Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wicked_belzebub Creative Commons License 2002.02.08 0 0 263
Els?ként minden autótulajnak aki nem elégedett a lámpája fényével, az izzó kirelézését javaslom. Olcsó megoldás, néha csodákra képes még egy sima 60/55-ös izzóval is. A 80/100-as ebben az esetben már borzasztó fehéren világít (kb fél évig). Egyébként be lehet építeni a H4 helyére Xenont, a bibi csak az, hogy nem lesz refi.
A múltkor jött velem szembe egy Golf 4 utólagos xenonnal, hát az brutális volt. Nagyobb fény jött ki bel?le mint a gyári xenonból.
L2 Creative Commons License 2002.02.07 0 0 262
hurvi

Szerintem itt találsz infokat, vagy személyeket akik válaszolhatnak kérdésedre:

[url]http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9053716[/url]

L2

Előzmény: hurvinyekk (253)
RAFi Creative Commons License 2002.02.07 0 0 261
Na már el is készült - tök baróóóó :))))

..csak vicceltem...

Majd mesélek ha készen lesz !!!!

Előzmény: zetecR (260)
zetecR Creative Commons License 2002.02.06 0 0 260
Feltétlenül számolj be az eredményről, jó?!!!
Előzmény: RAFi (259)
RAFi Creative Commons License 2002.02.06 0 0 259
Emberek !

Nekem a "xenon-szervízben" (legalábbis ott, ahol értenek hozzá) azt mondták, hogy csak akkor lehet beépíteni, ha a refi és a tompított külön házban van és külön izzó van a két funkcióra (Punto gt rulez!! :)

Remélem összejön a mutatvány... hmm... érdekes lesz a kis Punto xenon lámpákkal =:D

Előzmény: kivi (258)
kivi Creative Commons License 2002.02.06 0 0 258
De akkor még mindig nem oldódott meg a fénykürt problémája. Pláne akkor, amikor nem ég a tompított sem. Amig a xenon 'beindul', addig minimum 3-4 másodperc telik el.
Előzmény: beerze (257)
beerze Creative Commons License 2002.02.06 0 0 257
Erre találták ki azt a megoldást, hogy a fényforrást mozgatják a lámpatesten belül. Ha a fókuszpontból jön a fény akkor reflektor, ha meg előretolja a kis motor a xenon csövet, akkor tompika. Hogy ez a verzió utólagos beszerelésnél műxik-e, arról fogalmam sincs.
Előzmény: Black VTI (256)
Black VTI Creative Commons License 2002.02.05 0 0 256
Úgy tudom , hogy az igazi Xenon átalakításnál (nem csak izzó csere) nem tudsz majd utána refizni.Mert minden autóba amelyikben gyárilag van abban van még egy izzó ami a refi.....
RAFi Creative Commons License 2002.02.05 0 0 255
A topic felkeltette az érdeklődésemet és így el is kezdtem utánajárni a dolgoknak, illetve beizzítottam az ismerőseimet. Úgy néz ki, hogy megoldható a dolog és kb féláron (40-50eFt + 10eFt beszerelés) lesz a mutatvány ! Csak ki kell várni, hogy minden összejöjjön... (az alkatrészek beszerzése kissé hosszadalmas :)
Előzmény: hurvinyekk (254)
hurvinyekk Creative Commons License 2002.02.05 0 0 254
oh,
elsullyed a kerdesem es meg mindig nem tudom a valaszt...
help!
thx
hurvi
hurvinyekk Creative Commons License 2002.02.04 0 0 253
Sziasztok,

abszolut lamer vagyok a temaban, szeretnek segitseget kerni.
Van egy 88-as Toyota Corollam egyszeru 55W-os izzokkal szeretnem valami jobbra cserelni. Milyen izzot erdemes bele venni ami sokkal jobban vilagit es meg birja a kocsi. Milyen markak, izzok es arak vannak egyaltalan, mire figyeljek?
koszoni a segitseget egy amator,
hurvi

Musty Creative Commons License 2002.01.21 0 0 252
sziasztok

nekem 323f es em van.egyenlore meg nincs 130e egy lampa cserere de azert jo lenne.most vettem 100/80 as izzot ultrafeher es magyar.nem kerult sokba 1600dbja.es piszkosul vilagit foleg a refrektor.igaz nincs rajta a kis E betu :-))
ismerosomnek mar tobb mint fel eve mukszik a kocsijaba es meg a foncsur is kibirta.sajna ez nem xenon szoval termeli a hot rendesen.no de hat vmit vmiert csak 100 w 55w helyett.

mic414 Creative Commons License 2001.10.26 0 0 251
Nem tuggya valaki, hogy lehet-e, ha igen hol, Philips VisionPlus izzót Mo-n kapni? H7 kell.

