Keresés

Részletes keresés

Nzsolti Creative Commons License 2007.07.25 0 0 5314
Én is ma reggel utaztam az AFF-650-esen, és láttam ezeket a virágcserepeket.
Elég mulatságos és fogalmam sincs mi célt szolgálnak.
Előzmény: pocok2007 (5312)
Nzsolti Creative Commons License 2007.07.25 0 0 5313
Igen, én láttam is a Révai utcában az új BN12-est.
Jelenleg P-00441 néven fut.
Előzmény: atinform (5300)
pocok2007 Creative Commons License 2007.07.25 0 0 5312

Hello!

 

Az AFF-650-en milyen jelzők vannak?

Ma csak kívülről láttam, de úgy néztek ki, mindegy "papír virágcserép". :D

Vagy azok mik?

Vagy azon a buszon a korláton nincs is jelző?

pocok2007 Creative Commons License 2007.07.25 0 0 5311

Eggyik?

 

Akkor van másik is?

 

:)

Előzmény: Törölt nick (5308)
bzbx Creative Commons License 2007.07.25 0 0 5310

Azt lehet tudni, hogy elsősorban hova kerülnek az IC12-esek? Mindegyik sárga rendszámos? Lesznek esetleg selejtezések, használt eladások? Mint tudjuk, az ősszel lesznek 14 évesek a legelső IKARUS 395-ösök, kíváncsi leszek mikor kezdik őket a Kisalföldes állományból kivonni?

Lehet, hogy sok kérdést tettem fel, remélem valaki tud azért pár választ adni.

Előzmény: atinform (5300)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.25 0 0 5309

hello! most regisztráltam

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.25 0 0 5308
Az eggyik felujitott 280-as az AFF-671-es rendszámot kapta meg.Ma láttam az Ipar utcai telepen.
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.25 0 0 5307
Kösz a fejmosást.
Előzmény: atinform (5306)
atinform Creative Commons License 2007.07.24 0 0 5306

Jó lenne, ha nem sulykolnál tovább, már rég megcáfolt hülyeségeket egy komolynak mondott fórumon.

 

Idén négy, plusz két darab opciónyi, helyi, új csuklós autóbuszt fog beszerezni a Kisalföld Volán, erre már kiírták a tendert.

Hogy milyen típus lesz? Az majd kiderül a nyertessel való szerződéskötéskor.

 

ati

Előzmény: Törölt nick (5305)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.24 0 0 5305
Csuklost meg többet nem gyárthat a Kravtex.Azt hallottam.Csak a Volvo-tol vehetnek csuklos buszt a magyar volántársaságok.Ugy hogy lassan tényleg elttunnek a csuklosok Győrből.Csak a pár Rába,,Ik-417,es ez a 6 credo marad.A 280-okat lassan kiszanaljak,volvo csuklost a Kisalföld Volán pedig biztos nem vesz.A felujitott 280-ok is max 6-7 évig lesznek.
atinform Creative Commons License 2007.07.24 0 0 5304

"Akkor csak rossz táblakép-fájlt töltöttek fel rá?"

 

Valószínű... :(

Előzmény: Freehill (5303)
Freehill Creative Commons License 2007.07.24 0 0 5303
Akkor csak rossz táblakép-fájlt töltöttek fel rá? Mert itt is elég vékony a kiírás a tábla szélességéhez képest. Vagy valamit félreértettem.
Előzmény: atinform (5302)
atinform Creative Commons License 2007.07.24 0 0 5302

Igen, akárcsak a KMG-560-as.

A különbség az, hogy itt már előre is széles tábla került.

Előzmény: pocok2007 (5301)
pocok2007 Creative Commons License 2007.07.24 0 0 5301
A BN12-es is olyan "folyadékkristályos" kijelzőt kapott?
Előzmény: atinform (5300)
atinform Creative Commons License 2007.07.24 0 0 5300

Valószínűleg holnap áll forgalomba a Kisalföld Volán első, Euro 4-es autóbusza, amely az új homlokfalas BN 12 egy példánya lesz.

A busz járt már a Tököli Autóbuszfesztiválon és egy ötnapos utasteszten is, Komlón.

 

A jármű pénteken került átadásra a Kravtexben, öt klímás IC 12-essel együtt.

