Gratulálok a motorhoz. Szerintem az optimális utazósebessége 90-100 km/ó.
A 120 - nál már nagyon szenved, bár a folymatos haladás még itt is lehetséges, de megnovekszik a légellenállás és itt már alig-alig gyorsul.
Éllenben a 80 km/ó - ás tempónál nekem úgy tuunik, hogy a motor olyan fordulatszám-tartományban van, ahol nagyobb a vibráció, természetesen az otodik fokozatnál gondolom.
Lehet hogy ezt majd Te is érzékeled, ha a bejáratás után használhatod magasabb fordulaton.
Végre ma átvettem a motort!!! Nagyon jó, nem csalódtam semmiben, ezt vártam. 106 km-t sikerült is beletennem. Igen, 5000 fordulaton 80-at megy a gép. A kérdésem az lenne hogy, ennek a kis motornak menyi az egészséges utazótempó? Én úgy érzem hogy, kb.7700-as fordulaton menne 120-at. Az még belefér, vagy az ,már tulzás neki?
Hidegindítás - nincs kulonosebb észrevételem, poccre indult télen is. Ilyenkor nyáron meg semmi gond. Mivel injektoros nincs gond a szívatózással sem, mindent átválal az elektronika és a befecskendezoo.
Fogyasztásom 3,2 - 3,9 kozott volt amit eddig mértem. Én általában 90-100 kozott járom. A 3,9-es adat egy 100-110 -es hajtásnál volt amikor egy banditossal mentem 300 km-t, de voltak benne hegyi szerpentinek, kanyarokkal. Mostanában nem mértem, de szerintem maradt a 3,5 - korul.
Sziasztok! Rendszeres olvasója vagyok a topicnak, mert nekem is van ilyen motorom. Most csak a fogyasztásra reagálok. Bejáratás alatt, első 1000 km-ig a fordulat nem lehet nagyobb, mint 5000, ez 80 km/h sebességnek felel meg, nálam a fogyasztás (100 kg sajnos!!!) 2,7 l alatt volt, igaz akkor tanultam én is motorozni, nagyon finom voltam vele. Majd már én is bátrabban húztam 1600 km-ig, ford max. 6000, átlag sebesség 80 körül, 2,9-3 liter/100 km. Utazó sebességem 80 körül, ritkán húzom 90-ig, szinte biztos, hogy a fogyasztás 3-3,5 l körüli lehet, nem méricskélem mindig. Persze az is igaz, hogy 80 fölött drasztikusan megnő a légellenállás. Gondolom, hogy a motor nem 100-as utazóra lett kitalálva.
A közeljövőben tervezek venni egy ilyen morot (esetleg 125-ös YBR-r), ma kipróbálom őket Harmatinál. Addig is lenne pár kérdésem: Valaki vitt már közületek utast a 250-esen? Hidegindítás után mik a reakciók(mennyi idő kell, míg "feléled")? Mért valaki 3,3l/100km-nél kedvezőbb fogyasztást? (ez francia adat-rekord-)
Hoppá Megy mégegyszer mert az eloozoot nem fogod látni, nem vette át a képek számát teljesen. Ebben a képtárban legalul van két kép a motorról, meg egy kozelítve a tartóról.
Itt vannak a képek. A doboz 37 literes. A tartó sajnos nem nagyon látszik.
Vasárnap azt hiszem megyek a Dunakanyarba meg a Dunakanyar kornyéki hegyekbe motorral, ha jó idoo lesz. Esetleg találkozhatnánk valahol arra felé. Esetleg meg is nézhetnéd a dobozt meg a tartót, hi-hi. Esetleg én meg megnézhetném a bukócsovet a motorodon.
Ezért nem vettem ott, nekem 40e Ft körül volt, ha idegesíteni akarod magad hívjál fel pár márkakereskedőt és kérdezd meg! Én ezt tettem.
Más:
Megvolt az 1000-es szervizem, gyors, udvarias, segítőkész. Shell VSX 15W50 került bele, beállították a gázkar holtjátékát, mert kicsit nagy volt és puhítottak a központi rugóstagon. Ég és föld a különbség azzal együtt, hogy így lejjebb került az üléspozició és az én 185-ös magasságomhoz jobban passzolt az előző. 17eFt volt. Megérte.
www.harmati.hu A Yamaha Harmatinál, Budaörsön. Ez van hozzám közel. Csak fekete volt most bent, de nekem pont ilyen kellett. De talán az ezüst valamivel szebb! :-) 948.000.ft most akciósan. És 30% kedvezmény motoros felszerelésre. 2008.02.kiadás.
Én úgy tudom, hogy a Kawasakihoz nehézkes az alkatrészellátás. Ismerősöm 6 hetet várt olalidomra egy zx6r-hez. És nem sok jót mondott róluk, nagyot csalódott. És ezt már más kawás is mondta. Ezért nem választottam én is azt. ER-6N volt az álmom! Ígyhát YBR 250 lett a választásom, ha minden jól megy jövő héten ráülhetek végre! :-) A Yamaha viszont büszke rá, hogy mindig van alkatrész dögivel. (Harmati.hu) Viszont a Ninja az gyorsasági motor! Az YBR meg túra kategória! Nem lehet egy lapon említeni őket. Én már csak tudom, kipróbáltam 1-2 motort az évek alatt! :-)
Sziasztok. Voltam pár boltba de még most sem tudok választani. :) Közben rátaláltam 1 új szerelemre :D Kép Lehet ,hogy elcsábít a YBRtől ? Majd eldől :) Kép
Viszonylag hirtelen jott nekem is. Egy szlovák motoros honlapon keresztul jott ossze. Végul is csak 3 - an voltunk. Nekik csak 125 cm3 - asaik vannak így a tempo max 70 km/o volt, de így sem volt rossz, gyakorolhattam a csapatban motorozást.
Ezt az útvonalat csináltuk. Komárom - Kisbér - Zirc - Veszprém - Almádi - Tihany, ott kaja, nézeloodés, haza Tihany - Veszprém - Gyoor - Medve.
Én benne vagyok a kozos gurulásban, csak ki kell találni merre, hova, mikor és hogy mindenkinek passzoljon.
Tetszik, csak zártakhoz jobban "vonzódom"( :D ). Meg szeretem a mintákat. De aztán lehet h jólessz ez a concept is. Hétfőn megyek pár boltba és nézelődök, majd írok, hogy mivolt.
Holnap csinálok egy túrát a Baltonhoz. Egy szlovák sráccal megyunk Komáromból. Egyenloore úgy néz ki hogy csak ketten, valószínuuleg Tihanyba meg vissza.