Borsodba szerintem nem mehetnek, mert oda idén 7 darab ment és nem tudok róla, hogy továbbiakat várnának, valamint a most érkezett gépeknek le volt fóliázva az alja a csíkok helyénél - ilyesmit az ő gépeiken nem láttam a telepen tárolás állapotában.
A Győri fordák a következőképpen alakulnak:
A hetek utolsó iskolai előadási napját kivéve:
5:30(1624-es vonal)—15:20(1624-es vonal) HSR-439, Setra 315 UL
5:35(1623-as vonal)—13:35(1623-as vonal) HSR-438, Setra 315 UL
A hetek utolsó iskolai előadási napján
5:30(1624-es vonal)—13:20(1639-es vonal) FBE-451, Ikarus 395
5:35(1623-as vonal)—13:35(1623-as vonal) HSR-438
11:30(1639-es vonal)..15:20(1624-es vonal) HSR-439
Jövő hét csütörtökig Zalaegerszegen vendégszerepel a szombathelyi gyártású ARC 187. Ma a 10-es helyijáratot csinálta, de a többi vonalon is ki fogják próbálni. Most láttam a Zrínyi úti telepen, épp tankolták. Mi a véleményetek az ARC-ról? Szeretjük, nem szeretjük?
Hölgyeim és uraim, a nemzetközi helyzet fokozódik. Már 4 db 3 ajtós és 2 db 4 ajtós sárga, csuklós Conecto várja az Evobus-nál a Zalába kerülését. Axittem, rosszul látok. A két négyajtóst valószínűleg ma hozták meg.
GID-337 még IMK-902 is volt, mielőtt FKA-115 lett belőle, és CCP-297 is volt FKC-672, mielőtt JOY-252 lett. Igen, ő egyébként tényleg IK 260.51, mint a társai.
Én ugy tudtam,hogy 1624-es vonal, reggeli 5.30 ind. zeg. járata indul visszafelé 13.20kor Győrből péntekenként az 1639 vonal keretében,a péntekenként 11.20-kor zegről induló busz(1639-es vonal) pedig jön vissza a 15.20-assal az 1624-es vonalon.
ha jók a rendszámok, akkor annyi kiegészítést tennék, hogy egy elegáns E98-as és egy szintén elegáns 396-os várta az utasokat (egyébként nem kötözködni akarok)
zegen fut a joy252, ő még egy éve ccp297-re hallgatott, bár futni nem futott. Bár nálam IK 260.32-esként szerepel, alighanem IK 260.51-es, mivel a 296, 298 és 299-es társai is a testvéri exportból ittrekedt példányok. Régebbi történetek: did337 -> fka115 Nagykanizsa helyközi Setra S215UL efu331 -> flj122 zeg hk Ik 395.55
Ma láttam két darab sárga, háromajtós, csuklós Conectót Albertfalván. Le volt fóliázva az alsó részük, mint jó egy hónapja a négyajtósoknak, amikor még ott voltak. Ezek amúgy is csak Zalába jöhetnek. 4 helyi, 3 helyközi lesz a mérleg? Hmmm.
Akkor minden stimmel. Köszi! Elvileg még egy helyközi gépnek kellene érkeznie, nem? JLD-375 is kicsit később érkezett annak idején. :-) Mondjuk ennek már nincs sok ideje. :-)
Köszönöm a passzivitást, már megint el kellett mennem Zalába, hogy megnézzem, mi folyik. :-) Két Zalás géppel utaztam szombaton: KHA-782, Nagykanizsa - Borsfa - Zalaegerszeg, és EZW-640, Zalaegerszeg - Zalaszentgrót. Mindkét gép a legnagyobb megelégedésemre vált. Ami a helyi Conectókat illeti: KHA-776 és 778, amit Kanizsán láttam, és 781, amit Egerszegen. A kérdésem: 774 is egy egerszegi helyi gép, és ha jól gondolom, kell lennie még egy helyközi kocsinak?
Azért kell egy kis idő, amíg legyártják azt a 45-50 csuklós buszt! Hacsak már nincsenek készen... :-)))) Bár azért a pesti Volvo-kat is gyorsan összedobtak Boroszlóban. Csak a hazai üzembehelyezés ideje a kérdés. Én axondom, nagyjából KT-ig el fognak húzódni. Lásd szegedi Voleszok esete.