Jellegzetesen a buszos találkozókra jellemző ez a tudálékoskodó ócsárolás, olyanoktól akik életükben még egy anyát nem csavartak ki egy veteránjárműben.
A márkaklubos találkozóink szó szerint baráti piknikek, nyoma nincs ennek a rosszindulatúságnak. Igaz oda nem járnak ezek az úgynevezett "közlekedésbarátok"
Sajnos a buszos találkozókat tényleg sújtja a probléma.
Nem felesleges, csak jobban jár aki belevág ha csak saját örömére használja és nem engedi közel hozzá a pórnépet. A felújítás értéke akkor is hatalmas.
Ez bizony egy eleve ráfizetéses móka volt, látom fingod nincs a költségekről. Bizonyára veszteséggel fogják visszaszerezni a belefeccölt milliókat... Ez a busz a büdös életbe nem fogja visszahozni a ráköltött pénzt (hacsak nem rakják ki forgalmi kocsinak, hogy lepusztuljon).
Részemről főhajtás azok előtt, akiknek bármi érdeme van ennek a busznak a felújításában. És sajnálom, hogy az érdemért nagyrészt gusztustalan gennyeskedést kapnak. És sajnálom azt is, hogy a normális Ikarus buzik jelentős részét összemossák a nem csekély ingyenért akarunk gennyeskedőkkel.
Akik itt voltak annak idején tudják, miért lett vége a tatai találkozóknak. Ingyenes találkozón is csak a gennyeskedés... Felesleges itt bármit is felújítani és bemutatni...
Nekik csak a profit számít, visszaakarják szerezni a belefeccölt lóvét.
Ez bizonyára jólesik azoknak, akik mindent megtettek azért, hogy ne a kispesti telepen rohadjon, hanem működőképes legyen a busz.
Szerinted 1000 Ft-os belépőkből mennyi idő alatt fog visszajönni a ráköltött, hétszámjegyű összeg, meg a fenttartás _folyamatos_ költsége? Az a baj, hogy nagyon sokan csak azt nézik, hogy ha ők kapnának 50.000 Ft-ot, abból mennyiszer tudnának berúgni a ZP-ben, otthonról hozott, kommersz italokkal. Járműfenntartás területén ez az összeg csepp a tengerben.
Nekik csak a profit számít, visszaakarják szerezni a belefeccölt lóvét. Nálunk is ment még annó szerpentinen kitömve egy motorgenerálos busz, amiben még csak 500 km volt, és mégsem állt meg. Valószínű a sofőr is hibázott, mert attól nem fog hamarabb felmenni a busz a dombra, ha kinyomja a homlokfalig a vaspedált.
Rendben, köszönöm az információkat mindegyikőtöknek (nemeza, RIKA424, FAV 20, GA 12-00, BP-16-63 ), így már tiszta minden! :) Örülök neki hogy itt ez a topik, legalább komolyan értenek is hozzá itt a "tagok"...
Szoktam öket látni ugyanott parkolni Kamaraerdőben a villamos végállomásánál, de sose voltak ott egyszerre. Nem elképzelhetetlen, hogy egy a tulajuk is.
Sajnálatos, hogy megtörtént egy ilyen eset, de megtörtént, ezen változtatni már nem lehet.
Az is sajnálatos, hogy pont a motor ment benne tönkre, de azt jelenleg is garanciálisan javítják.
Igazad van, fizettél érte, és nem csak azt az 1000 Ft-ot, amit a fotós túrára kellett megvegyél.
Kompenzálva lesz mindenki, aki váltott jegyet a túrára, de tessék egy kis türelemmel lenni.
Másfelől ez abszólut nem neked szól, de tudjuk jó, hogy vannak fotósok, akik majd a sima nosztalgiameneteken fognak fotózni, és utána telesírni minden lehetséges helyet, hogy azok a mocskos, köcsög utasok miatt nem lehetett normálisan fotózni. :(
Megértem a csalódottságodat, de attól még a blicceléssel nem tudok egyetérteni. ;)
A zöld szin a környezetbarát üzemre utal. A narancs festés pedig egy autóbusz a Tr 3,5-ös akar lenni. A régi, és az új találkozása. A Tr 3,5 már nem alvázas volt, hanem önhordó vázszerkezetű jármű. A 411-es meg egy alacsony padlózatú jármű. A tetejében van a váz. Egy megfordított 260-as autóbuszt kell elképzelni. Persze idézőjelben. Röviden körül írva a kérdésedre ez a válasz.
Esetleg nem tudjátok, hogy egy sötétzöld színú Ikarus 415-ös milyen okból szokott járkálni az Örs vezér terén át? Nem tudom, hogy honnan jön vagy merre megy, de kb. minden reggel látom, néha más útvonalon is megy, talán valami melós busz lehet, ami viszi a munkásokat.
Nagyon szép, igényes munkát csináltok/csinálsz! :) Az összkép lesz az igazi csoda...
Esetleg nem tudjátok, hogy egy sötétzöld színú Ikarus 415-ös milyen okból szokott járkálni az Örs vezér terén át? Nem tudom, hogy honnan jön vagy merre megy, de kb. minden reggel látom, néha más útvonalon is megy, talán valami melós busz lehet, ami viszi a munkásokat.
Illetve nem tudom, hogy esetleg emlékeztek-e még rá (bár a többségnek szerintem rémlik :)), de voltak ezek a zöld-narancssárga festésű 411T/412T trolik. Ilyenek: Ez a szín végül miért nem maradt meg, sőt, miért ilyen volt "eredetileg", lehet erről tudni valamit? Néha eszembe jut, és furcsálom, mert az emlékezetemben még aktívan élnek ilyen festéssel, és így rákeresve csodálkozok igazán, hogy valóban ilyenek voltak...