Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

espace2015 Creative Commons License 2015.07.05 0 0 25014

Ezen nem neztem még de van egy masik azon tokéletesek hatso tárcsák

csörgess meg ma :-)

Előzmény: Csabakukac79 (25009)
DEVIL V8 Creative Commons License 2015.07.05 -1 0 25013

Sziasztok.

Van valakinek Clipje Pest megyében? Az kimutatja a klímavezérlő vagy a belső tükör fölött lévő levegő hőmérséklet érzékelő hibáját?

fater.59 Creative Commons License 2015.07.04 0 0 25012

Felnik ? ködlámpa ?  egy hátsó ülés ?

Mibe fájhat ?

Előzmény: espace2015 (25004)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.04 0 0 25011

... vedd ki az injektorokat, és vagy áztasd 4 - 5 percre alkoholba,

   vagy sprayzd s@rrááá féktisztítóval!!! ... :-)))

Előzmény: Bito.L (25010)
Bito.L Creative Commons License 2015.07.04 0 0 25010

Üdv Mindenkinek!

 

Szeretnék egy kis segítséget kérni. :D

 

Vettem egy Espace-t 1996 III - as változat 2.0 benzin 114 ló.

Már azt hiszem minden oké az autón, de van egy hibája ami a következő:

Beindításnál csak 3 henger megy utána, 1 vagy 2 nagyobb gázfröccsnél halható egy sípolás, és működik utána mind a 4 henger, de azért néha - néha ingadozva jár a motor.

Szerintetek mi lehet a gond?

Volt számítógépre rakva és ott valami az "üzemanyag körön" hibát dobott ki.

Találkoztatok már ilyennel?

 

Köszi a választ.

 

Üdv: Bitó L.

 

 

 

Csabakukac79 Creative Commons License 2015.07.04 0 0 25009

Szia!

Hátsó tárcsás fékek érdekelnének.

Köszi.

Előzmény: espace2015 (25004)
espace2015 Creative Commons License 2015.07.04 0 0 25008

nem sok cuccom van már IVeshez nix sajna :(

Előzmény: MiracleMan (25007)
MiracleMan Creative Commons License 2015.07.04 0 0 25007

Szia Espace2015!

 

IV-hez kellene nekem a szellőzés levegőbeömlő nyílását elzáró lapát, mert sajnos eltört. Tudsz nekem segíteni?

Előzmény: espace2015 (25006)
espace2015 Creative Commons License 2015.07.04 0 0 25006

oké:-) Az a pláne sajátom is ezust motorhaztető rozsdás....nekem is 

na majd nekem lesz másik:) azt kell eladni amit kérnek

Előzmény: Gomezke (25005)
Gomezke Creative Commons License 2015.07.04 0 0 25005

Gépháztető stipi-stopi!

Előzmény: espace2015 (25004)
espace2015 Creative Commons License 2015.07.04 0 0 25004

Udv Néktek :)! Itt egy uj "paciens" 2,2 dci jobbkormányos, alkatrészei eladók:-)

Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.04 0 0 25003

... gyakorlatilag az autódhoz "kapot"  / való használati utasítás

ezt nemzetköziül színesített ábrával mutatja  :-D

Ha ülésenkénti egyedi öves, akkor még akkor sem lehet gond, amikor másoknál gond adódna.

azokat nem engedi megfordítani, amelyekben az ülések melletti oszlopokon vannak az övek! ... :-))

Előzmény: szaja11 (24999)
Gomezke Creative Commons License 2015.07.04 0 0 25002

Sziasztok!

Szintén infóvadászat, szintén hármas dt. Jövő héten hazamegyek szabira, és már nagyon ráfér a paripára egy futóműrendbetétel. Nagyságrendileg mire készüljek, és hol érdemes beszerezni a következőket: bölcső szilentek, lengőkar szilentek, egy axiál csukló, és valószínűleg a toronycsapágyak is. Köszi!

Csabakukac79 Creative Commons License 2015.07.04 0 0 25001

Sziasztok.

Tudna nekem segíteni valaki egy kis infóval?

Nagyon hiányzik a kocsiból a tempomat. Utólag gondolom be lehet építeni,csinált már valaki ilyent? 2,2 dt. Még az is kérdés hogy hol van a vezérlője,mert kormányt is tervezek cserélni.

Köszönöm.

szaja11 Creative Commons License 2015.07.04 0 0 25000

Ja! Meg úgyis sötétített a hátsó traktus.

szaja11 Creative Commons License 2015.07.04 0 0 24999

Úgy tudom nem szabályos szembefordított hátsó ülésekkel közlekedni, de szerintetek a rendőr is tudja ezt? Kell-e félnem a büntetéstől vagy azt a 20-30 km-t, amit így szeretnék megtenni megkockáztathatom, mert úgysem állítanak mostanában meg senkit, csak azokkal a rohadt kamerákkal villognak?

Szerintetek?

