Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

L700 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26550

Az utóbbi időben elkezdett a C Combo gyári riasztója téves riasztásokat generálni.

A szerelő szerint a hátsó ablak törésérzékelőjével lehet a gond, a TECH2 zárlatot jelzett.

Valakinek valamilyen tapasztalata, hogy ezt hogy lehet megszüntetni, mi okozhatja?

Elviekben a kábelek épeknek tűnnek, az ablakon sincs sérülés, nem értem, mi okozhatja.

Laczko.Attila Creative Commons License 2016.11.05 0 0 26549

Ha haza megyek egyszer (kamionozok)  megcsinálom én is, mert idegesítő, már amikor kinyílik a csomagtartó XD

Előzmény: no_holy_shit (26548)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.11.04 0 0 26548

amig mutter hasznalta a verdat addig nalunk egyszer tortent meg. (ha jol remleik nem csinaltam semmit, de megfogadtam,h ha megegyszer beesik odaszilozom).

 

amiota nalam van, azota soha nem volt bent kalaptarto. (telekocsizas es 4 szemelynel kell a hely a plafonig)

Előzmény: Csabi 76 (26547)
Csabi 76 Creative Commons License 2016.11.04 0 0 26547

Én is így csináltam és hogy ne legyen havi rutin egy szigetelőszalag csíkot rátekertem a külső részre és azóta nem csúszik be.

Előzmény: Laczko.Attila (26546)
Laczko.Attila Creative Commons License 2016.11.04 0 0 26546

Én simán benyúlok a hangszóró lyukán és a középső ujjammal visszanyomom. Havi rutin. 

Előzmény: no_holy_shit (26545)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.11.04 0 0 26545

most h modod igen, nekem ez vmikor 2007-2008 tajan tortent... remlett h eleg sok mindent szet kellett szedni. Meg is lepodtem anno, h

a, milyen f** megoldas

b, megis milyen hamar vegeztem es nem tort kozben pattent, es minden csavr könnyen nyilt stb

Előzmény: Herr Nándor (26544)
Herr Nándor Creative Commons License 2016.11.03 0 0 26544

Na sikerült :D le kellett szedni az egész burkolatot, ami tartja a tetőkárpitot tartja, majd alatta volt még két csavar ami tartotta a csomagtér oldalsó burkolatát. és mindkét oldalon be volt esve a tartóbak. Kapott egy kis pillanatragasztót és már kész is! :) 

 

köszönöm a segítséget.

További szép estét: Nándi

Herr Nándor Creative Commons License 2016.11.03 0 0 26543

Köszönöm a válaszod Holy!

Valamelyik nap próbáltam már leszedni, mert én is arra gyanakodtam, hogy becsúszhatott a burkolat mögé.

Minden látható csavart kitekertem, de valami még mindig tartotta és nem jöttem rá, hogy mi. 

Meg kell próbálnom mégegyszer. 

 

Szép napot.

 

no_holy_shit Creative Commons License 2016.11.03 0 0 26542

ha minden igaz, akkor gyarilag hidraulikus es automata. (de elviekben vissza lehet alakitani bowdenesre)

Előzmény: vadasz70 (26541)
vadasz70 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 26541

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy 1.3 cdti motoros a corsa a kuplungon lehet állítani vagy automata kuplug van rajta és hogyan?Köszönöm

combi27 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 26540

lehet valami túltárolt akku volt benne :D

Előzmény: Laczko.Attila (26537)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.11.02 0 1 26539

szeret beesni hatra... le kell bombazni a burkolatot es visszapattintani...

(ha jol remlik eleg annyira, h be tudj nyulni es visszapattintani, tehat nem kell teljesen)

 

"kérdésem az lenne, hogy ezt a bakot, miként kell beszerelni, mert ahogy néztem le kell bontani a műanyag borítást és belülről kell bepattintani. Tudtok valami jó tippet adni?"

hat igy :-)

 

 

[eleg b**i megoldas ez is, mint meg par dolog a corsaban. de amennyivel ertelmesebb megoldasok vannak a pl. fiat pandan, annyival jobb a corsa minosege(messze nem rohad annyira ill. nem tornek a csavarok))

 

Előzmény: Herr Nándor (26538)
Herr Nándor Creative Commons License 2016.11.02 0 0 26538

Szép estét mindenkinek!

