Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2013.12.08 0 0 7899

Írtam már, engem érdekel, email-em publikus, a részleteket meg tudjuk beszélni.

Előzmény: Törölt nick (7889)
Gresas80 Creative Commons License 2013.12.07 0 0 7898

Na nekem is evvel szórakozik most. Ezt írtam múltkor! Nekem ez a kipufogó nyomás érzékelő hiba volt/van. A PDF szűrő elott es után is meri a nyomást, vagy koszolódik a szűrő  - de akkor hamarosan hiba jelző lámpa is jelezni fog- vagy csak érzékelő. Nálam evileg az erzekelo lesz, az nem olyan drága, 50e Ft hol még hivtalos Audi szervízben is meg van a csere. Nekem egyébként autópálya után kiveszi a jelzést, tartósabb városi forgalomban kiadja megint...

Előzmény: Tibi (Mr.T) (7897)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2013.12.07 -1 0 7897

Sziasztok. Ma jöttem haza bécsből és haza jövet elkezdett villogni az izzítóspirál ikon de  kb 1-2 percig csak. Na én úgy tudom hoy ez izzítógyertya hiba... nem rég kicseréltem kettő gyertyát amit írt a gép hogy rossz... töröltük a hibát. Mi lehet még? lehet megint valamelyik nem jó?

Avant1 Creative Commons License 2013.12.07 0 0 7896

A viszkó ventillátor belső gyűrűjén több hajszálrepedést észleltem ma. Utánaolvasva kiderült, hogy elszabadulva a hűtőt képes megsemmisíteni. A hűtő nálam gyári és 5 hónapos. Szóval merjem beindítani? :) De komolyan. 3 hónapja néztem, akkor tutira nem volt egy repedés sem. Most van vagy 5-6 repedés többnyire 4-6mm, és kettő 1cm körüli, a gyűrű harmadáig, 2-3e km alatt alakult ki. Ez mennyire gyakori 4B, C5-nél ? Gondolom, a szervízállás-kibillentést igényel a cseréje. Kell hozzá spéci szerszám a viszkóról leszedéshez? Ha lebűvölöm a lököst, sk nekiállhatok? nincs nagy kedvem így mozogni vele. 

Alkatrészügyi kérdés még, hogy van-e többféle viszkó venti felfogatási átmérő/megoldás -  mert a képek alapján nem kéne nálam egyfajta külső védőgyűrűnek lenni, és az eredeti 2,7t 9-nél kevesebb lapátú, de mintha rádiusz irányban húsosabb lenne a központi gyűrű a viszkó körül - ami nálam repedezik.

Misikee07 Creative Commons License 2013.12.07 0 0 7895

Nagyon úgynéz ki,hogy a kerékszettem miatt volt a remegés amiről korábban írtam. Új téligumi és felni kombóval nem vettem észre a rázkódást ami eddig szét idegesített.

gesper Creative Commons License 2013.12.06 0 0 7894

ha fénysebesség felett mész visszafelé, akkor utazol az időben :)

Előzmény: Tibi (Mr.T) (7891)
kovacsA6 Creative Commons License 2013.12.05 0 0 7893

Köszönöm a választ Zsolesz76 és Donibcsi !

Előzmény: Donibcsi (7892)
Donibcsi Creative Commons License 2013.12.04 0 0 7892

A turbo elekromos allitomotorja haldoklik. Csere utan boldog leszel.

Előzmény: kovacsA6 (7881)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2013.12.04 0 0 7891

azt nem tom...tegnap miért lett 2003 a kocsiban a dátum??? csak az év ment el... hónap, nap nem. óra is jó volt :O

Előzmény: dexterh (7890)
dexterh Creative Commons License 2013.12.04 0 0 7890

Sziasztok!

 

Az elektronika a leggyengébb láncszem ezekben az autókban. A többit csak akkor cseréled, ha eltörik, elkopik, elfogy. Mindez egy lineáris, időskála mentén haladó, nagyjából előre tervezhető lépésekből álló folyamat. Az alkatrészeknek megvan a maguk élettartama, ha az letelt, akkor csere.

