Namármost, 4 Volvo távozott Szegedről, 3 Csongrádról, 2 Makóról és 1 Vásárhelyről... szóval elvileg 656-tól 665-ig lesznek a Csongrád megyeiek. (Vagy ha tetszik, akkor 664-ig, mert a vásárhelyi kocsi ugyebár békéssámsoni külső telephelyes volt, az pedig Békés megye, és az MXU-944 eredetileg a Körös Volánnál állt forgalomba.) A maradék 5 pedig megy majd Békés megyébe (1-1 darab Békéscsaba, Békés, Gyula, Orosháza, Mezőkovácsháza), már ha az az elv, hogy pontosan azokra a fordákra kerül Econell, ahonnan elvitték a 8900-ast.
Nyugi, a NIJ-es gépek is bérlemények. Szerintem még egy év van hátra azoknak is, aztán eldől, hogy más cégnél terveznek-e velük tovább. Sok mindennek a függvénye ez.
Max csak betanult az egyik. Kíváncsi vagyok, hogy az ex vezetőséget ki ellenőrizte, hogy sikerült milliárdokat kitalicskázni a cégből az elmúlt 4 évben.
Újjabban az ellenörök hármassával járnak? Mórahalom-Zákányszék útvonalon találkoztam velük egy a sofőrnél maradt kettő meg jött a jegyeket ellenörizni.