Flagstaff Creative Commons License 2015.07.04 0 1 24998

Nem a legjobbkor olvasom ezt, mert ma nincs nyitva a turbos forrásom, de asszem százonpárezer körül én is meg tudom keriteni az egyszerű, nem geos turbókat (benyáson nemigen van geosÖ

Előzmény: Bácsika-csa (24995)
anfanger001 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 24997

Ez új!   

 

http://www.ebay.de/itm/NEU-TURBOLADER-RENAULT-AVANTIME-LAGUNA-II-MEGANE-SCENIC-2-0i-16V-163PS-UKPAOLI20-/321654819065?pt=LH_DefaultDomain_77&fits=Year%3A2002%7CMake%3ARenault%7CModel%3AVel+Satis%7CPlatform%3ABJ0_&hash=item4ae41f08f9#shpCntId57

 

(Tabletről már nem tudom beilleszteni :(((  a 2.5  éves fiam a 17 colos i7 gépemet éli tűzoltó mese nézés céljából én meg ezta sz@rt böködöm)

Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.03 0 0 24996



Széles Utat, Gumi Fákat!!!


Re: 2015.VIII. 14 - 16. LXII.(62.) Renault Club Találkozó ("R-Day") MISKOLC - Hollós « Válasz #34 Dátum: Ma - 22:16:33 » Módosítás Törlés ...
    szállás:                 XXXX-HUF/Fő/éj
    reggeli:                        XXX-HUF/reggeli 
      ebéd:                        XXX-HUF/Fő
    a Kápolnába nincs belépő (de, a gerincesebbjének ott a persely)
    a pálya bérleti díja:    600.-HUF/Fő    ( létszámfüggetlen, így aljas módon azokra is hárítom,
    akik nem akarnak ott szerepelni /természetesen a gyerekekre nem! )
    "Gyúrjál Fülre!":        1.000.-HUF/Fő  ( a gyerekeknek ez sem számolandó!)
     Ez összesen 9.600.-/Fő,  a gyerekekért még mindig küzdök!!!

    Jelentkezési és utalási határidő: VIII.07.   Szlsz: majd később!!!

Jelentkezési lista:

Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.03 0 0 24995

... köszönöm szépen!  Tolmácsoltam a lehetőséget!!! ...   :*

 

Előzmény: anfanger001 (24994)
anfanger001 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 24994
Előzmény: Bácsika-csa (24993)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.03 0 0 24993

... HELP!!!  HELP!!!  HELP!!! 

   "Szia Kacsabácsi!

Szeretném a segítséged kérni, illetve, nem én hanem Ági (éppen vizsgára készül).
Turbóval küszködik a Velsatis-a, s érdekelné, hogy esetleg nem e tudnál beszerezni ilyen turbót neki. Illetve ha igen, hogy mennyiért?
Használt, hibás is érdekelné, nem csak vatta új. Ugyanis, elküldte felújításra a kiszedett turbóját. Azzal voltunk, hogy csak a belsejét kell kicserélni, de sajnos nem. Repedt a háza több helyen is csúnyán. Így a ház is kuka.
Ezért érdekelné ilyen turbó úgy is ha rossz a belseje, de maga a öntvény háza épp és egészséges. Akkor azt újíttatná fel. A új turbók ára horror hozzá. 295-600e Ft-ig már mindent hallottunk.
Ilyen turbó van némelyik Avantime-ba, Megane II-be és állítólag a Espace IV-be is.
Csakhogy más a motorkódjuk ugye, s egyáltalán nem biztos az, hogy a felfogatási pontjaik is ugyanazok ezeken a 2.0literes 16V-s hasonló turbós mocikon.
Ez egy Mitsubishi TD04-es turbó, a turbó száma 49377-07313, a turbó gyári száma pedig 8200396689.
Cikkszám ehhez a turbóhoz:
7701476049 vagy 7701478861.
A Ági VS-ének a motorkódja F4RQ762, 2.0 16V Turbo, 2002-es.
Csak azért merészeltünk zavarni ezzel mert szoktad hangoztatni, hogy ha vmi kell szóljunk bátran.
Előre is köszi, üdv!  "

 

------  sajnos, nyári szabadságolások miatt dolgozom és alszom,

                     én is csak a netre hagyatkozhatom,

          illetve most Reátok akár itthon, akár kint! Nem szoktam cserben hagyni senkit  ...

DEVIL V8 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 24992

Sziasztok!

 

Természetesen előjött nálam is a klíma gyík. Olyat csinál, hogy ha automatára kapcsolom, akkor a levegő mennyiségét teljesen leveszi, és szinte meleget fúj. Volt már ilyen jellegű gondom kb. 2 éve. Akkor állítólag a belső tükör mögötti hőérzékelő volt rossz. Megpróbáltam levenni a tükör burkolatot, de nekem nem nagyon akar lejönni, eltörni pedig nem szeretném. Tudtok nekem abban segíteni, hogy essek neki? Szerintetek lehet ez a hőérzékelő a ludas?

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

K_L_ Creative Commons License 2015.07.03 0 0 24991

Remélem, mihamarabb megtaláljátok a megoldást!