 

Az elektronika ennél jóval bonyolultabb ügy. Tulajdonképpen előre teljesen kiszámíthatatlan az ilyen eszközök meghibásodása és legtöbbször minden logikát nélkülöz is egy-egy ilyen kütyü hibájának az oka. Én pl. most hoztam haza a gépet a szerelőtől. Korábban elpanaszoltam, hogy a gyári riasztó időnként önálló életre kelt és minden ok nélkül végigműsorozta az éjszakát. Ezzel párhuzamosan az akksi is elkezdett hülyéskedni: néha 3 nap állástól teljesen lemerült, máskor meg 4 nap után is 100%-os volt. A szervizben megállapították, hogy az egyik ablaktörés-érzékelő elhalálozott, ez okozta a bibit. Most mondjátok meg, mi a fenétől romlik el egy ilyen érzékelő? Mert megérteném, ha 80 fogaskerék és rugó járna, súrlódna,  feszülne és tekeredne egymáshoz egy ilyenben, de hát egy fia mozgó alkatrész nincs benne és senki/semmi nem nyomkodja, koptatja, feszegeti, hogy attól idővel elromolhatna. Nem. Egyszerűen ez is az elektronika egyik csodája, vagyis az egyik pillanatban még működik, a másikban már nem. Hogy miért, azt senki nem tudja...

 

Az akksit felprogramozták az autóhoz, így talán jobban együttműködik majd az autó elektromos vezérlésével és talán megúszom csere nélkül. Most tesztelni fogom néhány napig, hogy merül-e, aztán majd meglátom, hogy veszek-e bele újat.

 

A fényszóró magasságállítás továbbra is defektet jelez. Arra számítottam, hogy az akksi magához térése után majd magától megjavul (másnál már volt példa erre), de egyelőre nem akar. Hát ennyi.

 

Amiket leírtam, mind elektromos eredetű hibák, ami engem egyrészt elkeserít, mert szégyenletesnek tartom a harmadik évezredben, másrészt bosszant is, mert ugyanannyiba kerül (vagy drágább), mint egy "tisztességes" mechanikai meghibásodás elhárítása.

 

Üdv: Dexter  

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.04 0 0 7889

Sziasztok!

 

Eladó:

Két darab német gyártmányú,új, első futómű, alsó lengőkar.

Tartaléknak lett megvéve, de nem lett beépítve.

A doboza már rég nincs meg.

A kettő ára egyben 7000.-Ft. ami elég baráti ár!

Budapesten átvehető megbeszélés szerinti helyszínen.

 

Amibe jó: A4/A6/A8 VW Passat és SUPERB

 

 

 

 

mica-r Creative Commons License 2013.12.03 0 0 7888

Meg kéne nézni az indítózás közben az akksifeszültséget. Lehet hogy fárad az akksi és leesik a feszültség.

Előzmény: Gresas80 (7883)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2013.12.03 0 0 7887

2009-es...akkor lehet a legfrissebb van rajta, de nem biztos... én 2010 ben frissítettem fel.  navi-t utólag meglehet oldani, és igen, van benne Mo. térkép

Előzmény: Gresas80 (7886)
Gresas80 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 7886

Na azt hogy? Komolyan érdekelne, ártani biztos nem árt neki...  2009 4f

van benne ilyen "média center" is. Az le tud játszani valami dvd-t (vagy másik formátumot) is? Esetleg sd kártyará mentve? Ez csak érdekesség képen  izgalmas.. Nincs benne navi, nem tudom lehet e bele tenni illetve ismeri e Magyarországot es érdemes-e. 

Előzmény: Tibi (Mr.T) (7885)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2013.12.03 0 0 7885

amúgy egy mmi frissítést csinálhatsz... 3cd -re kell kiírni és cserélgetni a cd tárba...

Előzmény: Gresas80 (7883)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2013.12.03 0 0 7884

"mindig meegörvendeztet valami új jelenséggel" ----> Üdv a klubban!! :D mondanám azt hogy "messze még a vége" de sajnos nem lesz vége. ámen :)

Előzmény: Gresas80 (7883)
Gresas80 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 7883

Sziasztok! Tényleg érdekes autók ezek az a6-k.... Az elmúlt 2 hónap alatt mentem vele 15e km a vásárlás óta de mindig meegörvendeztet valami új jelenséggel. A vásárlás után ki kellett cserélni a két komplett ventillatort -ezt már írtam, láttam amikor vettem benne volt a pakliban-. Azóta 2x fordult elő, hogy a rádió teljesen elhalt: indítás után meg sem szólalt, se kép se hang. Aztán 10 perc múlva elindult magától, de mintha levették volna az akku sarukat, a telefont is újra kellett parositani (Bluetooth). Aztán megismételte két hét múlva de akkor már rovidebb ideig pihent.

tegnap beadott egy új hiba kódot, valami kipufogó nyomás érzékelő hibát, amit ha autópályán megyek egy darabig utána kitöröli magától, aztán 1x csak megint visszaadja stb. Lényegében szórakoztat, érdekes autó. Ez a sok elektronika és ellenőrzés azért nem hagy unatkozni minket... Tudom, hogy cserélnem kell amint tudom ezt az alkatrészt es nem is drága csak nincs rá ezen a héten időm, így mindig izgalmas a nap, hogy sikerül-e hazatérnek vele (nem veszi le a motor teljesítményét a computer...) eddig mindig hazajött rendesen!

