Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ivwi Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32038

Ma voltam Anikóéknál, még megvan a V8-as heresztes hátsó kardán:)

Pedig erősen gondolkoztam rajta:)

 

Beszélgettünk a tulajjal, és javasolta, hogy emelésnél érdemes a "görbe" tartó rudat

( http://www.paddockspares.com/pm799-cranked-rear-trailing-arms-pair.html )

betenni, mert az kicsit állít a híd szögén, és így kíméli a hardyt.

 

Ez is csak velem fordul elő, hogy Anikóéknál csak ma nincs fékbetét, hazafelé a bárdihoz benézve, épp hiánycikk, a tőlünk két sarokra lévő unix-nál sincs, de ők legalább be tudták rendelni ma délutánra.

Rézpaszta csak fél kilós kiszerelésben van....... (az kb 4-500 évig elég nekem) .......mert a tubusos elfogyott.

 

A féknyerget ha leveszem le szabad azt mosni alaposan Brigeciollal monnyuk???

Vagy lehetőleg ne menjen bele a szerből még véletlenül se?

(gondoltam alaposan letísztítom, és lefestem)

Előzmény: fejes.i (32035)
terrano1 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32037

Feltöltöd a rendszert,leveszed a kis csövet a hőtő tetején,ami megy a tágulási tartályra.

A tartályba belefújsz lassan amíg a folyadék megjelenik ahonnal lehúztad a csövet.

Beröffented a gépet,had járjon alapjáraton,ha már buburékmentesen jön a folyadék akkor visszadugod a csövet.Persze a fűtés koppra melegen.

Mész néhény kört a közelben,lehet,hogy eleinte felfut a pirosba,mivel a termosztát ugye hidegen nincsen nyitva.Akkor még van benne levegő.

Nem olyan könnyű ezt hengerfejesre vágni, mint ahogyan a népmesékben szerepel!

 

Szóban azért jobban el tudom mondani.

Előzmény: Törölt nick (32008)
terrano1 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32036

 

Azt hittem,hogy mindenképpen elviszed a szakihoz,ő meg úgyis tudja mit kell csinálni.

 

Látom,közben már reagáltak a problémára.

Biztosra veszem,hogy csak levegős!

Előzmény: Törölt nick (32004)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32035

Sokáig beszélgetünk róla, én is kicserélem keresztesre :))

 

Előzmény: Vizdi78 (32034)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32034

én sem értem ,hidd el:) pedig az egyik mint írtam az álltalad javasolt GKN-vol

Előzmény: fejes.i (32027)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32033

köszi

Előzmény: levvagen (32032)
levvagen Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32032

Kompi: tmob47nyolc699öt

Előzmény: Vizdi78 (32025)
levvagen Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32031

Mosógépnél komolyabb gépbe nem raknék Hardyt. Pár hónapja kellett trélert hívni az M7-re

mert elszált a hátsókerekes szgk.-ban az elsö Hardy, a keresztböl kiesik a görgö, csörög, zörög,

de hazahoz.

Előzmény: Vizdi78 (32025)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32030

Na, ez a jó PRoxxon link, nem az előző

http://www.proxxon.cooptim.com/index.php?page=termekek&csoport=039

 

Előzmény: fejes.i (32028)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32029

2 nap alatt annyit írtok baszki, hogy nem bírom végigolvasni se. Mi van, itten fertőző a grafománia? ;-))

 

 

fejes.i Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32028

Proxxon.

https://www.distrelec.hu/proxxon?gclid=CMSgqIm54rUCFUUV3godJiYAaw

 

Unokatestvérem autószerelő műhelyben használja, napi 12 órás gyilok. Ár érték arányban nagyon jó.

A csillag - villásokkal nem voltam én kibélkülve, azon kívül nekem is van ebből több készletem.

1x törtem el a fél collos toldószárat, miután ráhegesztettem egy másfél méteres csövet :))

 

Előzmény: Ivwi (31916)
fejes.i Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32027

Én ezt nem nagyon értem.

3 éve járok az enyémmel. 60e km felett vagyok. Egyszer cseréltem Hardyt, de el nem szakadt, csak repedezett volt. Gkn, ami benne van.

