Keresés

Részletes keresés

Svrend Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8368

Hát igen....

Sajnos nagyon sok táblát lopnak el annak ellenére ,hogy újabban már olyan anyagból csinálják,hogy nem éri meg elvinni. (Igaz ezért "bosszúból" össze szokták törni).

Lehet,hogy a rendőröknek így lett bejelentve,ezért volt a herce-hurca.

Előzmény: bádoglovas (8365)
Svrend Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8367

Minden vasút feletti (alatti) munka megkezdése ELŐTT, több hónappal, már a tervek egyeztetésekor értesítik a vasutat.

 

Így van!

Gyakorlatban ilyenkor a forgalmi szolgálatnak értesíteni kell a vonatszemélyzetet az előforduló lassújelekről (technikai,munkavédelmi),leeresztett áramszedőről stb.

Bizonyos munkákat pedig csak vágányzár keretében engedélyeznek.

 

Előzmény: Törölt nick (8354)
manhattani Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8366

>Újabb egy hónap elteltével bevittek a rendőrök tanúvallomást szerkeszteni, mert én voltam a FELFEDEZŐ!

Még jó, hogy nem az Északi-sarkot fedezted fel, képzeld el, akkor hova vittek volna!!

Előzmény: bádoglovas (8365)
bádoglovas Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8365
"Akkor marad a pályabejáró (vonalgondozó) akinek kutya kötelessége jelenteni minden a vasúton történő változást."

Nem pont ehhez a témához, inkább a fent említetthez kapcsolódna a következő kis történetecske:
Már egy hónapja eltűnt (kidőlt, vagy ellopták) az egyik lassújel tábla. Nagyon csípte a szemem és az egyik adandó alkalommal megemlítettem a szomszédos fszt-nek, szóljon már legyen szíves az illetékes pályásnak, nézzék már meg mi van, mert az is lehet, hogy csak a gazban fekszik az a fránya tábla. Újabb egy hónap elteltével bevittek a rendőrök tanúvallomást szerkeszteni, mert én voltam a FELFEDEZŐ!
Itt nagyon csőlátású pályabejáró járkálhatott, vagy csak nem szeretett rendőrségre menni tanúskodni.
Előzmény: Törölt nick (8354)
she who Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8363
Metro 2008.07.29.
Zolcsi67 Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8362
Túl sok különbség nem volt a kettő között.
Előzmény: Albertus (8361)
Albertus Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8361
Szerintem ez nem szocialista bürokrácia, hanem feudalizmus: hűbérúri és kegyelmi rendszer.

Előzmény: Infós (8352)
mvpados Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8360
Sajnos ennél pontosabbat nem tudok, mert én egy fél órával az eset történte után mentem a nyugatiból ki! És csak ennyit tudok én is. De lesz itt még pontosabb információ a héten
Előzmény: eurotec (8359)
eurotec Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8359
Pontosabbat lehet tudni az esetröl?
Előzmény: mvpados (8358)
mvpados Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8358
Tegnap este Bp.Nyugati pu. Ceglédi jobb vágányán a 2531es számú vonat halálra gázolt tán egy 14-16 éves embert!
Vendégsín Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8356

összegezve.

 

Ilyenkor szokott lenni az, hogy mindenki azt hiszi, hogy a többiek megtették a szükséges intézkedéseket. Osztán, ha az ojjektum összedűl, kiderül, hogy mindenki valakitől várta, senki meg nem tette.

Előzmény: Törölt nick (8354)
M.VIII Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8355
Okfejtéseddel egyetértek. Valóban el lehet képzelni, hogy valahogy így történt.

Egy kis OFF: tavaly hívtak a KKI üvegtechnikájára dolgozni. Voltam az igazgatónál, karcsúnak találtam a pénzt, meg messze is volt, így ültem rajta egy hetet, hogy mi legyen, érdemes-e. Pár nap múlva felhívott az ott dolgozó kolléga (nem az igazgató!!), hogy ne idegeskedjek, már nem aktuális. Kiderült, hogy a főigazgató elhatározta, hogy megszünteti az üvegtechnikát, és külsős céggel-akikkel már régóta tárgyalt-oldja meg a javítást, gyártást. Lenn fel akartak venni embert, fenn meg nem tudtak róla, és épp a megszüntetésen fáradoztak. És fordítva. Lenn fogalmuk sem volt, hogy megszüntetik. Szép, mi? És ha én igent mondok, és odamegyek? És ez nem egy nagyvállalat...

