Viccelszbolondozol? Ezeknél szebb kiscsajt hordok suliba reggelente néha, mikor elalszik és lekési a vonatot... :-D Majd csinálok én csajos-motor képet, ha elkészül a Guzzi. :-D
máassetudom melyik gépről kérdezel, de ezek az alukalapáltak nem jönnek be, bár a csőr-sárhányó érdekes,
tökmindegy hogy ducatti vagy mi, ha béndzsa akkor az.
akár lehet régi is, és echte versenyszellemben épült, max akkor leakalappal szindróma a nagyöregeknek, de hát akkor ez volt a téma a kis istállóknál...
meg a nagyoknál...
azt, hogy valaki ezt lemásolja és antikolja, az miért is ne, van Fiat Abarth 500-as replika és iszonyat randa, ellenben hijjde jó, hogy van nekem vagy mi. :-)
a két ződ motoguzzi randa még akkor is ha nyert szépségversenyt, vagy gyorsaságit vagy a pápáé volt akár...
ha azt nézzük, hogy a "nyereg" legyen az cangán vagy motoron, a lónyereg utánérzete, és a kétkereküek is a lovak helyettesítésére születtek, és hogy a lovon 1 azaz egy darab ember szok' ülni, (kivétel ha megmentesz egy meztelen bögyöst az indiánok karmaiból és magad elé ültetve vágtatsz a naplementébe és a csaj hálaadó ágyába)
és a lónyereg nem egy töltöttzokni végigfektetve a ló gerincén, mint ezek a hülye banánnyergek a mocikon, akkor az eredmény azt az eredményt adja, hogy utólagosan is ki kellene végeztetni aki feltalálta a banánnyergeket!!! "
Ha ezt tiszta állapotodban végig olvasod, nehogy azt mond, hogy nem hasonlít egy őrült naplójához :DD
én úgy dolgozom, hogy kitalálok egy szobrot, és öntök egy hozzá méretes gipsztömböt, azt kiszárítom, és aztán kifaragom, marom belőle a cuccot. benne látom a szobrom csak lefejtem a felesleget...
autóval motorral úgy vagyok, hogy a két kerék, blokk-váltó ülések, stb kiadja bennem a formát, és vezeti a kezem a szemem és az arányérzékem.
utálok skiccelni si mert azt is csak 1 oldalról láttatom és láthatom, ezért inkább kis 40-50 cm-es maketteket csinálok agyagból.
azok a nyergek jajjjj. volt egy béna babánüléses kerékpár régen annak a segge felkunkorodott nna az volt ilyen gáz. még háttámaszfoggantyú is volt a seggében jaj :-)
nekem ebben a nyeregben az a béndzsa, hogy ha ráülsz a segged alatt szétnyomódva mint egy beszart ovodás leffed le két oldalt a letűrt szivacs.
nem ez a legszebb nyereg, de mindenképpen stílusosabb mint a banán.
ha azt nézzük, hogy a "nyereg" legyen az cangán vagy motoron, a lónyereg utánérzete, és a kétkereküek is a lovak helyettesítésére születtek, és hogy a lovon 1 azaz egy darab ember szok' ülni, (kivétel ha megmentesz egy meztelen bögyöst az indiánok karmaiból és magad elé ültetve vágtatsz a naplementébe és a csaj hálaadó ágyába)
és a lónyereg nem egy töltöttzokni végigfektetve a ló gerincén, mint ezek a hülye banánnyergek a mocikon, akkor az eredmény azt az eredményt adja, hogy utólagosan is ki kellene végeztetni aki feltalálta a banánnyergeket!!!
Ne haragudjatok a zavarásért és az amatőr kérdésekért ,de egy két kérdésem lenne .Hamarosan sort teszek egy Bmw R45 típusú motorkerékpárra és mivel nagyon tetszenek a Café Racer motorok , gondoltam megpróbálkoznék az átalakítással . Szerintetek mennyire komplikált egy ilyen átépítés( motorokat már újítottam fel .) ? Café Racer alkatrészeket lehet kapni , ha igen hol ?
"kupec meg igazat beszél, mint mindig, ő tudja a tutit már tudom. érez a csontjában, belémlát, de jó neki!"
Végre valamiben 100%-ig egyetértünk:DDDDD
Én tökre örültem neked, hogy van kivel felrázni ezt az állóvizet. Nem érzel inspirációt, hogy készíts pár rajzot amit ide betennél? Mondjuk párat csak az esztétikát és az izlésedet figyelembe véve és párat ami szerinted az előbbi és a használhatóság határán mozog.
Nem akartalak megbántani, őszintén! De hát tudod : fekete öv ;)))
a kubusok király motorjának sokszor semmi köze a jósághoz.
és a veteránnak sem legtöbbször.
egyiknek ezért a másiknak azért...
én ide csak a kubusok tükrében kiabáltam be, és a meglátásaim annyiban múltak, hogy ---azt az ülésvonalat feljebb húznám és effélék---
és azt is értem ha egy ülés azért olyan mert máshogy használhatatlan csak szép, szebb...
de nem érdekel.
nekem ez így jó. és mivel lengőkarok mechanikájában és egyéb finomságokban nem tudok labdábarúgni, (utálok focizni) ezért asszem addig megyek, hogy egy bazi nagy fog alkatú első villa randa-e és jó e a motorra, mert tudom, hogy lehetne szebb is és még akkor is jobban dolgozna.
ha erről a kettőségről nem vagyok meggyőződve, akkor azt a dolgot nem taglalom,
egy régi motornak talán lehet javítani a tömítettségén, az én régijeim mind folytak, és utáltam mert rendes ruhában nem lehet ezeket vezetni. koszolnak.
asszem mindenki tudja hogy egy show motor csak szép, (ha szép) és még rámpára sem jó felmenni vele...
a régi dolgokat és a nóvumokat, unikális dolgokat úgy szeret az ember ahogy vannak, és tiszteli őket, már aki.
megbarátkozol azzal a ténnyel, hogy ő olyan amilyen és ha nem lenne olyan akkor ESETLEG nem Ő lenne hanem csak -az-.
mindenrejó motor nincs, semleges motor nem izgalmas, épp ezért van akkora respektje a no abs no airbag no para autóknak, amit még kell vezetni tudni. kb.
kupec meg igazat beszél, mint mindig, ő tudja a tutit már tudom. érez a csontjában, belémlát, de jó neki!
próbálom tartani magam, remélem még egy ideig sikerül.
szeretem a vélemény különbségeket, hisz rengeteget tanulhat belőle az ember, ami viszont nem tetszik, ha valaki elfogultan egy oldalról mutat be 1 motort. Miért nem lehet + írni a rossz tulajdonságokat is.
Ha a korabeliséget is figyelembe vesszük, és 1 motor mondjuk 50 Le, akkor miért nem írjuk oda, hogy gyenge mert a konkurencia már 100-nál tart.
Ha csöpög az olaj, akkor az miért kötelező 1 angol motornál, miért nem azt írjuk helyette, hogy technikailag
gyenge megoldásokat alkalmaztak a tömítéseknél.
Ha 1 kuppplungot két kézzel kell behúzni, és harcolni kell hogy ledöntsd a kanyarba a motort, akkor ez a szabadság élménye, miért nem azt írjuk, hogy bizony harcolni kell ha sebességet akarunk váltani, és az úttartása se jó.
Ha a Show motor harmónikus, meg kubusok, meg erővonalak, meg stb, akkor miért nem írjuk oda, hogy csak a rámpára lehet vele feljárni , motorozásra nem alkalmas, mert így lenne kerek a jellemzés.
Így látom ha 1 motorról véleményt mondunk, de lehet az én meglátásomat kell még csiszolgatni.
