Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gyikhuszar Creative Commons License 2016.02.01 0 0 161186

A "baszogatod" kifejezést értsd pozitívként :).

Ha valaki csak használni veszi ezeket, és csak akkor szervizeli, amikor kell (ami általában azt jelenti, hogy megáll az autó), akkor azért nem egy horror fenntartani egy 18i-t.

Előzmény: novothauto (161162)
föttögős Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161185

Jó a sejtésed;)

Előzmény: Stratonicus84 (161182)
föttögős Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161184

Jah, most nézem. Hasznos infó.:) az meg olcsóér is szokott lenni.

Előzmény: novothauto (161183)
novothauto Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161183

A mica-r táblázata szerint az M52TUB28 szívó vezérműtengelye is előrelépés lehet

magasabb fordulaton.

Előzmény: föttögős (161174)
Stratonicus84 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161182

Egy ideje elhanyagoltam a fórum olvasgatását, de az utolsó két oldalt nézve az a gyanúm, hogy zarko = nasszer.

mica-r Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161181

Én ITT nézelődtem tengelyek ügyében (elég komoly gyártó), írja is hogy melyik upgrade kívánja a szeleprugó (stb) változtatást.

Előzmény: föttögős (161174)
bucsher Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161180

Nekem is el kellett váltogatni a 28i-t 6000 alatt. Ez ilyen.

Előzmény: novothauto (161179)
novothauto Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161179

Én levettem az M50 szívósort télire, nem is buziskodok vele, amíg nem lesz

motor projektem. Viszont nagyon érzem a hiányát 4000-től. Most 5800-nál

el kell váltanom, mert nincs értelme tovább forgatni, azzal meg 6500-ig

úgy forgott le, hogy lendült a mutató.

Ha kell tesztre, kölcsönadom neked, plug and play.

 

 

Keresd gary -t a powerfanatics-on, neki biztosan lesz M54B30 vezérműtengelye.

 

 

Előzmény: föttögős (161174)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161178

Bmw már rajoskodásra való:)

Mindenki abban akar könyökölni.:))

Előzmény: G.Gambino (161176)
G.Gambino Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161177

A 2. vesz = a :)

Előzmény: G.Gambino (161176)
G.Gambino Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161176

Értem. Szerintem ez amiatt van mert csak arcoskodás miatt veszi meg rengeteg olyan ember vesz relatív újnak mondható BMW-t, aki egyébként a Peugeot javítást sem tudná kifizetni. 

Előzmény: novothauto (161164)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.01.31 0 1 161175

Elég különleges módját találtad az oda szorításnak:)

Előzmény: Gulyás András István (161173)
föttögős Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161174

Majd meglátjuk mi lesz a vége, de programozás mindenképp. Szuromi Pista azt mondta, hogy a gyári m52 rugók 7200 körülig bírják. Én nem akarok racing verdát ebből, csak egy kicsit huligán legyen, meg kellően agilis.

A hatleömlő, dupla rendszer, az biztos. A gyári szívósort lehet fenn hagyom, a nyomaték miatt, és úgy programoznám a lentebbi tengelyekkel. Kb egyelőre ez az elképzelés.

úgyis közzé lesz téve, ha lesz valami. Még ezt is tesztelni kéne jobban, van rá esély, hogy a program már nem gyári. Én nyughatatlan lélek vagyok, úgyhogy nemigen kell sokat várni.

Előzmény: novothauto (161169)
Gulyás András István Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161173

Urak! Köszönöm a tippeket és segítséget a kárpit javítással kapcsolatban! Jól sikerült!

Végül is szélvédő ragasztó lett, sima egykomponensű.... ebbe a szar időben is 2 óra alatt szinte keményre kötött!

