ALP 2 Indítási problémák MEGJEGYZÉS Ezeket a hibajelenségeket csak a diagnosztikai berendezéssel végzett teljes ellenőrzést követően vegye figyelembe. Ellenőrizze az indítómotor megfelelő működését. Ellenőrizze, hogy van-e ténylegesen üzemanyag a tartályban (az üzemanyagszint-érzékelő hibás lehet). Ellenőrizze a felhasznált üzemanyag típusát. Ellenőrizze, hogy valamelyik gumicső nincs-e beszorulva (különösen szétszerelést követően). Ellenőrizze az üzemanyagszűrő állapotát. Ellenőrizze az üzemanyagtartály állapotát. Ellenőrizze, hogy az üzemanyagtartály szellőzése nincs-e eldugulva. Ellenőrizze az üzemanyagszivattyú áramellátását. Ellenőrizze az üzemanyagellátást ütközéskor megszakító kapcsoló megfelelő működését. Ellenőrizze az alapjáratszabályozó szelepet. Apró ütésekkel szüntesse meg a szelep beszorulását. Kösse le a canister szellőztető mágnesszelepét a szívócsonkkal összekötő csövet. Dugaszolja be a csővezetéket, hogy azon keresztül ne juthasson be levegő. Ha most megszűnt a rendellenesség, akkor a hibát a canister szellőztető okozta. Ellenőrizze a gyújtógyertyák és a gyújtótekercsek állapotát. Ellenőrizze, hogy ezek az elemek megfelelő típusúak-e az adott gépkocsihoz. Ellenőrizze, hogy a kipufogórendszer és a katalizátorok nincsenek-e eltömődve. Ellenőrizze a kompressziókat a motor hengereiben. Ellenőrizze a lendítőkerék állapotát. Ellenőrizze a vezérmű beállítását.
Mikor az autót megvettem, volt a kuplung pedál mögött egy kis műanyag pálca. Az mintha el lett volna törve. Így gyorsan kikaptam. Annak nem az lett volna a szerepe, hogy a pedált felnyomja a helyére? nektek van ott kis fekete műanyag pálca?
Krisztián, Zsolti (Flagstaff) és más III-as tulajok, akiknek hidraulikus kuplung van! Nekem is beesik a pedál, ha nem emelgetem folyton a lábammal. 2 napig szerelőnél volt már többször az elmúlt hetekben és mikor mentem érte egész sokat kellett emelnem a pedálon indítás előtt. Ellenben, ha én vezetem, akkor nem esik be, de vezetés közben többször, illetve leállítás után is (már reflexből) alányúlok a lábfejemmel. Arra akarok kilyukadni, hogy látom többekben a szándékot, hogy a cserealkatrészt (munkahengert, vagy egész szettet) keresgélik sikertelenül, de ki kéne valahogy találni egy megoldást erre, mert ha nekem is beszarik nem tudom mihez kezdjek vele. Rettegek előre is! Ez nem olyan, mintha egyszerűen vehetnénk egy kuplungbowdent.
A jóárasítások továbbra is folyamatban!!! (Még küzdök kicsit a gyerekekért!)
szállás: 2.000.-HUF/Fő/éj reggeli: 800.-HUF/reggeli ebéd: 1.400.-HUF/Fő a Kápolnába nincs belépő (de, a gerincesebbjének ott a persely) a pálya bérleti díja: 600.-HUF/Fő ( létszámfüggetlen, így aljas módon azokra is hárítom, akik nem akarnak ott szerepelni /természetesen a gyerekekre nem! ) "Gyúrjál Fülre!": 1.000.-HUF/Fő ( a gyerekeknek ez sem számolandó!)
Jelentkezési és utalási határidő: VIII.07. Szlsz: majd később!!!
szervizben kitöröltek a hibauzeneteket az agyából. Hétfőn kitalálta h keves az ablakmosó mara elfelejtette de kitalált ujat olaj tul van töltve. Két honapja csereltem olajat most jut eszébe?
nekem hasonló tüneteket produkált a 3.0 dci, a parkolós esetet leszámítva, espace 34 gyógyította meg egr ledugózással, azóta fasza és a ménes is visszatért
Ez a rocket is egy csoda. Az exide-nak valami olcsóbb terméke. van rajta egy lámpa vagy mi. Amikor zöld akkor jó, fekete akkor kell tölteni, fehér akkor meg csere. Két napja a motorháztetőt emelgetem minden megállásnál mert hol zöl, hol fekete. Most beszéltem a mesterrel, h ne nézegessem. OK lexarom...