Ne feszülj már be annyira:) Legalább megjött a megfejtés a veled kapcsolatos ambivalens érzéseimre. Itt a topicban sokan "fociznak" Te meg a nézőtérről bekiabálva nyomod az itinert, hogy ki kinek passzoljon, jobb szélen üres a csatár, miért nem neki adták a labdát. Sok igazság van abba amit mondasz, csak még focizni nem látott senki :)
P20, ural, izs, jawa, ezek nem "nagy" motorok, és a jawan kivüll mind oldalkocsis volt, mivel én még gyerekkoromban abba szerettem bele nagyapám révén.
kb 1000 km-ert vezettem, nem sokat. ez kevés. jelenleg nincs motorom, és nincs nagymotor jogsim.
5 éve volt egy balesetünk és eltört a kulccsontja a páromnak, eladtuk.
azóta semmi.
az ülés randa, nálam a motor az 1 személyes, nem is tettem ide fel két személyes motorrol asszem fotót, ezt a antik gépet is egy szép bőr lengőnyereggel kínálnám meg. sokkal szebben kijönne a rugóstag hátul. jobban érvényesülne a korszakalkotó megoldása.
nem csak a tetszik nemtetszik mint látvány, pld az ülés mármint a banán, iszonyat kényelmetlen,
én személy szerint utálom rugdosni a motort, ezért állat hogy van benne indító, bár lehet, ha lett volna olyan gép, ami MINDIG pöcre rugva indul akkor azt is tisztelném mint egy antik ízt az IGAZI motorozásból...
pld nekem bejön a royal enfield is, antik, de most gyártják, király a hangja lecserélném a nyerget, és asszem úgy lenne jó ahogy van.
bár nem harmonizál az izéje a bigyójával, és nem futnak az erővonalak és a többi baromság, ellenben jó kis dög és szép.
nnamost eddig nem gyári gépekről beszélgettünk hanem erősen építettekről vágott vázzal, vágott kormánnyal, sárvédővel, kicserélt mindenfélével...
és most bekerült ide ez a cikk, és másról kezdtünk beszélgetni, nem CF ekről és az ideológiájukról.
ha motor lovaglásról beszélünk, amit az ember vezet, és megy vele A-B között, sokat és mindig, és pakkokkal, stb akkor a BMW Cruiser.
kipróbáltam, szép jó és megbízhatónak mondják, és ez az a motor amiről csak a kis hátsó zsemleülést kell leszedni és tök jó.
nekem eddig minden motor kicsi volt, ezen nem érzem ezt, 194 cm vagyok.
de ez a topik nem ezekről a A-B motorokról szól, legalábbis a CF filozófia nem az. csak mivel idehaza kevés embrenek adatik meg, hogy legyen egy A-B meg egy CF és egy speed, meg cross, antik club, és túraenduró, ezért a felhasználási körökbők kiválaszt 1-2-3 kedvencet és rágyúr egy motort ezekre, és erős kompromisszumot köt.
mint a SUV ami nem családi nem terep, nem sport autó.
1- te érted van a gép, (autó-motor stb) és azt csinál amit te akarsz. nem te tiszteled meg a gépet hanem ő téged.
2- te vagy a gépért és azért teszel bármit hogy a gép éljen általad... megtiszteltetésnek veszed hogy élhet általad,
nnamost van az ideál amikor mind a kettő megélhető, de pld egy 50 éves gépnél, vagy egy épített mai napi célgépnél majdnem mindig a 2-es játszik... szerintem
akkó + próbálok a közelébe férkőzni, hogy + babonázzon, mert 1 motornak menni kell, vinni a lovasát. Nékem ez álom marad már látom, nincs más választásom mint hinni azoknak, akik ezt átélték.
Szerintem mos + köveztek, de vállalom , mert a fórum a vélemény cseréről szól.
Tudom ez 1 öreg motor, és hogy működő képes állapotát megtartotta a tulaj ,az előtt leveszem a kalapom.
De
Nem látom a sokat emlegetett harmóniát, a motor kezelőszervein, a kilógó kesze kusza csavarokban, a műszerek különböző dőlésszögében, a " retro " ledes féklámpa, és rendszámtartóban, a kormánystabilizátorban, a modern központi rugós tagban, a különböző alkatrészek elrejtésének összevisszaságában. Kettős érzésem van a motorral kapcsolatban, a modern és a retró vonal összehangolásában.
Az angol (amerikai, olasz )motoron az olaj tömítetlenség kötelező, ha japánnál fordul elő akkor az sar.
A műanyag alkatrészekkel is ez a helyzet, az eggggyiken azt mondják nemesen egyszerű, a másikon + gagyi olcsó.
Szerintem + kellett volna hagyni az korhű alkatrészek másolásának vonalát, és maradt volna az old timer vonal.
Hát így látom én, a + bántottaknak bocsánat , nem vagyok rá méltó !
Ez a csaj, tény, hogy tökösebb, mint sok pasi. A sóstóban 400-al motorozik. Úgy, hogy elesett előtte 1-2 évvel, komoly tempónál, egy csomó bordája eltört, átszúrta a lépét, stb... És visszaült a motorra, csak azért is megcsinálta.
vannak motorok, ahol en nem teszek fel kerdeseket.
ezt ereztem a Confederate nyergeben, ugyanez a kerdesnelkulisegu elvezet jart at, amikor a visegradi hegyen HRD Vincent Rapide C-vel motoroztam. Ugyanezt erzem a CZ 350 V4 typ 860 mellett, de megoregedve a sajat Suzukimon is.
gondolhatod, de senki nem fogja legyartani a Jim's blokk melle a pre-unit valtot kardanhajtassal. meg is szaggatna rendesen, a tokom akar 2000 kobcentinyi nyomatekot bevinni kardannal. olyan csillapitas kene ra, hogy rogtoon 20 kiloval nehezebb lenne a fara. ha ott allsz mellette, mindent megertesz. celszeru es egyszeru minden.
a moci első villája döbbenetes, és bizony nekem is disszonáns, de nem jó értelemben...
én egyoldalas villává csináltam volna ha már ennyire rozmárfogas.
és a hátsó tag is egyoldalas...
és ha máár a benzintanknak kinéző dolog íves és csőszerű akkor hasonlót a lapos fog helyett, vagyishogy pont egy rendes nagy fogat ovál keresztmetszetűt.
és nem feketét hanem mint a hátsónál, alu és részint fekete megoldással.
aztán ehhez a furcsa formai kiképzéshez, inkább kardánt gondolnék.
Abba lehet fejezni... Menjetek át valami filozófiai topikba, egy kukkot nem értek, abból, amivel telefirkáljátok ezt a fórumot. Lökjétek a képeket a motorokról, nem baj, ha pitsa is van mellékelve... Oszt kalap kabát. :-D
sajnos már menthetetlen vagyok, a falat nem tudom lerombolni... magas, hatalmas és terjengős elefántcsont tornyomban rekedtem évezredek óta, és nem is hallom meg a lentről felkúszó "futottak még" kategóriás óriás teóriás elcsépelt szólamokat, de bőkezűn hintem le a magokat.
ki okos és élelmes, kapkod utánuk, 's tolván alfelébe, mehet a fenébe!
te gyüssz feketeövezett lekövezett korlátol övezet.
