Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vernon Sullivan Creative Commons License 2019.06.20 0 0 65086

Sziasztok!

 

Tudtok ajánlani Budapesten BRC-vel foglalkozó szervízt/szakembert? (Subaru Legacy németországi forgalmazó által szerelt redszer)

 

Előre is köszi,

.vs.

zohanbuble Creative Commons License 2019.06.16 0 0 65085

Sziasztok.

 

Mindig ugyanazon a kúton tankolok és az utóbbi három tankolásnál a tankolás végén már nagyon lassan tölti a gázt, de a töltő pisztoly nem kattan le. Mi lehet a hiba?

 

Resolve Creative Commons License 2019.06.15 0 0 65084

Nálunk is van a családban Octavia II 1.6 BSE csak zavoli rendszerrel. Négy éve megállt az ac. Amikor kiszedtük a szivattyút a tanktömítés szoknyája már hiányzott, a darabok a tank aljában félig már fel voltak oldódva. Benzin ki, tank kitörölget, és kapott mindenből újat: benzinszűrő, szivattyú, tanktömítés, OMV 100 benzin. Ment tovább szépen, de tavaly nyáron elkezdett dadogni benzinen. Vettem bele valami szuper adalékot, de jobb nem lett tőle. Ajánlottak valami szakműhelyt ahol 4000Ft/db áron takarítják ki ha odaviszed kiszerelve. Végül az lett a döntés, hogy kapott egy bontott injektorsort 10 ezerért. Azóta megy.

Előzmény: FŰKASZAARÉNA (65083)
FŰKASZAARÉNA Creative Commons License 2019.06.15 0 0 65083

Sziasztok.

 

Octavia2 1.6mpi, Landi rendszer.

Sajnos valószínű, hogy a benzin "berágódása" miatt ki kellene tisztítani a benzines rendszert, mert benzin üzemben míg át nem kapcsol gázra, nem nagyon megy, illetve nem gyorsul úgy.

Ritkán mentem vele csak benzinnel, elképzelhető, hogy az injektoroknál betaknyosodott a benya?

Ilyenkor ki kell venni az injektort és ultrahangos mosóban kimosni, vagy pl ez az üzemanyagba keverve megoldás lehet:

https://alkatreszek.hu/termekcsoport/olaj_shop/adalekok/pro_tec_adalekok/lpg_rendszer_tisztito

 

klb2 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 65082

Köszönöm a válaszokat.Igen szerintem is az lehet akkor hogy benzint is ad hirtelen gázadásra és mivel nem megy az AC bedadog ha finoman lépek rá gázra semmi gond.

Van egy másik ignis zavoli alisei easy viszont ott ha nem megy az AC akkor is jó gázzal.

Előzmény: dokeee (65081)
dokeee Creative Commons License 2019.06.14 0 0 65081

Nem lehet olyan beállítás benne, hogy nagy terhelésen benzint is adna?

JAMIE222 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 65080

Az nem lehet, hogy AC hijan az injektorok sem mennek, a gazos komputer meg nincs erre  felkeszülve?

Előzmény: Szappanos -Autógáz (65079)
Szappanos -Autógáz Creative Commons License 2019.06.14 0 0 65079

Elméletileg semmi köze hozzá.

Előzmény: klb2 (65078)
klb2 Creative Commons License 2019.06.13 0 0 65078

Üdv Mindenkinek!

A kérdésem a következő.Van egy suzuki ignisem zavoli alisei easy smile rendszer.

Elromlott a benzinszivattyú ,kopogtatásra néha beindul.

Na most, ha nem megy az AC gázon hirtelen gázadásra bedadog, magasabb fordulaton magához tér, ha megy az AC semmi gond.

Kérdésem, hogy mi az összefüggés a kettő között,mármint a nem müködő AC és a gáz között?Azt hittem eddig, hogy nincs.

