egy civilizált országban nem lehet pufajkás a miniszterelnök, nem lehet olyan aki 5 Mrd F tos feklszámolási csalást követeett el, nem lehet olyan aki azonosító nélküli rendőrökkel a tömeg közé lövet, mégis lett
egyébként milyen botrányról beszélsz?
ja hogy állítólag plagizált a ballib sajtó szerint?
a fizetett közvélemény kutatók nyomatják, hogy ők a legnépszerűbbek, szánalmas
sajnos, nagyon ostoba emberek élnek magyarországon, mondhatnám, hogy a választók 2/3-a
Most azt akarod mondani hogy a kormány népszerű, vagyis szerinted az emberek hülyék, vagy a közvéleménykutatók korruptak, és ők hazudoznak népszerűségről?
Valóban olcsóbb volt az alvállalkozó, mint a BKV, mert feketén dolgoztatta a sofőröket, és nem fizetett adót. Ezt leszámítva még drágább is.
De ez csak ott ment, ahol pártucatnyi sofőr van. Napi 1.200 buszt nem lehet így üzemeltetni.
Ez az egyik. A másik.
A BKV működése ma évente 140 milliárd forint (kerekítek). A jegyárbevétel 50 milliárd. Tehát kell még 90 milliárd. Évente. Ebből jelenleg rendelkezésre áll 0 (nulla) milliárd.
Tegyük fel, hogy igazad van, nagy a pazarlás, a Hagyó is ellopott százmilliót (a teljes működési költség 0,07 százalékát), szóval 140 helyett ki lehetne hozni 130-ból is. Ez még soha sekinek nem sikerült, Prágában vagy Varsóban fajlagosan a BKV-nál másfélszer drágábban csinálják, de tényleg, fogadjuk el, hogy kijön 130-ból. Akkor is hiányzik 80 milliárd évente. Nem fogsz senkit találni, aki pusztán jófejségből elüzemeltet évente 80 mililárdos hiánnyal egy közlekedési társaságot.
inkább az lenne a jó, ha a népek összefognának, és nem egy ember ülne egy autóban. én annyira utálom a bkv-t, hogy télen-nyáron keróval járok, még akkor is, ha a hegyen van dolgom.
ez így ebben a formájában, csak egy pénznyelő zombi
Nekem mondod? 16 ból a 11be a tél kivételével bringával járok dolgozni egyébként a bkv sztrájk idején is működött az ország az emberek elvitték a szomszédjukat előkerültek a robogók stbstb a gyaloglásos példát azért irtam mert a pesti ember egy megállónyit sem tud gyalogolni inkább bkv val megy
Ugyan már! Reménykednek, szánalmasak. Egy szar Gyurcsányt nem lehetett megbuktatni, pedig a szadesz félig már kihátrált mögüle, akkor mégis miben bíznak? :-)
És akkor az a napi párszázezer ember hogyan jutna el az iskolába, munkahelyére?
Legalább két okból ne mondd, hogy autóval:
- a budapesti úthálózat képtelen felvenni kétszer ennyi autót (kb. 50-50 autóval - BKV-val járók aránya, Közép-Európában ennél többen csak Bécsben használják a tömegközlekedést)
- az utasok nagyobbik fele képtelen volna autóval menni, mert nincs neki, vagy még túl fiatal, esetleg túl beteg ahhoz, hogy autót vezethessen
A BKV kiemelkedően Közép-Európa legalacsonyabb működési költséggel dolgozó közlekedési vállalata, bármely össezhasonlítható más városban minimum másfélszeres fajlagos költséggel működik a közösségi közlekedés.