Köszi a linket, de az oldal nyelvét én egyáltalán nem értem (szerintem olasz), és ha rendelni szeretnék azt csak gonolom azon a nyelven lehet megtenni. Kerestem, hogy át lehet-e állítani angolra, de nem találtam ilyen lehetőséget. Te már rendeltél erről az oldalról? Ha igen, akkor légysz írd le, hogyan kell, illetve még a postaköltséget kerestem, de azt sem találtam!
Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy van egy akai am-u33-as erösítőm, és egy áramszünet hatására (kb. 1-2 másodpercig tartott), kiment benne az stk2145-ös IC. A szerelő megállapította a hibáját, de az alkatrész nem tudta beszerezni. Abban kérem a segítségeteket, hogy ha valaki tud ilyen alkatrészt, vagy van egy ugyanolyan típusú erösítője működésképtelen állapotban de az ic az működik benne, az segítsen. Nem szeretnék másikat venni, ez már nagyon megszerettem, szépen szólt, és terhelhető is volt, elég sok házibulit levezényelt már.
Barátom! Már rongyosra jártattam a szájamat. Nem a phillips butylgumija volt szar, csak a szerencsétlen konstelláció. A gumi elfolyósodását a PVC-ből készült készülékház okozta. A belőle folyamatosan kipárolgó pvc-lágyítószer miatt indult be a butxlvegyület. Az én filipsemben7-éves korában kellett cserélni, akkor is eredetit kapot, de akkorra már úgy kiment a pvc-ból a szer, hogy mind a mai napik jó az a philips szíj.
Ez azért van, mert a Japánok a háború alatt kifejlesztették a szintetikus gumit, amit ma a Bridgeston gyárt, pl. az F1 számára is. Ez a gumi sokkal szívósabb, mint az agyon adalékolt természetes alapú gumik. Azért a gumifa nedvéből is lehet jó szíjat csinálni, mint állítólag szőlőből bort! :-)))
No de milyen szíjakat tudtak csinálni! 20-30 év meg se kottyan nekik nem úgy, mint a Philipsekben, amik szétfolynak, meg a többiekben, amiket 5 évenként cserélni kell mert nyúlik, mint a rétestészta.
Erősen kissebbségben van a DD a szíjasokkal szemben. Nagy sorozatban olcsóbb megoldás a lenkerekes nem kellett olyan drága motor hozzá. 636DB-m volt, de volt600DB, 620, 230, x201, nem is emlékszem már mindre ezek mind szíjasok voltak.
Nono Öcsém! Éppen hogy nem! Az újabb fajták között éppenhogy nagyon sok a DD. Az Akai sokkal nagyobb választékot gyártott, nagyon sok különböző konstrukció volt, eltérő igényszinttel. DD volt a 630-as , és a 635/636/646/747 sorozat is. Meg a 625-ös a 620-as is. A nagyobb gépek amik két tengelyesek voltak, azok persze szíjasok voltak. (GX-400D, GX-650D, pro-1000) Érdekes de az újító japánok nagyon óckodtak a DD-től. Gepeik többsége szíjhajtású volt.
Mert bár mérete, hossza megegyezik a 4000-esével de alul a perszely hátsó részére eső nyulványa ki van marva, és itt rés van a perselyen, amibe benyúlik egy vékony műanyak fogaskerék, ami az autostopt hajcsa... Persze, ha arról lemond az ember.... de még úgy is drága a megfelelő minőség.
A csévélőmocik perselyét nem olyan vészes megcsináltatni, de hamár homár, jobb lenne azokat kiváltani görgőscsapággyal, a hátsó részén meghagyva a perselyt, mer az az előre néző oldalon szok szarrá menni.