inkább az lenne a jó, ha a népek összefognának, és nem egy ember ülne egy autóban. én annyira utálom a bkv-t, hogy télen-nyáron keróval járok, még akkor is, ha a hegyen van dolgom.
ez így ebben a formájában, csak egy pénznyelő zombi
Nekem mondod? 16 ból a 11be a tél kivételével bringával járok dolgozni egyébként a bkv sztrájk idején is működött az ország az emberek elvitték a szomszédjukat előkerültek a robogók stbstb a gyaloglásos példát azért irtam mert a pesti ember egy megállónyit sem tud gyalogolni inkább bkv val megy
Ugyan már! Reménykednek, szánalmasak. Egy szar Gyurcsányt nem lehetett megbuktatni, pedig a szadesz félig már kihátrált mögüle, akkor mégis miben bíznak? :-)
És akkor az a napi párszázezer ember hogyan jutna el az iskolába, munkahelyére?
Legalább két okból ne mondd, hogy autóval:
- a budapesti úthálózat képtelen felvenni kétszer ennyi autót (kb. 50-50 autóval - BKV-val járók aránya, Közép-Európában ennél többen csak Bécsben használják a tömegközlekedést)
- az utasok nagyobbik fele képtelen volna autóval menni, mert nincs neki, vagy még túl fiatal, esetleg túl beteg ahhoz, hogy autót vezethessen
A BKV kiemelkedően Közép-Európa legalacsonyabb működési költséggel dolgozó közlekedési vállalata, bármely össezhasonlítható más városban minimum másfélszeres fajlagos költséggel működik a közösségi közlekedés.
Állítólag volt ma egy interjú Mario David-dal, az Európai Néppárt alelnökével, a Lánchíd Rádióban. Tudtok egy linket ahol ezt meghallgathatom? Az sem baj, ha angolul van... :-)
Egyrészt az EU-nak messze kimagaslóan Németország a legnagyobb nettó befizetője, ezzel együtt véleményem szerint ők az EU legnagyobb haszonélvezői.
Másrészt azt, hogy mennyi pénzt kapunk, részben a mi magatartásunk, hozzáállásunk dönti el. Pl. amihez kicsit jobban értek, a közlekedési témában ilyen-olyan okokból eurómilliárdos nagyságrend maradhat bent. Most megpróbáljuk átcsoportisítani másra, de ez aligha fog menni, és akkor ezt bukjuk. Pedig ott lett volna a forrás, csak nem nyújtottunk be rá pályázatot. Ezért pedig végképp nem okolhatjuk az EU-t...
Harmadrészt az EU elég sok olyan beruházást finanszíeoz, ami másnak jó, de nekünk igazából nem; vagy, ha jó is, akkor sem éri meg az árát. Ilyen pl. a Bp - Debrecen vasútvonal Szajol-Püspökladány közti szakaszának átépítése. Most fejből nem tudom, de 100Mrd forint feletti összegben van benne EU-támogatás. Ha szimplán azt számoljuk, hogy mennyi pénzt kaptunk, akkor ezt ugye be kell számolni. De ez számunkra igazság szerint egy szinte teljesen lényegtelen, nagyon alacsony értékű beruházás, nem nyertünk vele igazán sokat, hiába néz ki leírva jól a 12 számjegyű összeg.
A KGST és a Varsói Szerződés szépen megszűnt (mondhatni a Nagy Gazda hagyta kimúlni) és nemhogy 1989-ben, de már 1969-ben sem akart a lőtéri kutya sem azokhoz tartozni.
"Jelenleg egy francia gazda kb 120 E Ft -ot kap támogatásként hektáronként, míg a magyar kb. most kapja ennek felét, de ez 2004 ben 1/3a volt. Ezen kívül a francia gazdák kapnak saját országuktól is támogatást, nálunk ez 2009 től kezdve már nincsen."
de az eu-s részbe gondolom a csatlakozáskor belementünk. persze igazságtalan, de mi a faszért mentünk akkor bele? gondolom azért, mert azt gondolták, hogy amit itt bukunk, azt máshol visszakapjuk
engem arról érdekelnének számok országonkénti és évenkénti bontásban, hogy ki mennyit fizet be, illetve mennyit vesz ki
ha többet veszünk ki, mint amennyit berakunk, akkor sztem gazdaságilag jó az eu. az megint egy másik kérdés, hogy jó eséllyel az eu-s pénzeket nálunk, mint mindent ellopnak
lehet itt szídni az eu-t, meg az imf meg kb mindenkit, de szerintem csak a fidesz elmúlt két évéből fellehet sorolni jópár finoman szólva is necces pénz kifizetést
és akkor még a korábbi évekről, az igazán nagy bulikról(autópálya, metro) nem is beszéltünk