 

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy nem rég vásároltam egy opel corsa c típusú autót, amiből hiányzik az úgynevezett "kalaptartó külső bak". (a mellékelt képen az alsó nyíl)

rákerestem a google-ba, hogy hogy is néz ki, és találtam is egy kis műanyag valamit :D a kérdésem az lenne, hogy ezt a bakot, miként kell beszerelni, mert ahogy néztem le kell bontani a műanyag borítást és belülről kell bepattintani. Tudtok valami jó tippet adni? A válaszokat előre is köszönöm. 

További szép estét: Nándi

Laczko.Attila Creative Commons License 2016.10.30 0 0 26537

Combi27 ne tegyél a sírba, olvasd végig amit írtam, a kocsinak semmi baja, amikor tönkre ment a gyári akksi, az autó egy éves volt, ha valami galiba lenne, akkor a soron következő két akkumulátor is tönkre ment volna,de semmi bajuk a következő 12 évben csak egy akkumulátort fogyasztott el a kocsi és a második nem gyári Banner van most benne. 

Előzmény: combi27 (26536)
combi27 Creative Commons License 2016.10.29 0 0 26536

semmi nem volt vele hogy hamar meghalt.. lehet a töltés rendszered vagy a ganerátorod vezetékezésében hiba van (volt) és az simán tönkreteszi az akksit hamar..Nekem a Saab-ban 3 évet bírt a zsír új gyári akksi, mert 3x kellett a generátort felújítani 3 év alatt és valami biztos balul sült el a szerelő részéről..Sőt előfordul hogy a pozitív kábel megolvad rajta mert van egy elágazás beleiktatva (generátor, akku és önindító hármasba), így ez sem tesz jót az akkunak.

Mazdámba nem tudom hány évet volt az akksi, mert Vartával vettem, és azzal is adtam el 7 év múlva hibátlanul.Soha nem merült le egyszer se..Öcsém C  Corsájában  9 évet bírt a gyári...

 

Szerintem 5 évet minimum ki kell bírnia egy akksinak ha nincs semmilyen hiba a rendszerben... 

Előzmény: Laczko.Attila (26534)
V.Gy. Creative Commons License 2016.10.28 0 0 26535

A Metro szinte mindig akciózza vagy a Boscht vagy a Vartát. Olyankor 16 ezer az 56Ahs, Corsába tán a kisebb-olcsóbb kell.

 

Na hogy csatlakozzak a saját írásomhoz :-) a Metroban a mai újságjuk szerint nov. 2-15-ig 15.999 az 56 Ah-s Bosch akksi, és 11.998 a 45 Ah-s. Meg vannak nagyobbak (70, 88 Ah) is jóárasítva.

Előzmény: V.Gy. (26526)
Laczko.Attila Creative Commons License 2016.10.27 0 0 26534

Sokan válaszoltatok akkumulátorral kapcsolatban, így T. Mindenki!  :D

 

 

Ja,  sajnos ez is olyan téma, hogy kinek mivel volt szerencséje. Nem értem az én gyárimmal mi volt, hogy hamar meghalt, de mindegy is. Apám G Astrajában vagy 10 évet elment a gyári akku. 

mantec Creative Commons License 2016.10.27 0 0 26533

T Krisztián Megyeri!

 

Egy olajgombát kell venni (újat) és kicserélni (24-s kulcs).

 

Olajnyomás érzékelő (Swag-tól felfelé).

Előzmény: Krisztián Megyeri (26532)
Krisztián Megyeri Creative Commons License 2016.10.27 0 0 26532

Kedves Mantec!

 

Köszönöm a választ, sokat segítettél!

 

Annyi update van, hogy leszedtem az olajgombát, és mint kiderült, annak semmi baja nincs, ahogy a gumiharangnak sem, viszont az a hosszúkás szár, ami a gombába megy bele a csatlakozó végén, na az konkrétan eltörött. Mármint a műanyag része, a kábel ép benne, gondolom ezért nem jelzett vissza. Ennek a csatlakozónak van valami speciális neve, ami alapján az alkatrész üzletekben rá tudnék keresni vagy menjek egy bontóba és magyarázzam el, hogy mire lenne szükségem?

