Keresés

Részletes keresés

atinform Creative Commons License 2005.10.10 0 0 368

:(

 

...

 

 

Mire jó az OTP lépcső...  :)

Előzmény: Dtomesz (367)
Dtomesz Creative Commons License 2005.10.10 0 0 367
In memorian:

AFF-561 -> "szervdonorként" használják:

atinform Creative Commons License 2005.10.10 0 0 366
Hát, egyszer egy idős bácsika kezdte el mondani a buszon (a lebontott Rába gyár mellett elhaladva), hogy így EDE meg úgy EDE meg milyen jó ember volt, de sajnos elkezdett Zsidózni, Cigányozni meg hogy tönkreteszik a gazdaságot az Izraeliek, úgyhogy otthagytam... :(
Előzmény: Dtomesz (365)
Dtomesz Creative Commons License 2005.10.10 0 0 365
Lehet ám papát, mamát, nagyapót stb. faggatni. nemcsak képek, de sztorik is jöhetnek. Ha volt a családban aki anno a RÁBÁ-ban dolgozott (30.000 dolgoztak akkoriban ott) akkor meg lehet kérdezni őket. Vagy közelmúlt: leselejtezett eladott buszok stb.
Előzmény: atinform (364)
atinform Creative Commons License 2005.10.10 0 0 364

Sajna, akkor még csak gondolat szintjén mozgott a létem... :)

 

Helyesbítek: mögül :)

 

Hát, milyen jó lehetett kölök korban ilyen "fart" látni a 200-asok közül kikandikálni!! :D

 

Üdv: ati

Előzmény: Dtomesz (360)
atinform Creative Commons License 2005.10.10 0 0 363

Köszi

 

Egyébként azt is láttam. Hazafelé! :)

Előzmény: SAZ22 (356)
atinform Creative Commons License 2005.10.10 0 0 362

Korrekt hát!

 

És úgy megy, mint a golyó, városban, motorral nem értem rendesen utól... ;)

Előzmény: SAZ22 (355)
atinform Creative Commons License 2005.10.10 0 0 361

Az ilyen mér' nem újságíró?

 

Cikket az újságíró ír... Vagy nem?

 

Felháborodott, fa**kalap, buta, gondolkodni képtelen utas csak pecsmegelést vállaljon...  :)

 

Egyébként pedig a jogaikkal nagyon tisztában vannak.

Kötelességekről, áhh...

 

Előzmény: petikETO (342)
Dtomesz Creative Commons License 2005.10.10 0 0 360
Uraim!
Lenne-e kedvetek kicsit historizálni? Közel és régmúltból képek, dokumentumok írások stb., amik a KV, ill. annak elődjéhez a 19.sz Volán Vállalathoz kapcsolódik. De gondolok itt pl. anno a RÁBA MVG járataira is. Ha gondoljátok, akkor kezdeném a 1970-es évek első felében a buszok még a városháza mellöl indultak:














A képet még kölök koromba én készítettem.
Dtomesz Creative Commons License 2005.10.10 0 0 359
Én csak ISF-ről tudok: ISF-236,284 EC11, és csornai mindegyik.
Előzmény: SAZ22 (358)
SAZ22 Creative Commons License 2005.10.10 0 0 358

Üdv Tomesz!

 

Köszi az infot! Nem tudod, az ISE is soproni? Egyébként Hábé honlapján akadtam rá.

Előzmény: Dtomesz (357)
Dtomesz Creative Commons License 2005.10.10 0 0 357
Soproni telephelyes kocsi
Előzmény: SAZ22 (356)
SAZ22 Creative Commons License 2005.10.10 0 0 356

Jók a képek az FLJ-002-es EC12-ről! Gratula!!!

 

Ha egy fél órával később is arra jársz, a csornai FLJ-037-est is elkaphattad volna. Jó kis járgány. Sebaj, majd legközelebb:)!

 

A KVRT.FW.HU-n a CREDO IC11-esek között van egy kép, ami a VOLÁN-napon készült. Ki ez a HTZ-857-es kocsi :)? Lehet róla tudni valamit?

 

Meg aztán véletlenül ráakadtam a múltkor egy másik honlapon az ISE-441-es forgalmi rendszámú EC11-es kocsira szintén Kisalföldes, helyközis festéssel. Erről sem hallottam még soha.