ON
Előzmény: Infós (8352)
m41 2197 Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8353
Most már biztos "sokan" tudnak a hid-felujitásról!
Előzmény: M.VIII (8350)
Infós Creative Commons License 2008.08.12 0 0 8352
"Hm...állítólag április óta állt felújítás alatt a híd. Valaki csak észrevette..."

Van egy mozdonyvezető, aki lát, és van egy hivatalnok, aki tud. Illetve most nem tud, mert aki lát, az azt látja, hogy dolgoznak a hídon, gondolja, hogy a papírok rendben vannak. - mi mást is gondolhatna? (Csak nem fog rátelefonálni a hivatalnokra, hogy "Te, tudsz róla, hogy dolgoznak a hídon?" Még azt hinné a hivatalnok, hogy valaki a helyére pályázik, és gyorsan a mozdonyvezető csak fűtőházat látna, nem nyílt pályát.) A hivatalnok pedig nem tud róla, hogy dolgoznak, mert ő nem látja, viszont senki nem szólt neki.
Ha ehhez hozzáveszed a volt szocialista országok hazánkban is jó sorban élő bürökráciáját, máris tudod, hogy miért mondják, hogy "a cseh vasút nem tudott róla". Mert tudott, csak nem az, akinek kellett volna. (Meg nem úgy, meg akkor, meg másképpen, meg ....)

Asszem. Legalább a Zárpád így magyarázta.
Előzmény: M.VIII (8350)
Chapadj Creative Commons License 2008.08.11 0 0 8351
Annyit már elértek, hogy a fénysorompók üzemelnek és Debrecen állomás összes bejárati jelzőjén van vörös fény (ismétlők, törpe tolatásjelzők és kijárati jelzők sötétek).
Előzmény: laci023 (8325)
M.VIII Creative Commons License 2008.08.10 0 0 8350
"A Cseh Vasutak nem érez semmiféle felelősséget a balesetért. A híd javítási munkálatairól minket az építkezési vállalat nem értesített" - jelentette ki szombaton a közszolgálati televízióban Petr Zaluda, a Cseh Vasutak vezérigazgatója. Szerinte ilyen munkák esetén a vasút a múltban mindig megtette a szükséges biztonsági intézkedéseket, és sebességkorlátozást vezetett be.

....ja amúgy nehéz észrevenni a hídépítést, és 20perc alatt kész is!!
Nem vagyunk hü*yék!



Hm...állítólag április óta állt felújítás alatt a híd. Valaki csak észrevette...
Előzmény: SnailSims (8347)
SnailSims Creative Commons License 2008.08.10 0 0 8349
Az is elképzelhető, hogy nem csak a híd szélességét, hanem a fesztávolságát is megnövelték, talán ezért az új vágány!
Előzmény: Süldő (8348)
Süldő Creative Commons License 2008.08.10 0 0 8348
És egy mélyebben végzett rostálás következménye lehet a híd valamelyik alátámasztása stabilitásvesztésének oka

Milyen mély rostálásra gondolsz ami egy műtárgy alapjánál akkora károsodást okoz, hogy az összedőljön?
Előzmény: Vendégsín (8345)
SnailSims Creative Commons License 2008.08.10 0 0 8347
A sűlyedés is valószínű. A kék hídrész lehet a felújított szélesebb változat, a csupasz pedig a felújítandó, most az a kérdés, hogy miért vot középen elfürészelve? A vágányok között nem hiszem, hogy volt pillér. Most vagy egy új hídat akartak átcsörlőzni a vasút felett (kék), vagy pillért akartak a sinek helyére. A Vágóhíd -nál csináltak csuszózsalus hídat ahol a Soroksári út forgalmát nem állították meg.

Ez is érdekes:

Vádol a Cseh Vasút
2008. 08. 09. Hírextra

Az építkezési vállalatot hibáztatja a vonatbalesetért a Cseh Vasutak. A pénteki súlyos csehországi vonatbalesetért, amelyben hét személy meghalt és több mint hetven megsérült, az az építkezési vállalat viseli a felelősséget, amely a leomlott hidat javította - állítja a cseh vasúti társaság.

