Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11439

okos tojás

lőniük térdmagasságban lehet

és nem fejmagasságban

 

egy idióta vagy.

Előzmény: Törölt nick (11435)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11438

Nem lehet olyan, hogy a saját foci akadémiájának intéz 3 millárd-ot

Előzmény: Törölt nick (11433)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11434

igazad van

de az évi 90 Mrd-to ha nem akarja senki kifizetni akkor csukjuk be a boltot, ki  a fene fogja kifizetni a BKV 500 Mrd Ft-os belső adüsságát is?

 

nem kellett volna négyes metrót építeni

Előzmény: Fradista Utazó (11426)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11433

egy civilizált országban nem lehet pufajkás a miniszterelnök, nem lehet olyan aki 5 Mrd F tos feklszámolási csalást követeett el, nem lehet olyan aki azonosító nélküli rendőrökkel a tömeg közé lövet, mégis lett

 

egyébként milyen botrányról beszélsz?

 

ja hogy állítólag plagizált a ballib sajtó szerint?

 

 

Előzmény: Törölt nick (11430)
Pac Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11431

a fizetett közvélemény kutatók nyomatják, hogy ők a legnépszerűbbek, szánalmas

sajnos, nagyon ostoba emberek élnek magyarországon, mondhatnám, hogy a választók 2/3-a

 

Most azt akarod mondani hogy a kormány népszerű, vagyis szerinted az emberek hülyék, vagy a közvéleménykutatók korruptak, és ők hazudoznak népszerűségről?

Előzmény: Törölt nick (11427)
Fradista Utazó Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11426

Valóban olcsóbb volt az alvállalkozó, mint a BKV, mert feketén dolgoztatta a sofőröket, és nem fizetett adót. Ezt leszámítva még drágább is. 

De ez csak ott ment, ahol pártucatnyi sofőr van. Napi 1.200 buszt nem lehet így üzemeltetni. 

 

Ez az egyik. A másik.

 

A BKV működése ma évente 140 milliárd forint (kerekítek). A jegyárbevétel 50 milliárd. Tehát kell még 90 milliárd. Évente. Ebből jelenleg rendelkezésre áll 0 (nulla) milliárd. 

Tegyük fel, hogy igazad van, nagy a pazarlás, a Hagyó is ellopott százmilliót (a teljes működési költség 0,07 százalékát), szóval 140 helyett ki lehetne hozni 130-ból is. Ez még soha sekinek nem sikerült, Prágában vagy Varsóban fajlagosan a BKV-nál másfélszer drágábban csinálják, de tényleg, fogadjuk el, hogy kijön 130-ból. Akkor is hiányzik 80 milliárd évente. Nem fogsz senkit találni, aki pusztán jófejségből elüzemeltet évente 80 mililárdos hiánnyal egy közlekedési társaságot. 

Előzmény: Törölt nick (11422)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11422

életem értelme, csak a gyaloglás és a taxi létezik mint alternatv közlekedési eszköz?

 

mindenki azt hiszi, hogy ha a nagy csúnya pénznyelő BKV becsődöl nem lesz helyett másik

 

mirét ne lenne?

 

olyanról nem hallottál még hogy a BKV bizonyos járatokat külsős cégekkel működtetett,

hm bizony volt ilyen is, és milyen érdekes jobb szolgáltatást olcsóbban el tudott látni mint maga a BKV.

 

Előzmény: Törölt nick (11415)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11421

te viszont helyettem is világítasz az értelem egén

Előzmény: Törölt nick (11415)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11420

tesco busz honnan jön? hát a tescotól

iskolabusz honnan jön ? hát az iskolától

 

stb stb.  

Előzmény: Törölt nick (11417)
Fradista Utazó Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11419

Félreértésben vagy. Momentán kedvezményes kölcsönért kuncsorgunk ennél a két szervezetnél. Az, hogy ők ditkálnak, ebből fakad, nem a tagságunkból. 

Az meg, hogy a diktálás ellenére kuncsorgunk, azt mutatja, hogy iszonyúan rászorulunk.

Előzmény: Törölt nick (11418)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11417

"gyalog vagy busszal"

BKV csőd esetén a busz honnan jön?

Előzmény: Törölt nick (11406)
Pac Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11416

Örülsz neki?

Előzmény: Törölt nick (11413)
elefantkillah Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11412

inkább az lenne a jó, ha a népek összefognának, és nem egy ember ülne egy autóban. én annyira utálom a bkv-t, hogy télen-nyáron keróval járok, még akkor is, ha a hegyen van dolgom.