Köszönöm a válaszokat.

semmipanick Creative Commons License 2019.06.11 0 0 65077

Köszönöm. Elvetettem. Nem tetszik a belseje annak a vasnak.

Előzmény: Szappanos -Autógáz (65074)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2019.06.11 0 0 65076

Nem egyforma hajtassal konnyen megvalosulhat, hogy az auto 40km/h tempoban kevesebb gazt ker, mint 130km/h gaz-fek uzemmodu hasznalatban benzint.

Előzmény: takker76 (65073)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2019.06.11 0 0 65075

Ne literben szamold. A gazos fogyasztas %erteke a lenyegesebb a benzines fogyasztást veve alapul.

Pl. benzin 7 l , gaz 20% tobbletfogy 7x1,2=8,4l.

Előzmény: takker76 (65073)
Szappanos -Autógáz Creative Commons License 2019.06.11 0 0 65074

Szia! Keress telefonon !

Előzmény: semmipanick (65071)
takker76 Creative Commons License 2019.06.10 0 0 65073

7,2-7,5l/100km-es benzin fogyasztás után jött a 8,5-9. Nem tudod egyformán hajtani az autót. Sietsz, mindjárt több lesz. Én azt számoltam 1-1,5l-rel több a benzinnél. Mindig tele tankolok és nézem az órát mennyit mentem.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (65072)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2019.06.09 0 0 65072

Fura, hogy 7,5 benzin helyett csak 8,5 gazt ker.

Előzmény: takker76 (65070)
semmipanick Creative Commons License 2019.06.09 0 0 65071

Szia! 143 lóerős Toyota Celica-ba javaslod a gáz rendszert? Köszönöm, egy már többször visszatért kuncsaftod.

Előzmény: Szappanos -Autógáz (65068)
takker76 Creative Commons License 2019.06.06 0 0 65070

Megnéztem, a folytószelep után van fúrva a bevezető cső, holnap adok róla fotót. Sztem jó helyen van.

Kérdésem lenne, hogy a tapasztalatok alapján mi lenne a jó beállítás a JLM felsőkenőnél?

Az autóm Chevrolet Nubira 1,6 sw. A fogyasztás benzinből 7,5l/100km, gázból 8,5l/100km.

Előzmény: Szappanos -Autógáz (65068)
takker76 Creative Commons License 2019.06.06 0 0 65069

Köszönöm a választ megnézem majd, hogy áll. 

Más kérdés kaptam miatta hideget,  meleget,  hogy belerakattam az autóba. pl. : lekormolódik a szelepfészek és a kiálló szelep belever a dugattyúba. Tönkre teszi a katalizátort stb. Azért érdekelnének konkrétumok is a használatról, mett a találgatás nekem nem jön be. 

Kérdezném tehát, hogy akinek van,  annak hogyan vált be.  Milyenek a valós tapasztalatok. 

Előzmény: Szappanos -Autógáz (65068)
Szappanos -Autógáz Creative Commons License 2019.06.06 0 0 65068

Még egy fontos dolog ezzel kapcsolatban! Nagyon sok beszerelt felső kenővel találkozunk aminek a 60% rosszul van beszerelve! A fojtószeleptől nem lehet feljebb a csepegtető, mert akkor tényleg rohadt gyorsan elfogy, mivel a közlekedő edény alapján simán belefolyik a szívóba. A másik hiba amit találni szoktunk, hogy a nem a közös szívórészbe, hanem mondjuk ahol hozzáfértek / pl. a 4-es henger/ szívójába van befúrva, így csak az az egy henger kap olajozást.

Előzmény: takker76 (65067)
takker76 Creative Commons License 2019.06.05 -1 0 65067

Köszönöm, találtam közben egy angol nyelvűt a JLM-ről,  az 15 cseppet ír percenként. A flashlube angolja meg 12 cseppet.  Nekem most sikerült. olyan 10-11 cseppre beállítani. Majd visszább veszem a most kapott leírás középértékére. 