Zsolesz76 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 7882

Szerintem ha ég a lámpa akkor vissza is dobta a hibát! Mert ha egyszer nem lett megjavítva akkor ugye még a probléma ott van! Nem lehet hogy leszorult a geometria? CSAK tipp ;)

 Én jellemzően finoman járok vele de ha előzünk vagy olyanom van simán padló gáz! Akkor meg ugye járatódik jól ;)

Előzmény: kovacsA6 (7881)
kovacsA6 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 7881

Meg is van a hibakódom - P0046: Turbo / Super Charger Boost Control Solenoid Circuit Range / Performance

 

egy magyar hibakódos oldal ezt hozta ki a magyar megfelelőjére: Turbó - szuperfeltöltő töltőnyomás szabályzó mágnesszelep áramkör tartomány / teljesítőképesség hiba

Volt-e valakinek esetleg már ugyan ez ?

 

Másik kérdésem, hogy kitöröltem a hibakódot, de a check engine lámpa változatlanul világít. Hibakód törlésre nem kellett volna eltűnnie ? Vagy ez természetes hogy addig fog világítani amíg a turbó jó nem lesz? 

Előzmény: Zsolesz76 (7880)
Zsolesz76 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 7880

Nekem VAG COM 11.11 van. Ilyent már pár ezerért kapni! Olvasni , törölni és még pár dologra használható.Pláne ha ért hozzá az ember!

Előzmény: kovacsA6 (7877)
Misikee07 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 7879

Iggen csak kábellel tudod.

Előzmény: Törölt nick (7878)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.02 0 0 7878

Sziasztok!

 

A6 4F-en is lehet az olajcsere periódust a műszerfalon nullázni vagy már csak OBD-n keresztül megoldható?

kovacsA6 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 7877

Abban esetleg tudsz segíteni, hogy leírod melyik OBD olvasót vegyem meg, ami biztos hogy fog működni ? Most néztem körül az interneten, és van egy pár.... Köszi  

Előzmény: Zsolesz76 (7876)
Zsolesz76 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 7876

Igen! Kábel nélkül nyűgös! Gondoltam hátha közelebb vagy...

Előzmény: kovacsA6 (7875)
kovacsA6 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 7875

Budapestről. A check engine lámpával kapcsolatban az a furcsa, hogy az esetek többségében menet közben elalszik, de minden új gyújtásrátétel után előjön, és néha egész úton világítva is marad. De mindegy, majd nézek valami normális OBD olvasót. 

Előzmény: Zsolesz76 (7872)
Misikee07 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 7874

Szia!szintén 2005 a6 4f. Nekem is dobálta nyáron ezt .mindig gyenge akkunál találkoztam a hibával!kb 4hónapja nem láttam szerencsére.

Előzmény: dexterh (7873)
dexterh Creative Commons License 2013.12.02 0 0 7873

2005-ös 3.0 TDI adaptív fényszóróállítás hibája állítólag típushiba. Az enyém nyáron egyszer már elromlott, aztán pár nap múlva magától megjavult. Sajnos néhány hete megint megmakkant, de most valahogy nem akar megjavulni. Valami elektronikus gebasz lehet ez is, mint minden más ezeknél az autóknál. Ha nem lenne bennük elektronika, ezek az autók 100 évig működnének.

 

Érdekes, bármi elromlik, azt a választ kapom rá, hogy típushiba.

Zsolesz76 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 7872

Honnan írsz?

Előzmény: kovacsA6 (7871)
kovacsA6 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 7871

Sziasztok! 

 

Rendszeresen olvaslak Titeket, de eddig szerencsére nem volt komolyabb bajom a 2004-es 3.0TDI-vel. 

Most VCDS -el kapcsolatban kérdeznék. Van egy ELM 327 nevű Bluetooth -os OBD olvasó. Ezt próbáltam volna a VCDS-el összepárosítani, de nem ismeri fel. (a gép felismeri, csak a vcds nem). Felejtsem el ? Lehet hogy az egész kérdés hülyeség volt, de ebben még abszolút kezdő vagyok. Akarok majd beruházni normális usb kábeles megoldásra, de most SOS-ben kellett volna, és ezt tudtam csak kölcsönkérni. Kigyulladt a hétvégén a check engine lámpa, és már 200 a vérnyomásom :) 

AudiA6 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 7870

Nem

Előzmény: placi74 (7868)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!