 

ez így ebben a formájában, csak egy pénznyelő zombi

 

 

Előzmény: Törölt nick (11410)
Total Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11411
Budapestet tömegközlekedés nélkül hagyni több mint hiba lenne!
Előzmény: Törölt nick (11410)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11410
Nekem mondod? 16 ból a 11be a tél kivételével bringával járok dolgozni egyébként a bkv sztrájk idején is működött az ország az emberek elvitték a szomszédjukat előkerültek a robogók stbstb a gyaloglásos példát azért irtam mert a pesti ember egy megállónyit sem tud gyalogolni inkább bkv val megy
Előzmény: pipppen (11408)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11409

Ugyan már! Reménykednek, szánalmasak. Egy szar Gyurcsányt nem lehetett megbuktatni, pedig a szadesz félig már kihátrált mögüle, akkor mégis miben bíznak? :-)

Előzmény: pipppen (11403)
pipppen Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11408

velocipéééééééééééd:)))))), Attiláim:)))

Fradista Utazó Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11407

>gyalog vagy busszal

Hát, akkor én meg inkább ezt nem kommentálnám.

Előzmény: Törölt nick (11406)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11406

képzeld el

 

gyalog vagy busszal

 

A BKV kiemelkedően Közép-Európa legalacsonyabb működési költséggel dolgozó közlekedési vállalata

 

ezt pedig hadd ne kommentáljam 

gondolom a MASZOP-os fiúk ezért tekintették ezt a helyet kifizetőhelynek

nokiás dobozok,  Kővágóné 100 milkás végkielégítése egyebek

Előzmény: Fradista Utazó (11405)
Fradista Utazó Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11405

És akkor az a napi párszázezer ember hogyan jutna el az iskolába, munkahelyére?

Legalább két okból ne mondd, hogy autóval:

- a budapesti úthálózat képtelen felvenni kétszer ennyi autót (kb. 50-50 autóval - BKV-val járók aránya, Közép-Európában ennél többen csak Bécsben használják a tömegközlekedést)

- az utasok nagyobbik fele képtelen volna autóval menni, mert nincs neki, vagy még túl fiatal, esetleg túl beteg ahhoz, hogy autót vezethessen

 

A BKV kiemelkedően Közép-Európa legalacsonyabb működési költséggel dolgozó közlekedési vállalata, bármely össezhasonlítható más városban minimum másfélszeres fajlagos költséggel működik a közösségi közlekedés.

Előzmény: Törölt nick (11404)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11404

milyen következménnyel járna egy BKV csőd?

 

egy csődtömmegel kevesebbet kellene finanszírozni

 

Előzmény: Törölt nick (11401)
pipppen Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11403
Total Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11400
Én elolvastam. :)
Előzmény: Törölt nick (11396)
pipppen Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11399
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11398

A jelen helyzetben több olyan körülmény is van ami szinte teljesen megköti a kormány kezét, 

 

ja. és ez feljogosítja mindenféle hülyeségre. aha.

 

Schmidt Pál mint miniszterelnök vállalhatatlan

ahogy Pintér Sanyi mind belügyér szintén

egy kulcs poszt és egy szimbolikus poszt

 

zsák a foltját, ahogy mondják

 

manyup pénzek lenyulása, majd újabb lenyulása

16%-os adó

27%-os áfa

emelünk az amúgy is magas adótartalmon a diselen

stb. stb. stb.

 


Előzmény: Tamas(Ottawa) (11397)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2012.01.13 0 0 11397

Elolvastam. Még a hozzászólókat is. Ez a Tatti nevű egész rokonszenvesen írogatott...

Előzmény: Törölt nick (11396)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.12 0 0 11396

ezt senki se olvasta el?

:(

Előzmény: Törölt nick (11383)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2012.01.12 0 0 11395

Milyen balesetben változott meg a nicked ennyire?

Válasz ment...

Előzmény: Törölt nick (11394)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.12 0 0 11394

off

Írtam egy mailt - legalább ismerred így a nickem:)

Előzmény: Tamas(Ottawa) (11391)
B-81 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 11393

Egy jó cikk az indexről:

 

Követőkre találhat Orbán

Az államcsőd nem is olyan rossz lehetőség, Izlandnak is bejött, írja a Marketwatch. Tovább »

forrás: Index.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!