 

Nem lehet tudni ezekről valamit (évjárat, telephely, stb.)?

 

Köszi, üdv

Előzmény: atinform (302)
SAZ22 Creative Commons License 2005.10.10 0 0 355

A csornaiak is örülhetnek már, a múlt héten megérkezett az új üdvöske. Az FLJ-037-es forgalmi rendszámú CREDO EC12-essel pénteken délután 15:45-kor gördültünk be Győrbe, a vidéki buszpályaudvarra! Első ízben utaztam ezzel a típussal és az a véleményem, hogy korrektül meg van csinálva.

 

Egyébként valószínű, hogy az AFC-190, Ikarus 260.32-es helyére osztották be az új jövevényt!

 

Üdv

Előzmény: atinform (302)
Tirisztorka Creative Commons License 2005.10.10 0 0 354

Szombati állapot:

Kisalföldes festés, Gemences kötelék :)
Előzmény: Dtomesz (353)
Dtomesz Creative Commons License 2005.10.10 0 0 353
AAH-843 lánykorában...

Pedig ezt a képet mégy nyáron készítettem.
Előzmény: Tirisztorka (351)
Nzsolti Creative Commons License 2005.10.10 0 0 352
Bizony, bizony! :))
Előzmény: Tirisztorka (351)
Tirisztorka Creative Commons License 2005.10.09 0 0 351

Háát... :) Csak emlegetni kellett a "buszvásárlásos" dolgot....

AAH-873 a legújabb Gemences "szerzemény" :)

Ő Móvári volt eredetileg ugye?

Előzmény: Dtomesz (233)
Freehill Creative Commons License 2005.10.09 0 0 350
Valamelyik Győrnél kisebb városban úgy tudom, használnak is ilyet, csak már nem emlékszem melyikben... Persze a táblákat is ezzel lehetne irányítani.
Előzmény: Freehill (349)
Freehill Creative Commons License 2005.10.09 0 0 349
Csak a sofőr sokszor ott is elfelejti :( Amikor pár éve felvetettem az ötletet a vezetőségnél, ők is ezt hozták fel ellenérvként. Ezért javaslom leginkább a műholdas heymeghatározást és mp3 lejátszást alkalmazó kéziszámítógépet, amely ezt tökéletesen megoldja, és már az ára is elfogadható.
Előzmény: petikETO (347)
petikETO Creative Commons License 2005.10.09 0 0 348
el kell hogy mondjam magyar viszonylatban ennek is örülni kell. a nagyobb városok jórészébe csak egy szám van kirakva és ennyi.
Előzmény: Freehill (346)
petikETO Creative Commons License 2005.10.09 0 0 347

 

a végállomás úgy lehet megfordítani hogy lenyomja a cél gombot az ember. nem lehet mit tenni azokkal akik ezt nem teszik (volt már h. én is elfelejtettem de azért ált. megfordítom).

amugy én nem favorizálnám a mikrofonos javaslatodat ( egyes buszokban van mikr. és hangszóró is csak nincs bekötve), hanem inkább a bkv-s megoldást: a plafonon lóg egy utastájékoztató mutatja melyik megálló következik és ajtónyitásra-csukásra ugrik egyet, de a soför is léptetheti.

Előzmény: Freehill (345)
Freehill Creative Commons License 2005.10.09 0 0 346
Különben a hagyományos táblák formátuma sem tetszik. A logikáját azt értem (ugyanaz, mint a FOK-GYEM-é), de nem mondana többet pl. a "Marcalváros - Révai u. | Révai u. - Marcalváros"-nál, a "Marcalváros - Nagy Imre út - Baross G. út - Révai u. és vissza"? (A vonalszám a tábla szélén lenne.) A belső oldalra meg ki kellene írni a megállókat.
Előzmény: Freehill (345)
Freehill Creative Commons License 2005.10.09 0 0 345

És az a 3 sem pont úgy működik, ahogy kéne :( "Jobb helyeken" a következő megállót és az átszállási lehetőségeket írják ki rá, míg nálunk az egyik végállomást Nem a végállomást, mivel az esetek 30-40%-ában rossz irány van beállítva, pedig ez ha jól tudom, csak egy gombnyomást igényelne a végállomáson. Nem tudnád kicsit reklámozni a kollégáid körében, hogy erre jobban figyeljenek? :)