Előzmény: mantec (26531)
mantec Creative Commons License 2016.10.27 0 1 26531

T Krisztián Megyeri!!

 

"... szivárgó olajgomba ..."
Lukas olajgombánál elég az olajgombát cserélni.

 

"... ablaktörlő ..."
Mechanika ellenőrzés, beállítás szükséges.

 

"... olajat ..."

Az aktuális olajkövetelmény a GM dexos2.

 

dexos2-t teljesítő és Mo-on kapható motorolajok:

 

Mobil 1 ESP 0W-40 olajwebshop.hu
Mobil Super 3000 XE 5W-30 olajdokk.hu
Castrol Edge Titanium Fst 0W-40 castrolmintabolt.hu
Castrol Edge Titanium Fst 0W-30 olajshop.hu
Castrol Edge Titanium Fst 5W-30 C3 olaj-partner.hu
Castrol Edge Titanium Fst 5W-40 olajshop.hu
Castrol Edge Titanium Fst Turbo Diesel 5W-40 the-filtershop.com
Castrol Magnatec 5W-40 C3 olaj24.hu
Total Quartz Ineo Mc3 5W-30 totalolaj.hu
Elf Evolution Fulltech Msx 5W-30 olajborze.hu
Eni i-Sint Ms 5W-30 olajshop.hu
Shell Helix Ultra AG 5W-30 shellshop.hu
Statoil LazerWay G 5W-30 statoil-motorolaj.hu
Mol Dynamic Gold 5W-30 kenoanyagfutar.hu
Motul Specific dexos2 5W-30 motul-bolt.hu
Omv Bixxol special C3 5W-30 premiumolaj.hu
Q8 Formula Special G Long Life 5W-30 formula3000.hu
Eneos Premium Hyper 5W-30 szilkerauto.hu
Gulf Formula Gmd 5W-30 gulf.hu
Fuchs Titan Gt1 Pro Flex 5W-30 olajborze.hu
Comma Syner-Z 5W-30 gepex.hu
Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30 kicsikocsiautosbolt.hu
Genuine GM Motor Oil dexos2 5W-30 autoteka2000.hu
Valvoline SynPower Mst 5W-30 sgconsult.hu

 

Mannol O.e.m. Opel 5W.30 the-filtershop.com
Megol Motorenoel Efficiency 5W-30 goldolaj.hu
Ravenol Longlife LSG SAE 5W-30 sct-hungary.hu
Rowe Hightec Synt Rs 5W-30 Hc-Fe west-autoteka.hu
Midland Axxept 5W-30 midland.hu
Vat Oil SynGold 5W-30 olaj24.hu

Előzmény: Krisztián Megyeri (26530)
Krisztián Megyeri Creative Commons License 2016.10.27 0 0 26530

Sziasztok!

 

Több dologban is szeretnék tanácsot kérni egy 2001-es, benzines, 1.2-es Corsával kapcsolatban.

 

1. Az olajgombánál szivárog az olaj. Vettem új gombát, de szeretném cserélni azt a kis gumiharang tömítést is, ami a gombára csatlakoztatatandó pöckön van. Hol a fenében tudok olyat szerezni? A nagy alkatrészboltokban nincs, márkaszervizben meg azt mondták, vegyem meg a komplett vezetékelést 240 000 jó magyar forintért, abban tuti lesz.

 

2. Az ablaktörlő lapát nem áll vissza a rendes nyugalmi pozícióba, hanem nagyjából 30 fokos szögben megáll mindkettő. Ez a mechanika hibája vagy a motoré? Illetve lehet javítani vagy érdemesebb lenne új (vagy bontott, de működő) alkatrészt venni?

 

3. A lerágott csont, az olaj. Az autó szabadban parkol, napi 30 perc araszolás és 45 perc autópálya az átlagos igénybevétel (már ha ezek számítanak egyáltalán). Milyen márkájú és milyen számú olajat javasoltok?