Őszintén megvallva csalódást keltett bennem, hogy a szofisztikai képességedet ilyen szinten elhanyagoltad. Azt is megértem, hogy Hollókő pallos jogú uraként kétféle vélemény létezik számodra : a Tied és a többi ami nem érdekel :) Itt a remek lehetőség, hogy formába hozd magad ezen a területen is. Ha kicsit félresöpörnéd a tömjén füstjét és kicsit lebontanál abból a falból amit magad köré építettél, akkor látnád, hogy azon túl is van élet :)
Mivel a lexikális tudásod netovábbjával nem tudom felvenni a versenyt és mivel maximum egy sárga lapot tudok felmutatni neked, ha egyből ilyen duzzogósra veszed a figurát :)
és az -ügyes vagy gratula- szólamoknál, ami semmiről sem szól, csak van.
ha jártál valamiféle ipari suliba ott volt valaki akit esetleg útáltál, mert tanári volta feljogosította arra hogy azt mondja neked, --fiam, ez a hegesztés szar, ---fiam ez a festék megfolyt. ---fiam ez a fogaskerék csálé.
nekem is volt, efféle tanárom, mi mesternek hívtuk, és ma is annak hívom, pedig annak már 25 éve hogy tanított,
és ő megmondta, ha csináltam egy formát, szép gömbölyű feszes felületekkel, hogy ide meg oda kellene, "kívánja a forma lendülete" az éleket, íves megtöréseket.
ha te értesz a hegesztéshez, vagy bármihez, egy fórumon, jobbító szándékkal adhatsz tanácsokat, hisz egy ilyen fórum másra sem jobb mint hogy megosszuk a tudást, és így kiegészítsük egymás hiányosságait!
"Minden forma kubusokból, forgástestekből áll, és a tömegarány harmóniája vagy pont hogy erős disszonanciája a fontos."
Mindjárt olvashatunk egy hasonlót arden mestertől:) Szegény Darvas Iván meg forog a sírjában, hogy van aki jobban adja elő Nyikolaj Vasziljevics Gogol-tól az Egy őrült naplóját :DDD
és köszi a Wass méltatását, azzal robbantottunk, mert ilyen fülke szerű kialakitást nem csinált előttünk senki.
a lektorátus szép méltatást írt. "újszerű" "formabontó" stb.
a lényeg az volt, hogy utálom amikor egy mellszobor hátat fordít a közlekedőknek, és kitaláltam egy körplasztikát, amit körüljárva mindig felfedezhető egy kis érdeklődést felkeltő részlet, és arra ösztönzi a nézőt hogy végül teljesen körbejárja a szobrot, és kontextusba kerüljön vele, kvázi interaktív szoborrá válik...
Megnéztem én is. Gratula! A Wass Albertes különösen tetszik, és örülök neki. De mindegyik kreatív.
Nem szükséges motort birtokolni, hogy szubjektív esztétikai véleményt alkosson az ember. Ami akár helytálló lehet generálisan is.
Szerintem ami megkülönbözteti egymástól az embereket ezen a téren, hogy van aki látja egy széria motorban a lehetőséget a produktumra, ugyanúgy egy darab fában a lehetséges alkotásra. Van aki nem látja a végét, és eljut valameddig, valamilyen végeredménnyel.
Mondjuk nekem pl nagyon tetszik az olajoshordókból kalapált bmw, mert kreatív ezen a téren, nem elcsépelt, ezerszer lerágott csontos megoldás- és amit lehet kihoztak az anyagból. Na ez pl megosztja a társaságot.
ez pld bejön. előreugrik, megfelelően disszonáns az első és a hátsó rész, érdekes lesz ha kap színt is, mert érdemes játszani az erővonalakkal, amik uraljál a formát.
Én is a dzsuvázós fajtából vagyok, 30 éve... Nem kenegettem el annyi dzsuvát mit ti, ellenben néhány ezer kiló gipszet, agyagot, mintázóviaszt, samottport, és bronzt, rezet stb már bekevertem, megformáztam megolvasztottam meghegesztettem stb.... A szobrainkat megnézheted ha van FB-d, Tölgyesi Poós Anna és Poós László.
Kint a tereken van kb 50 köztéri szobor, ami innen futott ki, van kb 1000 kisplasztika és vagy 1000 érem bronzból is ami a kezem közül lett bronzba vagy egyéb fémbe.
Köszi a jobbító szándékot, agyban nagy itt ha bárki lenne akkor minimum Sapkának hívnák... velem egyben mondom ezt... és nem is nagyon írogatna ide...
Én imádok okoskodni, tudok is rettentően, ellenben egész jól megélünk a szobrászatból, és van már mögöttem 30 év szaktudás. Felmutatni nem tudok semmit, CR és egyén guruló gép tekintetében, ellenben a harmónia, összetettség, és egészséges külalak tekintetében rohadtul mindegy, hogy egy aktról beszélünk, vagy egy tv távirányítójáról, esetleg egy motorról...
Minden forma kubusokból, forgástestekből áll, és a tömegarány harmóniája vagy pont hogy erős disszonanciája a fontos.
Én inkább a te régi 400-as géped vonalán mozgok, de rendszeresen olvasom régóta a fórumot is. Az általam ajánlott gumik versenyre nem, de gyors és sok motorozásra alkalmasak, és tényleg ősinek néznek ki.
Szia, nekem a nehezebb motorok alatt Conti RB/K sorozat van, tökéletes. A könnyebbeknél pedig a Heidenau K33 vált be, egy ember, 120 kilós gép. Itthon a Conti drága, mert alig veszik. Neten van mindkettőnek saját oldala.
Örömmel olvasgatom a hozzászólásaidat, mivel érzem belőlük a jobbító szándékot. Éppen ezért egy kéréssel fordulnék hozzád, hogy Te is kitudj emelkedni az agyban-nagy kategóriából. Szívesen megnézném pár szobrodat vagy egyéb művészi alkotásodat, hogy teljes egészében lássam, mi az, amiről beszélsz/remélem a többiek elnézik nekem ezt az off kérést/
Ha ide nem akarod betenni, jó egy iránymutató link is.
a motoromra keresnék Firestone deluxe champion vagy ahhoz hasonló jellegű, SZÉLES (3.5-4.5) méretben is létező gumit 18" és 19" os kerekemre. Avon-t találtam még ami tetszett, de bármire kíváncsi vagyok.
Magyarországon vagy kűlföldön milyen helyeket, weblapokat tudtok ajánlani a beszerzésére?
Jó napot.Önt ajánlotta egy ismerősöm,egy elérhetőség kellene nekem.CR Tankot ülésidomot és sárvédőket szeretnék venni.Érdekelne hogy mik a lehetőségek.Előre is köszönöm.Nagy Gábor
BUÉK ! Szerintem az alkotó a"00"-n üldögélve találta ki a motort és az árat is,miközben erős hascsikarása lehetett!Életveszélyes ! Simó első telóra kell az összefogó ( gyárilag a sárvédő) mert egyébként a teló tekereg mint egy kigyó!.Egyebekben elmegy . Kinek a pap,kinek a papné! (:-))))
jaja bódog farácsot, és egyebeket, pihizzetek, épitsetek a gyerekkel várat, Titta te a macskáknak kaparófát, és el ne feledjetek sokat sekselni mert az a legjobb.
Az elég baj... :-) Plusz a púpban el lehetett volna dugni az akksit. Azért is hagytam én is hosszabbra , a két cső közé lehet hegeszteni valami tartót.
Persze, olvastam Én is az olcsó és lelketlen meg tömeg.... japánt. A vélemény olyan mint a s..glyuk, mindenkinek van, aztán az ember elolvassa és van ami színpatikus és van ami nem, van amiből merít és van amin csak röhög.
Szerencsére nem vagyunk egyformák, mert akkor csak uo gépek készülnének. Én alapvetően szeretem a motorokat, 12 éves korom óta kapaszkodok a szarvába. Minden márkában találok kedvemre valót, annak ellenére hogy azért a tapasztalatokból kiderülnek azok erősségei és gyengéi. Én mindenkinek csak annyit kívánok , hogy olyat alkosson amiben kedvét leli.... :-)
köszönöm, iszom szavaidat. Szerintem valami ilyesmi lehet a motorozás. Mert a motoros embör az motorozik ugye ? Már kezdtem azt hinni , hogy rossz helyen vagyok. És most látom , több motoros is hasonlóan látja.
