A következő problémával állok szemben: adott 2008-as Grand Scenic 1,5 dci, digit klímás. A fűtés-hűtés maxon pörög, üzemmódtól ill. a beállítástól függetlenül. Fűteni csak a bekapcsolás után rövid ideig hajlandó, utána hideget fúj. Röviden ennyi. Mire készüljek ? :)
Sziasztok! Komplett vezérlés, vízpumpa + hosszbotdás szíj vsere után hazafele GS2 1.6 16v elkezdett nyinnyogni, hogy meleg a víz. A szerelő mindta is, hovy kell majd rátölteni, mert enni fog a hűtővízből. Töltöttem is, ekkor vettem észre:
Alapjáraton gázfröcsre egy pillanatra, megtorpan a motor mintha le akarna fulladni, egy fémes csörgő hangot ad ki és elhalványul a világítás. Mind a három egyszerre történik a egy-két másodpercig sem tart talán. Igaziból nem szórakoztam azzal, hogy túráztassam az autót alapjáraton gázftöccsökkel szóval nem tudom, hogy ez új-e. Összefügg vagy ez mástól lehet? Előre is köszi!
A hátsó ablakok manuálisak és a szóban forgó jobb első ablak elektromos kapcsolója nem két állású, tehát nem olyan, hogy mondjuk a lenyomás tartás után tovább nyomva van még egy kattintás és így elengedve teljesen lemegy (vagy felfelé fel) végállásig. Csak a vezető oldali ilyen ebben a kocsiban.
De már megvan a "titok", ez nem impulzusos ablakemelős.
Hátul a csomagtér tetején az antennánál van a motor és a mechanikus nyitás zárás lehetősége, de ha akad akkor azzal sem jutsz előbbre. Tovább nyitva mint első pont sem nyilik, visszazár?
Sziasztok, 2 napja van nálam egy 2007es Scenic. Az elektromosan mozgatható panorámatetővel van egy kis gondom. Tegnap gond nélkül lehetett nyitni-zárni, ma viszont nem nyílik. Az első állásba tekerésnél elindul a nyitás, de egyből visszazár. Van vkinek ötlete mi lehet a hiba, illetve hogyan lehet megszüntetni. 🙏
Mintha olvastam volna itt erről, de sajnos nem találom.
Feleségemnek is Scenic II-t vettünk, 2009-es 1.6 benzin, elvileg Voyage felszereltség.
Ha a jobb első ablak le van engedve és a motort leállítom, csak a vezető oldali ablak húzható fel a gombjával, a másik csak akkor, ha tényleges gyújtásra teszem (indítógomb 10másodpercig nyom), vagy elindítom a motort. Ez nagyon kényelmetlen.
Köszönöm! Próbáltam a Bárdit, de reg nélkül, akkor megnézem reggel. Úgyis van a családban egy max kedvezményes. :)
Nem tudom mennyire helytálló a kérdés itt, de nem tud valaki Tatabánya környékén egy jó szerelőt? Most vettem a Scenicet, számla szerint 8 éves a vezérlés és 66.000 km van benne. Inkább kap egy újat. Meg sanszos, jogy az egyik motortartó bak is kampó.
1JM0CDH31: K4M812 JR 5xxx 7700870067 7700870859 7701041850
1JM0CDH31: K4M782 JR 5xxx
7700870067 7700870859 7701041850
Csak ezt hozza, két motort ír, az első nem a tied de cikkszám azonos minden esetben, kivéve automaták, ahol nincs.
Bárdinál regisztráld magad, ott alvázszámot megadhatod pontosabban kereshetsz mint regisztráció nélkül. Sok helyen mint ott is egy kalap alá veszik az auto id (tied esetében 17444 ) szám miatt a klf motor és váltóvariációkat, holott nincs összefüggés, ezért van 2-3 fajta alkatrész.