 

Előre is köszönöm a segítséget! :-)

L700 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 26529

Nekem kb. két éve éreztem, hogy egyre gyengébb az akksim. Akkor elmentem a boltba és egy ár-érték arányban nekem legjobban megfelelő akksit vettem bele. Amikor kiszereltem a régit, akkor derült ki, hogy ugyanazt az Electric-Power márkát sikerült, mint ami előtte volt benne, ezt hívják véletlen márka-hűségnek. :-) Ez volt tavaly előtt, most ki tudja, meddig bírja.

Nick_X14XE Creative Commons License 2016.10.26 0 0 26528

Nálam 9.5 évig bírta a gyári 36Ah-s! akku.

Olyan kicsit már nem lehetett kapni. :)

V.Gy. Creative Commons License 2016.10.26 0 0 26527

en meg 8 vagy 9 evesen csereltem le a gyari opel akksit

 

Nálunk is, a 2006-os C C-ben 8 vagy inkább 9 év után adta meg magát a gyári akksi végleg. Azt hiszem, noname volt, gyártójelölés nélküli.

Előzmény: no_holy_shit (26522)
V.Gy. Creative Commons License 2016.10.26 0 0 26526

Itt a hidegebb idő,a kocsim nehezebben indul.Gyenge az akksim.Milyen márkákat érdemes venni?

C Corsa-ba kell.

 

A Metro szinte mindig akciózza vagy a Boscht vagy a Vartát. Olyankor 16 ezer az 56Ahs, Corsába tán a kisebb-olcsóbb kell.

Előzmény: Laptopnet B.R. (26510)
strzoli Creative Commons License 2016.10.26 0 0 26525

10 évesen cserélte ma gyárit nem tudom melyik bírja eddig

Előzmény: Laczko.Attila (26521)
Csabi 76 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 26524

A gyári akksik nekem is 5-7éves korukig jók szoktak lenni.Nyáron hirtelen cellazárlatos lett és hirtelen egy jászplastik akksi volt itthon. Talán ez a legolcsóbb a piacon, de ha figyelsz rá, hogy ne álljon lemerülve ez is elmegy 3-5 évet.

L700 Creative Commons License 2016.10.26 0 0 26523

Bármennyire hihetetlen, nekem amikor egyszer meghalt az akksim az akkori F Astra-ban, épp nem volt újra pénzem. Sétálgattam a kirakó vásárban és egyszer csak ott volt előttem egy rokkantkocsi akksi (Varta, 55 Ah), ami két évet működött még csak, mivel ő akkoriban 2 évente kapott támogatást új akksi vásárlására. A régit mindig így eladta. Utána érdeklődtem vásárlás előtt, hogy érdemes-e megvenni, azt a választ kaptam, hogy igen. Végül is bevált, hiszen egy jól megformázott akksi volt, teljes töltéstől lemerülésig használták rendszeresen, így kb. még 2-3 évig bírta lazán az autóban, amikor ugyebár eladtam.

 

Természetesen nem javallott rohanni egyből a vásárba ilyen akksit venni, jól meg kell nézni, hogy kitől veszi az illető. Én special itt korábbi időszakból ismertem az eladót más területről.

Előzmény: Laczko.Attila (26521)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.10.25 0 0 26522

en meg 8 vagy 9 evesen csereltem le a gyari opel akksit. most birt 3-4 evet, azota (2eve) egy neme t autoalkaktresz kereskedes in house akksi (WM-Tec) van benne

Előzmény: Laczko.Attila (26521)
Laczko.Attila Creative Commons License 2016.10.25 0 0 26521

Szia. 

 

Én a Banner-re esküszöm, a gyári Opel 1 év után halt meg. Utána raktam bele azt a Banner akksit, ami még a zsigulimba volt, ez 7 évet ment még. Miután haldoklott vissza vittem oda, ahol vettem ( itt veszem az olajakat/szűrőket is)  nem kevés kedvezményt kaptam az új akksi vásárlására, mert ott vettem az előzőt is. A mostani Banner 5 éve van benne, még bírja. 

Előzmény: Laptopnet B.R. (26510)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!