én is így gondolom, 1 motornak menni kell !!! Végre valaki használja, és örömet szerez neki ha motorozhat a saját alkotásával,gratulálok a motorhoz,ez tényleg legenda. Még-hogy nincs lelke, + olcsó mi ??? ( korábban a jap motorokról)
Így is van! Most élünk tehát most kell élni..... :-) Egy szem Lányom van, és mivel max mögém ülhet fel, így még az örökösödésnél sem lesz gond...., de köszönöm az aggódást.... :-)
Ez is egy vélemény, de ha nem gond Én nem nézegetni szeretném mint egy Picasso alkotást, hanem motorozni. Aki márt ült ilyenen , pontosan tudja hogy egy egészen jó kis motor egy hozzá képest gyenge tudású futóművel. Egyébként ha megtartottam volna is legalább annyit kellett volna költenem a teljes lábra állításához, mint amennyibe ez az Én elképzelésemnek megfelelő projekthez..... :-). Valóban egész jó nézett ki kívülről , de azért a felszín alatt meló hegyek...., persze ezt tudtam már megvételkor.
Ha a tulajnak nem probléma a pár ezer eurós eszmei "értékvesztés", akkor a világnak sem.
Most akarja megélni a 6 hengeres soros érzést, hangot, birtoklást, tulajdonlást, az örökösöknek meg megígéri, hogy félreteszi a gyári elemeket. Amit majd visszaépítenek, vagy eladják, ha megvan a hagyatéki leltár, még drágábban, mint most érnek. Az indívidumból készülhet a tulaj számára meg értékesebb indivídum.
Amúgy én is nekiugranék ennek a japán bóti mocinak, hagy lássák, hogy nem úr aki nem pazarol:-)
Azzal meg nem törődnék, hogy megáll-e a temetési menet az OTP-nél.
Mert ez a motor egy mondhatni legendás típusa a Hondának, egyre ritkább a jó állapotú eredeti példány. Lehet bele tenni fordított telót, 6 dugattyús radiális féket, egykarú lengőkart, csoda kerekeket. Ha magának csinálja az ember, biztosan jobb lesz vele motorozni, de egy halom pénz ráköltése után valószínű, hogy kevesebbet fog érni, mint egy gyári kivitel, gyári festéssel. Rövidebben, egy Picasso képre sem kezdünk el sprével fújkálgatni, mert nem tetszik, arra a célra veszünk a papírboltban egy olcsó posztert.
Én is erre használom. Ha nem reszelem éppen, mert eddig mindig találtam rajta valamit...
akkor felülök és megyek egy jót. Feltölt és teljesen kikapcsol az a tudat hogy ezt Én alkottam és ha megyek vele vagy letámasztom valahol akkor nem lesz még1 uo...
Legyen az Esztergom kávézó vagy Sturovo sztrapacska esetleg Balaton pizza, ..:-)
Egy ilyen CBX 1000 legtöbbet akkor ér, ha szép, gyári állapotú, szerintem. 8-1000 eur. Hernyóüléses, fáslikipufogós mattfekete racerként a felét éri. Ha valaki megveszi, elkezdi majd bújni az Ebayt, hogy vissza alakítsa gyárira... :-D
Írsz már megint hülyeségeket... 3000km, meg csomagok. Pfffff... Ez nem túramotoros topik more. :-D Caférészeges jól megfogalmazta a lényeget. Arra kell a CR, hogy az ember maga mögött hagyja a napi gondokat, a befizetettlen csekkeket, a motyogó asszonyt. Hétvégén, vagy meló után guruljon egy kicsit a környéken egy letisztult, stílusos motorral, amin csak a közlekedéshez elengedethetettlenül szükséged cuccok vannak. Nincsenek csomagtartók, dobozok, rojtok és egyéb *zarságok.
név nélkül, ha szép 1 motor valakinek, azzal semmi probléma nincs, ha viszont CSAK erről az oldalról Közelítjük +, eltávolodunk a valóságtól, attól a valóságtól amit a motorozás élménye ad. Tegyük már a kezünket a szívünkre hát ez 1 motoros oldal nem ??? CR csupa nagybetűvel, akinek tetszik a stílus. Mert nekem azt jelenti, hogy hétvégente ,mikor a szabadidőm engedi megyek 1 kört /kb 200 km/ a motorommal, amely valamelyest tartalmazza a stílus jegyeket. De nézegethetek csodaszép képeket, meglovagolhatatlan lovakat, megérinthetetlen dolgokat. Miért nem írjuk le a valóságot a show motorokról: szép csak sz...t se ér. Kérdez + nyáron , mennyi CR-T láttam az utakon ? Válaszolok 1-et sem ! Oda kell kimenni, az útra, vitatkozni a hatósággal a műszaki módosítások miatt, motorozni a szélben, néha odacsavarni neki,1 jót kávézni, aztán irány tovább a következő benzinkútig, aztán tovább ........... , de lehet, hogy én gondolom 1 kicsit másképpen
sajna be kell ismerni, a campingban a kényelem a fontos, a terepen a technika, és az úton a gyorsaság. ezért is van camping, MTB és verseny kerékpár. öszvér megoldás az fing szépen csomagolva...
a café racer az szép, kifinomultan összetett, , de nem motorozni való.
motorozni a BMW cruiser kell, gyorsan menni hayabusa, és cross motor a terepre.
nincs olyan motor hogy öszvér. szerintem nincs olyan café racer amivel 3000 km-ert el lehetne menni de még 300at sem. nem arra való. a Lola T is elfér a Tescó parkolóban, de nem arra való.
nem kényelmes, nem praktikus, hanem érdekes, egyéni és szép unikum.
vagy ti láttatok vérbeki CF-et ami jó 300 km-re? pakkokkal, stb?
akartam már , hogy valaki feltegye!100% minden hókuszpókusz nélkül! Tudod kb 110 Le, 140 Nm, ezt
szeretné a konkurencia is, csak nem tudja. A dübörgő motor, nem ráz szét mindent , nem kell harcolni a kuplunggal,pontos a váltó,nem csöpög az olaj, nincsenek különleges zajok a blokkból,nem kell szerelni.
remek vitaindító az oldalon, mennyünk 1 picirit bele ebbe a lelketlen japppán motorokba.
Azt mondják az amcsi motorokkal 1 db történelmet is vásárol az embör, az olasz gépekkel + dizájnot, a némettel+ precizitást. Akkor a japppán motorokkal mit vesz az ember ? Én sejtem. Mindig az adott kor
csúcstechnikáját, ami szerintem tény, tény , és ez nem nézőpont kérdése.
Hát szerintem se csinált belőle sapesz 1 különlegességet, nekem is snassssz, itt is jó példáját látom mikor a média adja az átalakítás tökéletességének kb 20 %-át. Értem én , hogy valamit kell írni róla, de ennyi mindent belemagyarázni??? Vártam volna a göncörszekér helyzetét is összekötni a motor fényezésével a hajnali félhomályban, de ez nem adatott +.
én azt látom, hogy a japán motor egy kényszer. ez van az illetőnek, pénze nincs BMW-re, vagy egyébre, esetleg nagyobb japánra, és ebből épít a kis pénzéből, mert idehaza nem fizetik meg rendesen a munkáját.
kompromisszum halmozódik kompromisszumra...
vagy nem így van?
persze van aki pont azt vette és építi át, amit, pedig lenne sok pénze másra, nagyobbra stb.
de ebből lenne a meglátásom szerint a leg kevesebb.
nagyon szomorú, hogy egy ilyen országban élünk.
van ismerősöm, német kisváros, általános iskolában fűtő-karbantartó és a felesége könyvtáros néni a suliban.
