Gyííííhhi hamarosan megyek Fradi állomásra egy egész napra. Amúgy a múltkor (04.12.) felmásztam arra a hídra.... j9tek az mberek az egész mozgott.. aztán mikor leakartam menni velem egyvonalban a lépcsőn elhúzott egy vonat.. szal elég.. XDXD
Arra meg nincs is példa,hogy a műhely hibájából szolgálatképtelenség történjen.Tényleg.Sejtettem,hogy valaki más lesz a hibás,most éppen az Északi.És ha legközelebb megint történik valami,megint más lesz a bűnbak,de hogy egyetlen fradis műhelyes sem,az tuti.Bár néhány kollégád,aki már fizetett részkártérítést,biztos tudnának mesélni,hadd ne mutassam be őket.Igaz ők legalább nem is fényezik magukat rendszeresen.
A fogaskeréktörésről, a kardánszakadásig, stb nem a műhely tehet! Elfárad az alkatrész, öreg is a gép.... szval meg kell védjem a műhelyeseket, mert nem ők tehetnek erről!
A Szilik, kardán hibáiról pl az Északi jjü tehet, mert rossz minőségű szilentblokkot építettek be. Ugyanez a helyzet a Gigantok "Z" bekötőszerkezetének szilentblokkjaival is.
Haza hozták a 040-es gigantot Tatabányáról. Az egyes tengelyen lévő fogaskerékből letört egy darab és lefeszítette a fogaskerékházat. Beáll a sorba kerítésnek.
A Szilik is állnak néhányan: 1001, 1301 és 1352 kardán szilentblokk szakadás, ill. novatex tárcsa törés. 1356 J2 tengelyágy olvadás.
És azt nem tudod véletlenül h mikor várhatóak ezek a "költözőmenetek"?Mert gondolom nem egyesével fognak átdöcögni a gépek..a dögök pláne:)..Mert ha lehetne tudni akkor biztos kimennék fotózni.