Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FSO Papa Creative Commons License 2015.08.14 0 0 355326

Urak!

 

Tipp kéne, mert errefelé megállt a tudomány.

320CDI sor6. Injektorkiszedéskor egy leszorítócsavar nem jön ki, azt kifúrják és egy kb 10-es bitang nagy csavart beleerőltetnek. Autó ezután nem sokkal hengerfejesedési tüneteket produkál. fogy a víz (1-2 liter 50 km-en), a hűtőrendszerbe időként belerottyant egyet és a megfúrt injektoros henger vonalában a blokkon folydogál kifelé a víz.

 

Eddig kb világos, konklúzió: motorcsere (nem sokkal több, mint a HF csere). Cseremotor egy szervizkönyves, garantált km-es (207e) donorból, lábon hazavezetve, járásról video készítve kiszerelés előtt, stb.

 

Új motor bekerül, első 100km-en megy is mint a disznó. Majd újra elkezd fogyni a víz, kb a múltkorihoz hasonló arányban. Folyásnyom nincs, de a kipufogón szürkés-fehéres gőzös füst távozik.

 

A motor leállítás után még jó 8-9 hónapot állt az autóban, letakarva, mielőtt kiszerelésre került volna.

 

Bármi ötlet?

Róka69 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 355325

Ezeket megnézték egy forrasztást is átforrasztottak de semmi ....

 

marad akkor az injektoros:-(((

Nem akiket ajánlottak azok a 17.ker Cinkotai úton vannak (állitólak) jók.

 

Minden esetre ha jó lesz jelzem mi volt...de kösz a választ:-)

Előzmény: Smafu.w126 (355323)
Róka69 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 355324

Ez megy mint állat:-))

De ebben nincs légtömegmérő.

 

Kösz.

Előzmény: amdkiller007 (355322)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 355323

Nyomásszabályzó a injector fej oldalán. Legalább is esélyes.

 

Valamint ellenőrzést megér:

 

A 4 lábas hőgomba.

A két hengeres lábas hőgomba a hengerfej vége felé.

A pillangószelepen található potencióméter.

És a vékony vákuum csövek átnézése, kartergázcsövek átnézése.

Pót levegő motor működésének ellenőrzése.

 

De amúgy én részemről szintén injectorost ajánlok! Csak ne az érdieket!!!

 

 

Előzmény: Róka69 (355321)
amdkiller007 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 355322

Részvétem, én tuti benzint cserélnék elsőként, aztán benzinszűrőt.

de én nem vagyok szerelő, csak a segíteni akarás buzgolkodik bennem...

 

Nekem a légtömegmérővel volt gond, amikor dadogott az alapjáratom, de akkor menni sem ment...

Előzmény: Róka69 (355321)
Róka69 Creative Commons License 2015.08.14 0 0 355321

Sziasztok.

 

Nem tudom valakinek volt e már hasonló gondja ezért megkérdezem.

 

Adott egy 124/2600 benzines...nincs alapjárata (dadog, tarakirozik) le ugyan nem áll de eszméletlen idegesítő.

Semmi baj nem volt vele mostanában Balatont végigjártam haza érve tankoltam utána egyszer leállt, nagy nehezen beindult, azóta le nem áll de amint írtam az alapjárata kész:-(((

Szerelők...sok!!!(4)

 

cseréljek gyertyát - cseréltem.

cseréljek kábelgarnitúrát - cseréltem.

holtpont jeladó - cserélve

AC - új

Trafó - cserélve.

Alapjárati motor - átnézve tisztítva.

L..szonda műxik.

 

Kérdésem az lenne, még mi a jó istent kéne csinálnom, jó legyen?

 

Mondták injektoroshoz vigyem el...hétfőn felhívom mikor mehetek.

 

Én egyszerű paraszti ésszel arra gondoltam nem lehet hogy benzinszűrőt kéne cserélni?...vagy megnézni a tankot?...vizes lehet?

 

Kérlek benneteket ha valaki tud mondjon valamit...kösz.

Mr. Cool Creative Commons License 2015.08.14 0 0 355320

Hasonló az ML kardánja (vagy gardály-a, ki hogy szereti :D) mint a Jeep-é, ahogy látom duplakereszt és homokinetikus csukló. Nekem a Jeep-nek is kattogott az eleje, első hajtás nélkül csak vibrációt okozott 100 felett, bekapcsolt hajtással meg mintha kalapáccsal ütötték volna. Az első kardánban a keresztek, és mivel speckó, dupla csuklója van az osztómű felől, központosító csuklóval, az is cserélve lett, most hibátlan. Szerencsére a homokinetikus csukló hibátlan volt. De nálad az is lehet rossz.