3 állásos garázzsal rendelkező tehermentes 3 szintes családi házban élnek, és a pasi karbon össztelós hegyibringákat gyüjt.
Ha nem tudtad volna elárulom ,hogy a német (osztrák) az ezen a téren(is) nacionalista .Japánt vesz agyereknek,de agyerek ha felnő rögtön német autót vesz(vagy motort) .szőrmók aki mindjárt 60 éves.
Hogy ne lett volna kész! egész nyáron motoroztunk a haverokkal,nagyon jo volt vele közlekedni. nagyon bele éltem magam ebbe a stilusba életformába,de itt ebben a forumban is több alkalommal probáltam beszélni a többiekkel valami eggyüt gurulásrol. valami érthetettlen okkbol sose sikerült,nem is értem miért ilyenek. szeptemberben kimentünk mariazellbe megáltunk egy ismert motoros bisztronál mikor megjelent egy Honda c.r mindenki oda figyelt azután a sok elitt motoros ( Bmw GS) figymálva elfordult. nekem nagyon hiányzik!
Igazad van a dizájn terén, azért döntöttem a gumi markolat és nyereg mellett mert a motor napi használatban lesz és az eső víz és a bőr nem a legjobb barátok.
Semmi probléma. Én örülök, hogy megépítetted és beraktad.
Határozottan tetszik, ritkán lát(ok)unk ilyen hazai építést.
Ha még van keret egy régi bőr nyeregre, meg egy antik markolatra, akkor ajánlom.
A legjobban illene a lepper vagy brooks típusú új, újszerű. Ha jámborabb a keret akkor akár egy régi orosz rugózott bőr, és egy bőrszíjból tekert markolat.
ez 1 műszaki csemege, mint a hátsó lengőkar, mint az első felfüggesztés,mint a design tekintetében, reggelig mondhatom a jelzőket, a neves kipupp gyártónak óriási reklám, igazat adok az előttem szólónak, én is órákig (napokig) nézegetném, annyira passzol minden rajta, de motorozni vele ??? Itt 1 kis kettősséget érzek, mint alkotás tökéletes, mint motor ??, mindenki döntse el kinek mi a fontos. Akinek a nappaliba befér és csak gyönyörködni akar benne annak 1 tökéletes választás. /10 motorosból 9 ajánlja/, aki viszont motorozni is akar vele, bizony kell szervezni 1 felvezető autót, ami biztosítja mindazt, amit a motorozás szabadság élménye nélkülöz.
BRC, én pont hogy követ használok a gondolataim megvalósítására, és bronzt, alpaccát, és más fémeket. És pont hogy motort nem építek, mert nincs rá idő, ellenben a szobraim viszik az energiát. :-)
Eltávolodott a világ a realitástól, a tervezőasztaloktól, és a praktikumtól.-a motorépítés terén is. (De ugyanez igaz a hírműsoroktól kezdve a filmekig.)
Egy logikus natúr, börzéken, vagy forgalomban kapható alkatrészekből (mert azokat már látták, lerágták) összeállított géppel nincs realitása a kiállításon való sikernek,. -ellenben a versenypályával, ahol csak a stopper számít:-)
Magam részéről szívesen látom a kreatív-megdöbbentő megoldásokat.
Tőlem nem kell elnézést kérned, nincs miért. Én csak a véleményemet közöltem.
Te, vagy ezek az Építők hasonlatosak vagytok a streetbigyósokhoz. Te is használhatnál követ stb.-t a gondolataid tárgyiasítására, de a motrot választod. A stuntosok is a mutatványaikhoz motrot használnak mint eszközt. Ha elefánttal, vagy karikával tennék az is áttrákció volna, csak annak más a megnevezése.
Egyébként mindkét műfaj gyakorlóit tisztelem, mert én nem tudnám megcsinálni.
43 éves vagyok, kivagyi suhancként számtalanszor versenyeztem, és örülök, hogy megúsztam azt az időszakot mert még élek, de azért bennem van a " amiről írtál ", mondok 1 pl. 2014. ősz.
Helyszín: Balatonfüred Arácsi lámpasor Csopak felé. dupla sáv első hely, mellém áll Nissan Gtr, gázhúzás, a nissanos ember fedélzeti sz gép programozásba kezd, (550 Le Vs ,Yamaha xj 900 . szerinted ?? , de én vállalom)újabb gázhúzás, telnek a mp -ek , zöldre vált a lámpa, fehér füst innen- onnan, 160-ig húzom a fülét, mikor puskagolyóként hasít mellettem a nissan, igaz 3 sávot is használt a teljesítmény felmutatására,
vesztettem, de csak az íratlan szabályok szerint. Néha, ha már meggondoltabban is ,ki lép belőlem az az ember amiről a CR szól, amilyen régen voltam, de most már családapa- ként más a felállás.
Össze kell hozni a netten 1 rajzolt gépet, adod hozzá mindazt a művészi tudást amivel megáldott a teremtő,
szívesen venném Dr Gonzo 1 gondolatait is + hozzá a gépészet, és kész a masina. Nincs kétségem a végkifejlet felől ! Tudod én úgy gondolom, hogy a teremtő mindenkinek csepegtetett v miből 1 kicsit, és ezért nincs tökéletes CAFE RACER építő, csak próbálkoznak a tökéletes megközelítésével.
Akkor nézz meg 1 cr-t közelről. Pontosan az a lényeg, hogy lehessen versenyezni vele, és nem 100m-t. Az 50-es években teljesen normális motorokat építettek, nem ilyen ronggyal betekert kipufogócsöveset, amiket ti istenítetek. A café racer stílust pont ti csináltátok ilyen művészi pittyputtyá, hogy mindenféle-fajta nem létező dolgot belemagyaráztatok.
Egy motor nem attól lesz café racer, hogy kis kormányt tesznek rá, meg lehajigálják a sárvédőket.
Ha erre lámpát tennék, ez café racer volna. És ez nem internetről és shopokból összevásárolt alkatrészekből készült. Ja, és 1:50-et lehet vele menni Rijekában.
Szerintem elbeszélünk egymás mellett, amit írtál az igazi cafe raceres idők már elmúltak, ma már nem tankolnak 1 liter benzint, hogy tovább versenyezhessenek még 500 m-t, ma már elfogadhatatlan az éppen
fogó fék, ma már kivagyi suhancok nem versenyeznek vele,. Mostanra az maradt, hogy v milyen szinten rekonstruáljuk a régi idők versenymotorjait, cafe racereit, kisebb irányzati eltérésekkel. Igen motoros embör vagyok, ezért ne kövessetek meg hogy motorozni szeretnék 1 olyan motorral , amivel lehet is. Igen szeretnék elmenni a motorommal a horvát tengerpartra, nem egyedül hanem hason szőrű emberkékkel, mind ahogy tettem azt: 2014 FaaK Am See motoros találkozó.
A motor lábon ment oda esőben, nem pedig kamionplatón, ez a motorozás.
Gyárthatunk minden tekintetben tökéletes motort, de ha nem lehet vele motorozni akkor másnak kellene hívni, vagy mi értelme volt a rengeteg munkának.
1 dolog azért megmaradt a mai világra is, hogy tetszelegni akarnak vele a kávézó előtt, meg a Te co előtt , mindenki lássa nekem milyen motorom van, erre jó az 1 literes tank + meg a sz ülés+épen fogó fék.
Kreatív, szép,(a lány is), megvan a harmónia is, teljesen jól kitalált projekt, nagyon jól eltalálták a tálalást is !