 

Amúgy az is érdekes, hogy nálunk miért írják ki azt, hogy honnan jön a busz (a kutyát sem érdekli, viszont zavaró lehet, és főleg az előbb említett pongyolaságra bátorítja a buszvezetőket, mivel a kétsoros kijelzőkön a jó végállomás is ki van írva, az más dolog, hogy így nem tudni, hogy jön, vagy megy -e a busz, ami pl. a Jereváni úton a 4-es és 38-as esetében egyáltalán nem egyértelmű). Ahelyett, hogy inkább a végállomást írnák ki pontosabban (pl. Ménfőcsanakon, Győzelem utca ill. Győri út, vagy Győrszentiván H helyett Győrszentiván, Homoksori út - ez 2 sorba szépen kiférne.

 

Az utastájékoztatás amúgy is elég minimalista per pillanat, bár néhány bíztató jelet már látok (pl. új menetrendtartó plakátok néhány vonalon, a letéphető matrica helyett). Illetve az internetes menetrend-megjelítő rendszert én fejlesztem :) Hamarosan lesz utazástervező is! Csak nem kéne annyit fórumoznom :)

 

Kicsit más, de ide tartozik: korábban azt az információt kaptam, hogy egyetlen buszon sincs használható hangrendszer, így ha akarnák, sem lehetne bemondani a következő megálló nevét. Ehhez képest az új buszokon szoktam látni hangszórókat, és mintha még mikrofont is láttam volna néhányszor. Akkor hogy is van ez? Az erősítő és/vagy a kábelek hiányoznak? Azért érdekel, mert egy 90 ezer forintos GPS-es PDA-t erre rákötve meg lehetne oldani a megállók teljesen automatizált és hibamentes bemondását, és ez még egy FOK-GYEM táblakészlethez képest sem olyan hatalmas összeg (a busz áráról nem is beszélve).

Előzmény: petikETO (344)
petikETO Creative Commons License 2005.10.09 0 0 344

nincs belső a bc11-ben, külső van mindbe

/csak 3db ik412-ben van belső u.tájékoztató/

Előzmény: Irisbus (343)
Irisbus Creative Commons License 2005.10.09 0 0 343

Á nagyon jó, köszi.

Nincs ezekben belső utastájékoztató rendszer?

De ugye külső az van mindegyik BC11 esetekbe.....?

Előzmény: atinform (339)
petikETO Creative Commons License 2005.10.09 0 0 342

 

mai megtörtént nevetséges sztori a Révai u. - ból

 

Egy nő leszállt az egyik 415-ről EVL-??? (messze volt) a révaiban. A busz nem az indulóhelyeknél állt meg hanem kb az utca közepén (ki akarta takaritani váltás elött a buszt és nem az emberek elött)  még a köcsög erkélyén túl. A nő szová tette hogy mér nem ott állt meg elöl és a kolléga anyját is emlegette. Ezután, oda ment a forgalmihoz ahol a sofőr nevét akarta megtudni. Természetesen nem adták meg neki, mire ő azzal "fenyegetett" hogy ír egy cikket a Kisalföldbe. Amugy a Révai u. ba bárhol meg lehet állni akár a túl végén is hisz a menetrendbe Révai u. van nem "Révai u. ujságos" pl.).

 

Kollégáim nevében várjuk írását hölgyem... :D  

atinform Creative Commons License 2005.10.08 0 0 341

Miért is rakok be ilyen képeket?! :D

 

 

Forrás: http://lauri.1g.fi/joukkol/kuvat/

 

ati

atinform Creative Commons License 2005.10.08 0 0 340

Tévedés!

Nincs nagy felbontású utastéri. Basszus, fáradok.

Akkor bocsi.. :(

 

ati

Előzmény: atinform (339)
atinform Creative Commons License 2005.10.08 0 0 339

OFF

Nem küldözgetek.

Ami az oldalamon www.credobusz.atw.hu van, azt nyugodtan használd 1600x1200-asok. Más egyébként sincs... :)

 

Remélem jók neked.

 

Üdv: ati

ON

Előzmény: Irisbus (338)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!