A helyközi járművek már végleges rendszámaikkal, a városi viszont még egy ideiglenes, próbarendszámmal fog utasokat szállítani, külön engedéllyel.

Végleges azonosítóját a harmadik negyedévben kapja majd meg a többi BN 12-es átadásával egyidejűleg.

 

ati

 

 

 

 

 

 

(A képekért köszönet a Kravtexnek!)

 

ati

pocok2007 Creative Commons License 2007.07.23 0 0 5299

Már megint az EZY-623!

Múltkor a kismegyeri megállónak ment neki!

Ez a ****** sofőr nem tud vezetni!

(((((szerintem ő lehetett akire gondolok)))))

Előzmény: bzbx (5298)
bzbx Creative Commons License 2007.07.23 0 0 5298
Ma reggel úgy 3/4-ed 8 körül EZY-623 részese volt egy kis balesetnek az Aradi vértanúk úti megállónál. Mikor odaértem, akkor ment el a mentő. Nagy baj nem történhetett, a helyszínen balesetből származó nyomokat nem láttam, a volános helyszínelő azt fényképezte, hogy a sofőr mit látott a tükörből.
Freehill Creative Commons License 2007.07.23 0 0 5297
Jump424 topictárssal már sokat gondolkoztunk ezen a problémán. Ha az utolsó járat az 1-es út - Ipar u. - Szigethy A. út - Kodály Z. u. - Vasvári P. u. - Lajta út - 821-es út útvonalon érné el az autóbuszállomást, akkor a város lakosságának több mint felét(!) - a nagy lakótelepeken élőket - közvetlenül haza is szállítaná.
Dtomesz Creative Commons License 2007.07.23 0 0 5296
Elment a "sátáni" busz... :-(
Előzmény: DINOTWENTY (5294)
Távos Creative Commons License 2007.07.23 0 0 5295

Az a baj, hogy Bp-ről Győrbe nem érdemes 20:30 után (leglésőbb 20:45-kor) buszt indítani, mert a későbbiek érkezése után már nem biztosított sem a városon belüli, sem a helyközi továbbutazás. Persze ha lenne "értelmes" éjszakai járat"...

 

Előzmény: Freehill (5290)
DINOTWENTY Creative Commons License 2007.07.22 0 0 5294
AFF-666-ot is utolérte a végzet... R.I.P.
Freehill Creative Commons License 2007.07.21 0 0 5290
Bocs, természetesen az utolsó Győr-Bp járatra gondoltam. Az utolsó Bp-Győr marad, sőt újra minden nap 20.30-kor lesz. Mondjuk még ezzel sem lehet színházból hazajönni :(. De a jelen körülmények között még ennek is örülhetünk.
Előzmény: Freehill (5289)
Freehill Creative Commons License 2007.07.21 0 0 5289

Ha valaki még nem találta volna meg, itt van minden információ a Volánbusz honlapján:

http://www.volanbusz.hu/content.php?page=helykozi&menu=2&submenu=1&p=maing.htm

 

A közleményben szerényen hallgatnak arról, hogy az 1264-es (Bp-Beled) és az 1269-es (Bp-Mosonmagyaróvár) mező teljesen megszűnik. Ebben a felsorolásban már nem is szerepelnek...

 

Ahogy Jump424 is látta a fenti menetrendben, a korábbi kb. egyenletes járatelosztás megváltozik. Ha jól látom, a Kisalföld Voláné lesz a 8 Bp-Győr járatpár, míg a Volánbuszé marad 1 Bp-Csorna, 2 Bp-Sopron és 1 Bp-Pozsony, összesen tehát 4 pár. Úgyhogy aki nem szereti a VB 256-osait, az fellélegezhet :). Viszont ezután érdekes, hogy az 1260-as mező a Volánbuszé marad, hiszen gyakorlatilag ilyen vonalszámmal egyetlen járata sem lesz...