Az EICMA kijutást pedig megsüvegelem !
Ha viszont gépész szemmel nézem , mondhatom nem sok mindent csináltak rajta.
Nem tudom, hogy autópályán kívül mentek-e vele legalább 2 km-t . ? ( az ülés miatt)
Nem tudom,hogy a tank űrtartalma elég-e , a benzinkutak közti távolság leküzdésére. ?
Még messzebb megyek, ha felkeresnéd a neves tervező irodát vásárlási célból, nem lepődnék meg ha azt
közölnék: ez a motor csak dekorációs célokra való.
Nem pedig arra,hogy hétvégén guruljon vele v ki, azt pedig még gondolatban is felejtsd el, hogy leugrassz vele a horvát tengerpartra. Nem probléma, ha különfélén látjuk, hisz a boroknál is létezik édes, száraz, stb,
és a borászok véleménye is megoszlik ugyanazon borról.Köszönöm a véleményedet!
Én is a használhatóságot megőrizve akarom egyedivé tenni a motorom. Nagyon mutatósak a sárvédő nélküli gépek, csak az utakra nem valók.Tapasztalat. Sajnos renszám is kell rá, ráadásúl szép nagyok. Átvehetnénk a szlovákoktól az ő méretüket.
kösz ha küldesz képet, megtisztelő lenne. engem sokszor zsűriznek, kritizálnak, persze művészek.
nekem bejönnek a borított testű motorok, de nem mind. pld nincs, vagy alig van ami gyári bejön, mert a speedbike számomra felejtős, egyrészt nem tetszik, másrészt majd 2 méter vagyok, és hüjén nézek ki rajta.
szóval majd egyszer valami moto guzzit, vagy bmw-t hosszítva, lengőnyereggel.
nem túl sokat motoroztam, most sincsen.
És sajna nálam a full vagy null a helyzet, vagyis nem elégedem meg a részdologgal, inkább várok.
addig is elég sokat dolgozom, az alkotási vágyamat maximálisan kielégitem.
minden forma, legyen nő, ház, autó, borsdaráló, motor, számomra tanulmány.
és akkor jó, ha egységes, szimfónia, de ebben benne van ha kell az eklektikus disszonancia,
barokkos ömlengés, vagy száraz technokrata stílus.
ha nem sikerül valamit harmoniában megmintáznom, félrerakom, várok vele, és képzem magam abban a témában, aminél elakadtam
én azt látom sok helyen, hogy ezt nem teszik meg, mert jön a tavasz, fogy a pénz és a tudás, rálátás, és gurulni kell a mocival... és félkészen késznek kiáltják ki a gépet nagybüszkén...
Nekem ami megtetszett a belinket bmw-ben, az, hogy a stíluson belül is egyedi.
Ha megnézed a cafe racer építéseket, és a rokon irányzatait, akkor látod, hogy ugyanaz van hasonló jegyekből áll össze az egész gép. Pl a hátsó ülésidom....és társai.
Gyakorlatilag ugyanazok a lerágott csontok járnak körbe-körbe. Egy idő után nincs mit nézni, rajtuk, esetleg a fotót mint alkotást.
Na ez a brigád kitalált egy új utat, megcsinált egy új megjelenést, ráadásul egy olyan motorra, ami -manapság-kevés embernek az álmainak a netovábbja.
Persze nem mindenkinek jön/jöhet be az újrahasznosított design, de ebben nincs semmi probléma.
Szerintem olyat találtak ki-csináltak amit előtte senki, azt is kiválóan. -na ez az érték, és kitűnő a többi közül a szellemi alkotások világában.
Persze mindenki másra izgul, másban látja a szépet, mást értékel alkotásnak - és ez így van jól.
Vannak deviáns megoldások a világban, az kétségtelen, én pl Picasso Guernica-jában nem látom a művészetet, de a művészek valószínűleg igen. Én láttam a tankodban fantáziát, biztattalak is a többi elem hasonló módon való elkészítésére, más gagyinak tartotta.
nem fogsz elhasalni, és építs motort !!!, ha a kommentjeidet olvasom, úgy gondolom rengeteg, jó, rálátásod van, a miértekre, kell próbálkozni az biztos, hogy születhessen a stílus jegyében valami újdonság. Ma levettem a tankomat, az ülésemet, a motoromról, hajtogattam papírból mintát, valami újdonságot.
majd küldök képet, mt kiváncsi vagyok a vleményedre
nincs baj, csak másként látunk dolgokat, hogy vitatkozunk az + természetes dolog. Nem a rendszámtartóba vagyok szerelmes, pusztán nem szeretem azokat a motorokat, amivel nem lehet elmenni 1 jót motorozni, mert bármennyire is szeretnénk kikerülni t-vényt, azért rendszám és hátsó index nélkül a közúton ?. És most arra gondolok, hogy 1 motoron nem tetszik, ha a látvány és harmónia jegyében mondjuk 4 literes tankot csinálnak, ami szép és stb, csak semmi köze ahhoz ,amiről a motorozás szól. A bizonyos tégla béjemvé, tökéletes fotós beállítás, mind a háttér, mind a helyszín tekintetében, mondhatom telitalálat, csillagos 5 -ös.
De a befektetett munka az , szerintem gyatra. 1 kérdés: szerinted meddig lesz a kerekeken ,a neves tervező stúdió felirata, ami jól néz ki ???. ezekről a dolgokról beszélek.
erről irkáljunk 1 pár szót, ha még nincs lerágva. Értem , hogy bejön v kinek, ez teljesen rendben van, de mi az hogy kellemesen kopott, vagy finoman szedett-vedett. Én elhagynám a jelzőket, kopott és szedett- vedett, a művészi összekaparást sem látom benne, azt is értem, hogy azok a dolgok összhangban vannak rajta amit nálam hiányoltál, valahogy mégis azt érzem, hogy a belefektetett munka 20 %, a beállított fotó 80%, persze nálam mindig fő szempont, hogy a közúton motorozni is lehessen vele. /legyen rajta rendszám tartó index, stb, ami a látvány lerontja/ mer mi értelme van egy cafe racert a vitrinbe tartani, vagy úgy beállítani ahogy a közúton nem mehetne. Természetesen nem a vaskalapos műszaki vizsgás állapotot értem, mert azt senki nem tudja teljesíteni, ha motorozni akar hasonló stílusú motorral. De azé na, ha azokat vizslatom amiket küldtél, és szintekről beszélünk, akkor ez az első szint, a küldött képek + a felhőkarcoló teteje.
Sajna én az ülést amit ezekre a kávérészerekre raknak rühellem zömében, szerintem egy kis csutka kényelmes bőr lengőnyereg nagyon szép lenne rá, mert kiemelné az első részt, és nem lenne egyforma a sok több9vel.
Gondoltam megmutatom hol tartok. A gyári állapothoz képest megkapta a moci egy kawa z500 első és hátsó futóművét. Igy elöl egy féktárcsából kettő, hátul a dobfékből féktárcsa lett. Nem utolsó sorban a hátsó 16 colos kerék helyett 18 colos lett.A sportlégszűrőt a kényszer hozta, mert meg voltak repedezve a légszűrőházat összekötő gumik. A sárvédő kissebbre faragtam. Megkapta a csutkakormányt. Az ülésen még agyalok, akinek esetleg van ötlete szívesen fogadom. Lábtartót is akarok cserélni. Üdv
nem tudom miből csinálták, de a béjemvé és a motoguzzi alapvetően jó donor. egyértelmű hogy én ezekből építenék, de inkább burkoltabb futuisztikus gépet, mint pld a Lotus új motorjai.
szted a blokkot inkább darabokban vigyem gyöngyözni, vagy a "héjját csavarozzam össze előtte és úgy dugózzam le? azt képzelem, úgy kevesebb a lik, így kevesebb a hibalehetőség is.