A felső műanyag lécet előbb bepattintottam a helyére, majd bekentem ragaccsal, és ment fel a kárpit, így jó helyere esett a pozíció, mert így kötött meg. Lehúzattuk ragszalaggal és jóóóó :)

varjúistván Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161172

Tudnánk valamikor telefonon értekezni az autóról? A Zsoltinál voltam, megnéztem már az autót hátha meg tudnánk egyezni. Itt elérsz: t509@freemail.hu

Előzmény: Törölt nick (161168)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161171

A plusz az 350e ft,regadó, szállítás, apróságok

Előzmény: Törölt nick (161170)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161170

Ilyen hirdetésből lehet jó autót venni. Erre jó példa az ezüst, amit a féltengelyek miatt vettem csak meg eredetileg, sete-suta semmi kép volt fent róla kb. Vagy a Panda, amit homályos képekkel, relatív pontatlan, szűkszavú leírással hirdettek, de az európai átlagár alatt 1500 euroval, és itthon. Meg most a Rönci, amihez a belső kép egy ajtóról volt, és két külső. Pontatlan extralista, rossz kategóriába téve, hanyag leírás. És szinte elérhetetlenek voltak telefonon, emailre nem válaszoltak, címet még kiutazás előtt sem akartak adni. De végül Zsolty megszervezte, és hazajött, akksit és olajat kellett cserélni benne, minden más újszerű. Ugyanannyiba került, mint itthon egy ugyanilyen, minusz 200.000 km :) igaz, a sallangok meg plusz 3500e, ennyi a kinti vétel extra költsége.

Előzmény: -zarko- (161145)
novothauto Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161169

Ha lesz rpm limit módosítás, akkor én szeleprugókat is cserélnék.

Gondolom, ha tengelyezed, lesz szívósor csere is, meg leömlő...?

Előzmény: föttögős (161167)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161168

Sosem jön vissza, de ha jó lesz, akkor még mindig olcsóbb, mint a polcról levenni egy GT86-ot - ami bizonyos szempontból mindig jobb lesz, másrészt fos négyhengeres a hangja, és egy hosszú váltó van párosítva egy alul gyenge motorral. Én is szépen rendbe raktam magamnak az amugy sem szar alapot, mivel nem tervezem nagyon megbontani (max sperr), aki megveszi, az relatív olcsón fogja tudni használni. De nem M pakettes, így sokáig parkol még Környén valszeg. Vagy leviszem az árat addig, amíg valaki kihagyhatatlannak véli :)

Előzmény: novothauto (161148)
föttögős Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161167

A fokot nem tudom, de nem olyan hegyes, mint a M52B25-28-é, plusz 1 mm-rel nagyobbat nyit, tehát 9 helyett 10 mm. Budaörsi cimbora most építi ezzel, onnan jön az ötlet. Láttam az eredetit, meg ezeket is, ha nem is nagy, de szemmel látható a különbség. Ezekkel még lehet normális alapjárat, nem úgy, mint már egy 272-es tengellyel. Nekem olyan volt, Szuromitól. Jó volt, jó volt, de egy szolíd edition egy jó programmal sztem jobb utcára.

Előzmény: novothauto (161160)
varjúistván Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161166

"Valaki megnézte már innen ezt az autót, kicsit fikázva volt."

 

Hát ja fikáztam. De mit lehet tenni ha sérülésmentesnek van hírdetve (kiemelve nagybetűvel), majd amikor elővettem a rétegvastagságmérőt azt mondja a nepperúr, hogy: "de jó , hogy hoztad én nem is mértem meg" A tetőn kívül a gyári értékek sokszorosa mérhető körben mindenhol. A elöl-hátul megkapta a rozsda az íveket, pótkerék öbölben akkora dzsuva van mintha halastónak használták volna. Alulról nem néztem meg mert süppedős homokban állt de nincsenek illúzióim. Sok apró leverődés, sérülés van körben mindehol, a hátsó szélvédőkéder szét van porladva. Amikor én néztem 630-ért ment, közben ha jól látom már másik neppernél van és megint felment az ára. Ezzel együtt szerintem sem reménytelen mert legalább gyári, meg aztán ezek olcsóbbak már nem lesznek.

 

Igazábol a fő csalódást az okozta, hogy elhittem amit írtak róla a hírdetésben én örök naív optimista...

Előzmény: novothauto (161148)
mica-r Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161165

Nálam ez nem szűrhető tipusonként. Van drága autó-spór tulaj, meg fordítva is.

Előzmény: novothauto (161164)
novothauto Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161164

Eddig csak N53-54 volt (azt hiszem), nem is nagyon bonyolódok bele,

mert rengeteget kéne invesztálni a semmiért.

