A biztonsági öv csat kicseréléséhez végül ki kellett mozditanom az ülést,hogy hozzáférjek a rögzitő csavarhoz.
Nem nagy dolog. Négy csavar az egész. A jobb hátsóval picit megszenvedtem mert az bele volt rozsdásodva. Most kapott grafit zsirt,hogy legközelebb könnyen menjen.
Kössz, gyógytornász már nem játszik, de a doki beígért 8 csavart, 3 csigolyába, elvileg rozsdamenteseket :)
Természetesen megírom...
Nem füstöl, és az olajfogyás okán nem is fognék neki, de valamelyik nap ellenőríztem a gyertyákat, és a nyílásokba bedugtam egy kis kamerát. Nem túl szépek a dugattyútetők, ezért lesz szimering csere.
Sziasztok. Adott egy 2005-ös 1,4-es Grande Punto. P2299 hibakódot olvastak ki. Az autó az első indításkor nehezen akar elindulni. Esetleg lenne tippetek, hogy merre induljunk el?
Ha nem lennék egy lakásfelújítási program közepén,komolyan mondom eljöhetnél megnézni az autóm.Mert cserélni szerettem volna focus 1.6 ecoboostra vagy Ti-vtc-re 5ajtós.
Grandém 3a 2007 152000km (és ez nem sok,garantált ! )garázsba áll no rozsda rajt,szivargyujtóba garantáltan csak a fed.kamera dugója van.Hölgynek nem vagyok hölgy ,de talán a kuplunghasználat miatt csak nem bánod.Igen garantált az élmény,amit akkor lehet kihasználni,ha megfelelően felmelegedett az olajad,valamint pár percet rászánsz a visszahűtésre.
Így az eladást halasztanom kell a fontosabb dolgok miatt.
Több mint vsz a venti csatlakozója kontakhibás (jobb egyből alul egy tornász hozzáfér)
Ha szerencséd van a réz érintkezők nem melegedtek még fel (a kontakthiba miatt) annyira hogy a rugalmasságot elveszítsék, így ha tisztítod esetleg picit hajlítasz rajta akkor megszűnik a hiba.
Ha kilágyult akkor vagy cseréled az egész csatit vagy direktbe kötöd a vezetékeket (ez egyszerűbb, de ezt is el lehet rontani pl pillanatpákával,szigszalaggal a hőfokszabályzós páka és a zsugorcső helyett).
Persze ez csak az én meglátásom, tévedés jogát fenntartom.