Gyöngyözés előtt is homokolnak , (vagy korundal tisztítanak) . Minél finomabb a szemcse annál szebb a felület . A homokolás azért fontos hogy a gyöngyözésnél minél kevesebb szennyeződés legyen a vissza maradt gyöngybe . Nem igazán szeretik az olajos ,koszos felületet gyöngyözni !
A homokszórást választottam, mivel később matt feketére lett festve. A gyöngyözést akkor javaslom, ha később nem lesz festve, mert tovább tart + szerintem szebb is
először azzal kezdtem a műveletet, hogy csináltam a blokkhoz egy tartót a felfogató pontokhoz, amely nagy segítség volt a szállításnál, a szemcseszórásnál, festésnél.
Aztán ahogy DrGonzo1 írta ,mindent tökéletesen le kell zárni. /szívó oldal, kipufogó oldal, olajhűtő betáp, önindító csatlakozás/
A felületekhez esztergálva lett fedél, majd o gyűrűvel lett tömítve.
Nekem sikerült a tömítettség. 15 e-be került Tapolcán.
jó az okoskodás, abból tanulok... igaziból konkrét szakit keresek, aki nem esik neki a hengerfejnek kívülbelül, tudja hova fújjon hova ne és szépen dolgozik fél tepsi sütiért... oké másfélért
Most okoskodni fogok, de szerintem ne homokkal szórasd. Állítólag gyönggyel kell, mert az úgy fújja ki a fémet, hogy lekerekített krátereket csinál és tovább szép marad, nem koszolódik úgy, mint amit homokkal fújnak.
de ha mar cafe racer, es nem low budget buzulas, a haverom arul egy fullos, papiros, muszakis Tritont, nem mostani ossteepites, gyari, regi club racer blokkal, csodalatos allapotban.
Előre is elnézést, -hátha a következő hozzászólók másképp látják.
Én nem látom, azt amit ADREN kolléga is felvázolt a caferészeges kollégának-az összhangot, az alkatrészek között.
Ha mindenképp ragaszkodsz a már beszerzett elemek alkalmazása mellett, a tankot akkor is mellőzd, innen úgy tűnik nagyon kicsi, és nem passzol a farokidomhoz.
Igazából ennél többet saját kútfőből nem tudok mondani, mert lefagytam, vagy ennyire vagyok képes.
Ami nekem "bejött" hamár választani kell, az az olyan csúnya, hogy már szép kategória.
Ezzel a váz, lengőkar szerkezettel, egyhengeres ami kifejezetten tetszik: Én ebbe az irányba mozdulnék el. Szóval hátra arc:
És elnézést, ha a lelkedbe gázoltam, én a magam részéről visszafordulnék. Az építésnél mi tetszik, mi nem teszik mindig személyiségfüggő, szóval egy vagyok a milliárdból.
Miért nem veszel valami mikroszkópikus LiPO vagy LiFePO vagy ami éppen trendi ami simán elviszi a gyújtást és bárhova el tudod dugni?
Nekem egy jó ideje tele lett a faszom, hogy akármelyik fossal akarok menni, mindig éppen abban döglött a batteri. Úgyhogy van egy darab ilyenem, ami olyan kicsi, hogy befér az EXC-be, de mellette beindítja a 750-es V2-t is. Skálázható, attól függ a kapacitása hányat pattintasz egymás mellé. http://www.ultrabatt.com/news Nem olcsó, de örök élet +1 nap, neked egy szimpla is elég lenne, ami kb akkora mint egy robogó akksi félbe vágva és antigravitációs anyagból van. A töltőáramot esetleg meg kell mérni, hogy ne durrantsa ki, de '70-es évek Suzuki töltése nem volt éppen daliás.
Reklámblokk vége.
Modellezőknél szintén találsz mindenféle kicsi de erős darabokat, de ott tényleg figyelni kell a töltőáramra (pl. csak lámpával járatni, fix söntöt az akksi mellé, ilyesmi).
Az indításnak és a gyújtásnak nincs szoros összerendeltsége. De, a te motrod akkumulátoros gyújtású. Tehát: vagy átszereled mágnesgyújtásra vagy kerülgeted az akkut.
Tehát, akkumulátor nélkülire szeretném a motort átépíteni (hogy ne legyen útban:) .
Azért gondolom, hogy ennél a motornál lehetséges, mert ugyanezt a motort gyártották 78-ig csak berugósan, aztán 79-80-ra kapott önindítót is a berugókar mellé, aztán 80-tól csak önindítósan létezett.
Az enyém 79-es.
Attól, hogy ezek a régi motorok berugósak, kell az üzemeltetésükhöz akkumulátor?
Hogy van megoldva a sok cafe racer-en hogy nincs bennük?
Van egy Suzuki GS 550 E típusú motorom amit most építek át. Ez az a változat ami még berúgókaros, de már önindítós is. Milyen módon tudom a motort akkumulátor nélkül, csak rúgva indítani, használni?
Van e az elektromos rendszer átalakítására egyáltalán szükség, ha van mi?
Fene a pofájukat! Piszkosul elszomorító, hogy elég a egy két határon átmenni és szinte már mindent lehet! A lengyelek sem szarakodnak semmivel! Ha közlekedésre alkalmas a jármű, egyszerűen kapja a forgalmit! Erre talán a legjobb példa http://www.dailymail.co.uk/news/article-2525154/Jacek-Mazur-builds-McLaren-F1-Porsche-Lamborghini-scrap.html Érdekes, hogy ha egy épített motort hozol be külföldről akkor simán kap műszakit, mert ha a nagy és okos "nyugatnak" megfelelt akkor már nekünk is! Persze önerőből a nkh teljesen döntésképtelen..... Amíg meg nem változik semmi, addíg meg marad a mutyizás.
jakusa rajzolta a triangot, de sajna már nem teljesen az ő tervei alapján épült meg, gondolom sok dolog miatt, és asszem még nem is befejezett koncept a dolog
Bocsánat! rosszul fogalmaztam nincs meg az összhang a tank és az üllés mintha két motor lenne. az más kérdés ha még nincs befejezve. én is épitettem cafe racert,nagyon sokáig kerestem olyan tankot aminek az ive harmonizál,és megtaláltam az IZS tank megfelelö volt.és tényleg sok lemezmunkával sikerült összehozni.
Sziasztok. olvastam már mindent mindenhol, úgyhogy inkább kérdezek.
Ha egy xv 920 viragón lecserélem a tankot, kormányt és a váz hátsó részét (együtt az üléssel, lámpákkal) egyedi építésűre, akkor le lehet vizsgáztatni? Az új lámpákban persze lesz E betű, nem ledes, nem gány, stb. A váz többi része marad az eredeti. Csinált itt valaki ilyesmit? Mennyi mindent lehet úgymond "lecserélni" egy motoron, hogy azt még átengedjék a forgalmiban feltüntetettként? köszi
Teljesen jó a koncepció a tervezés és kivitelezés terén is.
Ritkán látott szép megoldás úgy ahogy van, elejétől végéig -a szöröstül-böröstűl megoldásokat szerintem kerüld, ha nem akarod, hogy néhányan megmosolyogjanak a cirkuszi ló feje miatt.
A tank a legjobb eleme a motorodnak, szerintem ugyanolyan technológiával alkoss első sárvédőt, oldaltakarót, hátsó sárvédőt, lámpát és hátsó idomot, lábtartó konzolt.
Ez felemeli a gépet mind befektetett szellemi, és kézimunka tekintetében, az összhatásról nem is beszélve.