P.S: a nyilvánvaló forrásnál már kerestem. Philips mintaüzletében még sosem volt. Azt javasolták, hogy jobb autósboltokban benzinkutaknál nézzem. De ott meg nincs ilyen, tekintve hogy egy pár az árlista szerint több mint 8K. Viszont tesztek szerint ez most a legjobb (jobb mint az Osram Silverstar)

D2S Creative Commons License 2001.05.25 0 0 250
De mint azt már említettem, ha bontóban találsz dolgokat, akkor lényegesen olcsóbban ki lehet hozni az egészet. Hallottam már gyújtót 30.000 Ft-ért, égőt 12.000-ért.
D2S Creative Commons License 2001.05.25 0 0 249
A Breitreifen Kft-nél a komplett átalakítás kb. 130.000 Ft-ba kerül beszereléssel.(Nekik nagyon jelentős kedvezményük van a beszállítóknál. Ha te egyenként vennéd meg az alkatrészeket,akkor kb.190.000-re jönne ki az egész szerelés nélkül.) Kisker ár példák: Xenon gyújtó HELLA 5DV 007 760 651: 58.000 FT./db. OSRAM D2S gázkisüléses cső: 37.000 FT./db. Ez így már 190.000, és ez még így adapterek nélkül alkalmatlan a nem xenon célra gyártott fényszóróba helyezéshez.
Előzmény: TechRun (248)
TechRun Creative Commons License 2001.05.25 0 0 248
És az "izzók" milyen árban vannak ?
Előzmény: D2S (247)
D2S Creative Commons License 2001.05.25 0 0 247
Hatóságilag természetesen nem engedélyezett. :) Az átalakítás nem tartalmazza a fényszórómosót, és a dinamikus magasságállítást sem, így az EU-n belül nem lehetne levizsgáztatni a kocsit. De pl. az USA-ban nem feltétele (egyelőre) sem a mosó, sem a dinamikus állítás a xenonrendszerekhez. Azt is hozzáteszem azért, hogy a visszaalakítás (pl vizsga idejére) kevesebb mint 15 percet vesz igénybe! Az árakról: Természetesen nem olcsó mulatság, de az eredmény megéri ! A legdrágább része a dolognak a 2db gyújtóelektronika (darabja 50.000 Ft), de ez a költség lényegesen csökkenthető, ha nem újonan veszed, hanem bontóban egy törött xenonlámpából.(pl. Németországban)
Hawaii Creative Commons License 2001.05.25 0 0 246
Hát ezt gyanítom én is. Márpedig, ha jól tudom, a szabályozások szerint (pl. EU) az bizony kötelező tartozéka az HID-s rendszereknek. Ha nem tévedek (bár ebben nem vagyok teljesen biztos, de olvastam ilyet szaklapban), a fényszóró mosó is kötelező hozzá.
Előzmény: TechRun (245)
TechRun Creative Commons License 2001.05.25 0 0 245
"Autómatikus magasságszabályozás is be van építve"

A képeket elnézve nemhiszem. :)))

Előzmény: Hawaii (244)
Hawaii Creative Commons License 2001.05.25 0 0 244
D2S,
És ez az átalakítás hatóságilag engedélyezett vajon? Pl. vizsgán átmegy? Autómatikus magasságszabályozás is be van építve?
Előzmény: D2S (242)
TechRun Creative Commons License 2001.05.25 0 0 243
Szia !

Megnéztem a képeket. És mindezt mennyiért ?

