Sztem nem szegeztek fegyvert a fejéhez, hogy "márpedig le kell érned 2:25 alatt Hévizre", és hogy "lakott területen belül 100-al kell menned".
Úgyhogy nem sajnáltam volna, ha elveszik a jogsiját.
Vannak olyan sofőrök is, akik tempo 100-as buszt csak 85-el hajtanak sztrádán, amikor fél órás késésben vannak. Ez a másik véglet :) Velük is el kéne beszélgetni.
Itt a veszély nem baleseti egy őszi késő este egy északi parti falun átsuhanni 100-110 körül, hanem az ha véletlenül ott áll egy trafipax egy bokorban akkor 100%-os sebesség túllépés esete forog fenn, lakott területen belül, azért pedig a szabálysértési előadók morcosok szok lenni, ami egy hivatásos gkv. kenyérkeresetére rossz hatással lehet.
Ez változó. A 317 típusúban 61-63, a 319 típusúban 63-67 ülőhely van. Ha van idegenvezetői ülés, akkor az még plusz 2. Az UL-ekben van általában a több, a HD-ban a kevesebb.
Anno egy VB Ik-250-es esti 20.00 órás indulással, utasok nélkül, megállás nélkül, 2 óra 25 alatt volt Budapestről Hévízen a Honvéd üdülőnél, úgy, hogy az északi parton ment.
a gkv. csak anyit mondott vagy lent leszünk hamar, vagy holnap kirúgnak mert trafipax sorozat készül most rólam.
Tegnap nem jött rásegitő Szombathely-Nagykanizsai járatra, a három tengelyes Setrán már elöl álltak. A soför tiszta ideg volt már mert nem mentek beljebb az utasok bedig a hátuljában még tizen elfértek volna. Hány személyes a háromtengelyes Setra.
Régen a Zeg-GYŐR járat nem-e Söjtörön telephelyezett?Valaki tudna-e küldeni Zala volános buszos képeket jóminőségüeket E-mil ben attibatti100@citromail.hu
Azt szeretném megkérdezni mere jár JKM-773 és hány ilyen busza van a zala volának. Napközben merre jár a a GID-335 azt tudom hogy Petőmihályfán telephelyezik
Kétszer már én is utaztam 256-al. Mindkétszer a 17:00 Bp-Zeg járat. Először még 3 éve, legutóbb meg tavaly tavasszal. Az intouro másodrészeként jött csütörtökön. Inkább nem írom, "mennyi volt a vége", de leszabályzó nem volt benne :)
A 395-ökkel meg az a baj, hogy még újan is k... gyengék, nemhogy 10 évesen. Nem bírják tartani sztrádán még a 90-et se. Ami vasárnap jött, a kasztnija és a belseje szépen fel volt újítva, a motorja meg valami rettenet, hogy milyen szar volt. Azt hittem, le kell szállnunk és fel kell tolnunk a kapornaki emelkedőn.