Ezeknél a fiatalabb prémium autóknál, amik már kiestek a márkaszerviz

vonzáskörzetéből, az a baj, hogy normálisan megjavítani borzasztó nagy pénz.

A Peugeot-os ezt általában megérti, vannak olyan motorkárok, ahol 4-8 kiló a

számla. Egy AUDI-BMW tulaj ezt képtelen feldolgozni általában.

Éppen ezért nem fogom rákölteni a gatyámat is, hogy precízen tudjak szolgáltatni

annak a körnek, aki lealkudja a hatosalátétet is.

 

 

Előzmény: G.Gambino (161163)
G.Gambino Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161163

N55-el szoktak járni Hozzád? Esetleg a dízel N57-ről valami tapasztalat? Előre is köszi.

Előzmény: novothauto (161162)
novothauto Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161162

Én nem baszogatom fölöslegesen, de hát pl az elviselhetetlen, hogy ilyeneket kihagytak az autómból:

 

 

A héten dióhéjaztam egy N53 motort 150 e kilométerrel:

 

 

Közben azon röhögtem, hogy az enyém így néz ki 200 + kilométernél:

 

 

Plusz vizionáltam az ügyfélnek egy injektor sor cserét, ami csak anyagban 480 ezer...

A benzinár viszont nagyon jó, én belecsavarok most is majdnem 3000 km-et havonta,

nyáron még többet megyek, imádom a vidéket járni. Ez nekem nem hobbi autó.

Előzmény: gyikhuszar (161153)
G.Gambino Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161161

Igazatok lesz, csak OT vizsga van, de ahhoz 30 évesnek kell lennie az autónak. Azonban 25 év felett már jöhet a youngtimer biztosítás egy 2013 év végi cikk szerint. A cikk alapján az M3 biztosan játszik szerintem, de egy 92-es és 93-as kupé/cabrio is sanszos lehet 1-2 éven belül, nem?:

 

http://biztositas-kgfb.hu/youngtimer-biztositas-hogy-a-vezetes-valoban-elvezet-legyen/

novothauto Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161160

Az nem 240 fokos?

Előzmény: föttögős (161159)
föttögős Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161159

Én is 28i függő voltam, lehet vagyok is.:) de kompromisszumok mentén lett 23i puttonyos, ami eléggé tetszik. Ennek 2 német gazdája volt eddig, de szerkezetileg és motorikusan olyan, mintha új lenne. 

Ebben gyári sperr van, Nasszer tegnap érezte, hogy zár;) Motor 0 kartergázas, váltó nagyon hibátlan. Feltekert gewindével már járhatók a fekvőrendőrök is.:)))

Most örülök, mint majom a farkénak, hogy jó áron egy ilyet fogtam ki. Vannak ezen is javítani, építeni valók, de ahogy írtátok, 1 milla, vagy 2-ből milyen modern autót veszek? Élményfaktor 0-ást, bár e46 modernebb, talán szebb sokaknak, de abból lesz az aktuális gipsywagen. E46-ban meg hol van sperr? Az ASC nem ugyanaz.

 

Szóval én is igyekszem megbecsülni, építeni, szépíteni. És akár ez is lehet majd stroker, úgyse fogom megállni, de egyelőre ez a teljesítmény is meggyőző. Talán, majd, ha elfelejtem a doblózást.

 

Jut eszembe a kérdés: m54b30 szívó vezérműtengely nincs-e valakinek? 10 - 15%-kal több levegőt bír beszívni.... ,meg m50 novanos kipuftengely. A kettő hatékony... Prpgramozó is van már.:))))

Előzmény: gyikhuszar (161153)
mica-r Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161158

Az azért más. Németországban találták ki ezt a youngtimer-hobby kategóriát, itthon nem hiszem hogy van hivatalosan.

Előzmény: -zarko- (161157)
-zarko- Creative Commons License 2016.01.31 0 0 161157

OT re gondolt a kartárs szerintem....Végülis az E30-ak már benne vannak a korban,hamarosan "mi" jövünk.

Előzmény: mica-r (161156)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!