Előzmény: vwpolos (65066)
vwpolos Creative Commons License 2019.06.05 0 0 65066
Előzmény: takker76 (65065)
takker76 Creative Commons License 2019.06.05 0 0 65065

Sziasztok!

Az atómban (Chevrolet Nubira 1,6 SW) lpgtech rendszer van. Szereltettem bele felsőkenő rendszert

http://webshop.molnarautogaz.hu/kat-jlm-felsokeno/jlm-felso-keno-keszlet

A beállítás nem sikerült faszán. Lenyelte gyorsba az egészet és úgy füstölt, hogy azt hittem gyűrűtörés van a motorban.

Kérdésem, hogyan lehet pontosan beállítani.

Hallottam szerelőtöl, hogy járó motornál alapjáraton 3-4 csepp lehet. De mivel nem volt benne biztos, ezért szeretném itt megkérdezni, mi lenne a helyes beállítási módszer.

A beszerelők azt mondták próbálgassam, de ehhez túl drága bele a folyadék.

t.zsolti Creative Commons License 2019.06.04 0 0 65064

Igaz nem most adtam le. De a bonto elott a parkoloban szedtem ki a tartalyt. Nekik nem kellett.

El lehet menni kiszedetni x ft ert. 

De azert elotte rakerdeznek kell e valami papir a kiszerelesrol

Előzmény: itya (65055)
Buszos166 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 65063

Szia! Akkor lehet, hogy most én fogok felkészülni egy oralszexre? Azért megpróbálok még futni egy pár kört, mert le kell vizsgáztatnom.

Előzmény: jocijocó (65061)
Janika70 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 65062

Pont erre gondoltam én is. Kifogás, nyafogás, először a tartály a baj, utána a csövek, stb,stb. 

jocijocó Creative Commons License 2019.06.02 0 1 65061

Lópikulát , nem a csőben maradt gázzal volt baja  , hanem a rohadt autóddal. Magyarul nem akarta azt mondani, nem fogok pár ezerért szopni 1 napot a szaroddal,  mikor egy töröttön 5 x annyit keresek. Ez van, nekem is van kasznyis ismerősöm, ha rohadt még törötten sem érdekli. Azért lássuk be, egy rohadt kocsit becsülettel megcsinálni nem kis mutatvány, ha olyan a vas, meg nem is igazán lehet. 

Előzmény: Buszos166 (65059)
Buszos166 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 65060

Szia! Köszönöm neked is az infókat. Az hasznos, hogy amit írtál a csavarhúzóval kiengedem a töltőnyílásnál a benne lévő gázt. A kar. sz. lak. azt mondta, így sem vállalja, mert ha le is szerelem a tartályt, a lekötött csövekben marad gáz és az berobbanhat. Ez valóban lehetséges?  Már csak  persze, a motor felé vezető csöveket kérdezem.

Előzmény: Szappanos -Autógáz (65037)
Buszos166 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 65059

Szia! Köszi az útbaigazítást. Kérdésem, muszáj kikötni a tartályt és levenni? Nem elég, ha kifogyasztom és lezárom a ricnis csavart, lehúzom az el. csatit a tartálynál, és a "szappanosautógáz" által javasolt módszerrel a töltőcsonkot is gáztalanítom? Még az a kérdésem, hogy ha a másik módszert választom: leszerelem vagy kikötöm a tartályt, akkor marad a szabadon (levegőben meredező) csövekben is gáz? Mert az egyik karossz. lak. azt mondta, azért nem vállalja így sem, mert marad a csövekben így is gáz.

Előzmény: jocijocó (65034)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.02 0 0 65058
Üdv,kinek van dgi motoros kocsijában lpg szett?
8lazo8 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 65057


A lényeg lemaradt, hengerenkénti Landi Renzo van benne, pótkerék tartállyal, 43 liter fér bele.

Előzmény: 8lazo8 (65056)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!