 

De azt gondolom tudod, hogy a klímától a fűtés "tulajdonképpen független" (mivel a klíma fűtés közben is szükséges a párátlanításhoz).

A hűtés-fűtés attól függ, hány fokot állítasz be a kezelőn.

A belső és a külső hómérsékletet rendben érzékelik az érzékelők?

 

A terelőmotorok működése az más téma.

 

Előzmény: Hpeti 3.0dci (24989)
anfanger001 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 24990

Jó reggelt! 

 

Nekem a Lagunámban volt ilyen de ott a levegő terelő motorok makkantak meg. Hogy az elkoszolódástól vagy mitől azt nem tudom mert nem csináltattam meg hanem távozott a családból.

Előzmény: Hpeti 3.0dci (24989)
Hpeti 3.0dci Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24989

Szia.

 

A hibajelenséget feltétlenül, de mivel még a hiba forrása nem biztos, a megoldást még ne tudom.

A probléma az, hogy nem működnek azok a motorok melyek terelik a levegőt mikor merre menjen.

Továbbá a hideg és meleg elválasztás sem működik. Ha bekapcsolom a klímát akkor is megy a fűtés és ez a jelenlegi viszonyok között nem tölt el túl nagy boldogsággal. Ha már tudom a megoldást, feltétlenül közkinccsé teszem!

Előzmény: K_L_ (24983)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24988

... szerinteménsimán megcsinánlnám TOLÓ bowdenesre!!!  :-DDD

Előzmény: Flagstaff (24987)
Flagstaff Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24987

Mert TOLÓ bowdent még konkrétan nem nagyon láttam (kivéve sebváltó, de ott erőt nem igazán kell kifejteni)... Húzósra meg nem feltétlenül kéne alakítgatni mivel elég jelentős átalakítást igényelne mind a pedálon/pedál felfüggesztésen mind a motortérben. Bár aki nagyon akarja biztos össze tudja taknyolni magának, de az nem az én világom. Ez ennyibe kerül, ha behány nem éppen kitörő örömmel de kicserélem oszt jónapot.

Előzmény: Bácsika-csa (24986)
Bácsika-csa Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24986

... és miért nem csináljátok meg bowdenesre??? 8-O

Előzmény: Flagstaff (24985)
Flagstaff Creative Commons License 2015.07.02 0 0 24985

De, ez pontosan olyan helyzet mint amikor elmégy venni egy kuplungbowdent, két apró ámde nem lényegtelen eltéréssel. Ez max a Renaultnál van készleten és az ára nem épp csekély.

Viccet félretéve NINCS megoldás. Örüljünk míg a Renault ad pótalkatrészt a kocsihoz még ha az nem is olcsó. A klímakompresszorom nem létezett már utángyártottban sehol kishazánkban, Sandenesre is közel egy hetet várnom kellett. Nincs polcon de legalább drága.

 

Végülis minden autóra igaz, de az Espacera és minden más nem szuszogistift-fasztra kategóriás kocsira (például hasonló korú A6 amivel még árban is kb egyezőek voltak), hogy akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is. Ha nincs lóvéd banánra, ne tarts majmot... OK hogy nem túl drága manapság már megvenni, de fenntartani az és ezzel nincs mit tenni. Főleg hogy mire ennyi idősen az emberhez kerül már mindenféle nyűgje van amit A-leszarsz mint az előző tulajok és lesz egy betegágyad ami a legváratlanabb helyeken és helyzetekben adja be a kulcsot B-nem kis pénzért megjavítgatod és lesz egy öreg autód annyiért amennyiért jóval fiatalabbat vehettél volna de bármikor bárhová el lehet vele csettegni. és onnan haza is hoz.

 

Konkrét szorulási témára visszatérve több dolog is okozhatja.

Pedál tengelye ép, nem rág, nem szorul?

Pedál mögött a rugós rásegítő mozog szépen, befeszülve nem támaszt ki? Meg lett kenve?

A kuplungharangon a villa akadásmentesen, könnyen jár? Nem rág? Ha mindezek könnyen járnak, akkor a kopásból származó főhenger-munkahenger keresztbefeszülés, esetleg az elszivárgó kuplungfolyadék is okozhatja hogy a pedál nem teljes úton jár. Nálam a szervíz kicserélte valamikor valamelyik tulajdonosnál a gyári egybeépített kuplungmindenséget egy gyárilag kapható javítókészletre és szarul lett lelégtelenítve. Kb 2-3cm-t mozgott összesen a pedál, de ezt elég hosszú ideig csinálhatta. Így hiába légtelenítettem le rendesen, azóta is néha kicsit akad, de gyakori olajozgatással azért a probléma javul, egyre kisebb mértékben érezhető és egyre kevesebbszer jelentkezik. Félek lent a kinyomóvillánál rágódott be a csapágyazás részben, azon pedig most nem akarok segíteni, épp elég a klímakompresszor, a kuplungot nincs kedvem kicserélni míg teljesen tönkre nem megy.

Előzmény: t a r k (24977)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!