"A Cseh Vasutak nem érez semmiféle felelősséget a balesetért. A híd javítási munkálatairól minket az építkezési vállalat nem értesített" - jelentette ki szombaton a közszolgálati televízióban Petr Zaluda, a Cseh Vasutak vezérigazgatója. Szerinte ilyen munkák esetén a vasút a múltban mindig megtette a szükséges biztonsági intézkedéseket, és sebességkorlátozást vezetett be.

....ja amúgy nehéz észrevenni a hídépítést, és 20perc alatt kész is!!
Nem vagyunk hü*yék!
Előzmény: Vendégsín (8345)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 8346
Így van,MESTER!!! -)))
Előzmény: Vendégsín (8344)
Vendégsín Creative Commons License 2008.08.10 0 0 8345
a kisiklott személy rántotta magával az üres teherkocsikat

Az valószínű, hiszen tolt jókorát a hídon.

az oldalirányú csavarodás miatt omolhatott össze.

Inkább az előbbi és az ütközés tekerte meg.

Amúgy meg, a sárga dozátorok ágyazati anyag, talajjavító réteg szállítására valók, az általuk elfoglalt vágány friss ágyazásúnak látszik. És egy mélyebben végzett rostálás következménye lehet a híd valamelyik alátámasztása stabilitásvesztésének oka, pláne, ha a felújítás valamelyik része okozott egyidejűleg egyenetlen terhelést és összhang híján a kettő együttes hatásával nem szám oltak.
Előzmény: SnailSims (8343)
Vendégsín Creative Commons License 2008.08.10 0 0 8344
aztán csökkentették a sebességet mindenféle "okos" kitaláció után!

Úgy bizony, de a Boráros tér nem volt köztük.
Előzmény: FVV-1100 (8342)
SnailSims Creative Commons License 2008.08.10 0 0 8343
A képeken a kisiklott személy rántotta magával az üres teherkocsikat. Az is látszik, hogy a ledölt híd oldalánál található a vagon és nem alatta.
Valószínüleg a híd felújítás álltal használt, álló vagonokról van szó!
Teher-mozdony sehol.
A videót is megnéztem (youtube) és ott sem találtam arra utalót.
A híd szerkezete elárúlja, hogy az oldalirányú csavarodás miatt omolhatott össze.


stude
Előzmény: Gab B. (8341)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.08.10 0 0 8342
Ráadásul MIX kocsik ma már nem vannak...!

MX-MX/A kocsik 80-ra lettek szerkesztve -egyébként bírják a 100-110 km/h-t is,ez tapasztalat!!!- aztán csökkentették a sebességet mindenféle "okos" kitaláció után!
Előzmény: M.VIII (8336)
Gab B. Creative Commons License 2008.08.09 0 0 8341
Nézzétek meg a képeket!

A siklott tehervagonok szerepe esetleges elgondolkottató ...
Előzmény: SnailSims (8328)
Atis57 Creative Commons License 2008.08.09 0 0 8340
Sziasztok
Én sem az óvatosságot látom-------- még a buszvezetőtől sem / 2 fő /
nem is tudom minek nevezzem......
Előzmény: dzcsiga (8339)
dzcsiga Creative Commons License 2008.08.09 0 0 8339
És az autósok többsége óvatos a sötét fénysorompónál

Meglepne...
Előzmény: Chapadj (8321)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.08.09 0 0 8338
Akár igaz is lehet, de én nem hallottam róla. Igaz, nem is nagyon foglalkozom BHÉV balesetekkel illetve járművekkel.
Előzmény: M.VIII (8334)
gyvbeni Creative Commons License 2008.08.09 0 0 8337
Cseh vonatbaleset:
"Megmozdulni, eldőlni láttam a híd egyik pillérét, azonnal behúztam a vészféket, s a motorház mögé a padlóra feküdtem, hogy megvédjem magam az ütközés elől" - nyilatkozta a mozdonyvezető, aki szerencsésen túlélte a balesetet.
Forrás: Stop.hu
(Azér' nem semmi, hogy túlélte...)
M.VIII Creative Commons License 2008.08.09 0 0 8336
Eredetileg az MIX vonatok 80km/h sebességre készültek. Való igaz, ma már csak 60. Mondjuk láttam olyan MX/a-t, ahol 80 volt a táblára írva...
Előzmény: Infós (8335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!