A csomag alapból motorkocsi kasztnit tartalmaz. A pótkocsihoz kell átalakítani ezt-azt (pályakotró le, harmadik fényszóró betömés, kipufogó lereszelés stb.).
Elvileg az építőkészletből építhető motorkocsi és pótkocsi is,legalábbis azt olvastam!Na már most,ha én motorkocsit szeretnék,akkor a csomagba van pályakotró is?!
Valakinek a honlapjáról tovább tudtam lépni egy angol modellező honlapjára (nem TT),de sajnos elvesztettem a fonalat.Apró ötleteket lestem el,bányavasúti mozdony,diorámák,stb.Ha valaki tudna segíteni megköszönném.
Az elkészült kasztnit megfújod fehér alapozóval vékonyan .II . jön a sárga az oldalakra. III. maszkoló szalaggal takarod a sárga részeket. IV. jöhet a piros. V. takarod az oldalakat. VI. jöhet a szürke a tetőre.Az alsó részeket vagy takarod és fújod vagy ecsettel fested. A belső sarkokba + műanyag darabokat ragassz , mert később hajlamos a repedésre. Festés után az meg elég sz@r Az I pont B változat: Telibe szürke alapozóval ,azután maszkolod a tetőt , utána a II pont Én Dupli Color sprét használok.
Szerintem vágj bele bátran. Kell egy egy kicsit reszelgetni, alakítgatni, de én élveztem. Hajtást én is most láttam hozzá a börzén, festő mesterből pedig azért van egy pár :)
Láttam,amiket te alkotsz belőlük! :) Pompás kis masinák!Csak az a gondom ezzel a készlettel,hogy festeni kell,ami meg nem az erősségem,főleg nem tt-ben.
Sajnos semmi értelme. Tillignél már próbáltam, de nem jó. Az a fránya abs műanyag gyakorlatilag semmivel sem ragasztható, pedig van nekem legalább 5 féle kétkomponensűm, de a legszuperebb sem vitte. Egyszerűen elválik a ragasztó az anyagtól.
Köszia segítséget, kerestem Ottóéknál is de nem leletem, most már meg van.
Már csak egy apró kérdés hátha tudja valaki , hogy mi a különbség a 46 040 és a 45 041 között, kinézetre és a blalba szerint tök egyforma , de akkor mért van 2 cikkszáma.
nem lehet hogy az egyik hosszabb?
üdv mindenkinek
Tibor
Mire megírtam rájöttem hogy mi a különbség:
a 46040 a Taurus adaptere, míg a 45041 a Br 151 es é
Rendben, akkor nem költök fölöslegesen pénzt, bár még csak pár járművem van, főleg a 70-es évekből, illetve egy-két Tillig, a viszonylag korai szakaszból, amikor még nem létezett az új kupplung. Azért kérdeztem, mert biztosabb kapcsolatot vártam az újabb rendszertől, de ha emelkedőn, vagy lejtőn szétszakad a vonat, nem bosszankodom amiatt, hogy lecseréltem az összes kapcsolót és mindenegyes körnél leakad a leggyengébb láncszem, aztán a mozdony maga előtt tolja, amíg egy csúnya pályaillesztésnél kisiklik és 40 halott, plusz a mozdonyvezető, meg két őzike akik gyanútlanul legelésznek a vágány melletti tarlón. (Ezt most csak azért írtam, hogy túlozhassak, nincs terepasztalom :D)
Az új, ejtőhorgos kapcsoló geometriája valóban közelebbi kapcsolatot tesz lehetővé, de az is igaz, hogy maga a kurz kinematika megjelölés a vagonon lévő mechanikai elemre utal főként.
Nekem az a meglátásom, hogy ha zömmel régi, bügel kuplungos modelled van, akkor nem érdemes ezekre újítani. A mások által említett okok mellett felesleges költségnek érzem.
Viszont, ha zömmel új, már korszerű Tillig, vagy más modelled van és ahhoz szeretnéd passzintani a régi, pár vagonos állományt, akkor érdemes vagy ezt a sliccelt kapcsolót, vagy pedig PeHo kinematikát használni, mely utóbbi a rövid kocsiknál tényleges közelkapcsolatot és biztonságos vonatozást eredményezhet.
Téged sem akarlak elkeseríteni, de - és nem vagyok felkent V36 védőszent - ez a mozdony is elég távol van a "szép állapot" megjelöléstől.
A tetősarkok csorbák (általános használpiaci állapot) és a kis fekete harang is hiányzik.
Sajnos a kasztni állapota miatt inkább csak az alváz-hajtás kombóra világíts rá, ami ha tényleg rendben van, akkor a jelölt ár nem is olyan elrugaszkodott.