően leírni. Jelenleg van egy eladó Honda Goldwing veterán túramotorunk. A napokban jelentkezett rá egy vevő (SMS-ben kérdezte hogy mennyi a motor utólsó ára, s hogy küldjük már el neki e-mailen, és adott is e-mail címet.) Mi elküdtük az árat (900.000 Ft) Ő neki megfelelt az ár de kérte még hogy tudnánk e még képet is küldeni róla hogy biztos legyen a dolog...ami azért volt furcsa, mert azaz oldal ahol hírdetve van a motor, ott képek is vannak a mociról, tehát ha tudta hogy eladó a motor akkor látnia kellet volna a képeket (sztem) és máshol nincsen hírdetve.
Megkapta a képeket, madj rábólintott és szeretné is megvenni, de ragaszkodott a PayPal-on való fizetéshez...Na már most nekünk nem volt PayPal-os fiókunk, soha nem is használtuk, ezt írtuk is erre ő azt mondta hogy ha regisztrálunk akkor majd mondjuk meg a nevet ahová utalja a pénzt. Én előre leírtam neki hogy majd xy e-mail címen lesz majd a fiók (lehet ezt nem keleltt volna), mert amikor fölregisztráltam, azon nyomban jött is az e-mail a PayPal-tól az információs lap, hogy ettől , ennyi összeg kerülne átutalásra..ééés most jön a "fekete leves", ugyanis kiderült hogy a PayPal, biztonsági okokból visszatartja a pénzt, amig nem kap egy igazolást hogy az eladó (azaz mi) nem előlegezzük meg a szálítási költségét a motornak, ami,- hozzá teszem, - 200.000 Ft- na már most, senki nem szeret előre kifizetni shemmit, főleg ennyi pénzt és így. Természetesen a vevő megadta az állítólagos szállítási cég (shipping agent) címét ahová a pénzt kellene utalni, de ez egy magánszemély adatai....Mindezt az ún. Western Unionon keresztül kellett volna átutalni a "szállítócégnek" akik küldenek egy igazolást hogy be lett fizetve és ennek a másolatát kellett volna elküldeni a PayPal-nak...nem lett volna problematikus, de így ennyi pénzt kiadni, soha..így kértem hogy ez így nem elsz jó megoldás, ráadásul az adásvételi szerződést is alá kellene írnia hogy a nevére kreülhessen a motor, így kértem hogy sztornózza az utalást és személyesen kellene a motort átvennie,...természetesen mindig ugyan azt hajtogatta, és mindig oda került vissza hogy utajuk át a pénzt a szállítónak és az igazolást küldjük el a PayPal-nak. A végén már a bátyja is előkerült, hogy ennél a bizonyos szállítócégnél dolgozik, és majd ők elintézik a a papírokat....Azt is el kell mondjam hogy szinte mindig kikerülte a kérdéseket/ kéréseket: pl.: hogy megoldható lenne e hogy személyesen vegye át és fizesse ki a motort...
Majd a végén, mikor láttuk hogy nem hajlik másféle megoldásra azt írtuk hogy akkor az üzlet felejtős, mert nem tudunk megeggyezni, akkor természetesen ugyan azt írta le, hogy az Ő számlájáról a pénzt már levonták, és fizessük ki a szállítási költséget és igazolás ról..stb.stb, mert különben jogi útra viszi a dolgot...nekem itt szakad el a cérna, bepipultam és megszüntettem a PayPal-os fiókot. (természetesen egy árva kanyi sem volt rajta). A PayPal-tól is megjött az e-mail hogy megszüntettem az accot, viszont! a felszólítási e-mail, amiben az van írva hogy még mindig várják az igazolást, (erről a 200.00 Ft-os szállítási költségről) a PayPal még mindig küldi. A kérdésem az lenne hogy most jóltettem e hogy megszűntettem a fiókomat, avagy sem és írja e a PayPal-nak ezzel kapcsolatban hogy nem lesz "üzlet". S jól gondolom e hogy az utaló visszavonhatja e az utalást (mert azt olvastam hogy igen), ugyanis a vevő, azt állította hogy nem tudja visszavonni, -ami sztem. nem igaz.
Egy olyan problémám van, hogy visszautalt az Eladó egy bizonyos összeget, mert nem jó árut küldtek, viszont a Paypal írja, hogy mivel én nem okéztam le, ezért vissza utalták az Eladóhoz.
1. Hogy kell leokézni, hogy kérem a pént?
2. Hol kell beállítani, hogy ne kelljen nekem okézni, csak bejöjjön a pénz?
Nem igazán értem, mit hasonlítasz össze és mivel, de az köztudott, hogy a paypal nem azon az árfolyamon vált, mint a bankok. A banki váltás szokott kedvezőbb lenni.
Nemrég vásároltam paypallal és a paypalos számlámon lévő euró és forint összeg nem egyezik meg a bankom (Unicredit) által elszámolt euro és forint összeggel.
Kb 3,5% -ot tettek rá euróban és forintban is, pedig a közlemény rovatba ott szerepel a helyes összeg.
-Felhívtam a bankot is, szerintük a paypal vont le ennyit.
-Paypal-nál viszont nem sok lehetőséget hagytak a reklamációra, mert egy árva telefonszám sincs ahol fel lehet őket hívni. A dispute pedig két lehetőséget ad meg, felnyomom az eladót (item..) vagy jogosulatlan kifizetést jelentek. Végül írtam nekik egy levelet, de még nem válaszoltak.
Valaki tudja mi történhetett? A bank teszi rá a százalékát, vagy ezt a 3,5%-ot a paypal számítja fel?
Ha a refund visszament a karytadra, nem pp eygenlegen van, akkor meg kerj ujra szamlat tole, es annak a pay now-jara nyomva fizesd ki. Igy neked tuti ingyenes, kartyarol is.