Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Ami szerintem a témában lényeges, az az, hogy a kilencvenes években lettek utoljára felújítva.
Már rég nem ic minőség, és akkoriban is csak "IC-jellegű" néven futottak (tuskós fék, nem klíma, csak levegővisszahűtő, kézi működtetésű harmonikaajtó, ilyesmik), néhány kivétellel.
*Természtesen azt akartam îrni,hogy nagyon NEM szeretem ezt afülkés kialakîtàst főleg,hogy valahova kiosztja a rendszer a jegyet és élvezheted több óràn àt a kedves utastàrsaid.
Nincsenek jó tapasztalataim sajnos a fülkéssel,a termesekkel szîvesebben megyek bàrhovà.
A kozeljövőben tervezek egy utazàst Sopronba és természtesen vissza is Budapestre.
Ha a wagonweb nem hazudik fülkés kocsik közlekednek helyjeggyel.
Na most én ezt a fülkés kialakîtàst nagyon szeretem,de mivel màr működik az appban a grafikus jegyvàsàrlàs egy fokkal jobb mert én vàlasztom ki hova ülök.
A problêmàm viszont csak az,hogy Soprontól Győrig nem kell helyjegy. Tehàt Sopronban szépen àllîtgatjàk fel egymàst az emberek,hogy bocsi én Pestre megyek ide szól a jegyem, ülj màshova?
Sose értettem mire jó ez a feles rendszer,most vagy legyen helyjegyes végig vagy akkor bizonyos kocsi legyen felàrmentes(Szeged,Zala stb).
Sziasztok! Tud nekem valaki abban segíteni, hogy általánosságban (és tervezetten) szombaton és vasárnap milyen vonatokat továbbít Vectron? Vagy erre van valahol megtalálható információ?
Für die Funktion „Universaltriebfahrzeugführer:in Nachwuchskraft“ ist ein Mindestentgelt von € 32.467,12 brutto/Jahr vorgesehen. Nach abgeschlossener Ausbildung und bei Ausübung der Funktion "Universaltriebfahrzeugführer:in“ beträgt das Entgelt mindestens € 38.900,54 brutto/Jahr, wobei eine überkollektivvertragliche Entlohnung von mindestens € 40.659,64 brutto/Jahr erfolgt. Darüber hinaus bieten wir leistungsorientierte Nebenbezüge (durchschnittlich € 500,- brutto/Monat exklusive Üb
Nem vettek gagyit, csak felkészületlenek a szintentartásban (illetve átalakításkor belepiszkáltak olyan dolgokba, amikbe nagyon nem kellett volna belepiszkálniuk, elsősorban a klimatizálást illetően). Ugyanezek a kocsik az eredeti helyükön egész mást mutatnak.
Szövegelni meg sokkal könnyebb, meddig tart leírni, hogy milyen f.sza itt minden?
Az ex-öbb abteilwagen teljesen rendben lenne, ha úgy üzemeltetnék, ahogy azt kellene, meg ha nem elsőosztályosítottak volna másodosztályú méretű fülkéket.
A mávos példát nem értem, fecskebéhávék, és társaik járbak ícékben. Nagyon gáz.
A kilencvenes években felújított, IC jellegű kocsikról beszélek. Azok még bőven járnak. Nem csak a huszason, személyvonatként, de még az egyesen IC vonatokban is.
2023 van. Egy intercitty kocsi azért legyen valami jobb, mint egy 80-as évekbelli gyorsvonati kocsi.
A MÁV-nak ezt sikerült megoldania, lényegesen jobbak az intercittyes kocsija a zártosztályként működő részvénytársaságénál. Talán a beszerzéseket rá kellene bízni a MÁV-os szakemberekre, ők meg tudták oldani.
Az nem állapot, hogy megvettek elavult és problémás kocsikat a gyesevnél, és most ezekkel próbálják meg előadni a "micsoda csúcs szolgáltatást nyújtunk" mesét. Nem a PR osztályt kell erősíteni,hanem a műszaki és a belsőellenőrzési részeket, és akkor nem lesz többet ilyen csúnya baklövés.