Volt egy egyedi jó ötleted, amit ügyesen megcsináltál, van is lehetőséged ezt folytatni, nincs szükséged lerágott csontokat vizslatnod.
Caférészeges , láttam pár napja itt jártál Füreden . Ha esetleg gurulsz még erre megnézném a gépedet és kérnék egy kis segítséget egy '84-es cx 650 átalakításához , felújításához . ata077@hotmail.com email címre írj rám lszi
ez igen, hasonló tankkal próbálkozni fogok, jelenleg gyártás alatt van 1 angol kerék,remélem nagyon megkönnyíti a melót, még nem dolgoztam ilyesmivel, de gyáva népnek nincs hazája. nem?
Az én véleményem, (merthogy az anyagszerűség és a kézimunka a legszebb), ne fesd, ellenben a nyers "bivaly"bőrözés, erős pld ezüst vagy szürke varratokkal, úgy, hogy a tankot csak részben takarja, mint egy harci ló fején a bőrpáncél, az nagyon ütős lenne...
Vagy válassz egy kis jellemző színt, a bőrbarna-aluminium kombóhoz, mondjuk kéket, vagy ha már ennyire fekete a gép, akkor vastag fekete cérnát, és fekete egyebeket, alkatrészeket.
A lényeg, hogy legyen két fő szín, pld barna-fekete ami dominál, és ahhoz illeszd a harmadikat...
ezesetben az aluminium szint.
nézd meg és tanulmányozd a klassz mocikat, és láthatod, hogy így dolgoznak, 2+1 szín, akkor lesz harmonikus a gép.
Tulajdonképpen ezek az egyenes dolgok,és az ilyen véleményeket megfontolom,mert leírtad
hogy tetszik vagy nem, azért mert . . ., esetleg mit kellene módosítani.
De térjünk vissza az ominózus otromba tankhoz. Igen nagy fejtörést okozott a szín.
Részemről három megoldás maradt ami közül választottam:
1: Lefestetem feketére,egy kis air brush cr felirat, majd mély-lakkozás.
/ De akkor minek csináltam aluból a tankot, vasból fele idő, könnyebb hegeszteni, a végén + késtapasz
aszt festés/
2: Bebőrőztetem az egész tankot/ ami egy másik kivitelnél még nincs lefutva/ fekete rücskös bőrrel, középen egy vékony csík fehérrel.
/ De akkor minek csináltam aluból a tankot/
3:Meghagyom hogy látszódjon, ez bizony alumínium, nincs rajta késtapasz , nincs rajta lecsiszolt hegesztés,
ez kézi munka a maga otrombaságával. Hát én ezt az utat választottam, és így nem kellett másnak kozmetikázni az alapterméket. Talán a következő szebb lesz. Az is igaz hogy sok ember véleményét megosztja, nem csak itt a fórumon. Fogjuk viccesre is kicsit, ezért már felárért sem vagyok hajlandó módosítani rajta!
NYUGI, A TANK KIVÁLÓ és csak az tetszik rajta, de a formáját nagyon következetesen kellene végigvinni a többi részén, és vagy sika alu szín és pld fekete vagy matt szürke, vagy valami érdekes festés, ami kiemeli a tank alakját.
nem véletlen hogy profi tankfestők vannak, meg motorfestők, akik döbbenetesen megváltoztatják a formát és kiemelik... less el profiktól kivitelezést, és ültesd át erre.
Én annyira nem vagyok májer, csak a design amit meg tudok oldani. De lehetne valami ütős kétüteműt csinálni, mondjuk Yamaha jet ski motorját felhasználva.
Nem a munkával van baja szerintem, hanem a tank formájával. Az meg izlés dolga, amin kár vitatkozni. Nekem most ez a cucc tetszik nagyon, tavaszra csinálok is egy ilyen szettet.
Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy eme nagyszerű országban, mennyire megy egyszerűen egy motor hivatalos átalakítása? Gondolok én arra, ha az ember nem módosít a vázgeometrián, lengéscsillapításon, sőt még inkább korszerűsíti azokat, ellenben új egyedi segédalvázra cseréli a gyárit, pontosabban a komplett farrészt kicseréli. Kicseréli az első futóművet egy stabilabbra, mondjuk egy fordított villára dupla tárcsafékkel. Mi a tapasztalat? Az régi felfogás szerint szerint még egy rossz gyári konstrukció is jobb volt nekik mint egy minőségi egyedi! Még mindig ez a szemlélet? Amúgy hogy könnyebb legyen elképzelni egy Yamaha XV 750-ről vagy egy XV 920-ról volna szó!
Köszönöm hozzászólásodat, szeretem a kritikát, mert segít a további építésben, vagy a helyes irány megtalálásában.Sajnos most ezzel nem találkoztam. A tankban valóban rengeteg munka van, bár a kép nem adja vissza , de tiszta alumíniumlemezből lett kalapálva,illetve hajlítva, majd szálra húzva.lakkozva , a hegesztések láthatóságát is előre terveztem, hogy látszódjon rajta, nem egy vásárolt, vagy megvágott,vagy szépre festett gyári tank, hanem egyedi munka .Tankbetöltő ,alsó-felső kormánykifli, lábtartó,hátsó féktámasz,lámpa tartó, blokk oldaldekli, cnc megmunkálás szintén saját.
Az ülés!? Az tényleg kompromisszum tárgya volt, mivel a motor megjárta a 2014 Faak Am See motoros találkozót, és a fiamat vittem ezért kapott dupla szivacsos ülést, de már gyártás alatt van az egyszemélyes púpos. Azt hogy gagyi-e azt meg döntse el a nagyérdemű, de jó mert beszélnek róla és ez a lényeg.
Igen, azt a kettőt néztem a Jawanál, de az a gond hogy mindenestől az MZ is bele menne, viszont én csak a két tárcsafékes villa szárat akarom belerakni a tárcsás kerékkel együtt a gyári Czetkám kiflijeibe hogy nem kelljen át építeni ott mindent.
Végre találtam egy Café Racer-es fórumot, nagyon remélem hogy még aktív:) "Gondban" lennék az öreg vassal, hátha itt választ találok. 4 éve vettem elő apám 19 éve a garázsba elrakott és haldokló 472.4-es 350-es Czetkáját, aminek nagyon örülök hogy örökölni tudtam egy ilyen gépet, nagyon sokat költöttem rá, sok idő és ideg is van benne, a napokban lett vizsgára kész állapotban de mivel vonzanak ezek a café raceres gépek, kicsit vadítanék még rajta. Annyira nem távolodnék el a gyári gyönyörű kinézetétől, idomokhoz nem nyúlok csak egy csutka kormány került bele és egy Triumph féle kormányvég tükör, de elég rég húzza a szemem egy igazi tárcsafékes első villa...Ugye megszokott is a jawaknál az MZ ETZ teleszkóp mánia, nézegettem is de azt csak kompletten lehet kicserélni tehát villaszár, kiflik, műszerfal, lámpák, kormánycsapággyal variálás és még a kormányt is lehet átvezetékezni amiket nagyon nem szeretnék lecserélni. Arra gondoltam hogy keresek egy modellt aminek hasonló a villa szélessége így csak a két villaszárat kellene kicserélnem ami jóval egyszerűbb, ha a tetején nem kell sokat alakítgatni..Az én villám 160 cm széles, MZ-é sajnos szélesebb ami miatt offos a projekt, úgy tudom még a régebbi tárcsafékes 640-esé is..ezért jöttem és kérnék itt segítséget, hátha ismer valaki olyan modellt aminek keskenyebb lenne az eleje mint ezeknek. Nagyon nagy segítség lenne mert nagyon felejtősnek látszik eddig a dolog:(
Előre is köszönöm szépen, további szép napokat! Széles utakat! Üdvözlet Borsodból! Milán