Keresés

Részletes keresés

déprime Creative Commons License 2011.09.12 0 0 169

Sziasztok, számlaképes, diplomás nyelvtanár vagyok. Győrben cégeknek, kis csoportoknak és egyénileg tanuló diákoknak is vállalok óraadást, angol, francia nyelvekből minden szinten, spanyolból kezdők számára. Érd.: beszter6@freemail.hu

Geszlerke Creative Commons License 2011.09.12 0 0 168

Sziasztok!

 

Székesfehérvár belvárosában keresnék középfokra felkészítő angol tanárt, aki a délutáni órákban ráér.

nosztalgika02 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 167

Hm, akkor hasonlóak az alapjaink... így meg nem értem, hogy lehet helyes az "ELIF"-variáció... okosíts föl, ok? :)

Ja, és nem ironizálok! Szívesen tanulok újat.

Kösz, hogy kedvesen válaszoltál. Az én hsz-em kissé morcos hangulatban született....

Előzmény: Annangol (166)
Annangol Creative Commons License 2011.09.07 0 0 166

Szia,

 

Nem, nem úgy értem. Pontosan úgy értem ahogy le van írva. Tény, hogy nyelvtanilag az is helyes amit Te írtál, hogy "learning English", csak annak picit más a jelentése, illetve máshol van a hangsúly. Nem tudom, hogy "kollega" vagy e, vagy diák, de külföldön éltem több mint 10 évet, ott is végeztem el az iskolát, majd az ELTE anglisztika szakára jártam, úgyhogy a nyelvvizsgánál picivel többet tudok felmutatni. Én is abszolút egyetértek Veled, abban, hogy egy nyelvvizsga letétele még édes kevés a tanításhoz. Sőt, úgy gondolom, hogy a tanításra születni kell. Azért köszönöm hozzászólásod, észrevételed.

További szép napot!

 

Üdv,

 

Anna

Előzmény: nosztalgika02 (165)
nosztalgika02 Creative Commons License 2011.09.06 0 0 165

Ugye úgy érted: Learning English Is Fun....

Mielött tanítanál, talán tanulj egy kicsit. A vidámság klassz dolog, de nem adnak rá nyelvvizsgát.

Előzmény: Annangol (164)
Annangol Creative Commons License 2011.09.06 0 0 164

Sziasztok!