Persze. Az is egy dolog, hogy pl.: fél évvel később jött az eggyel kisebb rendszámú cucc... A rendszámok már akkor sem teljesen a rendről szóltak... :)
A GSX-056-ban benne van ez a felszerelés, volt szerencsém fotózni is. Azt nem tudom, merjem-e publikálni. Egy mentési gyakorlat szünetében engedtek fel rá.
Egyébként én azt figyeltem meg, hogy lényegében alapból ezzel az előkészítéssel gyártották a - nagyrészt helyis - 260-as vázakat, mindet, és csak apránként tűntek el belőlük ezek.
A 280.40A-k felújított 280.49-esek (legalábbis a BKV-nál, máshol nem), kaptak D10 UTSLL160-as motort a D2156 helyett (kivéve azokat, amelyekben már gyárilag D10 motor volt), azonkívül baromi sok dolog változott, amit te is észrevehetsz.
Urak, mi a különbség az Ikarus 280.40A és a 280.49-es típus között? Illetve annyi a kérdésem, hogy a linken található állományba vételhez írt adatok mennyire valósak? http://www.delpestibusz.hu/keptar/O400-499.html
Erősen hiányosak az ismereteid. Se azt nem írtad, hogy melyik Voláné volt, sem az alvázszáma/előző rendszámai és a sofőrök cipőmérete sincs megadva. Pedig ezek mind hallatlanul fontos adatok ám! :)
"nyilvántartásom szerint ennek a busznak a padlóján a többivel ellentétben 5-el több gumipötty volt, nézd, ezen meg a lépcsőnél még fél gumipötty is van, hát ezt így nem lett volna szabad felújítani, inkább maradt volna a kertben Balotaszőlős-alsón, ahová 1973 augusztus 17-én 12 óra 20 perckor kerúlt ki"