Előzmény: Straniero..71 (355315)
Mr. Cool Creative Commons License 2015.08.14 0 0 355319

Nem érted. Jött egy követelőző álmodozó, listát kért, kapott is olyat, amitől talán sosem látjuk viszont. Sajnos utóbbi nem jött össze.

Előzmény: Smafu.w126 (355316)
kékled Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355318
Előzmény: Straniero..71 (355315)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355317

Lemförder, ez speciel rendben van, megkövetlek :)

Előzmény: majdnemviking (355301)
Straniero..71 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355315

Üdv urak! Sajnos az osztómű csere nem oldotta meg a gondomat,a kopogás visszatért. S.o.s keresek w163-hoz első féltengelyt és kardánt. A mailem publikus,a számom harminc,-kilechetvenegy,2224

 Köszi

U.i.: holnap indulnék nyaralni...

majdnemviking Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355314

Köszi.

Erről a sportfutómű dologról nem tudtam, amúgy a gép Avantgarde.

Elvileg rendszám alapján megy a rendelés, de ki tudja...

 

Előzmény: Gubal (355313)
Gubal Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355313

Ha gyárilag sportfutóművel rendelték anno az autódat, (nem az avantgarde kiadást értem) akkor az első olajos szillent helyett tömör gumi szillent van benne, külsőre azonos, csak beton kemény, nem tudod oldalra megmozgatni, vásárlás előtt ezt ellenőrizd.

Előzmény: majdnemviking (355296)
Gubal Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355312

Semmivel sem bonyolultabb szerkezetileg mint az 5 sebességes, csak van benne plusz kb 15 vas. Viszont a váltó vezérlőt a váltón belül helyezték el, ezért a rendszeres, gyári olajjal történő olajcsere szükséges, mert az elöregedett olaj rendszeresen túlmelegszik, amit az elektronika nem szeret. Rendszeres karbantartás mellet sokat elmegy, A Wandler szokta elsőnek beadni a kulcsot.

Előzmény: öreg77 (355300)
csabais Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355311

Mert a csati az elektromos eredetű!!!  

Azért cseréljük mert folyik az olaj.

A 2 O gyűrű meg majdnem annyiba kerül mint a komplett csati.

Előzmény: thosy (355305)
Gubal Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355310

Minden típusnak van hibalistája, nem vagyok barom, és pont nem érdekel szerinted mi baromság, és mi nem.

Előzmény: Smafu.w126 (355279)
Gubal Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355309

 Nem azt írtam, hogy az összes hiba egy autónál jön elő, és ezért szar a 203. Nevezzem egy átvizsgálási útmutatónak a w203 -hoz.

Előzmény: sismi (355297)
Gubal Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355308

Ausztriában télen sóznak rendesen, sok a  rozsdás darab. Nem lehúzni akartam a típust, de egy vásárlás előtti tisztességes átvizsgálás alkalmával a leírtak nagy részét megbontás nélkül átnézik, sőt még többet is. Szerintem egyedül ne vásárolj, jobban jársz, ha elviszed egy hozzáértőhöz megvétel előtt. Majd írok  egy tízes listát.

Előzmény: Törölt nick (355294)
BMW-GMBH Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355307
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355306

Néztem én is benzineseket.Kevés van belőlük. azok között is sok az automata.kicsit tartok a benzin automata találkozásától,mert eléggé összefognak az ember ellen (fogyasztásra gondolok)

A manuállal lehetséges hogy nem száguldozva kijöjjön az ember fia 8 l átlaggal,vidéki városban élek Pécs mellett,nem a dugós fővárosban,na jó év legtöbb részét ausztriában a hegyek között töltöm. nézegettem 1.5-1.9 millió között pl ma, dieselek 2004-2006-os évjáratúak.gondoltam arra veszek egyet ennyiért és ráköltök még 350-400 ezret abból már lehet jó autót kihozni?

 

Kíváncsi vagyok a véleményedre a benzinesről?

Kell megadom az email címem szívesen olvasnám a tapasztalataidat!

Előre is köszi!

Előzmény: sismi (355297)
thosy Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355305

A hibak legtobbje a valtoval amugy elektronikus eredetu, az meg (relative) olcson javithato (=csere), lasd pl a lentebb irt csatit. (meg mindig csak az 5sebessegesrol irok)

Előzmény: thosy (355304)
thosy Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355304

Ja es persze a csatlakozo... ha ott engedi az olajat, akkor az felkuszik a vezetek szigetelesen a szamitogepig. Par 1000 Ft a gyari.

Előzmény: thosy (355303)
thosy Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355303

Akkor nekem mar tobb mint 70.000km ajandekom van, a 722.616 automataval (5 seb) :)

Olvasott informacioim szerint ez egy hosszuelet massziv darab, de a "sealed for lifetime" dumat el kell felejteni, olajat kell rajta cserelni.

