"Csípem" az olyan embereket, akik utasként jaj, de annyira tudják, hogyan kellene vezetni egy járművet. Hajrá, meg lehet mutatni, hátulról könnyű okoskodni.
Keresem a közelmúltban (az elmúlt két hétben) Kispesten a Karton utcánál, Lőrincen a Fedezék utcánál, valamint az Alacskai Lakótelepen járt fórumozókat, több oylan fénykép is készülhetett amin szerepelek, mint soffőr és ezeket szeretném elkérni.Köszöönettel: Péter
Én félfüllel azt hallottam, hogy a váltóval van valami, és hogy akartak benne olajat cserélni, csak egy érdekes "probléma" lépett fel, ha jól hallottam, nem találták a leeresztő szelepet a váltón. Hogy ez igaz-e, azt nem tudom, de nekem elég furcsán hangzik...
Tegnap voltam Szentendrén az Ikarus 180-assal. Feltűnt, hogy az utolsó két sebesség fokozatot elég nehezen vette be a gép. Szenvedett vele vezető, általában nagy recsegések árán tudta berakni. Megfordult bennem, hogy vajon szinkron váltó van-e benne? A neten nem találtam erről infót.
Figyeltem a lábát, de sosem kuplungolt ki váltás közben félúton üresben. Visszaváltáskor pedig nem volt kikuplung + gázfröccs. Apukám azt mondta, hogy a régi nem szinkron váltós teherautókat így kellett vezetni.
Szerintetek szinkron váltó van benne, vagy a vezető nem tudta, hogy ezt hogyan kell vezetni? Persze az is lehet, hogy szinkron van benne, csak már nagyon el volt kopva.
Azért az utolsó 280-asuktól ők is megszabadultak három éve és 435-ösből is már csak 6db van meg a 11-ből. Igaz, a 415-öseik közül mind a 6 okádja még a füstöt.
Hát épp azért, mert nem a legszebb kép, ne tudom érdemes-e elkérjed, mint irtam menetközbe készült, csak az eleje látszik, csak épp doku jelleggel raktam fel az indára, de onnan is le szeretném venni, hátha sikerül jobb fotokat készitenem ahol pl az oldala is lászik, azt ha felrakom akkor átadom, remeélem azon is fog majd látszania kuriózum, amiről beszélsz, de elárulnád, hogy ezt hol láttad te, melyik részen?