Mindig ugyanazon a kúton tankolok és az utóbbi három tankolásnál a tankolás végén már nagyon lassan tölti a gázt, de a töltő pisztoly nem kattan le. Mi lehet a hiba?
Nálunk is van a családban Octavia II 1.6 BSE csak zavoli rendszerrel. Négy éve megállt az ac. Amikor kiszedtük a szivattyút a tanktömítés szoknyája már hiányzott, a darabok a tank aljában félig már fel voltak oldódva. Benzin ki, tank kitörölget, és kapott mindenből újat: benzinszűrő, szivattyú, tanktömítés, OMV 100 benzin. Ment tovább szépen, de tavaly nyáron elkezdett dadogni benzinen. Vettem bele valami szuper adalékot, de jobb nem lett tőle. Ajánlottak valami szakműhelyt ahol 4000Ft/db áron takarítják ki ha odaviszed kiszerelve. Végül az lett a döntés, hogy kapott egy bontott injektorsort 10 ezerért. Azóta megy.
Sajnos valószínű, hogy a benzin "berágódása" miatt ki kellene tisztítani a benzines rendszert, mert benzin üzemben míg át nem kapcsol gázra, nem nagyon megy, illetve nem gyorsul úgy.
Ritkán mentem vele csak benzinnel, elképzelhető, hogy az injektoroknál betaknyosodott a benya?
Ilyenkor ki kell venni az injektort és ultrahangos mosóban kimosni, vagy pl ez az üzemanyagba keverve megoldás lehet:
Köszönöm a válaszokat.Igen szerintem is az lehet akkor hogy benzint is ad hirtelen gázadásra és mivel nem megy az AC bedadog ha finoman lépek rá gázra semmi gond.
Van egy másik ignis zavoli alisei easy viszont ott ha nem megy az AC akkor is jó gázzal.
7,2-7,5l/100km-es benzin fogyasztás után jött a 8,5-9. Nem tudod egyformán hajtani az autót. Sietsz, mindjárt több lesz. Én azt számoltam 1-1,5l-rel több a benzinnél. Mindig tele tankolok és nézem az órát mennyit mentem.
Más kérdés kaptam miatta hideget, meleget, hogy belerakattam az autóba. pl. : lekormolódik a szelepfészek és a kiálló szelep belever a dugattyúba. Tönkre teszi a katalizátort stb. Azért érdekelnének konkrétumok is a használatról, mett a találgatás nekem nem jön be.
Kérdezném tehát, hogy akinek van, annak hogyan vált be. Milyenek a valós tapasztalatok.
Még egy fontos dolog ezzel kapcsolatban! Nagyon sok beszerelt felső kenővel találkozunk aminek a 60% rosszul van beszerelve! A fojtószeleptől nem lehet feljebb a csepegtető, mert akkor tényleg rohadt gyorsan elfogy, mivel a közlekedő edény alapján simán belefolyik a szívóba. A másik hiba amit találni szoktunk, hogy a nem a közös szívórészbe, hanem mondjuk ahol hozzáfértek / pl. a 4-es henger/ szívójába van befúrva, így csak az az egy henger kap olajozást.
Köszönöm, találtam közben egy angol nyelvűt a JLM-ről, az 15 cseppet ír percenként. A flashlube angolja meg 12 cseppet. Nekem most sikerült. olyan 10-11 cseppre beállítani. Majd visszább veszem a most kapott leírás középértékére.
A beállítás nem sikerült faszán. Lenyelte gyorsba az egészet és úgy füstölt, hogy azt hittem gyűrűtörés van a motorban.
Kérdésem, hogyan lehet pontosan beállítani.
Hallottam szerelőtöl, hogy járó motornál alapjáraton 3-4 csepp lehet. De mivel nem volt benne biztos, ezért szeretném itt megkérdezni, mi lenne a helyes beállítási módszer.
A beszerelők azt mondták próbálgassam, de ehhez túl drága bele a folyadék.
Lópikulát , nem a csőben maradt gázzal volt baja , hanem a rohadt autóddal. Magyarul nem akarta azt mondani, nem fogok pár ezerért szopni 1 napot a szaroddal, mikor egy töröttön 5 x annyit keresek. Ez van, nekem is van kasznyis ismerősöm, ha rohadt még törötten sem érdekli. Azért lássuk be, egy rohadt kocsit becsülettel megcsinálni nem kis mutatvány, ha olyan a vas, meg nem is igazán lehet.
Szia! Köszönöm neked is az infókat. Az hasznos, hogy amit írtál a csavarhúzóval kiengedem a töltőnyílásnál a benne lévő gázt. A kar. sz. lak. azt mondta, így sem vállalja, mert ha le is szerelem a tartályt, a lekötött csövekben marad gáz és az berobbanhat. Ez valóban lehetséges? Már csak persze, a motor felé vezető csöveket kérdezem.
Szia! Köszi az útbaigazítást. Kérdésem, muszáj kikötni a tartályt és levenni? Nem elég, ha kifogyasztom és lezárom a ricnis csavart, lehúzom az el. csatit a tartálynál, és a "szappanosautógáz" által javasolt módszerrel a töltőcsonkot is gáztalanítom? Még az a kérdésem, hogy ha a másik módszert választom: leszerelem vagy kikötöm a tartályt, akkor marad a szabadon (levegőben meredező) csövekben is gáz? Mert az egyik karossz. lak. azt mondta, azért nem vállalja így sem, mert marad a csövekben így is gáz.