(mondjuk en is hallottam a 150-et, de merfoldben, az 240e km)

 

A 7 sebessegesrol mar tobb rosszat hallottam... de azugyben nem kutakodtam, olvasgattam.

Az viszont tuti, hogy amikor kijott a 7 sebesseges, a nagy gepek (V12, AMG) maradtak az 5 sebessegesnel, mert a 7-es nem birta a nyomatekot. Akkor meg.

Előzmény: öreg77 (355300)
kimol Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355302

Sziasztok!

 

Írásban új, olvasásban régi vagyok. Érintettség okán - nem teljesen önzetlenül - szót emelek a W203 mellett. Kb 3 éve a vétel utáni első szervíz és átvizsgálás alkalmával épp a Gépjárműhelyben kaptam a megerősítést, hogy nem nyúltam mellé a 2001-es C270-nel általában és konkrétan sem. Két hónappal ezelőtti eladásáig - normál karbantartás mellett - gond nélkül teljesített 80.000 km-t a már meglévő 240000 után. Nekem méretre megfelelt, "már Merci" annak legtöbb erényével és a prémiummodellek allűrjei nélkül. A rozsdát kéne feledni valahogy... Következő álmom egy fiatalabb 4Matic. Amíg arra gyúrok, többek közt egy nagyon korrekt állapotú Avantgarde C180 Kompressort kéne eladnom. Ajánlom figyelmetekbe!

 

https://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/c_180/mercedes-benz_c_180_kompressor_avantgarde_automata_nemetorszagbol-9243634

 

kimol

 

(értelmesebb nicket akartam, de foglaltak voltak a jó hangzásúak, a rendes nevem betűihez meg ragaszkodtam...)

majdnemviking Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355301

Nem holmi nevesincs dologra gondoltam, hanem erre: 

http://www.mister-auto.no/no/styrearm-hjulopphengning/lemforder-13487-01_g273_a03513487!01.html

Nem tudom az ár a magyar viszonyokhoz milyen, de az itteniekhez nagyon jó.

Ma voltam ellenőrzésen, és ezt találták bűnösnek. Kaptam is árajánlatot, 3000 NOK/db + szerelés....

Előzmény: Smafu.w126 (355299)
öreg77 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355300

Tisztelt Hozzáértő fórumtársak!

Mi igaz abból a nemrég hallott "legendáról?"hogy a merci automata váltójával -különösen a 7 sebességessel- 150 000.km.után minden hiba nélkül megtett kilométer  ajándék.Azóta figyelem menet közben a működését de nem tapasztalok semmi rendellenességet (160 000 van a kocsimba) Kiváncsi vagyok a tapasztalataitokra,amit

 

                  Előre is köszönök egy már "majdnem mercis"

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355299

Ha netről, azon belül a csodás wbshopokról, legjobb ár shoppokról, stb rendeled, semmi extra nem kell, egy általános imát kell csak betanulni, hogy minden reggel el tudd mondani fejből!

Előzmény: majdnemviking (355296)
sismi Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355297

Egy kicsit sötét kép lett festve a w203-ról.

Tavaly 4 hónapig keresgéltem mire megtaláltam a megfelelő állapotú példányt. nem hiszem hogy lenne olyan dolog amire különösebben figyelmet érdemel mint általában a használt autó vásárlásnál. Viszont az első szériásoknál a rozsda gyakori jelenség az ajtók alján illetve a hátsó sárvédő íveken. De lehet találni olyat is ami makulátlan, próbálj meg lehetőleg facelift-es kocsit keresni az kevésbé hajlamos a rozsdásodásra.   Dízeleket nem ismerem, viszont c200 kompresszorosról van tapasztalatom. C180 komr. -C200 komr. nincs különbség csak erőben. A vétel után ezeknél mindenképp ajánlatos az általános szervizelés mellett a vezérműláncot is ellenőrizni. 

Ha ennél is többet szeretnél tudni, szánj rá egy kis időt és olvass vissza egy pár hónapot. Hidd el hasznodra lesz ha a csillagot akarsz tolni.

 

Előzmény: Törölt nick (355294)
majdnemviking Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355296

Szerelő urak.

Ha rendelek a netről első alsó lengőkart, kell hozzá még valami (speciális csavarok, vagy egyebek)?

Köszi

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.08.13 0 0 355295

Éppenséggel lehetne krómoztatni, csak a leszedés problémás... A műanyag meg nem tudom, mit szól az elektrolízishez. ;-)

(bocs, hogy csak így feketével...)

Előzmény: Törölt nick (355290)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!