 

Az utolsó Bp-Győr járat nekem is fáj, bár engem személyesen már nem érint. De egy időben sűrűn használtam, és bár kitömve nem volt (vasárnap kivételével), azért 15-20 utas mindig volt. Ezek után nem tudom, kinek szánja a pozsonyi járatát a VB. Az egynapos pozsonyi kirándulás már eddig is csak cipőkanállal fért bele a menetrendjükbe, de ezután szerintem senki sem fogja őket választani. Csak az a szomorú, hogy Béccsel ellentétben Győr és Pozsony között a vasúti közlekedés is kritikán aluli. (Mondjuk az sem kicsit idegesítő, ahogy Pozsonytól a határig a busz lépésben halad, mert ki kell várnia az előírás szerinti határátlépési időt, hiszen utána belföldi járatként megy tovább.)

 

Vicces, hogy a fenti lista Győrhöz hozza a 760-as (Bp-Bécs) mezőt is, miközben egyetlen busz sem jön be Győrbe.

Előzmény: Jump424 (5287)
Sanya_ Creative Commons License 2007.07.21 0 0 5288
Két hónapja járok rendszeresen Győr és Budapest között vonattal, igaz IC-vel. A tapasztalatom az, hogy általában a késések 5-10 percen belül maradnak (igaz gyakoriak ezek a kis késések, főleg odafelé, bár eddig még legtöbbször elértem a 8 perc múlva induló csatlakozást a Délibe). Az 1-es vonal jó ilyen szempontból, ebben a nagy melegben se késtünk, illetve egyszer igen, de az is a Báthory miatt volt.

Komárom átépítése egy hétig okozott problémát de az lezajlott.

Ha viszont nem IC-vel mennék (ami jóval gyorsabb a busznál) akkor nehéz döntés lenne választani. Azt hiszem a gyorsvonatnál valóban megbízhatóbb a busz.
Előzmény: Jump424 (5287)
Jump424 Creative Commons License 2007.07.21 0 0 5287
Ja. Bérletet fogok venni augusztusban, csak nem tudom, buszt vagy vonatot-e.

busz: most mar ritkan, es koran megy az utso busz pestre (mar eddig is koran volt, dfe ez mar arcatlansag) iszont legkondis, kenyelmes, es nem all eg sehol, azaz a kivivott poziciot az ember megorzi a vegallomasig
vonat: Komarom es Tatabanya bizberet lepesenkent kaparjak, 30 perces keses az atlagos, de az ember semmilyen idopontban nem lehet biztos, hogy meg is erkezik. Utso vonat Pestre eleg komfortos, es eleg keson van, viszont a tobbi eleg meleg es reszben nagyon fapados (foleg a szolnoki piros csikos, un. posta bhv-kra gondolok).

Szoval nem tudom eldonteni per pill, hogy melyik szivast valasszam... miert nincsen kozos berlet? (koltoi volt). Vegulis a dontesem alapjan egy ceg olyan 70ezer forinttal lesz gazdagabb :) Ja, mivel a VB ritkitotta ki a jaratokat, ezert az egyertelmu, hogy ha busz berletet veszek, akkor az csak Kisalfoldes lehet (igaz, eddig is az volt, mert a KV nagysagtrendekkel tobbet tesz a Bp-Gyor utasokert, mnt a VB).
Előzmény: Távos (5286)
Távos Creative Commons License 2007.07.20 0 0 5286

Kedves....

Legjobban a 17:30-as utolsó busz tetszik Bp-re :-(

Nembaj, ott a vonat mégha soszor nem is lehet rá felférni+ nyáron csak 30 fokkal van rajta melegebb mint a buszon...

Előzmény: Jump424 (5285)
Jump424 Creative Commons License 2007.07.20 0 0 5285
Fent van a teljes uj menetrend a volanbusz menetrend honlapjukon....

gyors volt...
Előzmény: Freehill (5284)
Freehill Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5284

RTL Klub: Vandálbiztos menetrendtáblák Győrben

http://www.rtlklub.hu/hirek/hazank/?id=0707277526

bobalt Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5283
Igen, csak megelőztél. :-)
Elhamarkodott dolog volt a döntés, de hogy ennyire? Sajnáltam volna, elég jó kocsikat járatnak felétek. Bár, az még változhat, mostanában bármi megtörténhet náluk.
Előzmény: Freehill (5282)
Freehill Creative Commons License 2007.07.17 0 0 5282

A módosítások oldaláról törölték a hírt: http://www.volanbusz.hu/content.php?page=modositasok&menu=2&submenu=4

Előzmény: bobalt (5281)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!