Nem mondom, hogy szétgyilkoltam az autót, de nem is nagyon szoktam kímélni terepen.

Namost ezzel nem azt akarom mondani, hogy Nálad nem szakadt szét :-)) - szóval ezek után én is cserélném a kardánt keresztes végűre.

 

Előzmény: Vizdi78 (32025)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32026

Átnézem holnap vagy kedden ahogy leszek kicsit ittthon!

Bocs de gummát lehet kihagyom most én is, úgy látom lesz hova költenem anélkül is:)))

Előzmény: élijen (31979)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32025

Mint írtam GKN volt kb 10000ft a szigetről emelés nélkül egy ukrán túrát bírt! (mondjuk érdekes hogy mikor megvettem egy 1000évesnek látszó ittt-ott repedezett darab volt benne, de bírta ezek meg szétszakadnak napok alatt)

Ok felhívom a landicart!

Ki aza Kompi és hogy érem el ? Más kell még vagy elég ez a kettő?

Hogy kell beszerelni!

Úgy tudom már átesett a gép ilyen felújítós hézagolos dolgon korábban de valamennyi holtjátéka tuti van most is. Csak nem tudom meddig oké?

Amúgy a kardán keresztes megoldás nem érrzékeny ugyanúgy a kotyogásra????????? mert ha igen akkor inkább a kotyogás megszüntetésére kellene költeni fókuszálni mintsem a kardáncserrére nem?!

Előzmény: pinguru (31999)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32024

Az egyik az GKN volt elvileg a paddockból!

A másik meg Anikóéktól nemtudom mi?!

Előzmény: Törölt nick (31984)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32023

Nelson, klassz lett az autód. Eddig sem szűkölködött mondjuk sárga színű elemekben, de most meg aztán egyenesen dominál a sárga szín :) A nappali menetfényt mivel tetted fel a lámpa alá?

Johnny_Disco Creative Commons License 2013.03.04 0 0 32022

Apám, a mosóban a gyerek biztos boldog. Meglát, és már hozza a talicskát a sárnak...

Előzmény: tue-14 (32021)
tue-14 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 32021

Van amikor a SIMEX-nek sem megy az öntisztulás.

 

Előzmény: tue-14 (32020)
tue-14 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 32020

Egy részét lejártuk a tervezett útvonalnak.

Három jól felszerelt autóval, három és fél óra alatt sikerült valamivel több mint 20km-t menni, de nem azért mert közben délidőben megsütöttünk egy ökröt. :-)

Sajnos valami erős zörgés támadt hazafelé az autóban, ezért nem tudom mikor járódik le az útvonal másik fele, de a 23-24-i hétvégét még ne radírozzátok ki.

Előzmény: élijen (31954)
Ivwi Creative Commons License 2013.03.03 0 0 32019

D1-nél a hátsó féknyeregből egyfajta van, vagy lehetnek különbségek??

Holnap megyek betétér, de megvenném esetleg a felújító szettet is, főleg ezért kérdem.

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.03 0 0 32018
Urak!
Koszonom Nektek a segitseget, holnap reggel kiprobalom a legtelenitest es megkeresem a vizpumpat is!

Remelem egyszer eljutok arra a szintre, hogy segitsek a hasonlo problemakban!

Szep estet !
Tityitotyi1 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 32017

TdiOxi-nak nagyon köszönöm a telefonos megszakértést és támogatást. :)

 

Nos, eljutottam ameddig lehetett. :D A két új kerékagycsapágy már bent is van meg a szimeringek is. Az ökölfej szimering és és a mögötte lévő tömítés ami a tengelyhez fogja az egészet azt kell holnap beszereznem és mehet is össze minden. Ami a kis távtartókat illeti, na az egy darab sem volt. Így az 1.16-1.46 vagy valami hasonló kg-os húzóerőt még gőzöm sincsen, hogy hogyan állítom be. :D:D:D

Viszonttizta rozsdás-vizes trutyis volt az ökölfejben a cucc, de valószínű, hogy nem rég óta mert semminek semmi baja és nem lóg meg zörög semmi. De a csapágyak odavoltak nagyon.... a függős csapágyak meg szét is hulltak ahogyan kell. :D

 

 

Jah, és köszönöm a videjó linket is. ;)

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.03.03 0 0 32016

a jobb áttekinthetőség kedvéért:

 

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (32015)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.03.03 0 0 32015

saját magát légteleniti, de esetleg eldugulhat valamilyen cső, pl. a túlfolyó, meg kéne nézni

Előzmény: Törölt nick (32011)
turbo2 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 32014

Ha nagyon szar a hengerfely tömítés akkor még a víz is átmehet az olajtérbe és viszont....