Üdv,
TR

Előzmény: D2S (242)
D2S Creative Commons License 2001.05.25 0 0 242
Nem értek egyet az előző hozzászólásokhoz a Forumban abban a témában, hogy utólag nem lehet átalakítani a kocsik lámpáját xenonosra. Már csak azért sem, mert én már megtettem. Igaz, hogy egy "kis" munkával jár, de megéri :) (képek: http://www.extra.hu/autoxenon ). Egyébként a Breitreifen Tuning Kft. foglalkozik az átalakításokkal. Az én esetemben teljesen tökéletes "Cut-off" vonalat(fény-árnyék határképzés) sikerült produkálni az eredetileg H4-es izórra specifikált fényszóróban. Eddigi beszerelések: pl.Audi A3, Mercedes 190, Audi A4, VW Passat, Ford Escort, Bmw E36 stb. Egyébként az USA-ban és Japánban rengetegen foglalkoznak ezzel a dologgal. (lásd: http://www.lighting.philips.com/forum/forum_6/wwwforum.cgi )
Nokiafan Creative Commons License 2001.05.11 0 0 241
Hella H4+30 kb 1 évig bírja, mint ATOM úgy szól, pláne ha mosod a lámpát!! 2400Ft/db

van 90órás H4-Rallye (xenon erő) 4000/db

stevie wonder Creative Commons License 2001.05.10 0 0 240
Mar kijott az Osram Silver Star, ami +50 szazalekot tud, es abbol is 4e alatt van a par.
Előzmény: Sup (239)
Sup Creative Commons License 2001.05.10 0 0 239
Én osram +30%os H4et vettem a kocsiba. Piszok drága volt 2000/db ha jol elméxem. Annyiba kerult mint az ilyen csilivili kék izzók amik sima H4ek más burában. Az eredmény határozottan jobb volt a fénye. Egyszeruen fehéren világitott, de valami hihetetlenül szépen. Az élettartama rövidebb a simánál, ez rajta volt a dobozon, de biztos hogy nem 250ora. Én azota autot váltottam, és jottek az izzok és hiba nélkul. Egy pár napja égtek ki, kb 2 nap kulonbséggel. Azt hiszem megint ilyet fogok venni, csak ne lenne ilyen rohadt drága.
Fefe2 Creative Commons License 2001.05.10 0 0 238
OK, ok, nem szóltam... most égett ki az egyik :)))
De szerintem én továbbra is használni fogom, majd próbálgatom, hogy melyik birja a legtovább. De ha 2 havonta kiég egy 620 Ft-os izzó, azt még kibirom... majd veszek párat tartalékba. Nagyon jól világit. Igazi xenonost úgysem fogok betenni a Samarába. Még az árától eltekintve sem lenne egyszerű művelet :)
semgza Creative Commons License 2001.05.09 0 0 237
Ja, még egy dolog a vakításról. A gyár a Xenonos kocsikba automatikus szintszabályzást épít, szóval így nem is lehet állítani a fényszórómagasságot kézzel. Van érzékelö az elsö és hátsó futómüvön, és folyamatosan egy szögben tartja a fényszórót az úthoz képest. így ha sokan is ülnek benne, biztos, hogy nem vakít a lámpa.
semgza Creative Commons License 2001.05.05 0 0 236
Nekem is kiégett a +30% két hónapon belül.
De addig is nagyon szépen világított.
A xenont megnéztem egy kicsit jobban este is,
a kocsi elött nem túl fényes, de mindkét oldalra jóval több fényt szór. Szóval ez az értelme.
kivi Creative Commons License 2001.05.04 0 0 235
Az összes ilyen '+30%' izzóknál megadják az élettartamot (ami jóvel rövidebb a hagyomásnyosnál). A Philips Premium esetén pl. 250 óra. Ez nem titok.
Előzmény: Astra Agressor (234)
Astra Agressor Creative Commons License 2001.05.04 0 0 234
Egyszer vettem +30%-os izzókat, 3-4 hónap után kiégett mindkettő. Eléggé zabos lettem, mert darabja 990,- volt. Mit kellett volna tennem, reklamálni a Corában, vagy egyenesen visszaküldeni a Tungsramnak? Utána vettem két simát, kb. egy éve semmi baj velük.
Előzmény: Fefe2 (232)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!