betenni, mert az kicsit állít a híd szögén, és így kíméli a hardyt.
Ez is csak velem fordul elő, hogy Anikóéknál csak ma nincs fékbetét, hazafelé a bárdihoz benézve, épp hiánycikk, a tőlünk két sarokra lévő unix-nál sincs, de ők legalább be tudták rendelni ma délutánra.
Rézpaszta csak fél kilós kiszerelésben van....... (az kb 4-500 évig elég nekem) .......mert a tubusos elfogyott.
A féknyerget ha leveszem le szabad azt mosni alaposan Brigeciollal monnyuk???
Vagy lehetőleg ne menjen bele a szerből még véletlenül se?
Mint írtam GKN volt kb 10000ft a szigetről emelés nélkül egy ukrán túrát bírt! (mondjuk érdekes hogy mikor megvettem egy 1000évesnek látszó ittt-ott repedezett darab volt benne, de bírta ezek meg szétszakadnak napok alatt)
Ok felhívom a landicart!
Ki aza Kompi és hogy érem el ? Más kell még vagy elég ez a kettő?
Hogy kell beszerelni!
Úgy tudom már átesett a gép ilyen felújítós hézagolos dolgon korábban de valamennyi holtjátéka tuti van most is. Csak nem tudom meddig oké?
Amúgy a kardán keresztes megoldás nem érrzékeny ugyanúgy a kotyogásra????????? mert ha igen akkor inkább a kotyogás megszüntetésére kellene költeni fókuszálni mintsem a kardáncserrére nem?!
Nelson, klassz lett az autód. Eddig sem szűkölködött mondjuk sárga színű elemekben, de most meg aztán egyenesen dominál a sárga szín :) A nappali menetfényt mivel tetted fel a lámpa alá?
Három jól felszerelt autóval, három és fél óra alatt sikerült valamivel több mint 20km-t menni, de nem azért mert közben délidőben megsütöttünk egy ökröt. :-)
Sajnos valami erős zörgés támadt hazafelé az autóban, ezért nem tudom mikor járódik le az útvonal másik fele, de a 23-24-i hétvégét még ne radírozzátok ki.
TdiOxi-nak nagyon köszönöm a telefonos megszakértést és támogatást. :)
Nos, eljutottam ameddig lehetett. :D A két új kerékagycsapágy már bent is van meg a szimeringek is. Az ökölfej szimering és és a mögötte lévő tömítés ami a tengelyhez fogja az egészet azt kell holnap beszereznem és mehet is össze minden. Ami a kis távtartókat illeti, na az egy darab sem volt. Így az 1.16-1.46 vagy valami hasonló kg-os húzóerőt még gőzöm sincsen, hogy hogyan állítom be. :D:D:D
Viszonttizta rozsdás-vizes trutyis volt az ökölfejben a cucc, de valószínű, hogy nem rég óta mert semminek semmi baja és nem lóg meg zörög semmi. De a csapágyak odavoltak nagyon.... a függős csapágyak meg szét is hulltak ahogyan kell. :D
Ha nagyon szar a hengerfely tömítés akkor még a víz is átmehet az olajtérbe és viszont....
De az a vízben jól látszik, lévén fekete az olaj és úszik a tetején. Ha pedig az olajba megy a fagyálló akkor ha leveszet a szelepfedél kupakot akkor fehér tejfölszerű trutyi van a belsejében.
Na ez nem nagy öröm. Mert ez akkor is előjön ha nem a tömítés hanem az öntvény reped el. Ami egyből olcsó....
az, hogy "hengerfejes" egy nagy gyűjtő . Leginkább nem is hengerfejes, hanem csak a tömítés ment tönkre. Namármost ha belegondolsz akkor ugye ha a tömítés rossz akkor a hengerben lévő robbanáskor valamerre el tudnak menni a gázok. Ez ugye 2 irány lehet, vagy a víztérbe, vagy az olajtérbe. Ha az olajtérbe megy akkor nő a kartergáz, kifujj az aolajat , de nem melegszik. Ha melegszik akkor a víztérbe nyomja a gázt, ami ugye szépen kinyomja a vizet. ekkor egyrészt nem tud keringetni a szivattyú, másrészt nincs is mindenhol víz tehát a hőátadás is romlik. Jellemző tünet, hogy a tágulási tartályban buborékok vannak, esetleg kihabzik.
Namármost ha a tömítésed rossz akkor HIDEG motornál is átmegy a gáz, tehát egyből el kell kezdeni buborékolni , nem kell melegnek lennie a motornak.
A levegősödésnek nagyon jellemző tünete, hogy nincs fűtés.
Nehezen légtelenít, én kézzel szoktam nyomkodni a gumicsöveket miközben a tágulási tartály nyitva van. a tágulási meg legyen jól feltöltve.
A viszko a ventillátornak a közepe, ami csak akkor hajt erőböl ha a meleglevegő a benne lévő folyadékot kitágítja. Minél melegebb annál erősebben hajt. Hidegen szinte semmit. Csak a lendület viszi. Mintegy automatikus légtermosztát.