 

De az a vízben jól látszik, lévén fekete az olaj és úszik a tetején.  Ha pedig az olajba megy a fagyálló akkor ha leveszet a szelepfedél kupakot akkor fehér tejfölszerű trutyi van a belsejében.

Na ez nem nagy öröm.  Mert ez akkor is előjön ha nem a tömítés hanem az öntvény reped el. Ami egyből olcsó....

Előzmény: Törölt nick (32011)
turbo2 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 32013

Munkaeszközek vegyél JApót , mert meghalsz.

 

A Land rover az szórakozás, nem munka. :)

 

Lehet, hoyg tájékozatlan vagyok merdzsó ügyben , de mintha csináltak volna egy időben  5 hengeres diesel motort..

Előzmény: Boery (32009)
turbo2 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 32012

az, hogy "hengerfejes" egy nagy gyűjtő . Leginkább nem is hengerfejes, hanem csak a tömítés ment tönkre.  Namármost ha belegondolsz akkor ugye ha a tömítés rossz akkor a hengerben lévő robbanáskor valamerre  el tudnak menni a gázok. Ez  ugye 2 irány lehet, vagy a víztérbe, vagy az olajtérbe. Ha az olajtérbe megy akkor nő a kartergáz, kifujj az aolajat , de nem melegszik. Ha melegszik akkor a víztérbe nyomja a gázt, ami ugye szépen kinyomja  a vizet. ekkor egyrészt nem tud keringetni a szivattyú, másrészt nincs is mindenhol víz tehát  a hőátadás is romlik. Jellemző tünet, hogy a tágulási tartályban buborékok vannak, esetleg kihabzik.

Namármost ha a tömítésed rossz akkor HIDEG motornál is átmegy a gáz, tehát egyből el kell  kezdeni buborékolni , nem kell melegnek lennie a motornak.

 

A levegősödésnek nagyon jellemző tünete, hogy nincs fűtés.

 

Nehezen légtelenít, én kézzel szoktam nyomkodni a gumicsöveket miközben a tágulási tartály nyitva van. a tágulási meg legyen jól feltöltve.

 

A viszko a ventillátornak a közepe, ami csak akkor hajt erőböl ha a meleglevegő  a benne lévő folyadékot kitágítja. Minél melegebb annál erősebben hajt. Hidegen szinte semmit.  Csak a lendület viszi. Mintegy automatikus  légtermosztát.

Előzmény: Törölt nick (32008)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.03 0 0 32011

Lehet, de hogyan tudom legteleniteni a rendszert?

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (32010)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.03.03 0 0 32010

ha a feltöltéskor nem kapcsoltad be a fűtést, lehet hogy ott maradt benne levegő?

Előzmény: Törölt nick (32008)
Boery Creative Commons License 2013.03.03 0 0 32009

Szaktársak!

 

Munkaeszköznek keresek régóta Defendert.

Igazából olyasmire gondoltam amit a drillmaister elvitt előlem :-) vagyis nekem teherautó kellene mert cégre kellene.

A legideálisabb egy 2 szamélyes hosszúplatós lenne, de olyat emberi áron nagyon nehezen találni meg ritka is.

A HAHU-n nézegettem párat, szeretném a véleményeteket kérni róluk :

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/defender/land_rover_defender_110_crew_2.5_td5-6636465

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/defender/land_rover_defender_110_pick_up_2.5_td5-6466283

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/defender/land_rover_defender_110_pick_up_2.5_td5-6327656

( idézet a hirdetésből:  "..... 5 hengeres 2, 5 l-es turbo diesel Mercedesmotorral, ... "

:-)))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!